Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi
Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:
- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.
Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????
Kommentit (708)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, fiksuus, ystävällisyys. Ne on mun kriteerit. Ulkonäöllisistä asioista se että olisi minun pituinen tai hieman pidempi. Koen ettei pitäis olla liian kovat kriteerit mutta ilmeisesti on.
Ja sinä olet ylipainoinen, iältäsi +35v ja ehkä äiti?
Ja ylipainoinen +35v äiti on jotenkin avoimen, fiksun, ystävällisen ja vähintään saman pituisen miehen alapuolella? Entä jos hän on itsekin avoin, fiksu ja ystävällinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v. mies. Korkeakoulutettu, keskituloinen, normaalipainoinen, keskimääräistä komeampi, mutta toisaalta hieman nörtti. Mulla päättyi pitkä suhde paha kyllä just koronan kynnyksellä ja sen vuoksi päädyin testaamaan Tinderiä viime syyskuussa. Tykkäyksiä olen saanut n. 200 kpl ja siihen päälle osumia reilut 50 kpl. Ikähaitari on ollut 35-55. Treffeillä olen käynyt 9 naisen kanssa, mutta eipä ole löytynyt sopivaa, ei sinne päinkään. Nyt on ollut jo pidemmän aikaa se tilanne, että olen kolunnut profiilit lävitse, joten ei tule enää juuri yhtään uusia tykkäyksiä, maaliskuussa tuli vain 4 kpl. Enpä kyllä itsekään enää jakele tykkäyksiä, sillä on alkanut näkyä samoja tapauksia yhtenään. Hakualueellani asuu reilut 400 000 ihmistä.
Nyt kun Tinder-passi on kaikille ilmainen, tsekkailin uteliaisuuttani muitakin Suomen kolkkia. Ei ollut yhtään sen mielenkiintoisempi tarjonta kuin omalla alueellani. Taisin antaa tykkäyksen reilulle tusinalle, vaikka kävin lävitse yli tuhat profiiilia. Ei tullut osumia ja itsekin sain vain 3 tykkäystä, keneltä lie. Ilmeisesti Tinder haluaa, että alkaisin lopultakin ostaa boostia, sillä hassun vähän kyllä tulee noita uusia tykkäyksiä.
Itseäni kyllästyttää, kun useimmat naiset eivät kuvaile itseään edes yhdellä kokonaisella virkkeellä. Toisekseen valtaosalla on tagit tyyliin patikointi/treenaaminen/golf/matkustaminen/jooga/viini/artesaaniolut. Uskon yhä vakaammin, että kanssani samalla aaltopituudella olevat naiset välttelevät Tinderiä kuin ruttoa/ovat jo parisuhteessa. Eli poistan varmaankin Tinderin kohtapuolin ja kokeilen ehkä kesällä uudemman kerran, jos kokeilen.
53 vee sinut nähdessään ehkä oikealle swaipannut nainen täällä terve :D
Näin iäkkäämmän (argh) näkökulmasta Tinder on nuorempien markkinapaikka ja kun tätäkin ketjua lukee, ymmärtää, miksi omalla kohdalla ei ole kovin kolahdellut.
Mykkiä mätsejä, eli ei pääse edes sen vertaa juttelemaan, että näkisi onko treffeissä ideaa.
Goldia testanneena voi sanoa, että ei siitä mitään hyötyä ole noiden mykkien osalta - en kässää miksi ei voida vastata tai aloittaa keskustelua jos mätsi tulee. Ei kai Tinder mikään alakoulu ole, jossa rehennellään kavereille mätsimäärällä.. tai ehkä se on.
Samat naamat todellakin alkaa tulla vastaan. Siihen on kuulemma vastaus se, että poistuu joksikin aikaa pois kokonaan. Itse poistan Tinderin kesäksi ja kokeilen taas syksyllä jossain vaiheessa. Rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä!sivusta, luulen että 50+ käyttäjille parempia palveluita on e-kontakti, match.com.
Testattu nuo. Testattu kaikki. Samat vanhat väsyneet naamat siellä(kin). Ja paljon ulkomaalaisia, joista en itse kiinnostunut.
Aloitukseen liittyen itseä kiinnostaisi kuulla kokemuksia niiltä miehiltä, joilla on Tinderissä kuvana vaikkapa maisema tai joku geneerinen mikälie kuva. Tekstinä "kuvan saat pyytämällä".
Olisi todella mielenkiintoista näin naisena kuulla, että tarttuuko tuohon upeaan tarjoukseen monikin nainen ja swaippaa oikealle?
Jos tyypillä ei ole kuvaa tarjolla, hän on todennäköisesti varattu. Eikä siinä mitään, mutta se olisi hyvä kertoa tekstissä, jotta tiedän siitäkin syystä vetää vasempaan.
Ihan tälläinen yleiskysymys - mitä tarkoittaa "alempitasoinen" mies/nainen. Tai vastaavasti ylempää tasoa, parempaa tasoa, ei samaa tasoa. Häh? Mille "tasolle" itse määrittelette itsenne? Millä kriteereillä? Tasokas mies/nainen? En ihan oikeasti ymmärrä, tämä ei ole piruilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko sanoa, että hyvän, nätin ja kiltin naisen löytäminen Tinderistä lienee sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Ensinnäkin, suurin osa näistä on jo suhteessa. Toiseksi, nätit ei tarvitse Tinderiä saadakseen seuraa. Kolmanneksi, ne harvat nätit jotka Tinderiin eksyy ei keskimäärin ole kilttejä vaan ne on niitä kevytkenkäisiä sarjadeittailijoita. Toki harvoja poikkeuksiakin on.
Sitten se toinen puoli. Jos et livenä ole kiinnostanut yhtäkään hyvää, kilttiä ja nättiä naista silloin kun useimmat näistä 16-25 v ikävuosina etsi elämänkumppania ja lähes poikkeuksetta sellaisen myös löysi, niin mahdollisuudet 30+ ikäluokassa alkaa olla aika pienet. Kuten sanottu, useimmat näistä on jo varattu ja loput tuskin ovat sinusta sen kiinnostuneempia nyt kuin 10 v sittenkään. Pahoittelut.
Joten skippaa vähintään joko kiltteys- tai ulkonäkövaatimus jos haluat jotain toivoa.
Millainen on kiltti nainen? Tai siis, mietin vaan, että kuinka moni aikuinen oikeasti pitää itseöään kilttinä? Ainakaan itse en ikinä määrittelisi itseäni kiltiksi.
Onko sellainen nainen kiltti, joka pyytää palkankorotuksen, vaikka pomoa harmittaisi? Pitääkö kiltin olla auktoriteettiuskoinen, noudattaa kyselemättä kaikkia sääntöjä ja olla kaikkien normien mukainen? Jos neuvola sanoo, että vauva pitää laittaa jo omaan sänkyyn nukkumaan itsekseen, noudattaako kiltti nainen tätä, vai meneekö neuvolan ohjeistuksen vastaisesti nostamaan itkevän vauvan syliin?
Minä tarkoitin kiltillä tässä yhteydessä ensisijaisesti seksuaalimoraalia, eli etsii seuraa tositarkoituksella ja harrastaa seksiä vain vakavassa suhteessa. Tällä palstalla kun osa miehistä haukkuu liian helppoja naisia. Toki kiltteyden voi laajentaa muihinkin juttuihin, minusta kiltti on tässä merkityksessä sellainen joka ei juo, ei polta, ei kiroile, ei pukeudu paljastavasti, ei tatskoja tai lävistyksiä jne. Ymmärtääkseni osa miehistä hakee tällaista naapurintyttömäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisempi kirjoitus sai alapeukkuja.
Mutta niin se on. Jos mies on pitkä ja komea, koulutettu, fiksu ja omaa hyvät sosiaaliset taidot - miksi tämä hakisi parisuhdetta Tinderistä? Jos tämä mies haluaisi irtoseksiä Tinder olisi täydellinen paikka. Siksi niitä prinssejä ei Tinderissä ole.
1. Tasokas (pitkä, komea, menestynyt, tms)
2. Hyvin tehty profiili
3. Ei pelimiesValitse 2/3.
Eihän tämä ole poissuljettua. Ainakin minulla on joitakin ylläolevat kriteerit kutakuinkin läpäiseviä tuttavia, jotka hakevat Tinderistä ja vastaavista parisuhdetta. Ja ovat löytäneetkin. Toki ennen sitä ovat ottaneet irtoseksiä paljon, ennen kuin sopiva aines on osunut kohdalle. Kai se on ihan fiksuakin useimmiten, harva mies kieltäytyy ilmaisesta seksistä, jos sitä on tarjolla kohtalaisen näköiseltä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko sanoa, että hyvän, nätin ja kiltin naisen löytäminen Tinderistä lienee sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Ensinnäkin, suurin osa näistä on jo suhteessa. Toiseksi, nätit ei tarvitse Tinderiä saadakseen seuraa. Kolmanneksi, ne harvat nätit jotka Tinderiin eksyy ei keskimäärin ole kilttejä vaan ne on niitä kevytkenkäisiä sarjadeittailijoita. Toki harvoja poikkeuksiakin on.
Sitten se toinen puoli. Jos et livenä ole kiinnostanut yhtäkään hyvää, kilttiä ja nättiä naista silloin kun useimmat näistä 16-25 v ikävuosina etsi elämänkumppania ja lähes poikkeuksetta sellaisen myös löysi, niin mahdollisuudet 30+ ikäluokassa alkaa olla aika pienet. Kuten sanottu, useimmat näistä on jo varattu ja loput tuskin ovat sinusta sen kiinnostuneempia nyt kuin 10 v sittenkään. Pahoittelut.
Joten skippaa vähintään joko kiltteys- tai ulkonäkövaatimus jos haluat jotain toivoa.
Millainen on kiltti nainen? Tai siis, mietin vaan, että kuinka moni aikuinen oikeasti pitää itseöään kilttinä? Ainakaan itse en ikinä määrittelisi itseäni kiltiksi.
Onko sellainen nainen kiltti, joka pyytää palkankorotuksen, vaikka pomoa harmittaisi? Pitääkö kiltin olla auktoriteettiuskoinen, noudattaa kyselemättä kaikkia sääntöjä ja olla kaikkien normien mukainen? Jos neuvola sanoo, että vauva pitää laittaa jo omaan sänkyyn nukkumaan itsekseen, noudattaako kiltti nainen tätä, vai meneekö neuvolan ohjeistuksen vastaisesti nostamaan itkevän vauvan syliin?
Minä tarkoitin kiltillä tässä yhteydessä ensisijaisesti seksuaalimoraalia, eli etsii seuraa tositarkoituksella ja harrastaa seksiä vain vakavassa suhteessa. Tällä palstalla kun osa miehistä haukkuu liian helppoja naisia. Toki kiltteyden voi laajentaa muihinkin juttuihin, minusta kiltti on tässä merkityksessä sellainen joka ei juo, ei polta, ei kiroile, ei pukeudu paljastavasti, ei tatskoja tai lävistyksiä jne. Ymmärtääkseni osa miehistä hakee tällaista naapurintyttömäistä naista.
Nyt muistit väärin! Hakevat kahvikupin hinnalla lähtevää kilttiä neitsyt naista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin se on. Jos mies on pitkä ja komea, koulutettu, fiksu ja omaa hyvät sosiaaliset taidot - miksi tämä hakisi parisuhdetta Tinderistä? Jos tämä mies haluaisi irtoseksiä Tinder olisi täydellinen paikka. Siksi niitä prinssejä ei Tinderissä ole.
2. Hyvin tehty profiili
Minä veikkaan, että Tinderistä on vaikea löytää miehiä joilla edes tuo ykkönen toteutuisi, saati sitten ykkönen ja kolmonen. Vai meinasitko pitkä TAI komea TAI menestynyt? Jos on näitä kaikkia ja lisäksi hyvät sosiaaliset taidot, tulee naisia ihan livenäkin ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi laittaa sen oman sadan kohdan listansa, millainen miehen pitää olla?
Katsotaan sitten mistä mahtaa kiikastaa?
Yksikään nainen ei muuten ikinä näissä ketjuissa kerro sitä, mitä naisella on yhdellekään miehelle edes tarjota. Kovasti ollaan vaatimassa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus, naisillekaan.
No täällä olis tarjolla henkisesti tasapainoinen, keskiverrosti elämässä menestynyt nainen. En halua omakotitaloa ja lapsia, vaan kerrostaloasunnon ja koiran. Työt saisi olla molemmilla ohi arkisin klo 17 mennessä jotta olisi aikaa rentoutua kotona ja lenkkipolulla. Viikonloppuisin haluan metsään, lomilla ulkomaille.
Rakastan ruokaa ja voitaisiin kokeilla maailman keittiöitä. Pystyn keskustelemaan niin maailman politiikasta ja tähtitieteestä kuin televisiosarjoista ja kissavideoistakin. Olen lapsettomuudesta huolimatta hoivaviettinen ja paijaisin poikaystävää antaumuksella. Seksissä olen kokematon mutta mielelläni kokeilisin turvallisen ja luotettavan miehen kanssa.
Tunteista en osaa puhua ja saatan vetäytyä kuoreeni. Itken helposti jos suutun tai loukkaannun. En halua riidellä ja vältän konfliktia, haaveilen eniten tasaisesta elämästä. En ole onnistunut säästämään enkä omista mitään.
Kiinnostuneita on ollut 0.
Et halua lapsia ja matkustelet ulkomailla, siinäpä ne suurimmat syyt miksi miehet ei sinusta kiinnostu. Myös koira on toisille ehdoton ei.
Siis ei ole olemassa yhtään miestä joka on vela ja tykkää lomailla ulkomailla? Ei ainuttakaan?
Pitääpä muistaa kertoa miespuoliselle velaystävälle, joka matkustelee paljon erityisesti urheilutapahtumien perässä, että häntä ei ole olemassa. Pitää muistaa myös informoida hänen vaimoaan, että hän on mennyt naimisiin jonkin mielikuvitusolennon kanssa.
Samoin pitää informoida toista ystävääni siitä, että hänen 15 vuotta kestänyt avioliitto matkustamisesta pitävän vela-aviomiehensä kanssa on huuhaata.
Ai joo, pitää varmaan kertoa äidille, että veljeni ei ole olemassa ja hänellä on nyt vain tyttäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Hyvin tehty profiili
Eihän tämä ole poissuljettua. Ainakin minulla on joitakin ylläolevat kriteerit kutakuinkin läpäiseviä tuttavia, jotka hakevat Tinderistä ja vastaavista parisuhdetta. Ja ovat löytäneetkin. Toki ennen sitä ovat ottaneet irtoseksiä paljon, ennen kuin sopiva aines on osunut kohdalle. Kai se on ihan fiksuakin useimmiten, harva mies kieltäytyy ilmaisesta seksistä, jos sitä on tarjolla kohtalaisen näköiseltä naiselta.
Olen eri, mutta jos ottaa irtoseksiä lukuisilta naisilta, niin kyllähän silloin nimenomaan on pelimies. Vähän sama kuin sanoisi ettei nainen ole kevytkenkäinen, jos panee ensin puoli Tinderiä läpi ja sitten lopulta sitoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Hyvin tehty profiili
Aines? Näet naiset aineksina etkä ihmisinä. OK
Vierailija kirjoitti:
Ihan tälläinen yleiskysymys - mitä tarkoittaa "alempitasoinen" mies/nainen. Tai vastaavasti ylempää tasoa, parempaa tasoa, ei samaa tasoa. Häh? Mille "tasolle" itse määrittelette itsenne? Millä kriteereillä? Tasokas mies/nainen? En ihan oikeasti ymmärrä, tämä ei ole piruilua.
Taso riippuu pituudestasi. Itse näen pitkänä miehenä ylemmältä tasolta korkeintaan naisten hilseisen jakauksen. Naiset katselevat minua ylöpäin ihailevasti. Luulevat isäksi (taivaan-).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Hyvin tehty profiili
Niin, kirjoitin vain mitä tuttavani ovat kertoneet. He käyttivät vielä rajumpaa ilmaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Hyvin tehty profiili
Niin, kirjoitin vain mitä tuttavani ovat kertoneet. He käyttivät vielä rajumpaa ilmaisua.
Ja olet edelleen sitä mieltä, että miehet täyttävät edellä mainitut kriteerit? 🤔 Minusta kuulostaisi sille, ettei ainakaan kolmonen täyty ja ykkösenkin kanssa on vähän niin tai näin. Vaikea pitää tasokkaana ihmistä joka puhuu rumasti omista seksikumppaneistaan.
-eri
Tinderihän on weeteeporukan seuranhaku paikka. Mitä sä muka odotit. Jotain komeaa täydellistä prinssiä vai. Sellaiset on jo suhteessa. Ei heidän tarvitse etsiä seuraa/suhdetta. Pakkohan se on rimaa laittaa silloin alemmas tai olla ettimästä seuraa tämmöisistä paikoista.
Tinderiin päätyy ne jämäpalat kummastakin sukupuolesta. Pahoittelut, mutta näin se taitaa olla. Parhaat on varattuja tai löytää seuraa livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolinen kaveri on peruskomea, perusurheilullinen tyyppi. Laittoi profiiliinsa muutaman erilaisen, kivan kuvan. Kasvokuva jossa hymyilee, kuva kun pelaa jalkapalloa (siis kavereiden kanssa, ei ole mikään ammattilainen), kuva jostain matkalta. Ei sierainselfieitä, sarjamurhaajatuijotusta, peiliaurinkolaseja, paidattomia kuvia, kuvia naisten kanssa bilettämässä, kuvia miesten kanssa bilettämässä, jne jne.
Ihmetteli kovasti suosiotaan, että miten on mahdollista että saa melkeinpä jokaisella tykkäyksellä matchin, kun on ihan tavallinen mies. Ok kasvot ja kroppa, mutta ei mitään erikoista.
Joten annoin hänelle oman Tinderini selattavaksi - katsopa tästä eka 100 miesten profiilia. Tajusi jo 20 jälkeen oman suosionsa syyn! :D Sadasta ehkä 1-5 profiilia on normaaleja, eli ei niitä hämärässä otettuja tuijotusselfieitä, salipullistelijoita, ynnä muita yllämainittuja, sekä tekstissä "en kirjoita ensin", "kysymällä selviää", "ethän ole lihava", "naiset on sitä ja tätä", "en halua sitä ja tätä", "en harrasta mitään", "jos munkkipossu maistuu, vedä vasemmalle" jne jne.
TÄMÄ!!
Ihan tavallista miestä etsin, mutta jos ei ikinä ole ottanut itsestään kuvaa niin eipä tule osumiakaan. Itsekin laitoin kännykkään automaattilaukaisimen, kun kävin eri paikoissa eri näköisenä. Esim. kävelyllä metsässä, juhliin lähdössä meikattuna, harrastukseni parissa. Otin kuvia paljon ja tietenkin valitsin parhaat. Sitä kautta kuulemma nykyinen miesystäväni minut valitsi. Aluksi minulla oli hieman arkisempia kuvia, en halunnut vaikuttaa tyrkyltä. Mutta kyllä tinder-profiilissa pitää osata markkinoida itseään! Useita erilaisia kuvia (vartalo ja kasvot), juhla- ja arkivaatteissa, elämäntilanne selkeästi esiin kuvissa. Kuvien värit ja tarkkuus pitää olla kunnossa. Tekstissä pitää olla jotain itsestä ja elämäntilanteesta ja mitä hakee. Näin lopulta löysin nykyisen seurustelukumppanini. Hänellä (mies) oli kuva itsestään metsässä ja kotona (kasvot ja vartalo) sekä tekstissä hieman harrastuksista ja lasten lukumäärä sekä asuinkaupunki. Se riitti minulle.
Mutta jos salilla käynti tai biletys on elämässä tärkeää, niin kuvatkin voivat olla sitten salilta tai baarista. Mutta itseä ei tuollainen henkilö kiinnostaisi.
Tuo kirjoitus on täyttä satuilua.
Siinä suomalaisessa Tinder-testissä komeahko mies teki useita profiileja naisraadin ja ammattivalokuvaajan avustuksella.
Tykkäyksiä tuli sellaiset 10-20/300. Siinä ollaan kaukana "melkein jokaisen kanssa matchaamisesta".
Ota huomioon että kaverini ei vedä kaikkia naisia oikealle, niin kuin useat epätoivoiset miehet tuntuvat tekevän. Hän oikeasti katsoi niitä profiileja ja luki tekstit. Oma profiili ja teksti huolella valittu, kuten kerroin. Tällä tavalla hän sai tosi paljon matcheja.
Eli ei, tuo ei ole valhetta kun itse sen näin. Miesten profiilien taso on järkyttävä. Siinä joukossa kuka tahansa normaalin ja kivan oloinen mies erottuu edukseen.
Totta kai kivan näköinen (eli komea) erottuu edukseen.
Ja muuten, miten voi olla että edukseen erottuva mies on normaali ja enemmistö epänormaaleja?
Onko erittäin timmi nainen sitten normaali, ja muut epänormaaleja?
En minä tiedä miksi miehet tekevät niin kamalia profiileja Tinderiin. Koska taso on yleisesti ottaen niin huono, se "normaali" erottuu edukseen "normaalien" naisten näkökulmasta.
Ihanko todella mielestäsi tällaiset profiilit edustavat miesten kermaa, joista minun - nätin, timmin, fiksun, naisellisen naisen - tulisi tykätä?
- Ei yhtään selkeää kuvaa kasvoista, kuvat kaukaa/hämäriä/tärähtäneitä/rajattuja
- Bilekuvat: viinaa molemmissa käsissä ja naisia kainalossa, tai jotain hassunhauskaa kännipilaa tekemässä (jonkin patsaan päälle kiipeäminen jne)
- Peiliaurinkolasit
- Alastomat, sängyllä makaavat duckfacet (kyllä, näitä on TODELLA paljon), tai takaa otetut pyllistyskuvat p*rse paljaana (taas kyllä, näitä tulee päivittäin)
- Tupakointikuvat (en polta enkä voisi deittailla tupakoijaa, ja kerron sen profiilissa)
- Keskisormikuvat
- Alaviistosta otetut sarjamurhaajan näköiset tuijotukset, ns. Sierainselfie
- Ja sitten se paras eli kuvat on kivoja ja fiksuja, kiinnostus herää - ja alat lukea tekstiä: lista mitä inhoaa naisissa, varattu etsii salasuhdetta, dom etsii subia, pariskunta etsii kolmatta pyörää, vain seksiä kiitos, nainen maksakoon omat juomansa, en harrasta mitään, kysymällä selviää, ei lihavia, ei sitä ei tätä...
Näitä on YLIVOIMAISESTI suurin osa. Tässä joukossa normaalin näköinen, fiksut kuvat ja informatiivisen, positiivisen tekstin kirjoittanut todellakin erottuu edukseen.
Kyllä, jos naama on sen verran komea ettet swaippaa heti vasemmalle. Ja kun ajattelet että ilmeessä oli vika, niin oikeasti vika on yleensä vain naamanpiirteissä.
Ja sitten tarkistetaan loput speksit:
- pituusraja tietysti on, eikö vain? Ja pitkä mies on parhaan näköinen?
- liian hintelä ei saa olla, koska tokihan naisellisena naisena haluat miehekkään näköisen miehen
- koulutus ja ammatti, ei mitään paskahommissa olevia tietenkään
- jneJäljelle ei sitten montaa miestä jääkään. Ne jotka jäävät, ovat pelimiehiä koska miksi tuollainen mies hakisi parisuhdetta Tinderistä?
Eli naisella ei saa olla mitään "speksejä" Tinderissä miehiin?
OK. Miksi?
Ai niin. Joka naiselle pitää riittää, että on a) mies b) köy töissä c) suihkussa d) kohtelee naisya hyvin.
Sittenhän sinulle pitää riittää, että nainen on vastaava, eli että on nainen, käy töissä, käy suihkussa ja kohtelee miestä hyvin. Riittääkö tämä sinulle? Jos OIKEASTI riittää, niin varmasti löydöt naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... minä etsin seuraa tositarkoituksella enkä harrasta yhden illan juttuja, mutta ei se mistään seksuaalimoraalista johdu, vaan se johtuu siitä, ettei yhden illan jutut kiinnosta, koska en usko saavani niistä seksuaalista tyydytystä. Enkä jaksa koko ajan tutustua uusiin ihmisiin, mitä yhden illan jutut vaatisivat Ja olen helppo sellaiselle, johon olen rakastunut, eli en leiki vaikeasti tavoiteltavaa tms, mutta toisaalta sitten jos en ole kiinnostunut, niin mieli ei kyllä helposti muutu. En polta, en kiroilekaan (paitsi jos lyön vasaralla sormeen). juon lähinnä juhlatilaisuuksissa, jos on kuohuvaa tarjolla, ei ole tatskoja tai lävistyksiä, ei paljastavia vaatteitakaan... Mutta en koe olevani silti mikään naapurintyttö. Ajattelutapani on monen mielestä aika outo ja erikoinen, ja elämäntapani ei ole mikään perusnaapuruston normityyli. Eli minä en silti olisi se "kiltti nainen", vaikka näennäisesti kriteerit täyttyisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Tinderihän on weeteeporukan seuranhaku paikka. Mitä sä muka odotit. Jotain komeaa täydellistä prinssiä vai. Sellaiset on jo suhteessa. Ei heidän tarvitse etsiä seuraa/suhdetta. Pakkohan se on rimaa laittaa silloin alemmas tai olla ettimästä seuraa tämmöisistä paikoista.
🤣🤣🤣katkeran miehen nillitystå. Tunnen monta naista, jotka ovat löytäneet parisuhteen Tinderistå. Ja tämä tarkoittaa myös sitä, että yhtä moni on sieltä parisuhteen löytänyt. Kukaan ei ole weetee porukkaa, vaan akateemisesti koulutettuja, hyvissä töissä olevia, fiksuja ihmisiä.
Katson kaikki profiilit rauhassa, en laita ketään heti oikealle. Kyllä, jokainen etsii siellä itseään miellyttävää ihmistä. Sehän koko jutun juoni. Mutta esim. Mä ja mun kaveri pidetään aivan erinäköisiä miehiä hyvännäköisinä.
Pituusraja on juu, se on 165cm koska olen itse sen pituinen. Pisin poikaystäväni tähän mennessä oli 177cm. Mielestäni just hyvän pituinen.
Hintelä on ok, vain ylipaino on mulle ehdoton ei. Kaljamahaa kun ei pelasta mikään. Hoikka ja urheilullinen on paras, sellainen olen itsekin.
Koulutuksella ja työllä ei ole mitään väliä. Sillä on väliä että tekee jotain elämällään, on kiinnostunut asioista ja osaa keskustella kaikenlaisista aiheista.
Oliko muita typeriä oletuksia?