Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kulmakarvat eivät koskaan kasvaneet takaisin

Vierailija
03.04.2021 |

Nypin joskus 2000 luvun alkupuolesta lähtien monien vuosien ajan kulmakarvani sellaisiksi kamaliksi viivoiksi, jotka oli siihen aikaan muotia. Aloin joskus 2009 vuonna yrittämään kasvattaa paksut kulmakarvat takaisin, mutta eihän ne enää vuosien nyppimisen jälkeen kasvaneet. Oon niin vihainen itselle, että on pitänyt mennä vapaaehtoisesti pilaamaan kulmakarvat lopullisesti. Ihan oksettaa miltä näytän ilman kulmakarvameikkiä (piirrän siis kulmakarvat paksummiksi) , sellainen ihme friikin näköinen lookki. En kestä enää tätä kulmakarvojen piirtämistäkään, eikä ne edes näytä hyvälle niinkään. Voi itku, eipä ole edes maskista apua tähän ongelmaan :(

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sheivasin yläasteella kaikki pois. (En tod tiedä miksi). Nykyään kasvaa 1/3 kulmista eli joudun piirtämään loput joka ikinen päivä koska näytän friikiltä noilla pienillä 2 cm karvatuheroilla

Pienet tuherot ovat seksikkäitä.

Vierailija
22/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viirut ja palkit on hirveitä. Luonnolliset, käsittelemättömät kulmat on kaikkein kauneimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viirut ja palkit on hirveitä. Luonnolliset, käsittelemättömät kulmat on kaikkein kauneimmat.

Olen eri mieltä 🤣 Jos näkisit mun kulmat au naturel... 🥴

Vierailija
24/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa olisi hieno nimi jollekin taidepläjäykselle.

Vierailija
25/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös, 2000-luvulla tuli nypittyä ihan viivoiksi, kun luonnostaan oli tosi paksut ja tuuheat ja ei ole enää vuosiin kasvaneet kunnolla, pakko kai piirrellä niitä loppuelämä sitten, näin köyhänä ei ole varaa mihinkään microbleidauksiin valitettavasti

No jos ne oli mielestäsi silloin hyvät, miksi ne ei enää ole? Nuo nyt-trendikkäät kalapuikkokulmat on karmeat.

Vierailija
26/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sannalla omat kulmakarvat noiden piirrettyjen alla?

Ei, kun mun.

Ei, kun mun häpykarvat.

Vierailija
27/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elkää ottako pigmentointeja. Se on sama kuin menisi ikuiseen avioliittoon pigmentoijan kanssa ja rahaa kuluu. Minulle tehty ja värit eivät irtoa varmaan ikinä ihosta. Haluasin nähdä jo ne omat vaaleat kulmakarvat.

Jos ei ole paljoakaan omia kulmakarvoja niin itse kyllä suosittelen pigmentointeja. Rahaa ei ole kulunut, kuin siihen ensimmäiseen kertaan ja kerran kävin vahvistamassa. Itselläni ei ole yhtäkään kulmakarvaa, joten pysyvyys on vain plussaa. Toki jos ei ole 100% varma niin ei silloin kannata ottaa. 

Vierailija
28/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä että silmien väliin kyllä kasvaa vuosikymmenestä toiseen Yhdistyneet Kulmakarvat, vaikka niitä on nypitty 4-ever, mutta sitten muka ei kasva niihin kohtiin joista on jonkin aikaa poistettu karvoja :D

Vierailija
29/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vaikka ihan viivoiksi en nyppinytkään. Aukkoja silti jäi eikä ne enää kasva takaisin, se on selvää.

Mutta sen kun joku selittäisi, miksi säärikarvat edelleen kasvavat muutamassa päivässä takaisin kuin Amazonin viidakko, vaikka olen 25 vuotta repinyt niitä juurineen irti? Ja taas kulmat nyppi ehkä vuoden ajan ja tuli ikuiset lovet?? Miksi??? :D

Vierailija
30/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elkää ottako pigmentointeja. Se on sama kuin menisi ikuiseen avioliittoon pigmentoijan kanssa ja rahaa kuluu. Minulle tehty ja värit eivät irtoa varmaan ikinä ihosta. Haluasin nähdä jo ne omat vaaleat kulmakarvat.

Jos ei ole paljoakaan omia kulmakarvoja niin itse kyllä suosittelen pigmentointeja. Rahaa ei ole kulunut, kuin siihen ensimmäiseen kertaan ja kerran kävin vahvistamassa. Itselläni ei ole yhtäkään kulmakarvaa, joten pysyvyys on vain plussaa. Toki jos ei ole 100% varma niin ei silloin kannata ottaa. 

Jotkut näyte kulmat kannattaa kyllä pyytää pigmentoijalta ensin ja katsoa millaista jälkeä tekee ja miten istuu omiin kasvoihin ennen kuin ottaa pysyvät pigmentoinnit.

Vierailija
31/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään sen turhempaa kuin kulmakarvafriikkiys, että millaiset niiden kuuluisi olla ja kuka nyppinyt tai peräti on luonnostaan.

Vierailija
32/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös, 2000-luvulla tuli nypittyä ihan viivoiksi, kun luonnostaan oli tosi paksut ja tuuheat ja ei ole enää vuosiin kasvaneet kunnolla, pakko kai piirrellä niitä loppuelämä sitten, näin köyhänä ei ole varaa mihinkään microbleidauksiin valitettavasti

No jos ne oli mielestäsi silloin hyvät, miksi ne ei enää ole? Nuo nyt-trendikkäät kalapuikkokulmat on karmeat.

Tuota mäkään en ymmärrä. Yhtälailla silloin sen katsottiin olevan kaunista ja muotia kuin nyt nuo kalapuikko kulmat. Itse menen sen mukaan mikä mun kasvoihin sopii. Joillekin se on ohuemmat kulmat. En ole mikään lammas joka tekee just niinkuin muut koska muoti.

Vierailija
33/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa olevat karvatupet ovat hennompia ja herkempiä surkastumaan kuin muualla.

Vierailija
34/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sannalla omat kulmakarvat noiden piirrettyjen alla?

Ei, kun mun.

Ei, kun mun häpykarvat.

Häpykarvoistahan saa hyvät kulmat. Paksuus ja rakenne on suunnilleen samaa kuin kulmakarvoissa. Leikkaa sieltä sopivat tupsut ja eikun ripsiliimalla kiinni.

Vierailija
35/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamassa olevat karvatupet ovat hennompia ja herkempiä surkastumaan kuin muualla.

Paitsi e ttä viiksikarvat kyllä tietävät vuodesta toiseen kasvaa juuri siihen samaan paikkaan josta ne on jo 10 nyppäisty pois. Ja sama tosiaan harhautuneilla kulmakarvoilla. Ne kyllä osaavat kasvaa takaisin juurineennyppimisen jälkeen ihan varmasti. Ainoa paikka johon karva naamassa ei osaa kasvaa takaisin on se mihin sen kuumeisesti haluaisi kasvavan!

36/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyykö microblading kunnolla jos on rasvainen ihotyyppi? Houkuttaisi joskus kokeilla, mutta en haluaisi pulittaa satasia jos lopputulos kestää kaksi viikkoa. 

Mulla on kestänyt. Käyn parin vuoden välein vahvistamassa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Euroopan klinikoilta saa uudet kulmakarvat 1500 eurolla. Kulmien kohdalle siirretään omia hiuksia samalla tekniikalla kuin hiussiirteetkin tehdään. Huono puoli on se, että kulmia on sitten trimmattava, koska karvat kasvavat yhtä pitkiksi kuin hiuksetkin. Mutta saahan ne letille tai voi vaikka tupeerata, jos ei jaksa leikellä.

Apua melkein meni pepsi maxit väärään kurkkuun 😂

Vierailija
38/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kulmakarvat kasvoivat takaisin ripsiseerumilla.

Vierailija
39/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hieman epäilen, että monilla ihmisillä vaan harvenee kulmakarvat huomattavasti jo melko nuorena. Sitten kun näin tapahtuu sillä välin kun kulmia on koko ajan nypitty runsaasti, niin vaikuttaa siltä että kulmakarvojen katoaminen johtuu nyppimisestä, vaikka olisi tapahtunut muutenkin? Ajattelen näin siksi, että MITKÄÄN muut karvat kehossa ei suostu poistamisella vähenemään...

Vierailija
40/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilpparisairaus vei kulmat, jiihaa..2000-luvun alussa ehkä nypittiin kulmat mutta ei tämä nykyajan karvamato-kulmatkaan mikään ihana lookki ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä