Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi
Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:
- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.
Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????
Kommentit (708)
Naisen tärkein luonteenpiirre b-kupin rinnat?? Jep jep, sepä se onkin todellinen luonteenpiirre. Mitäpä muuta sitä elämänkumppaniltaan voisikaan toivoa. Mitä tahansa paskaa sieltä tulisikaan, niin rinnat pysyy aina :D
Täältä käsin ylös tuohon että tinderissä on ne jotka ei löydä suhdetta livenä. Minä kuulun heihin ja kyllä, olen myös tinderissä ja vaikeuksia on löytää sieltäkään. Itsellä ongelma että suhteet alkaa tosi hyvin (sekä livenä että tinderissä) mutta nextille levelille, eli että niihin tulisi fyysistä läheisyyttä tai kunnollista tunteiden ilmaisua en saa niitä siirrettyä. Olen oikein sopiva ihminen kevyeen läpän heittoon, flirttailuun, lähteen yksille ja leffaan mutta siihen se aina jää. Mitä teen väärin? Senkun tietäisin niin en olis täällä märisemässä vaan viettämässä ihanaa parisuhde-elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina puhutaan miten tiukkoja naiset ovat miehen pituuden suhteen, mutta entä sitten miehet naisten pituuden suhteen? Mä olen 168cm nainen ja KUKAAN, edes pitkä mies, ei pidä mun pituudesta. Kaikki miehet haluavat korkeintaan 160cm naisen omasta pituudesta huolimatta, eli nimenomaan miehet ovat vaativia naisten pituuden suhteen. Ja vielä SEN LISÄKSI koko kropan kaikki mittasuhteet pitää olla täydelliset. Pienet A-kupit, maksimissaan C:t ja niidenkin pitää olla pyöreät pallot (kuinka monella isorintasella on terhakat pyöreät rinnat?) tämän lisäksi vaaditaan, että nainen on koulutettu, mutta ei liian koulutettu jne. Naisen pitäisi myös olla 18v ikuisesti. Minä olen hiukan päälle parikymppisenä jo liian vanha ikäisillenikin.
Itse olen 186cm mies ja mulle naisen sopiva pituus on noin 160-176cm. Plus miinus pari senttiä jos oikein säväyttävä tapaus osuu kohdalle. Joten älä sentään ihan noin rankasti yleistä meidän preferenssejä puolestamme. ;)
Minä olen 171cm mies ja sopivin pituus olisi 155-180cm, mutta jos tuota pidempi tai lyhyempi nainen osoittautuisi kivaksi niin pituusero ei haittaisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkein luonteenpiirre b-kupin rinnat?? Jep jep, sepä se onkin todellinen luonteenpiirre. Mitäpä muuta sitä elämänkumppaniltaan voisikaan toivoa. Mitä tahansa paskaa sieltä tulisikaan, niin rinnat pysyy aina :D
"Hei sinä pitkä mies, ota yhteyttä jos kiinnostaa"
Näitä on tullut nähtyä useitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vastaa kysymykseeni kuinka paljon saatte tykkäyksiä viikkojen tai kuukausien jälkeen? Kerro myös oletko mies vai nainen.
Olen 38 v nainen, profiili ollut 3kk. Matchien kokonaismäärää en tiedä tarkkaan kun suurin osa poistettu/poistanut/poistunut, mutta veikkaan n. 60. Näistä 50 tuli ekan kuukauden aikana.
Viestittelyjä aktiivisena 0, viimeksi sain aloitusviestin maaliskuun alussa. Noin kymmenelle olen lähettänyt itse ekan viestin, en ole saanut vastausta. Neljä miestä olen tavannyt, yksi kauhea, kaksi ok, ja yksi todella kiva, mutta hän ei tykännyt musta ja ghostasi kolmien treffien jälkeen (kysyin nähdäänkö uudestaan, ei vastausta). Nyt ei ole yhtään uutta matchia tullut pariin viikkoon.
Ihan ok, koska en etsi sieltä matchien määrää, viestitulvaa tai satoja deittejä. Mutta ei noita siis ole edes tarjolla minulle siellä :D.
46 v. mies vastaa: profiili ollut jo puoli vuotta. Viimeisen viikon aikana olen saanut 6 tykkäystä ja 1 matchin. Ero ensimmäisiin kuukausiin on huomattava. Olen algoritmien mielestä varmaankin liian nirso, sillä välillä ruksaan toistasataa profiilia putkeen. Arvioisin antavani tätä nykyä sydämen noin 3-4%:lle naisista. Alkuvaiheessa annoin sydämen ehkä 10%:lle. Mitäpä niillä turhilla matcheilla. Ehkä kerran päivässä kohdalle sattuu profiili, josta olen oikeasti kiinnostunut ja silloin kirpaisee, kun ei tullut osumaa. En ole antanut koskaan supereita. Pitäisi varmaankin harkita.
46 v. mies jatkaa vielä.
En jaksa enää arvuutella, onko nainen salaa mielenkiintoinen vai ei, joten jos tagit ovat mitäänsanomattomat, tekstiä ei oikeastaan lainkaan tai jos kuvasta katsoo nainen, joka näyttää hiustyylin ja pukeutumisen suhteen samalta kuin äitini ja ex-anoppini näyttivät 40-50-vuotiaina...
Arvioin myös kuvien perusteella, mihin tuloluokkaan nainen kuuluu, tai mitä hänen elämäntyylinsä vaatii. Jos mennään liian kauas omastani (n. 35K bruttona), se on ruksi saman tien. Naisen pienituloisuus ei haittaa samalla tapaa.
Liian tällätyt ja tyrkyt ovat ei-ei. Samoin polyt, avoimet suhteet yms. Myös poliittisten ja uskonnollisten näkemysten esittely saa karvat pystyyn. Ulkomaille en tahdo muuttaa, enkä maalle. Liian pienet lapset saavat myös empimään, etenkin jos niitä on enemmän kuin kaksi ja naisella kuitenkin ikää saman verran kuin minulla. Itselläni on kolme aikuista lasta, enkä ikävöi hiekkalaatikon reunalla seisoskelua.
Yleensä kiinnostun 40-50-vuotiaista korkeakoulutetuista naisista, jotka ovat kasvonpiirteiltään edelleen kauniita (mitäpä tätä kaunistelemaan) ja tämän lisäksi yleisolemukseltaan sympaattisia: älykäs katse, kevyt ehostus, pitkät hiukset ja silmälasit ovat erittäin jees. Tämän jälkeen se meneekin jo pienten yksityiskohtien ja harrastusten pohtimiseen. Usein mietin vertailukohtana eksiäni, vanhoja opiskelukavereitani, naapureitani, työkavereitani jne. Jos tulee fiilis, että tästä naisesta voisi paljastua jotain kivaa, annan sydämen. Kiikun kaakun tilanteessa ratkaisee, onko naisella hyvä musiikkimaku. Jos nainen kuuntelee samaa musiikkia kuin omat lapseni teini-iässä, niin ei-ei.
Kaikkinensa uskon, etten löydä Tinderistä oikeaa. Voi olla, että sillä oikealla oli huono profiili. Tai hän ei tykännyt omastani. Tai sitten hän ei ole Tinderissä. Mutta kyllä minä tiedän, että Tinderissä joka tapaukseessa on aika mainioita naisia. Olen törmännyt siellä muutamaan nuoruuden heilaani ja aika moneen entiseen opiskelukaveriini, joista kaikista tiedän, että ovat sivistyneitä ja hyväsydämisiä naisia. En ole kuitenkaan antanut heille sydäntä, ehkä pitäisi?
Olen 48 v nainen enkä usko Tinderin algoritmeihin. Olen itse ns. suosittu käyttäjä (koska mulle tulee niitä superlikejä joita suosituille lähetetään ja tykkäyksiä yli 10 päivässä jotka näen blurrattuina ja tykkäyksiä oli heti ekan vkon aikan yli 99). Siitä huolimatta näen samana päivänä esim. Joni Kukkohovin jatkuvasti (supersuosittu mutta emme ole koskaan tykänneet toisistamme) ja yhtälailla jonkun elämänkoululaisen hampaattoman sepon jostain peräseinäjoelta.
Mun mielestä Tinder näyttää yleensä useimmiten ne jotka ovat aktiivisia. Esim. pääsiäisen tuli paljon myös uusia naamoja koska jengillä oli aikaa notkua siellä.
Sitten taas alkaakin niiden elämänkoululaisten virta.
Eli millä logiikalla näen kaikenlaiset miehet? Ja musta tykkäävät myös alle 30 vuotiaat (vaikka mun pitäis olla jo ns. passe) sekä yli 50-vuotiaat. Ja olen myös piitkä ja E-kupit eikä ketään haittaa. Eli en oikeastaan usko mitään mitä täällä sanotaan miesten preferensseistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 v nainen enkä usko Tinderin algoritmeihin. Olen itse ns. suosittu käyttäjä (koska mulle tulee niitä superlikejä joita suosituille lähetetään ja tykkäyksiä yli 10 päivässä jotka näen blurrattuina ja tykkäyksiä oli heti ekan vkon aikan yli 99). Siitä huolimatta näen samana päivänä esim. Joni Kukkohovin jatkuvasti (supersuosittu mutta emme ole koskaan tykänneet toisistamme) ja yhtälailla jonkun elämänkoululaisen hampaattoman sepon jostain peräseinäjoelta.
Mun mielestä Tinder näyttää yleensä useimmiten ne jotka ovat aktiivisia. Esim. pääsiäisen tuli paljon myös uusia naamoja koska jengillä oli aikaa notkua siellä.
Eli millä logiikalla näen kaikenlaiset miehet? Ja musta tykkäävät myös alle 30 vuotiaat (vaikka mun pitäis olla jo ns. passe) sekä yli 50-vuotiaat. Ja olen myös piitkä ja E-kupit eikä ketään haittaa. Eli en oikeastaan usko mitään mitä täällä sanotaan miesten preferensseistä.
Koska naiset tajuavat että nuoret miehet haluavat puumapanoja?
Tuosta oli ihan OkCupid-deittipalvelun tutkimuskin.
Alle 30v miehet lähestyivät huomattavan usein 40+ naisia, mutta samaiset miehet eivät lähestyneet 30-40v naisia.
Mitäpä luulet, olivatko he loppuelämän suhdetta ja perheen perustamista hakemassa?
Itseäni ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka paljon on naisia jotka boostaavat egoaan Tinderissä ja oikeastin uskovat olevansa kaikkien miesten haluamia parisuhteeseen siksi kun tulee paljon tykkäyksiä.
Ja nämä ovat aina vanhempia naisia. Joka ikinen kerta. Se hämmästyttää vielä enemmän.
Naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia. Kuulostaa siltä, että et AP tavoittele oman tasoisiasi ja siksi et saa mieleistäsi lisäarvoa; tasokkaammilta saisit rajua lisäarvoa seksin muodossa, mutta se ei ole sitä lisäarvoa, mitä haluat. Ne, joilta saisit muutakin lisäarvoa eivät ole sinulle tarpeeksi komeita.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vain sellaiset jotka ei parisuhdetta saa muuten.
TÄmä koskee miehiä ja naisia.
Kyllä ap, myös sinua.
Miksi ihmeessä kukaan menisi Tinderiin etsimään parisuhdetta jos olisi saanut sellaisen muualta? Oletko vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap, myös sinua.
Miksi ihmeessä kukaan menisi Tinderiin etsimään parisuhdetta jos olisi saanut sellaisen muualta? Oletko vähän yksinkertainen?
Kyllähän sinne voi mennä parisuhdetta etsimään. Varsinkin jos on pinnallinen ihminen ja nyt korona aikana se on varmasti hyvä heille. Omat suhteet ovat löytyneet pääsääntöisesti oikeasta elämästä mutta nyt varsinkin korona aikana vietän kyllä "aikaa" okc puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen alkanut ymmärtää naisten turhautumista nettideittailuun. Ei tarvitse tästäkään palstasta kuin pieni otanta, niin tajuaa mistä beta-uli-miehistä tarjonta Tinderinkin saralla todennäköisesti pääasiassa koostuu.
Ei tinderissä ole kuin sellaiset jämäpalat jotka ei saa parisuhdetta muualta.
Koskee myös naisia eli ap on ihan yhtä paska kuin ne miehet joita se haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap, myös sinua.
ap ja muut palstailevat laatunaiset katsovat kuitenkin oikeudekseen haukkua siellä olevat miehet?
Uutinen: ap on aivan yhtä paska kuin ne muut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on reikä.
Vitsi vitsi, useita reikiä tietysti.
Jos olisit mitään, sä saisit suhteen muualtakin.
Mutta kun et ole :D
Vierailija kirjoitti:
46 v. mies jatkaa vielä.
En jaksa enää arvuutella, onko nainen salaa mielenkiintoinen vai ei, joten jos tagit ovat mitäänsanomattomat, tekstiä ei oikeastaan lainkaan tai jos kuvasta katsoo nainen, joka näyttää hiustyylin ja pukeutumisen suhteen samalta kuin äitini ja ex-anoppini näyttivät 40-50-vuotiaina...
Arvioin myös kuvien perusteella, mihin tuloluokkaan nainen kuuluu, tai mitä hänen elämäntyylinsä vaatii. Jos mennään liian kauas omastani (n. 35K bruttona), se on ruksi saman tien. Naisen pienituloisuus ei haittaa samalla tapaa.
Liian tällätyt ja tyrkyt ovat ei-ei. Samoin polyt, avoimet suhteet yms. Myös poliittisten ja uskonnollisten näkemysten esittely saa karvat pystyyn. Ulkomaille en tahdo muuttaa, enkä maalle. Liian pienet lapset saavat myös empimään, etenkin jos niitä on enemmän kuin kaksi ja naisella kuitenkin ikää saman verran kuin minulla. Itselläni on kolme aikuista lasta, enkä ikävöi hiekkalaatikon reunalla seisoskelua.
Yleensä kiinnostun 40-50-vuotiaista korkeakoulutetuista naisista, jotka ovat kasvonpiirteiltään edelleen kauniita (mitäpä tätä kaunistelemaan) ja tämän lisäksi yleisolemukseltaan sympaattisia: älykäs katse, kevyt ehostus, pitkät hiukset ja silmälasit ovat erittäin jees. Tämän jälkeen se meneekin jo pienten yksityiskohtien ja harrastusten pohtimiseen. Usein mietin vertailukohtana eksiäni, vanhoja opiskelukavereitani, naapureitani, työkavereitani jne. Jos tulee fiilis, että tästä naisesta voisi paljastua jotain kivaa, annan sydämen. Kiikun kaakun tilanteessa ratkaisee, onko naisella hyvä musiikkimaku. Jos nainen kuuntelee samaa musiikkia kuin omat lapseni teini-iässä, niin ei-ei.
Kaikkinensa uskon, etten löydä Tinderistä oikeaa. Voi olla, että sillä oikealla oli huono profiili. Tai hän ei tykännyt omastani. Tai sitten hän ei ole Tinderissä. Mutta kyllä minä tiedän, että Tinderissä joka tapaukseessa on aika mainioita naisia. Olen törmännyt siellä muutamaan nuoruuden heilaani ja aika moneen entiseen opiskelukaveriini, joista kaikista tiedän, että ovat sivistyneitä ja hyväsydämisiä naisia. En ole kuitenkaan antanut heille sydäntä, ehkä pitäisi?
50v tuttuni, mies, halusi löytää kumppanin, ja mietti, miten lähestyä asiaa. Hän itse totesi, että todennäköisesti jo tuntee sen ihmisen jotain kautta. Aivan järkeenkäyvä päätelmä, tähän ikään on polut ehtineet ristetä aika monen ihmisen kautta, harrastuksissa, työssä ja opinnoissa.
Hän otti kontaktia ihmisiin, ja yksi jolle hän laittoi kevyesti viestiä, on nykyään hänen puoliso ja suuri rakkaus.
Että ehkä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jospa yrittäisit laittaa viestiä muillekin kuin niille, joille kaikki muutkin naiset laittavat...
Siis ap selvästi iilmaisi odottavansa viestejä ja hän kritisoi niiden heikkoa tasoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, fiksuus, ystävällisyys. Ne on mun kriteerit. Ulkonäöllisistä asioista se että olisi minun pituinen tai hieman pidempi. Koen ettei pitäis olla liian kovat kriteerit mutta ilmeisesti on.
Ja sinä olet ylipainoinen, iältäsi +35v ja ehkä äiti?
Voi, kaikki on joskus +35. Vuodet menee koko ajan eteenpäin. En ole tinderissä, mutta luulin että siellä on joku ikäjuttu, jotta myös vanhemmat voi mennä.
Tosin miehet pelkää elatusmaksuja joten vanhemmatkin naiset kiinnostaa.
Onneksi olen naimisissa eikä mies välitä painostani mitään.
Nyt jouduin allergioiden takia jättämään ruokia pois ja 5 kg lähtenyt 2 viikossa. Että alan pelkäämään mitä minusta jää jäljelle. Olen ollut joskus aiemmin ollut todella hoikka eikä se elämä sen erilaisempaa ollut joten vaikka nyt laihtuisin kuinka niin en arvostele ihmisten painoa.
Olen pitkä, 180 cm nainen ja minulle on tinderissä tullut vastaan useampia miehiä jotka ovat sanoneet että oot ihanan pitkä. Joten itse en näe tuota pituus asiaa ongelmana. Lopen, pituus on mitä on ja sillä mennään, kumpikaan sukupuoli ei pituudelleen voi mitään.