Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi
Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:
- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.
Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????
Kommentit (708)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, fiksuus, ystävällisyys. Ne on mun kriteerit. Ulkonäöllisistä asioista se että olisi minun pituinen tai hieman pidempi. Koen ettei pitäis olla liian kovat kriteerit mutta ilmeisesti on.
Näin miehenä tinderissä olleena voin sanoa ettei se ole niin yksinkertaista. Oman kokemuksen mukaan vain pieni osa naisista arvostaa ns. tavallisia piirteitä ja vaikka mies olisi hyvä keskustelemaan jne, niin se ei vielä riitä. Pitää olla mielenkiintoiset harrastukset, paljon kavereita, näyttää siltä että on suosittu ja menestyy.
En itse jaksa enää pätkääkään sitä, että viestittelen viikon tai pari kiinnostuneen naisen kanssa. Sit tulee ekat treffit ja se on ihan semmosta perus juttelua ja näin, ehkä vähän pussailua. Kysyn et jatketaanko tapaamista, niin kuulemma käy, mut sit illalla tulee viestiä ettei ollu kipinää. Toista mahdollisuutta en saa. En ees tiiä, mikä itessä on vikana, kun vastaukset on et "susta sais hyvän kaverin, mut romanttiseen suhteeseen en tiiä". No näitä kavereita on nyt sit muutamia.
Oon jo miettiny et alan homoksi, kun miesten kanssa on nii paljon helpompi keskustella. Oon siis kokeillu tätä ja se ei oo semmosta säätämistä. Naisille en taida vaan riittää, liekö sit oon vaan nii huono tai jotain, mut sitä ei kerrota mulle ikinä.
Ihan samat kokemukset naisena. Olen se ikuinen kaveri, aina jos tutustun johonkuhun ja alan kiinnostua/ihastua, saankin kuulla että ei ole kipinää muuhun mutta kaverina olen huippu. Muutama mies olisi toki sutaissut kerran, mutta kun kieltäydyin kunniasta, ja he tietenkin katosivat saman tien.
Naisen tulee myös olla "jännittävä", seksuaalisesti kokenut mutta silti siveä ja kiusoitteleva, pitää osata flirttailla, olla mysteerinen, sopivan heikko ja haavoittuva mutta silti vahva ja itsenäinen, päästää vähän lähelle ja sitten taas eksoottisesti lipua kauemmas... Tällainen Tavis-Tiina joka sanoo "hei mä tykkään susta" ei yksinkertaisesti herätä mielenkiintoa.
Kuulostat ylipainoiselta?
En ole, BMI 21. Kroppani ei ole täydellinen mutta ei mitään suuria virheitäkään.
Aloittaja voisi laittaa sen oman sadan kohdan listansa, millainen miehen pitää olla?
Katsotaan sitten mistä mahtaa kiikastaa?
Yksikään nainen ei muuten ikinä näissä ketjuissa kerro sitä, mitä naisella on yhdellekään miehelle edes tarjota. Kovasti ollaan vaatimassa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus, naisillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolinen kaveri on peruskomea, perusurheilullinen tyyppi. Laittoi profiiliinsa muutaman erilaisen, kivan kuvan. Kasvokuva jossa hymyilee, kuva kun pelaa jalkapalloa (siis kavereiden kanssa, ei ole mikään ammattilainen), kuva jostain matkalta. Ei sierainselfieitä, sarjamurhaajatuijotusta, peiliaurinkolaseja, paidattomia kuvia, kuvia naisten kanssa bilettämässä, kuvia miesten kanssa bilettämässä, jne jne.
Ihmetteli kovasti suosiotaan, että miten on mahdollista että saa melkeinpä jokaisella tykkäyksellä matchin, kun on ihan tavallinen mies. Ok kasvot ja kroppa, mutta ei mitään erikoista.
Joten annoin hänelle oman Tinderini selattavaksi - katsopa tästä eka 100 miesten profiilia. Tajusi jo 20 jälkeen oman suosionsa syyn! :D Sadasta ehkä 1-5 profiilia on normaaleja, eli ei niitä hämärässä otettuja tuijotusselfieitä, salipullistelijoita, ynnä muita yllämainittuja, sekä tekstissä "en kirjoita ensin", "kysymällä selviää", "ethän ole lihava", "naiset on sitä ja tätä", "en halua sitä ja tätä", "en harrasta mitään", "jos munkkipossu maistuu, vedä vasemmalle" jne jne.
Nyt on kyllä äärimmäisen voimakasta p*skapuhetta. Mies joka saa tinderissä matchin lähes jokaisella tykkäyksellä, ei ole "peruskomea". Kaukana siitä. Tuollainen mies on ulkonäöltään aivan miessukupuolen terävintä kärkeä, top 10%, ellei jopa top 5%.
Ei ole paskapuhetta vaan ihan totta. Mullakin on yksi miespuolinen kaveri. Sellainen perus söpö, ei mitenkään kovin komea. Otettiin hänestä pari edustavaa kuvaa ja teki normaalin, kivanoloisen profiilin Tinderiin. Sai paljon tykkäyksiä ja pääsi heti useammille treffeille ja löysi aika pian kumppanin. Luulen, että tällaiset miehet viedään siellä käsistä, koska suurin osa Tinderin miehistä on tasoa elämämkolu.
Mitä tämä elämänkoulu nyt sit tarkottaa? Hetki sitten oli ketju, jossa naiset vastasivat ettei koulutuksella ole väliä, kuhan on muut asiat kunnossa. Joten onko elämänkoulu -ihminen joku pelkän peruskoulun käynyt vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tinderiin päätyy sellaiset miehet joilla puuttuu sosiaaliset taidot. Ajattelevat varmaan, että pääsee helpolla ja naiset ovat siellä vain heitä varten.
On siellä fiksujakin, mutta ne revitään käsistä!
Ne on ne naiset, joilta puuttuu ne kommunikointitaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan syyksi myös sitä, että siellä on paljon tosi kauniita naisia, koska naiset ovat nykyään taitavia muokkaamaan kuviaan. Tein kerran valeprofiilin miehenä ja kun selailin toinen toistaan kauniimpia naisia, tuli häpeä omaa profiilia kohtaan. Itse muokkaan kuvia ainoastaan sen verran, että rajaan epäolennaiset asiat pois. En blurraa tai muokkaa kasvonpiirteitä. Olen miehiltä kuullut, että osa naisista taas muokkaa kuviaan niin paljon, että treffeillä ei meinaa tunnistaa. Ei minulla siis ole mitään mahdollisuuksia pärjätä näille käsitellyille mallikuville. Ja en sano tätä haukkuakseni naisia. Siitä muokkauksesta vaan on tullut niin normi, että sitä ei koeta edes pahana asiana.
Miksi luulet että miehet haluaisivat meikattuja bim boja? Moni mies haluaa luonnollisen naapurintytön.
"Luonnollisen naapurintytön" eli niin kauniin naisen, että näyttää tyrmäävältä ilman meikkiäkin. Mikään haalea peruspirkko kirjavalla iholla, tummilla silmänalusilla, värittömillä ripsillä ja kapeilla huulilla ei kelpaa.
Monatko päivää olet elänyt miehenä? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä tinderiä tavallisena miehenä. Se vasta turhauttavaa onkin. Maksimissaan muutama tykkäys kuukaudessa ja yksikään ei vastaa mitään
Jos tilanne on tuo niin sitten poistat tilin ja teet sen uudestaan. Turha pitää tiliä jossa ei tapahdu mitään.
On kokeiltu jo muutamaan kertaan ja siitä ei ole hyötyä, korkeintaan samat naamat tykkää toiseen kertaan joita ei itse kelpuuta. Sitten taas tykkäykset hiljenee täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallisuudessa ole mitään vikaa. Itse asiassa aiemmin profiilitekstissäni kerroin itse olevan tavallinen ja etsiväni tavallista miestä. Ja ne tyypit jotka siellä esittelee sixpackiä tai komeaa hauista vedän vasuriin. Ei minulla ole sellaiselle mitään annettavaa eikä se hauis mua saa syttymään jos pää on täynnä sahanpurua.
Täysin sama itsellä. En edes tykännyt liian komeista miehistä. Eli jos ulkonäkö oli tyyliä Mikko leppilampi niin vedin vasuriin. Tykkäsin miehistä tyyliin temppareiden varatut miehet. Eli ihan tavallisia, omaan silmän komeita ja oman tasoisia. Oli esimerkiksi itseäni lyhyempiä, tanakoita, kaljuja... kukaan ei kiinnostunut. Kavereilla samoja kokemuksia.
Aika mielenkiintoista että ei tullut vastakaikua miehiltä. Tinderissä on kuitenkin valtava ylitarjonta miehistä, muistaakseni jokaista naista kohden on tinderissä kolme tai neljä mies käyttäjää.
Utelen tökerösti: oletko mahdollisesti yh äiti, tai merkittävästi ylipainoinen?
Olen eri mutta munkun on ollut vaikeaa löytää seuraa Tinderistä. Olen 60kg, pitkähiuksinen, naisellinen, kuvissa vaatteet päällä ja teksti asiallinen, mutta huumoriakin on. Ei lapsia eikä muitakaan sotkuja taustalla. On ihan työn ja tuskan takana saada ketään treffeille. Miten sieltä voisi saada niitä seksisuhteitakaan, saati sitten vakavempaa, kun kukaan ei jaksa kirjoitella eikä tulle tapaamiseen?
Paino ilman pituutta on hyödytön.
150cm/60kg on ylipainoinen
167 cm, treenaan 6 pv viikossa.
Ai että treenattu nainen ei löydä seuraa tinderistä... Miten te jaksat valehdella anonyymisti?
No en tiedä millaiseksi kroppani kuvittelet, en ole erityisen "treenattu". Pointtina oli se että vihjasit 60kg olevan mahdollisesti läskin, no mielestäni en ole kun en ole superlyhyt ja elän liikunnallisesti tosiaan yleensä 6 kertaa viikossa liikuntaa harrastaen. Enkä siis ole saanut toistaiseksi Tinderistä seksiä enkä suhdetta kun ei edes treiffelle miehet jaksa vääntäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolinen kaveri on peruskomea, perusurheilullinen tyyppi. Laittoi profiiliinsa muutaman erilaisen, kivan kuvan. Kasvokuva jossa hymyilee, kuva kun pelaa jalkapalloa (siis kavereiden kanssa, ei ole mikään ammattilainen), kuva jostain matkalta. Ei sierainselfieitä, sarjamurhaajatuijotusta, peiliaurinkolaseja, paidattomia kuvia, kuvia naisten kanssa bilettämässä, kuvia miesten kanssa bilettämässä, jne jne.
Ihmetteli kovasti suosiotaan, että miten on mahdollista että saa melkeinpä jokaisella tykkäyksellä matchin, kun on ihan tavallinen mies. Ok kasvot ja kroppa, mutta ei mitään erikoista.
Joten annoin hänelle oman Tinderini selattavaksi - katsopa tästä eka 100 miesten profiilia. Tajusi jo 20 jälkeen oman suosionsa syyn! :D Sadasta ehkä 1-5 profiilia on normaaleja, eli ei niitä hämärässä otettuja tuijotusselfieitä, salipullistelijoita, ynnä muita yllämainittuja, sekä tekstissä "en kirjoita ensin", "kysymällä selviää", "ethän ole lihava", "naiset on sitä ja tätä", "en halua sitä ja tätä", "en harrasta mitään", "jos munkkipossu maistuu, vedä vasemmalle" jne jne.
Nyt on kyllä äärimmäisen voimakasta p*skapuhetta. Mies joka saa tinderissä matchin lähes jokaisella tykkäyksellä, ei ole "peruskomea". Kaukana siitä. Tuollainen mies on ulkonäöltään aivan miessukupuolen terävintä kärkeä, top 10%, ellei jopa top 5%.
Ei ole. Hän on ihan tavallinen, kivannäköinen toki. Hyvä iho kasvoissa, tummat hiukset ja kulmakarvat, kesäkuvissa ruskettunut. Siistit vaatteet, esim. valkoinen teepaita ja hyvin istuvat farkut. Hänen valitsemansa kuvat vain erottuivat siinä loputtomassa sierainselfieparaatissa niin järjettömästi edukseen että tykkäyksiä sateli. Täysin ymmärrettävää ja mahdollista. Profiilien taso on oikeasti karsea siellä!
Miten se menee miesten suhteen, kun on olemassa vaikka hyvä valokuva itsestään ja sen laittaisi profiiliin ja kaveri on luvannut ottaa minusta lisääkin valokuvia profiilia varten kun hän harrastaa valokuvausta. No miten sitten käy, kun ammattilaisottein otettujen kuvien takaa (ei mitään filttereitä eikä kuvamuokkauksia) treffeille astelee se normaali versio miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paskapuhetta vaan ihan totta. Mullakin on yksi miespuolinen kaveri. Sellainen perus söpö, ei mitenkään kovin komea. Otettiin hänestä pari edustavaa kuvaa ja teki normaalin, kivanoloisen profiilin Tinderiin. Sai paljon tykkäyksiä ja pääsi heti useammille treffeille ja löysi aika pian kumppanin. Luulen, että tällaiset miehet viedään siellä käsistä, koska suurin osa Tinderin miehistä on tasoa elämämkolu.
Mitä tämä elämänkoulu nyt sit tarkottaa? Hetki sitten oli ketju, jossa naiset vastasivat ettei koulutuksella ole väliä, kuhan on muut asiat kunnossa. Joten onko elämänkoulu -ihminen joku pelkän peruskoulun käynyt vai mitä?
Mun miehellä on ammattitutkinto ja itse maisteri. Elämämkoululaista en ottaisi, eikä hän sellainen ole. Kyse ei ole koulutuksesta, vaan umpimielisestä, itsekeskeisestä ja juntista asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan syyksi myös sitä, että siellä on paljon tosi kauniita naisia, koska naiset ovat nykyään taitavia muokkaamaan kuviaan. Tein kerran valeprofiilin miehenä ja kun selailin toinen toistaan kauniimpia naisia, tuli häpeä omaa profiilia kohtaan. Itse muokkaan kuvia ainoastaan sen verran, että rajaan epäolennaiset asiat pois. En blurraa tai muokkaa kasvonpiirteitä. Olen miehiltä kuullut, että osa naisista taas muokkaa kuviaan niin paljon, että treffeillä ei meinaa tunnistaa. Ei minulla siis ole mitään mahdollisuuksia pärjätä näille käsitellyille mallikuville. Ja en sano tätä haukkuakseni naisia. Siitä muokkauksesta vaan on tullut niin normi, että sitä ei koeta edes pahana asiana.
Miksi luulet että miehet haluaisivat meikattuja bim boja? Moni mies haluaa luonnollisen naapurintytön.
"Luonnollisen naapurintytön" eli niin kauniin naisen, että näyttää tyrmäävältä ilman meikkiäkin. Mikään haalea peruspirkko kirjavalla iholla, tummilla silmänalusilla, värittömillä ripsillä ja kapeilla huulilla ei kelpaa.
Noku, eivät kykene erottamaan meikattua luomusta. Kaveri hehkuttaa naistaan mikä laittaa kevyen meikin joka aamu ja käy välillä korjaamassa sitä. Samoin hänen kaverinsa ihastelee luomua olemusta 😞
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kun en halua mitään alfa-paskaa. Vaan ihmisen joka on fiksu, avoin ja ystävällinen. Niitä ei vaan oo. Viimes kun luulin semmosen löytäväni niin muutaman viestin jälkeen kävi ilmi että mies oli tykännyt profiilistani koska mulla hyvännäköinen tarakka ja panohommat mielessä. Ite haluaisin ensisijaisesti muutakin kun näitä fwb juttuja joita kyllä on tarjolla pilvin pimein
Mulla oli profiilissa teksti että etsin seuraa tositarkoituksella, luki myös että olen lapseton, olen myös kropaltaan urheilullinen ja ihan hyvän näköinenkin, silti tykkäyksiä tulee hyvin vähän, enimmäkseen pullukoilta yh-naisilta, eli kyllä se vika on teissä nirsoissa naisissa. Näköjään naisille kelpaa vain ne tinderin komeimmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä iso ero. Naiset näkevät vaivaa ja panostavat kuviin/profiiliin. Miehet eivät. Sama näkyy ihan arkielämässäkin. Naiset panostavat ulkonäköönsä ja tyyliinsä (ainakin omassa ikäluokassa ~30v), mutta harva mies tekee niin.
Miehellä on iso etulyöntiasema markkinoilla pelkästään sillä, että näyttää siistiltä ja siltä että huolehtii itsestään. Ja tämä on miehen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kun en halua mitään alfa-paskaa. Vaan ihmisen joka on fiksu, avoin ja ystävällinen. Niitä ei vaan oo. Viimes kun luulin semmosen löytäväni niin muutaman viestin jälkeen kävi ilmi että mies oli tykännyt profiilistani koska mulla hyvännäköinen tarakka ja panohommat mielessä. Ite haluaisin ensisijaisesti muutakin kun näitä fwb juttuja joita kyllä on tarjolla pilvin pimein
Mulla oli profiilissa teksti että etsin seuraa tositarkoituksella, luki myös että olen lapseton, olen myös kropaltaan urheilullinen ja ihan hyvän näköinenkin, silti tykkäyksiä tulee hyvin vähän, enimmäkseen pullukoilta yh-naisilta, eli kyllä se vika on teissä nirsoissa naisissa. Näköjään naisille kelpaa vain ne tinderin komeimmat miehet.
Tää sama jankkaaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä iso ero. Naiset näkevät vaivaa ja panostavat kuviin/profiiliin. Miehet eivät. Sama näkyy ihan arkielämässäkin. Naiset panostavat ulkonäköönsä ja tyyliinsä (ainakin omassa ikäluokassa ~30v), mutta harva mies tekee niin.
Miehellä on iso etulyöntiasema markkinoilla pelkästään sillä, että näyttää siistiltä ja siltä että huolehtii itsestään. Ja tämä on miehen mielipide.
Suomalaiset naiset näkee vaivaa ulkonäkönsä eteen? Päivän parhaat naurut. Kiitos
Kyllä edelleen 70% naisilla on vaatimuksina: pitkä, tumma ja hoikka/ urheilullinen.
Olen 172cm, vaalea ja hieman tukeva.
Toi pituus (lue lyhyys) on monelle naiselle ehdoton deal braker, myös lyhyille naisille. Joku 160cm nainen haluaa vähintään 180cm miehen.
Tosin olen tavannyt naisia ja saanut suhteita aikaiseksi... mutta en pitkäaikaista parisuhdetta, jita olen hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sama jankkaaja...
Niinhän te naisetkin jankkaatte päivästä toiseen tinder-miehistä. Mitä eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoulu=Kehuskellaan sillä, että ei olla käyty kouluja. Profiilikuvissa kännätään ja vedetään röökiä. Elämänhallinta hukassa eli sitä tupakkaa ja alkoholia, mitään ei harrasteta tai uutisia seurata koska ei kiinnosta. Koulutuksella on minulle sen verran väliä, että haluan kumppanin opiskelleen edes jotakin. Ammatilla ei ole väliä. Sen sijaan välitän siitä, millaisia ajatuksia ja asenteita toisella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hän on ihan tavallinen, kivannäköinen toki. Hyvä iho kasvoissa, tummat hiukset ja kulmakarvat, kesäkuvissa ruskettunut. Siistit vaatteet, esim. valkoinen teepaita ja hyvin istuvat farkut. Hänen valitsemansa kuvat vain erottuivat siinä loputtomassa sierainselfieparaatissa niin järjettömästi edukseen että tykkäyksiä sateli. Täysin ymmärrettävää ja mahdollista. Profiilien taso on oikeasti karsea siellä!
Miten se menee miesten suhteen, kun on olemassa vaikka hyvä valokuva itsestään ja sen laittaisi profiiliin ja kaveri on luvannut ottaa minusta lisääkin valokuvia profiilia varten kun hän harrastaa valokuvausta. No miten sitten käy, kun ammattilaisottein otettujen kuvien takaa (ei mitään filttereitä eikä kuvamuokkauksia) treffeille astelee se normaali versio miehestä?
Eikö se mies siis näytä samalta kuin muokkaamattomissa valokuvissa? Miksi ihmeessä ei?
Anteeksi kun unohtui sanoa: ei löydä muuta kuin seksiseuraa.