Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko takaisin opiskeluaikaasi? Olihan se hienoa, tarvitsi vain opiskella ja harrastaa, ei ollut lapsia

Vierailija
03.04.2021 |

Aikaa ei ollut ylimääräistä, itse olin myös töissä, mutta silti helpompaa ja vapaampaa oli kuin nyt lapsiperheen kanssa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikävä. Lapset ovat olleet paras asia elämässäni ja nyt kun he ovat jo teini-iässä on omaa aikaakin ihan riittävästi.

Vierailija
62/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulla on aika isot lapset, kiva palkka ja iisi työ. Eli mulla on aikaa ja rahaa, nuorempana ei silleen ollut oikein kumpaakaan, kun piti opiskella ja käydä töissä. Nyt on illat ja viikonloput vapaata vapaata ja kesälläkin loma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikävä opiskeluaikaa, olin saman aikaisesti omaishoitaja ja kävin töissä, raskas yhtälö.

Mitään huoletonta, itsekästä opiskeluaikaa en ole kokenut.

Vierailija
64/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi te hankitte lapsia, jos ajattelette niin, että ilman lapsia elämä oli kuitenkin parempaa?

Ei se niinkään ole. Monelle lapset ei tuo pelkkää hyvää, mutta ei myöskään pelkkää pahaa. Jos on realisti, niin se on monelle jotain siltä väliltä. Kuitenkin ainutlaatuista. Jos kukaan ei hankkisi lapsia, ei meitä enää olisi, eli onhan se myös koko elämän tarkoitus.

Nyt on kyllä harvinaisen rohkea mielipide, lauot mielipiteitäsi totuuksina. Totuutena siitä, mikä on elämän tarkoitus. Tuohon kysymykseen ei ole objektiivista totuutta. Eli lapsettomat eivät siis sinun mielestäsi toteuta tuota 'elämän tarkoitusta', ja ovat siten vajavaisia. Tajuatko miten loukkaava olet?

Tapani on sanoa rohkeasti mielipiteitä. Sen verran voin korjata, että ihmisen olemassaolon edellytys on lisääntyä. Onhan se nyt selvää, että kaikkea, mitä teemme ajaa eteenpäin vahvasti sekä itsemme, että jälkeläistemme turvattu tulevaisuus. On poikkeuksia, kyllä, mutta isossa kuvassa näin.

Se et tuollaisia kapeakatseisia juntteja on on häpeä.Kaikki ei voi saada lapsia eikä kaikkia ole tarkoitettu äideiksi.Typeryyttä kateutta...lapseton N35 onneksi muut tekevät minunkin"puolesta"kun serkuilla 3-5 lasta kaikilla.Olen onnellinen heidän puolestaan.He tosin eivät minun.

Vierailija
65/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi te hankitte lapsia, jos ajattelette niin, että ilman lapsia elämä oli kuitenkin parempaa?

Ei se niinkään ole. Monelle lapset ei tuo pelkkää hyvää, mutta ei myöskään pelkkää pahaa. Jos on realisti, niin se on monelle jotain siltä väliltä. Kuitenkin ainutlaatuista. Jos kukaan ei hankkisi lapsia, ei meitä enää olisi, eli onhan se myös koko elämän tarkoitus.

Nyt on kyllä harvinaisen rohkea mielipide, lauot mielipiteitäsi totuuksina. Totuutena siitä, mikä on elämän tarkoitus. Tuohon kysymykseen ei ole objektiivista totuutta. Eli lapsettomat eivät siis sinun mielestäsi toteuta tuota 'elämän tarkoitusta', ja ovat siten vajavaisia. Tajuatko miten loukkaava olet?

Tapani on sanoa rohkeasti mielipiteitä. Sen verran voin korjata, että ihmisen olemassaolon edellytys on lisääntyä. Onhan se nyt selvää, että kaikkea, mitä teemme ajaa eteenpäin vahvasti sekä itsemme, että jälkeläistemme turvattu tulevaisuus. On poikkeuksia, kyllä, mutta isossa kuvassa näin.

Se et tuollaisia kapeakatseisia juntteja on on häpeä.Kaikki ei voi saada lapsia eikä kaikkia ole tarkoitettu äideiksi.Typeryyttä kateutta...lapseton N35 onneksi muut tekevät minunkin"puolesta"kun serkuilla 3-5 lasta kaikilla.Olen onnellinen heidän puolestaan.He tosin eivät minun.

Ei se silti faktoja muuta, vaikkei kaikki voikaan saada lapsia. Puhuin edelleen isommasta kuvasta. Jos kaikki ihmiset olisivat lopettaneet lisääntymisen 500 vuotta sitten, ei meitä olisi enää täällä kirjoittelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan