Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi

Vierailija
03.04.2021 |

Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:

- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.

Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????

Kommentit (708)

Vierailija
661/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 v. mies. Korkeakoulutettu, keskituloinen, normaalipainoinen, keskimääräistä komeampi, mutta toisaalta hieman nörtti. Mulla päättyi pitkä suhde paha kyllä just koronan kynnyksellä ja sen vuoksi päädyin testaamaan Tinderiä viime syyskuussa.  Tykkäyksiä olen saanut n. 200 kpl ja siihen päälle osumia reilut 50 kpl. Ikähaitari on ollut 35-55. Treffeillä olen käynyt 9 naisen kanssa, mutta eipä ole löytynyt sopivaa, ei sinne päinkään. Nyt on ollut jo pidemmän aikaa se tilanne, että olen kolunnut profiilit lävitse, joten ei tule enää juuri yhtään uusia tykkäyksiä, maaliskuussa tuli vain 4 kpl. Enpä kyllä itsekään enää jakele tykkäyksiä, sillä on alkanut näkyä samoja tapauksia yhtenään. Hakualueellani asuu reilut 400 000 ihmistä.

Nyt kun Tinder-passi on kaikille ilmainen, tsekkailin uteliaisuuttani muitakin Suomen kolkkia. Ei ollut yhtään sen mielenkiintoisempi tarjonta kuin omalla alueellani. Taisin antaa tykkäyksen reilulle tusinalle, vaikka kävin lävitse yli tuhat profiiilia. Ei tullut osumia ja itsekin sain vain 3 tykkäystä, keneltä lie. Ilmeisesti Tinder haluaa, että alkaisin lopultakin ostaa boostia, sillä hassun vähän kyllä tulee noita uusia tykkäyksiä.

Itseäni kyllästyttää, kun useimmat naiset eivät kuvaile itseään edes yhdellä kokonaisella virkkeellä. Toisekseen valtaosalla on tagit tyyliin patikointi/treenaaminen/golf/matkustaminen/jooga/viini/artesaaniolut. Uskon yhä vakaammin, että kanssani samalla aaltopituudella olevat naiset välttelevät Tinderiä kuin ruttoa/ovat jo parisuhteessa. Eli poistan varmaankin Tinderin kohtapuolin ja kokeilen ehkä kesällä uudemman kerran, jos kokeilen.

Kuulostaisit juuri mun tyyliseltä jos olisin yhä sinkku, etenkin kohdan "toisaalta hieman nörtti"- vuoksi. Olen ihan hyvännäköinen mutta melko nörtti ja useimpien mielestä vähän kummallisista asioista innostunut nainen. Kieltämättä välttelin tinderiä kuin ruttoa, kunnes eron jälkeen hetken mielenhäiriössä testasin, kävin yksillä treffeillä ja sillä tiellä olen yhä. Tiedän muitakin kaltaisiani, eli joskus voi olla että käy tuurikin.

Täällä myös yksi nörttinainen. Kiinnostuksen kohteeni ja elämäntyylini on useimmille miehille liian kummallisia, mutta onneksi en tarvitse useimpia miehiä, vaan sen yhden sopivan jonka kanssa voi rakentaa automaattisen yrittikastelujärjestelmän kosteusantureineen ja itse koodattuine softineen tai 3d-printtailla dnd-figuureja. Tällaisten toiveiden kanssa ei todellakaan katsella jotain pituutta tai mittailla leukaperien kulmaa, kyllä ne asiat on ihan muita mitä katsotaan. 

Sama täällä. Olen niin omituinen ja omalaatuinen mielenkiinnon kohteineni ja harrastuksineni, että ihan tavismies ei kyllä saa minusta mitään irti eikä hänellä ole tarjottavaa minulle. Hän tarvitsee toisen taviksen, jolle hyvä elämä koostuu töistä, mökkeilystä, lenkeistä koiran kanssa, mahdollisesti lapsista, matkoista Espanjaan, Netflixistä ja perusurheilusta (sali mukaan lukien). Minä en elä enkä halua elää tuollaista elämää.

Tällaisella persoonalla ja elämäntavalla ei tosiaankaan mittailla miesten pituuksia, lompakon paksuutta, leuan kulmia tai hauisten ympäryksiä. Kun poikkeaa massasta ihan reilulla kädellä, pitää löytää toinen, joka poikkeaa myös ja omaa samanlaiset arvot ja elämäntavan. Ja sitten pitää toivoa, että molemmat vielä tykättäisiin toisistamme henkisesti, fyysisesti ja emotionaalisesti, ja viihdyttäisiin toistemme seurassa.

N40

Tinderiin minua ei saa kirveelläkään.

Vierailija
662/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderihän on weeteeporukan seuranhaku paikka. Mitä sä muka odotit. Jotain komeaa täydellistä prinssiä vai. Sellaiset on jo suhteessa. Ei heidän tarvitse etsiä seuraa/suhdetta. Pakkohan se on rimaa laittaa silloin alemmas tai olla ettimästä seuraa tämmöisistä paikoista.

🤣🤣🤣katkeran miehen nillitystå. Tunnen monta naista, jotka ovat löytäneet parisuhteen Tinderistå. Ja tämä tarkoittaa myös sitä, että yhtä moni on sieltä parisuhteen löytänyt. Kukaan ei ole weetee porukkaa, vaan akateemisesti koulutettuja, hyvissä töissä olevia, fiksuja ihmisiä.

En ole mies vaan nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miespuolinen kaveri on peruskomea, perusurheilullinen tyyppi. Laittoi profiiliinsa muutaman erilaisen, kivan kuvan. Kasvokuva jossa hymyilee, kuva kun pelaa jalkapalloa (siis kavereiden kanssa, ei ole mikään ammattilainen), kuva jostain matkalta. Ei sierainselfieitä, sarjamurhaajatuijotusta, peiliaurinkolaseja, paidattomia kuvia, kuvia naisten kanssa bilettämässä, kuvia miesten kanssa bilettämässä, jne jne.

Ihmetteli kovasti suosiotaan, että miten on mahdollista että saa melkeinpä jokaisella tykkäyksellä matchin, kun on ihan tavallinen mies. Ok kasvot ja kroppa, mutta ei mitään erikoista.

Joten annoin hänelle oman Tinderini selattavaksi - katsopa tästä eka 100 miesten profiilia. Tajusi jo 20 jälkeen oman suosionsa syyn! :D Sadasta ehkä 1-5 profiilia on normaaleja, eli ei niitä hämärässä otettuja tuijotusselfieitä, salipullistelijoita, ynnä muita yllämainittuja, sekä tekstissä "en kirjoita ensin", "kysymällä selviää", "ethän ole lihava", "naiset on sitä ja tätä", "en halua sitä ja tätä", "en harrasta mitään", "jos munkkipossu maistuu, vedä vasemmalle" jne jne.

TÄMÄ!! 

Ihan tavallista miestä etsin, mutta jos ei ikinä ole ottanut itsestään kuvaa niin eipä tule osumiakaan. Itsekin laitoin kännykkään automaattilaukaisimen, kun kävin eri paikoissa eri näköisenä. Esim. kävelyllä metsässä, juhliin lähdössä meikattuna, harrastukseni parissa. Otin kuvia paljon ja tietenkin valitsin parhaat. Sitä kautta kuulemma nykyinen miesystäväni minut valitsi. Aluksi minulla oli hieman arkisempia kuvia, en halunnut vaikuttaa tyrkyltä. Mutta kyllä tinder-profiilissa pitää osata markkinoida itseään! Useita erilaisia kuvia (vartalo ja kasvot), juhla- ja arkivaatteissa, elämäntilanne selkeästi esiin kuvissa. Kuvien värit ja tarkkuus pitää olla kunnossa. Tekstissä pitää olla jotain itsestä ja elämäntilanteesta ja mitä hakee. Näin lopulta löysin nykyisen seurustelukumppanini. Hänellä (mies) oli kuva itsestään metsässä ja kotona (kasvot ja vartalo) sekä tekstissä hieman harrastuksista ja lasten lukumäärä sekä asuinkaupunki. Se riitti minulle.

Mutta jos salilla käynti tai biletys on elämässä tärkeää, niin kuvatkin voivat olla sitten salilta tai baarista. Mutta itseä ei tuollainen henkilö kiinnostaisi.

Tuo kirjoitus on täyttä satuilua.

Siinä suomalaisessa Tinder-testissä komeahko mies teki useita profiileja naisraadin ja ammattivalokuvaajan avustuksella.

Tykkäyksiä tuli sellaiset 10-20/300. Siinä ollaan kaukana "melkein jokaisen kanssa matchaamisesta".

Ota huomioon että kaverini ei vedä kaikkia naisia oikealle, niin kuin useat epätoivoiset miehet tuntuvat tekevän. Hän oikeasti katsoi niitä profiileja ja luki tekstit. Oma profiili ja teksti huolella valittu, kuten kerroin. Tällä tavalla hän sai tosi paljon matcheja.

Eli ei, tuo ei ole valhetta kun itse sen näin. Miesten profiilien taso on järkyttävä. Siinä joukossa kuka tahansa normaalin ja kivan oloinen mies erottuu edukseen.

Totta kai kivan näköinen (eli komea) erottuu edukseen.

Ja muuten, miten voi olla että edukseen erottuva mies on normaali ja enemmistö epänormaaleja?

Onko erittäin timmi nainen sitten normaali, ja muut epänormaaleja?

En minä tiedä miksi miehet tekevät niin kamalia profiileja Tinderiin. Koska taso on yleisesti ottaen niin huono, se "normaali" erottuu edukseen "normaalien" naisten näkökulmasta.

Ihanko todella mielestäsi tällaiset profiilit edustavat miesten kermaa, joista minun - nätin, timmin, fiksun, naisellisen naisen - tulisi tykätä?

- Ei yhtään selkeää kuvaa kasvoista, kuvat kaukaa/hämäriä/tärähtäneitä/rajattuja

- Bilekuvat: viinaa molemmissa käsissä ja naisia kainalossa, tai jotain hassunhauskaa kännipilaa tekemässä (jonkin patsaan päälle kiipeäminen jne)

- Peiliaurinkolasit

- Alastomat, sängyllä makaavat duckfacet (kyllä, näitä on TODELLA paljon), tai takaa otetut pyllistyskuvat p*rse paljaana (taas kyllä, näitä tulee päivittäin)

- Tupakointikuvat (en polta enkä voisi deittailla tupakoijaa, ja kerron sen profiilissa)

- Keskisormikuvat

- Alaviistosta otetut sarjamurhaajan näköiset tuijotukset, ns. Sierainselfie

- Ja sitten se paras eli kuvat on kivoja ja fiksuja, kiinnostus herää - ja alat lukea tekstiä: lista mitä inhoaa naisissa, varattu etsii salasuhdetta, dom etsii subia, pariskunta etsii kolmatta pyörää, vain seksiä kiitos, nainen maksakoon omat juomansa, en harrasta mitään, kysymällä selviää, ei lihavia, ei sitä ei tätä...

Näitä on YLIVOIMAISESTI suurin osa. Tässä joukossa normaalin näköinen, fiksut kuvat ja informatiivisen, positiivisen tekstin kirjoittanut todellakin erottuu edukseen.

Kyllä, jos naama on sen verran komea ettet swaippaa heti vasemmalle. Ja kun ajattelet että ilmeessä oli vika, niin oikeasti vika on yleensä vain naamanpiirteissä.

Ja sitten tarkistetaan loput speksit:

- pituusraja tietysti on, eikö vain? Ja pitkä mies on parhaan näköinen?

- liian hintelä ei saa olla, koska tokihan naisellisena naisena haluat miehekkään näköisen miehen

- koulutus ja ammatti, ei mitään paskahommissa olevia tietenkään

- jne

Jäljelle ei sitten montaa miestä jääkään. Ne jotka jäävät, ovat pelimiehiä koska miksi tuollainen mies hakisi parisuhdetta Tinderistä?

Eli naisella ei saa olla mitään "speksejä" Tinderissä miehiin?

OK. Miksi?

Ai niin. Joka naiselle pitää riittää, että on a) mies b) köy töissä c) suihkussa d) kohtelee naisya hyvin.

Sittenhän sinulle pitää riittää, että nainen on vastaava, eli että on nainen, käy töissä, käy suihkussa ja kohtelee miestä hyvin. Riittääkö tämä sinulle? Jos OIKEASTI riittää, niin varmasti löydöt naisen.

Olen eri, mutta tietysti jokaisella saa olla ihan millaiset kriteerit haluaa. On kuitenkin ihan relevantti kysymys, millä todennäköisyydellä ne kaikkein kiinnostavimmat miehet kokisivat tarvetta hakeutua Tinderiin ja millä perusteella oletat heidän kiinnostuvan juuri sinusta.

Vierailija
664/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin jälleen kerran sovelluksen, koska samat kokemukset minulla kuin aloittajalla ja muutamalla muulla. Tuntuu olevan iso ongelma, enkä Edes jaksa lukea 30 sivua mies-nainen asettelua.

Muakin siis todella ihmetyttää kaikki tinder-miehet. Osittain jo profiilin katsominen tuottaa ihmetystä, ellei ihan kuvotusta. Matchejahan en saa juurikaan enää. Viimeks ku tää loistava appi tarjosi minulle salaisen ihailijan katsomisen, niin mitäpä sieltä löytyi? Mies joka satavarmasti valehdellut ikänsä nuoremmaksi, näytti murhaajalta ja toisessa kuvassakin ase 😱 joojoo, varmaan oli menossa metsään.

Järkytys!

Nää oharityypit joista puhutte - varmaan ne samat ketkä teki mulle deittioharit 2,5 v sitten koska naamat tulee vastaan (Olin välillä yli vuoden pois).

Sitten on näitä jotka ei haluu tekstin mukaan mitään vakavaa, Mut itse asiassa ei kiinnosta kaveruus tai panokaan. Come again? Ja ne ketkä näen irl koska asuu/on töissä lähellä, ja niillä menee pasmat NIIN sekaisin kun tindernainen tulee kadulla vastaan!! Huom Siis ei oo naimisissa.

Tietty on feikkiprofiilit ja itseään myyvät. Mut miten voi tavallinen suomalainen sinkkumies olla niin pihalla!!? Ihan selvästihän en Ole yksin tän ongelma kaa.

Vierailija
665/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin jälleen kerran sovelluksen, koska samat kokemukset minulla kuin aloittajalla ja muutamalla muulla. Tuntuu olevan iso ongelma, enkä Edes jaksa lukea 30 sivua mies-nainen asettelua.

Muakin siis todella ihmetyttää kaikki tinder-miehet. Osittain jo profiilin katsominen tuottaa ihmetystä, ellei ihan kuvotusta. Matchejahan en saa juurikaan enää. Viimeks ku tää loistava appi tarjosi minulle salaisen ihailijan katsomisen, niin mitäpä sieltä löytyi? Mies joka satavarmasti valehdellut ikänsä nuoremmaksi, näytti murhaajalta ja toisessa kuvassakin ase 😱 joojoo, varmaan oli menossa metsään.

Järkytys!

Nää oharityypit joista puhutte - varmaan ne samat ketkä teki mulle deittioharit 2,5 v sitten koska naamat tulee vastaan (Olin välillä yli vuoden pois).

Sitten on näitä jotka ei haluu tekstin mukaan mitään vakavaa, Mut itse asiassa ei kiinnosta kaveruus tai panokaan. Come again? Ja ne ketkä näen irl koska asuu/on töissä lähellä, ja niillä menee pasmat NIIN sekaisin kun tindernainen tulee kadulla vastaan!! Huom Siis ei oo naimisissa.

Tietty on feikkiprofiilit ja itseään myyvät. Mut miten voi tavallinen suomalainen sinkkumies olla niin pihalla!!? Ihan selvästihän en Ole yksin tän ongelma kaa.

Akkojen pitää kuiteskin edustaa 10/10:nä 😄

Vierailija
666/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen jolla ollut tinderissä kaikkea inhokkia profiilissaan:

Peiliaurinkolasit, yli 10 v. vanha kuva, keskisormi, tärähtänyt (joku vissiin sano että Laita vähän tuoreempi kuva, ilman arskoja, sormea, tyhmää päähinettä tms). On pitkä, akateeminen, työssäkäyvä, sinkku.

Tiedä häntä, tärppäiskö nyt kun kuva on vähemmän juntti. Bio ei kyllä lämmitä.

Käyttää kemikaaleja... Eli on tavallaan, tietyt speksit kohdillaan ja sit kuitenkaan ei. Sanoo esim, et ei voi laittaa työtään koska silloin vetää vain golddiggereita. Ja toiset taas hehkuttaa vain ammatillaan. Tuntuu että jos on jotenkin outo tyyppi, niin ihan sama mitä tekee sinne, koska on pohjimmiltaan jotain mitä ei haluu kertoa (pelimies, alkkis, tyhmä, sitoutumiskammoinen).

Koulukaverini on ollu siellä iät ajat, profiilista saa todella positiivisen kuvan. Taiteellinen, hoikka, pitkä, älykkö, komea. IRL elämämkoululainen, nuhjuinen, tupakoiva ikisinkku-hiippari. On kyllä pitkä. Koulussa älyn lahjat ei tod tullu esille, en tiedä oisko muuttunu.

Eliittikumppani on tinderiä paskempi.

Vierailija
667/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroin sen verran että pakko listata:

- 50% miehistä on riittävän pitkiä = check, Pituutta löytyy keskiverron verran 178,5cm

- 50% miehistä on riittävän naamakomeita = check, no mallina oltu

- 30% on riittävän älykkäitä = check, AO 160 paremmalla puolella.

- 30% on riittävän sosiaalisesti taitavia = check, sammakot eivät lennä sekä joka viikko uudet kohtaamiset ja uudet keskustelut, ulkoillessa koiran kanssa.

- 20% on riittävän varakkaita = check, näköjään kuulun top 5% varallisuudet osalta plus kuulun top 5% ansiotuloissa

Sitten "lyödään" listan tekijää. Olin Tinder:ssä vuoden ja sinä aikana sain vain 5 tykkäystä!!!

Tinderissä tykkäykset perustuu kuviin. Jos et saanut tuon enempää mätsejä, et ole mitenkään voinut olla miesmalli, tuo ei yksinkertaisesti ole mitenkään mahdollista.

Tai ok, jos joku on malliurasi jälkeen esim heittänyt happoa naamallesi, ja olet niillä haponheiton jälkeisillä kuvilla mennyt Tinderiin, niin ok, sitten uskon.

Samaa mietin! Tai jos oli mallina 80-luvulla ja sen jälkeen vetäny happoa, etanolia jne kaksin käsin, niin sitten uskon. Tai syöny donitseja.

Vierailija
668/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kiinnostaisi ajatus laittaa itsensä likoon ja linkittää tänne profiilini teille ihmeteltäväksi. Siinä ei ole yhtäkään tässä keskustelussa esille tuoduista tyypillisistä huonoista puolista, mutta en siitä huolimatta saa kuin yhden tai kaksi tykkäystä kuukaudessa ja pareja ei tule.

Motiivina olisi se, että näkisitte miten vaikeaa tavallisen, urheilullisen ja elämässään muutoin menestyneen kolmenkympin kintaalla olevan miehen on saada kyseisessä palvelussa huomiota. En kuitenkaan taida haluta paljastaa lukevani toisinaan Vauvapalstaa, joten profiilin kuvailu saa luvan riittää.

Profiilissani on yksi selkeä kasvokuva hymyn kanssa, kaksi kuvaa urheilukisoista, yksi kotoa juhlista, yksi puutarhatöiden parista ja yksi askartelemasta pajalta. Ei ole outoja kuvakulmia, paidattomia kuvia, aurinkolaseja naamalla, vihaisia ilmeitä, alkoholia, kalakuvia, autojen rassausta, turistirysiä tai muuta sellaista, mistä ei yleensä tykätä. Kuvat ovat käsittelemättömiä, jos ei lasketa rajausta ja valkotasapainon säätöä. Tekstissä on lyhyt luonnekuvaus, harrastukset ja se mitä etsin eli kavereita tai elämänkumppania. Ilmaisen tekstissä myös olevani avoin kaikenlaisille aktiviteeteille.

Onneksi pandemian jälkeen naisia voi taas yrittää tavata muuallakin, koska netistä heitä ei löydä.

Vierailija
669/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naisille kelpaa enää vain lähestulkoon "GigaChad" tasoinen mies, eli tällainen mies joka näkyy tässä:

https://imgur.com/r/ladyboners/0msZaOa

Naiset ovat selkeästi ilmoittaneet millainen leukaperämies pitää nykyisin olla, tai ei kelpaa.

Nykyisin voi shoppailla niin kauan kunnes tuollainen löytyy. Sitten ollaan haaremissa, kun tuommoisella miehellä voi olla haaremi ja naiset hyväksyy sen.

No onhan niitä naisia myös joilla on pienemmät vaatimukset mutta juju on siinä on että he ovat sitten:

yksinhuoltajia

ylipainoisia

epäviehättäviä

iältään jotain +35v

Eli suomalaisen 60-luvulla syntyneen insinöörin unelmanainen!?

Gigachadin voitte pitää, ei kiinnosta.

Vierailija
670/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisempi kirjoitus sai alapeukkuja.

Mutta niin se on. Jos mies on pitkä ja komea, koulutettu, fiksu ja omaa hyvät sosiaaliset taidot - miksi tämä hakisi parisuhdetta Tinderistä? Jos tämä mies haluaisi irtoseksiä Tinder olisi täydellinen paikka. Siksi niitä prinssejä ei Tinderissä ole.

1. Tasokas (pitkä, komea, menestynyt, tms)

2. Hyvin tehty profiili

3. Ei pelimies

Valitse 2/3.

Minä veikkaan, että Tinderistä on vaikea löytää miehiä joilla edes tuo ykkönen toteutuisi, saati sitten ykkönen ja kolmonen. Vai meinasitko pitkä TAI komea TAI menestynyt? Jos on näitä kaikkia ja lisäksi hyvät sosiaaliset taidot, tulee naisia ihan livenäkin ovista ja ikkunoista.

Juuri näin.

Mutta jos ko. mies haluaa irtoseksiä, on Tinder parempi paikka kuin live. Livenä etenkin komea mies saa helposti pelimiehen maineen.

Vierailija
671/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju kiinni, nukkumaan ja viimeinen sammuttaa valot. Alkaa olla liian paksua trollia ihan kaikilta.

Vierailija
672/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin se on. Jos mies on pitkä ja komea, koulutettu, fiksu ja omaa hyvät sosiaaliset taidot - miksi tämä hakisi parisuhdetta Tinderistä? Jos tämä mies haluaisi irtoseksiä Tinder olisi täydellinen paikka. Siksi niitä prinssejä ei Tinderissä ole.

2. Hyvin tehty profiili

3. Ei pelimies

Valitse 2/3.

Minä veikkaan, että Tinderistä on vaikea löytää miehiä joilla edes tuo ykkönen toteutuisi, saati sitten ykkönen ja kolmonen. Vai meinasitko pitkä TAI komea TAI menestynyt? Jos on näitä kaikkia ja lisäksi hyvät sosiaaliset taidot, tulee naisia ihan livenäkin ovista ja ikkunoista.

Juuri näin.

Mutta jos ko. mies haluaa irtoseksiä, on Tinder parempi paikka kuin live. Livenä etenkin komea mies saa helposti pelimiehen maineen.

Juuri näin. Tasokkaita miehiä lienee Tinderissä ylipäänsä aika vähän, mutta niistä harvoista tasokkaista liki kaikki on pelimiehiä, sillä tasokas sitoutumishaluinen mies ei Tinderiin asti päädy. Komea, pitkä, menestynyt, sosiaalinen ja sitoutumishaluinen on miesten TOP 1% ja nämä miehet revitään käsistä.

Vierailija
673/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaa suunnattomasti eräs tietämäni ikisinkku, joka ei ole olevinaan haku päällä. Vaikka tinderissä esiintyy omalla nimellään, ja nykyään suht tunnistettavissa olevalla profiililla.

Mun mielestä kyllä, jos on tinderissä omana itsenään niin on vapaata riistaa.

Tai näihin oon törmänny aieminkin.

Kari Ketosta ei oo muuten väähään aikaan näkyny siellä. Siinä muuten lyhyt mies jonka kanssa menisin oitis treffeille.

Vierailija
674/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Hyvin tehty profiili

3. Ei pelimies

Valitse 2/3.

Juuri näin.

Juuri näin. Tasokkaita miehiä lienee Tinderissä ylipäänsä aika vähän, mutta niistä harvoista tasokkaista liki kaikki on pelimiehiä, sillä tasokas sitoutumishaluinen mies ei Tinderiin asti päädy. Komea, pitkä, menestynyt, sosiaalinen ja sitoutumishaluinen on miesten TOP 1% ja nämä miehet revitään käsistä.

Juuri noin.

Komeista miehistä on Tinderissä yliedustusta koska komeus on siellä valttia. Naiset eivät tätä allekirjoita, mutta totta se on, naiset vain rankkaavat 80-90% miehistä alle keskitason silloin kun on kyse kuvista/nettiprofiileista. Tämä pätee sekä treffipalveluissa että random testeissä jossa miehet edustavat keskivertopopulaatiota.

Komeista enemmistö on pelimiehiä, totta kai, koska koska komealle miehelle Tinder on seksinhakupaikkana loistava mutta parisuhteenhakupaikkana tarpeeton. Tämä pätee etenkin sosiaalisiin 35+ miehiin, kiinnostava nainen löytyy livenä ilman Tinder-tunkion kaivelemista. Naiset kun unohtavat helposti ettei siellä naistenkaan taso mikään loistava ole. Yliedustusta on luonnevammaisista ikisinkkunirsoilijoista speksilistoineen, filtteröidyillä yläviistokuvilla huijaajista, heruttelijoista, ym.

Vierailija
675/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Hyvin tehty profiili

3. Ei pelimies

Valitse 2/3.

Juuri näin.

Juuri noin.

Komeista miehistä on Tinderissä yliedustusta koska komeus on siellä valttia. Naiset eivät tätä allekirjoita, mutta totta se on, naiset vain rankkaavat 80-90% miehistä alle keskitason silloin kun on kyse kuvista/nettiprofiileista. Tämä pätee sekä treffipalveluissa että random testeissä jossa miehet edustavat keskivertopopulaatiota.

Komeista enemmistö on pelimiehiä, totta kai, koska koska komealle miehelle Tinder on seksinhakupaikkana loistava mutta parisuhteenhakupaikkana tarpeeton. Tämä pätee etenkin sosiaalisiin 35+ miehiin, kiinnostava nainen löytyy livenä ilman Tinder-tunkion kaivelemista. Naiset kun unohtavat helposti ettei siellä naistenkaan taso mikään loistava ole. Yliedustusta on luonnevammaisista ikisinkkunirsoilijoista speksilistoineen, filtteröidyillä yläviistokuvilla huijaajista, heruttelijoista, ym.

Juuri näin. Voi siellä satunnaisia komeita ei-pelimiehiäkin olla, mutta niissä on sitten joku muu vika miksei seuraa löydy livenä. Esimerkiksi niin ujo ettei osaa puhua naisille - tosin yleensä nämäkin viedään kyllä livenä, jos paketti on muuten kunnossa. Tai sitten saattaa olla niin nirso ettei kukaan kelpaa. On niitä miehissäkin.

Vierailija
676/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen, hieman alle 40v mies. Duunari ammatissa, parisuhdekokemusta yli 10v.

Menin tinderiin, kirjoitin millainen olen ja mitä haluan. Tykkäsin 2 kuukauden aikana noin 7 naisesta, joilla luki kuvauksissa millaisia ovat ja mitä hakevat.

Ensimmäinen matchi, juttelua muutama viikko, tavattiin ja ping! Siitä alkoi ihana parisuhde, jota nyt takana useampi vuosi.

Helppoa kuin mikä, loistava appi!

Vierailija
677/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun MUUNOIN olin 20-30 ei ollu tinderii - VALITETTAVASTI! Stadis notkuin kaikis mahdollisissa mestoissa, harrastin, sorruin jopa silloisille deittipalstoille... Mies löyty ex-kaverin ex-kaverista - nyt +20v yhdessä.

NYT oma tytär deittaillu tinderissä = jos itse naisena/miehenä lähtisin:

HYVÄT KUVAT - älä leiki muchomachoo/miÄäletöntä, PERSOONALLISUUS - kerro jotain aidon symppistä itsestäsi

REHELLISYYS - älä feikkaa, kerro jotain TODELLISTA haaveista... jolla erotut.

Ongelma on kun kaikki on yhtä puuroa - naiset ehkä yrittää enemmän, mut yli? Ja kaikki ihan kivat kundit luulottelee, et tää nyt on niin, etten mä ikinä... tai sit toisin päin?

Pakkonaittaminen riittävän sopivalle?

Vierailija
678/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan miten tiukkoja naiset ovat miehen pituuden suhteen, mutta entä sitten miehet naisten pituuden suhteen? Mä olen 168cm nainen ja KUKAAN, edes pitkä mies, ei pidä mun pituudesta. Kaikki miehet haluavat korkeintaan 160cm naisen omasta pituudesta huolimatta, eli nimenomaan miehet ovat vaativia naisten pituuden suhteen. Ja vielä SEN LISÄKSI koko kropan kaikki mittasuhteet pitää olla täydelliset. Pienet A-kupit, maksimissaan C:t ja niidenkin pitää olla pyöreät pallot (kuinka monella isorintasella on terhakat pyöreät rinnat?) tämän lisäksi vaaditaan, että nainen on koulutettu, mutta ei liian koulutettu jne. Naisen pitäisi myös olla 18v ikuisesti. Minä olen hiukan päälle parikymppisenä jo liian vanha ikäisillenikin.

Itse olen 186cm mies ja mulle naisen sopiva pituus on noin 160-176cm. Plus miinus pari senttiä jos oikein säväyttävä tapaus osuu kohdalle. Joten älä sentään ihan noin rankasti yleistä meidän preferenssejä puolestamme. ;)

Vierailija
679/708 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ikinä joudu sinkuksi, ei kiinnosta kyllä mokoma Tinderi pätkääkään. Tosin ainakin vielä on kysyntää livenäkin. Jossain vaiheessa vaan tulee vastaan se, ettei tuttavapiirissä ole enää sinkkuja tarjolla. Nytkin yli 90% suhteessa. Baaritkaan ei enää 40+ ikäluokassa toimine yhtä hyvin kuin nuorena ja lapsetkin estää niissä ravaamisen.

Vierailija
680/708 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on vain sellaiset jotka ei parisuhdetta saa muuten.

TÄmä koskee miehiä ja naisia.

Kyllä ap, myös sinua.