Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kivekset - mitäs niille pitää tai ei saa tehdä?

Vierailija
03.04.2021 |

Joku sanoi ettei saa koskeakkaan, joku toinen että nauttii paljonkin. Entäs kun itse esim otan suuhunkin ja luolen? Oma mies tykkää kovasti. Kuulisin mieluusti mielipiteitä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiveksissä kummempaa tunnetta ole. Mutta jos kädet/liukkari on erityisen lämmintä, niin sitten voi tuntua erikoisen hyvälle. Mutta onhan se kiihoittavaa jos nainen itse tuntuu tykkäävän pallien hyväilystä. Vähän sama kuin että mä tykkään naisen pakaroiden hyväilystä, niin eihän nainen saa siitä muuta kuin sen että mä tykkään siitä.

Ai ei saa nainen mitään pakaroiden hyväilystä? Ompas sulla jotenkin lukossa oleva nainen. Nauttiiko se ylipäätään kropastaan ollenkaan?

Vierailija
22/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tosi mieskohtaista, että mistä nauttii ja mikä tuntuu pahalta.

Itse nautin, kun kiveksiä sivellään ja hyväillään kevyesti. Alapuolelta voi jopa hangata vähän voimakkaammin.

Mahtavin tunne oli joskus ajat sitten, kun asiansa osaava yhden illan juttu nuoli palleja ihan alhaalta ylös kohti kullin vartta, hitaasti ja rauhallisesti, leveällä kielellä. Uuh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä olisin vähän loukkaantunut (salaa), jos nainen ei edes yrittäisi koskea niihin. Kokemus jäisi vähän vajaaksi ja tulisi sellainen olo, että naista inhottaa se alue. Tähän on vaikuttanut jotkut pahansisuiset kommentit nettipalstoilla. 

Vierailija
24/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni todella nauttii kun palleja hyväilen monin tavoin; hän kyllä ihan nyt jo pyytää sitä! Olinkin yllättynyt, kun moni sanoi ettei saa koskea. Mutta niin olemme erilaisia.

Vierailija
25/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan tätäkin kysyä siltä mieheltä itseltään?

Miten jotkut voivat luulla, että on olemassa jotkut yleispätevät seksiohjeet?

Vierailija
26/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan tätäkin kysyä siltä mieheltä itseltään?

Miten jotkut voivat luulla, että on olemassa jotkut yleispätevät seksiohjeet?[/quote

Mitäs tällä palstalla on enää virkaa, kun jokaiseen kysymykseen tulee vastaus, "että kysy omalta mieheltäsi/ naiseltasi, miksi täällä kyselet". Yleensäkin vastaukset hyvin ilkeitä, tyyliin "tiedän taas kuka siellä vastaille tai kirjoittelee, mene pois".

Sma kun ollaan hiljaa vaan.

Vierailija
27/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa molemmat pussit kouraan ja jos on niin täydet ettei mahdu yhteen, niin molempiin kouriin. Ja muistakaa..lämpöisiin kouriin..nostelkaa niitä, pusertakaa niitä hellästi. Maksimi puristus sellainen millä voimakkuudella haluaisitte puserrettavan rintojanne..elikkä hellästi. Lisäksi voitte pusutella niitä ja kutitella kielenkärjellä..siinä noin aluksi..kysykää lisäohjeita tarpeen mukaan..ja muistakaa taas kerran, että tämä oli vaan yhden miehen toive

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän