Kun kulmakarvat eivät koskaan kasvaneet takaisin
Nypin joskus 2000 luvun alkupuolesta lähtien monien vuosien ajan kulmakarvani sellaisiksi kamaliksi viivoiksi, jotka oli siihen aikaan muotia. Aloin joskus 2009 vuonna yrittämään kasvattaa paksut kulmakarvat takaisin, mutta eihän ne enää vuosien nyppimisen jälkeen kasvaneet. Oon niin vihainen itselle, että on pitänyt mennä vapaaehtoisesti pilaamaan kulmakarvat lopullisesti. Ihan oksettaa miltä näytän ilman kulmakarvameikkiä (piirrän siis kulmakarvat paksummiksi) , sellainen ihme friikin näköinen lookki. En kestä enää tätä kulmakarvojen piirtämistäkään, eikä ne edes näytä hyvälle niinkään. Voi itku, eipä ole edes maskista apua tähän ongelmaan :(
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kulmakarvat kasvoivat takaisin ripsiseerumilla.
Just ajattelin että toimiiko se. Ripsiin käytän ja se aine tosiaan toimii!
Vierailija kirjoitti:
Itä-Euroopan klinikoilta saa uudet kulmakarvat 1500 eurolla. Kulmien kohdalle siirretään omia hiuksia samalla tekniikalla kuin hiussiirteetkin tehdään. Huono puoli on se, että kulmia on sitten trimmattava, koska karvat kasvavat yhtä pitkiksi kuin hiuksetkin. Mutta saahan ne letille tai voi vaikka tupeerata, jos ei jaksa leikellä.
Ai kauheeta, repesin..tuli mieleen siististi kammatut kulmat sellaisella hennolla laineella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ajattelin että toimiiko se. Ripsiin käytän ja se aine tosiaan toimii!
Mitä ripsiseerumia käytätte??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ripsiseerumia käytit?
Uroda extra long lashes, maksaa noin parikymppiä. Kaikkia ripsiseerumeita voi käyttää myös kulmiin.
Mulla kasvaa niin kovaa tahtia, että ihan pakko nyppiä joka toinen päivä. Voisin lahjoittaa kulmakarvoistani osan jollekin mikäli se olisi mahdollista.
Olen käyttänyt monia rispsiseerumeita, hinta 70e ylöspäin. Olen jopa joutunut nyppimään ripsiä koska niitä kasvaa ripsirajan yläpuolelle! Käy muuten kipeää...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hei vinkistä! Alankin selvittää tuota ripsiseerumia.
Sanoisin että ripsiseerumi on ainoa kauneustuote jonka voin vannoa toimineen. Ja uskokaa että olen vakavaraisena 5kymppisenä sinkkuna kokeillut vaikka ja mitä hintavaakin kauneustuotetta...
Pitääkin testata tuota Urodan seerumia kulmiin. Mulla alkoi muutama vuosi sitten kulmat harventua ja karvojen laatu muuttui sellaiseksi pitkäksi kasvavaksi jouheksi, hyh. Microbladingia en ole uskaltanut kokeilla, koska pelkään että niistä tulee liian tummat.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin testata tuota Urodan seerumia kulmiin. Mulla alkoi muutama vuosi sitten kulmat harventua ja karvojen laatu muuttui sellaiseksi pitkäksi kasvavaksi jouheksi, hyh. Microbladingia en ole uskaltanut kokeilla, koska pelkään että niistä tulee liian tummat.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla tuo seerumijuttu ensin. Ja sipaise samalla ripsiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamassa olevat karvatupet ovat hennompia ja herkempiä surkastumaan kuin muualla.
Paitsi e ttä viiksikarvat kyllä tietävät vuodesta toiseen kasvaa juuri siihen samaan paikkaan josta ne on jo 10 nyppäisty pois. Ja sama tosiaan harhautuneilla kulmakarvoilla. Ne kyllä osaavat kasvaa takaisin juurineennyppimisen jälkeen ihan varmasti. Ainoa paikka johon karva naamassa ei osaa kasvaa takaisin on se mihin sen kuumeisesti haluaisi kasvavan!
Tämä!!! Ei-toivottuja karvoja ei saa tuhottua, ei sitten millään. Mitähän napalmia pitäis viiksi- tai leukarvan karvatuppeen ruiskuttaa, että ne häviäis lopullisesti...
Nypin omat kulmani ohuiksi ja aivan väärälle korkeudelle teininä noin 15 vuotta sitten. Vähä vähältä niitä karvoja kasvaa takaisin. Ovat harvat ja ihan miten sattuu edelleen, mutta toivoa on, kun tässä vuosi vuodelta jaksaa ihastella yksittäisten uusien haituvien ilmestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Euroopan klinikoilta saa uudet kulmakarvat 1500 eurolla. Kulmien kohdalle siirretään omia hiuksia samalla tekniikalla kuin hiussiirteetkin tehdään. Huono puoli on se, että kulmia on sitten trimmattava, koska karvat kasvavat yhtä pitkiksi kuin hiuksetkin. Mutta saahan ne letille tai voi vaikka tupeerata, jos ei jaksa leikellä.
Mutta jos pyytää niitä siirtämään vaikka pers tai pinppikarvat
niin ne ei kasva niin nopeasti kuin hiuskarvat.
Risiiniöljyllä kuulemma saa kasvamaan, kannattaa googlata. Itse en ole kokeillut, kun ei ole tarve. Nypin vaan ne ylimääräiset ja ne kyllä kasvaa aina takaisin.
Mitä ripsiseerumia käytit?