Onko sinulla ollut FWB suhdetta? Miten siitä saa pidettyä tunteet poissa...
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Usein seksiin kyllästyy kun uutuudenviehätys hiipuu ja fwb-suhde laimenee pelkäksi kaverisuhteeksi.
Sen säätämisen jälkeen voi olla se pelkkä kaverisuhdemakukin pelattu pysyvästi pois pelistä.
Oli. Sitten petti ehkäisy ja saimme lapsen. Emme alkaneet leikkimään kotia vaan kasvatan lapseni yksin. Ei ole tarvinnut katua.
Nämä fuckbuddy jutut on itsensä ja toisen pettämistä. Suomeksi itse sallittua huo.. mista.
Vierailija kirjoitti:
No ei kielletty tunteita koskaan, edelleen välillämme on jotain kieroa rakkautta, ystävyyttä suurempaa, mutta on aina tiedetty ettei meistä ole pariksi. Alkuun sekstailtiin ja tutustuttiin, sittemmin viihdyttiin toistemme seurassa ja sekstailtiin viitisen vuotta, nykyisin toinen on perheellinen ja tavataan ilman seksiä jokunen kerta vuodessa. Ekasta yöstä suoraan baaritiskiltä alkaa olla 25 vuotta aikaa.
Ai niin, mä olen se naisenpuoli tässä suhteessa, jos se jotakuta mietityttää.
Just, tapaatte salaa vaimolta? Ilman seksiä? Outoa. Tuskin ilman seksiä. Miksi tapaatte jos 25 vuotta mennyt? Miksi salaa?
Harvoin samanaikainen feikkausteeskentely toimii, eikä aitoa ehtaa pelleilemätöntä parisuhdetta korvaa.
= Nainen teeskentelee seksiä saadakseen ystävä(miehen)n ja mies teeskentelee ystävyyttä saadakseen seksiä.
Nämä FWB-jutut ovat lähinnä fantasiaa. Teoriassa upea asia, mutta käytännössä aivan mahdoton asia, missä vähintään 50 prosenttia osapuolista särkyy. Ensinnäkään monet naiset eivät ole niin kauaa sinkkuina, että tuollaista suhdetta pystyisi kovin pitkälle jatkamaan. Toisekseen syttyy tunteita. Kolmanneksi miesosapuoli on yleensä erittäin laadukas, minkä vuoksi naisella nyt luonnollisesti alkaa syttyä tunteita. Mies voi harrastaa seksiä vähän pahemmankin tapauksen kanssa ja oikeastaan tuollaisessa suhteessa on helpompaakin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka. Tuo ei pääty hyvin
Niin se taitaa olla. Olen kuitenkin sek_siäkin vailla, ja se olisi hyvää. Mies ei kuitenkaan halua muuta vaikka sinkkuja ollaankin :´(
Sä oot jonossa, sillä on toinen, kolmas, neljäs.. hoh hoijaa taas.
Tällaiset pelihenkilöpuhalluspelleilyt "sopivat" korkeintaan vain keskenkasvuisille ja tunnevammaisille.
Pussin tyhjennyspysäkki. Eipä moinen rooli miehen elämässä kiinnosta. Tuota on naisille tarjolla vaikka kuinka. Toiset siihen suostuu ja haluaa, toiset taas ei.
Ukko38 kirjoitti:
Helposti.
Yhden mimmin kanssa jo yli 5v.
En edes tiedä hänen nimeään, eli todellakin no strings attached.
Niin että maksullisissa käy?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset pelihenkilöpuhalluspelleilyt "sopivat" korkeintaan vain keskenkasvuisille ja tunnevammaisille.
Näin ja nämä sanat yleensä tumputteler nettipor.,... pimboille.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Helposti.
Yhden mimmin kanssa jo yli 5v.
En edes tiedä hänen nimeään, eli todellakin no strings attached.Niin että maksullisissa käy?
Täh, onko mirkulla sitten joku taiteilijanimi tai ean koodi vai miten (käsikopelollako;) tunnistat?
Vierailija kirjoitti:
Nämä FWB-jutut ovat lähinnä fantasiaa. Teoriassa upea asia, mutta käytännössä aivan mahdoton asia, missä vähintään 50 prosenttia osapuolista särkyy. Ensinnäkään monet naiset eivät ole niin kauaa sinkkuina, että tuollaista suhdetta pystyisi kovin pitkälle jatkamaan. Toisekseen syttyy tunteita. Kolmanneksi miesosapuoli on yleensä erittäin laadukas, minkä vuoksi naisella nyt luonnollisesti alkaa syttyä tunteita. Mies voi harrastaa seksiä vähän pahemmankin tapauksen kanssa ja oikeastaan tuollaisessa suhteessa on helpompaakin niin.
Laadukas?? Tunnevammainen seksiaddikti laadukas!!! Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se taitaa olla. Olen kuitenkin sek_siäkin vailla, ja se olisi hyvää. Mies ei kuitenkaan halua muuta vaikka sinkkuja ollaankin :´(
Hanki sitten parisuhde. Jos on huono aika parisuhteelle niin masturboi ja keskity harrastuksiin sillä aikaa. Et pysty tahdonvoimalla muuttumaan ihmiseksi, jolla ei tule tunteita seksistä.
Totta. Nainen ei käsitä, että mies ja nainen ovat luotu eri tavalla. Normaalinainen elää tunteella, mies yleensä ei. Miehelle seksissä on kyse pussien tyhjennyksestä ja siihen ei tunteita tarvita. Nykynainen yrittää kopioida miesten tapoja ja tunteita siinä onnistumatta.
mies53v
Kohdallani meni toisin päin.
Tein selväksi että seksi kelpaa, en ole etsimässä elämänkumppania omista syistä vielä muutamaan vuoteen.
Mies oli se joka halusi lupauksia tulevasta jne jne. Pakko oli lopettaa. Parasta seksiä ikinä. Harmittaa vieläkin. N50+
Mulla on ollut ja oli kyllä yksi parhaista suhteista 😁 8 v nuorempi kaverimies, päädyttiin samaan sänkyyn erään baari-illan jälkeen ja molemmat oli juuri eronneita, kevyen kivan tarpeessa. Tehtiin säännöt heti selviksi ja oli todella kivat puolisen vuotta. Teimme muutakin kuin sitä itseään, kävimme ulkona yms. Homma lopetettiin kun tapasin nykyisen mieheni, olin 35 silloin. Kavereita ollaan edelleen. Ehkä tunteet pysyivät poissa koska oltiin kavereita ennestään ja elämäntilanteet mätsäsi, kun kumpikaan ei etsinyt suhdetta?
On ollut, mutta ei mua kiinnosta tunteettomat suhteet. Siinä fwb:ssä oli alussa kaikki kohdallaan ja molemmille juuri sopi ihastuminen ja tunteet mukana koska mihin muuhun tahtoisi aikaansa tuhlata, kyllä masturbointi on parempaa kuin kaverin kanssa tunteeton ja kemiaton räpellys mun mielestä. Fwb sopi koska olin vasta eronnut pitkän harkinnan päätteeksi ja ihana mies sattuu tulemaan nopeasti vastaan. En kuitenkaan halunnut heti uutta suhdetta parisuhdepulmineen enkä varsinkaan uusioperhekuvioita. Terapeuttinen ja ihana se suhde kuitenkin oli vaikkakin lyhyt ja väliaikainen enkä lähtisi edes haaveilemaan kunnollisesta yhteiselämästä, kipinän ulkopuolella elimme hyvin erilaista elämää. Melkoinen tuuri saisi olla, jotta saisi sen kipinän ja järjen samassa paketissa... Kyseessä oli enemmän ihana romanssi, josta ei kuviteltu liikoja kuin mikään leikitään-kylmää-ja-loukataan-kumpaakin-kaveripaneskelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki sitten parisuhde. Jos on huono aika parisuhteelle niin masturboi ja keskity harrastuksiin sillä aikaa. Et pysty tahdonvoimalla muuttumaan ihmiseksi, jolla ei tule tunteita seksistä.
Totta. Nainen ei käsitä, että mies ja nainen ovat luotu eri tavalla. Normaalinainen elää tunteella, mies yleensä ei. Miehelle seksissä on kyse pussien tyhjennyksestä ja siihen ei tunteita tarvita. Nykynainen yrittää kopioida miesten tapoja ja tunteita siinä onnistumatta.
mies53v
Sinä gubben et käsitä mitään, sinä vaan nylkytät pussit tyhjäksi. Niinpä. Sanonko, että vedä .... niin ei tarvi naista vaivata turhaan muutaman minuutin rynkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukas?? Tunnevammainen seksiaddikti laadukas!!! Älä naurata.
Siinäkö ei nainen ole taas kerran sitten, kuin uhrina mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kielletty tunteita koskaan, edelleen välillämme on jotain kieroa rakkautta, ystävyyttä suurempaa, mutta on aina tiedetty ettei meistä ole pariksi. Alkuun sekstailtiin ja tutustuttiin, sittemmin viihdyttiin toistemme seurassa ja sekstailtiin viitisen vuotta, nykyisin toinen on perheellinen ja tavataan ilman seksiä jokunen kerta vuodessa. Ekasta yöstä suoraan baaritiskiltä alkaa olla 25 vuotta aikaa.
Ai niin, mä olen se naisenpuoli tässä suhteessa, jos se jotakuta mietityttää.Just, tapaatte salaa vaimolta? Ilman seksiä? Outoa. Tuskin ilman seksiä. Miksi tapaatte jos 25 vuotta mennyt? Miksi salaa?
Miten niin tavattaisiin salaa? Tapaatko sä ystäviäsi salaa puolisolta? Tavataan siksi että se ystävyys jäi/säilyi. Ja ilman seksiä, koska kaikkien osapuolten välillä on kunnioitusta toisia kohtan, arvostetaan toisen ja/tai omaa parisuhdetta sekä lapsia, ei väännetä veistä haavassa kummallekaan mitä jos leikeillä, ei petetä omaa puolisoa siksi ei tarvitse mitään salatakaan.
Tehkää mitä teette, mutta älkää kostako syyttömälle viattomalle lapselle näin itsekkään julmasti.