Onko sinulla ollut FWB suhdetta? Miten siitä saa pidettyä tunteet poissa...
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka. Tuo ei pääty hyvin
Niin se taitaa olla. Olen kuitenkin sek_siäkin vailla, ja se olisi hyvää. Mies ei kuitenkaan halua muuta vaikka sinkkuja ollaankin :´(
Hanki sitten parisuhde. Jos on huono aika parisuhteelle niin masturboi ja keskity harrastuksiin sillä aikaa. Et pysty tahdonvoimalla muuttumaan ihmiseksi, jolla ei tule tunteita seksistä.
Totta. Nainen ei käsitä, että mies ja nainen ovat luotu eri tavalla. Normaalinainen elää tunteella, mies yleensä ei. Miehelle seksissä on kyse pussien tyhjennyksestä ja siihen ei tunteita tarvita. Nykynainen yrittää kopioida miesten tapoja ja tunteita siinä onnistumatta.
mies53v
Kohdallani meni toisin päin.
Tein selväksi että seksi kelpaa, en ole etsimässä elämänkumppania omista syistä vielä muutamaan vuoteen.
Mies oli se joka halusi lupauksia tulevasta jne jne. Pakko oli lopettaa. Parasta seksiä ikinä. Harmittaa vieläkin. N50+
Juu, poikkeuksia varmasti löytyy. Sitä en kiistä.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä FWB-jutut ovat lähinnä fantasiaa. Teoriassa upea asia, mutta käytännössä aivan mahdoton asia, missä vähintään 50 prosenttia osapuolista särkyy. Ensinnäkään monet naiset eivät ole niin kauaa sinkkuina, että tuollaista suhdetta pystyisi kovin pitkälle jatkamaan. Toisekseen syttyy tunteita. Kolmanneksi miesosapuoli on yleensä erittäin laadukas, minkä vuoksi naisella nyt luonnollisesti alkaa syttyä tunteita. Mies voi harrastaa seksiä vähän pahemmankin tapauksen kanssa ja oikeastaan tuollaisessa suhteessa on helpompaakin niin.
Laadukas?? Tunnevammainen seksiaddikti laadukas!!! Älä naurata.
Kyllä mies on lähes aina omasta mielestään laadukas, virheetön ja täydellinen, vaikka olisi millainen ketku. Näin joko oikeasti tai vähintään fake it till you make it -periaatteella. Vika/syy(t) aina naisessa/naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Pussin tyhjennyspysäkki. Eipä moinen rooli miehen elämässä kiinnosta. Tuota on naisille tarjolla vaikka kuinka. Toiset siihen suostuu ja haluaa, toiset taas ei.
No jos noin haluaa ajatella, niin kyllä monet naisetkin haluavat sen puheohjautuvan dildon jolta ei lopu patteri just kiivaimmalla hetkellä. Seksistä saa nauttia!
Vierailija kirjoitti:
No ei kielletty tunteita koskaan, edelleen välillämme on jotain kieroa rakkautta, ystävyyttä suurempaa, mutta on aina tiedetty ettei meistä ole pariksi. Alkuun sekstailtiin ja tutustuttiin, sittemmin viihdyttiin toistemme seurassa ja sekstailtiin viitisen vuotta, nykyisin toinen on perheellinen ja tavataan ilman seksiä jokunen kerta vuodessa. Ekasta yöstä suoraan baaritiskiltä alkaa olla 25 vuotta aikaa.
Ai niin, mä olen se naisenpuoli tässä suhteessa, jos se jotakuta mietityttää.
Minkä takia tapailette yhä ilman seksiä? Tahallaan roikutat itseäsi miehessä, joka nykyään on suhteessa ja perheellinen, saa sinusta egobuustia vaimoaan pettämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kielletty tunteita koskaan, edelleen välillämme on jotain kieroa rakkautta, ystävyyttä suurempaa, mutta on aina tiedetty ettei meistä ole pariksi. Alkuun sekstailtiin ja tutustuttiin, sittemmin viihdyttiin toistemme seurassa ja sekstailtiin viitisen vuotta, nykyisin toinen on perheellinen ja tavataan ilman seksiä jokunen kerta vuodessa. Ekasta yöstä suoraan baaritiskiltä alkaa olla 25 vuotta aikaa.
Ai niin, mä olen se naisenpuoli tässä suhteessa, jos se jotakuta mietityttää.Just, tapaatte salaa vaimolta? Ilman seksiä? Outoa. Tuskin ilman seksiä. Miksi tapaatte jos 25 vuotta mennyt? Miksi salaa?
Miten niin tavattaisiin salaa? Tapaatko sä ystäviäsi salaa puolisolta? Tavataan siksi että se ystävyys jäi/säilyi. Ja ilman seksiä, koska kaikkien osapuolten välillä on kunnioitusta toisia kohtan, arvostetaan toisen ja/tai omaa parisuhdetta sekä lapsia, ei väännetä veistä haavassa kummallekaan mitä jos leikeillä, ei petetä omaa puolisoa siksi ei tarvitse mitään salatakaan.
Seli seli, muija vedättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussin tyhjennyspysäkki. Eipä moinen rooli miehen elämässä kiinnosta. Tuota on naisille tarjolla vaikka kuinka. Toiset siihen suostuu ja haluaa, toiset taas ei.
No jos noin haluaa ajatella, niin kyllä monet naisetkin haluavat sen puheohjautuvan dildon jolta ei lopu patteri just kiivaimmalla hetkellä. Seksistä saa nauttia!
Kannattaa hankkia sellainen ladattava ja ladata se ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se taitaa olla. Olen kuitenkin sek_siäkin vailla, ja se olisi hyvää. Mies ei kuitenkaan halua muuta vaikka sinkkuja ollaankin :´(
Hanki sitten parisuhde. Jos on huono aika parisuhteelle niin masturboi ja keskity harrastuksiin sillä aikaa. Et pysty tahdonvoimalla muuttumaan ihmiseksi, jolla ei tule tunteita seksistä.
Totta. Nainen ei käsitä, että mies ja nainen ovat luotu eri tavalla. Normaalinainen elää tunteella, mies yleensä ei. Miehelle seksissä on kyse pussien tyhjennyksestä ja siihen ei tunteita tarvita. Nykynainen yrittää kopioida miesten tapoja ja tunteita siinä onnistumatta.
mies53v
Tein selväksi että seksi kelpaa, en ole etsimässä elämänkumppania omista syistä vielä muutamaan vuoteen.
Mies oli se joka halusi lupauksia tulevasta jne jne. Pakko oli lopettaa. Parasta seksiä ikinä. Harmittaa vieläkin. N50+Tutkitusti heteromiehet ihastuvat ja rakastuvat heteronaisia nopeammin, joten mies53 puhuu taas läpiä päähänsä
Just tämä sama mies54 jaksaa näillä palstoilla setäkommenttejaan jaella. Mitä sä täällä salaa vaimoltas teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, mä olen se naisenpuoli tässä suhteessa, jos se jotakuta mietityttää.Just, tapaatte salaa vaimolta? Ilman seksiä? Outoa. Tuskin ilman seksiä. Miksi tapaatte jos 25 vuotta mennyt? Miksi salaa?
Miten niin tavattaisiin salaa? Tapaatko sä ystäviäsi salaa puolisolta? Tavataan siksi että se ystävyys jäi/säilyi. Ja ilman seksiä, koska kaikkien osapuolten välillä on kunnioitusta toisia kohtan, arvostetaan toisen ja/tai omaa parisuhdetta sekä lapsia, ei väännetä veistä haavassa kummallekaan mitä jos leikeillä, ei petetä omaa puolisoa siksi ei tarvitse mitään salatakaan.
Seli seli, muija vedättää.
Tai löytänyt oikeesti aikuisia ihmisiä elämäänsä.
Jos tulee tunteita, niin yleensä naiselle. Naiset usein onkin näissä häviäjiä..
Jos ei ole yhtään tunteita, seksi alkaa maistua mekaaniselta puulta. Hiipuu sitten sen takia, vaikka mies olisikin taitava.
Niinkin voi käydä, että mies on todella hyvännäköinen ja hyvä sängyssä, mutta tyhmä kuin saapas. Silloinkin homma alkaa tympiä...
Ei sopinut FWB mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Sinä gubben et käsitä mitään, sinä vaan nylkytät pussit tyhjäksi. Niinpä. Sanonko, että vedä .... niin ei tarvi naista vaivata turhaan muutaman minuutin rynkytykseen.
Hän on ihan legenda tällä palstalla, etkö tiedä. Kommentoi niin moneen ketjuun niin paljon, että tuskinpa hirveästi asuu muualla kuin tällä palstalla oikeasti. Oikean maailman naisia näkemättä elää, omissa mielikuvissaan tosin on ihan alfa.
Eipä se onnistu, mutta miksi pitäisi onnistuakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt jonkun turhia lässyttävän dildon haluaisi kun esineen paras ominaisuus on juuri puhumattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, mä olen se naisenpuoli tässä suhteessa, jos se jotakuta mietityttää.Minkä takia tapailette yhä ilman seksiä? Tahallaan roikutat itseäsi miehessä, joka nykyään on suhteessa ja perheellinen, saa sinusta egobuustia vaimoaan pettämättä?
Tötä nämä fb jutut teettää. Roikutaan kun on oltu sillai. Jos teistä ei tullut paria, niin miksi elättelette toivetta siihen? Varalta ku vanhanpiian tissit!
FWB-suhdetta voi käytännössä käyttää siinä mielessä hyödyksi, kun molemmat kaverit eivät ole saaneet kumppania elämän aikana (jostain syystä), mutta jokainen heistä haluaa muutenkin kokeilla seksiä (miltä se tuntuu ja kuinka sen tehdä). Varsinkin kun sitä kumppania ei ole.
Joten FWB-suhdetta minä kannustan.
😌😌😌
On, ja hyvä suhde olikin sen aikaa mitä kesti. Tunteita oli, mutta kumpikin tiesi ettei kahta ihan totaalisen erilaista elämäntyyliä kannata yrittää parisuhteeksi runnoa. Päättyi kun löysin nykyisen aviomieheni, fb:ssa satunnaisesti viestitellään mutta siinäpä se, hänelläkin nykyään vakava parisuhde.
Tämän kyhäelmän ongelma on että, siinä yritetään luonnottomasti yhdistää täysin eri segmenteiltä (ystävyys & parisuhde) parhaat ominaisuudet rusinat pullasta ja usein lopputulos onkin, että v*tuiksi menee molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee tunteita, niin yleensä naiselle. Naiset usein onkin näissä häviäjiä..
Jos ei ole yhtään tunteita, seksi alkaa maistua mekaaniselta puulta. Hiipuu sitten sen takia, vaikka mies olisikin taitava.
Niinkin voi käydä, että mies on todella hyvännäköinen ja hyvä sängyssä, mutta tyhmä kuin saapas. Silloinkin homma alkaa tympiä...
Ei sopinut FWB mulle.
No ei se sovi ku näille addikteille pussijusseille ja kassialmoille, jos lopulta niillekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Mies oli se joka halusi lupauksia tulevasta jne jne. Pakko oli lopettaa. Parasta seksiä ikinä. Harmittaa vieläkin. N50+Tutkitusti heteromiehet ihastuvat ja rakastuvat heteronaisia nopeammin, joten mies53 puhuu taas läpiä päähänsä
Oletko tyhmä vai esitätkö? Mies ei tarvi panoon mitään tunteita. Siksi maksullisissa käyntiä harrastaa pääosin miehet. Hyvin yksinkertaista.
mies53v
Minulla on helppoa, kun en edes kaipaa parisuhdetta, niin fwb-tyyppinen juttu on toiminut. Pieni ihastumisen tunne on silti kyseiseen mieheen, mutta se on jotain erilaista. Se ei ole sellaista "haluan tuon miehekseni" -tyyppinen ihastus. Olen ihastunut siihen ihmiseen pikemminkin.
Tutkitusti heteromiehet ihastuvat ja rakastuvat heteronaisia nopeammin, joten mies53 puhuu taas läpiä päähänsä