Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi
Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:
- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.
Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????
Kommentit (708)
Ei tavallisuudessa ole mitään vikaa. Itse asiassa aiemmin profiilitekstissäni kerroin itse olevan tavallinen ja etsiväni tavallista miestä. Ja ne tyypit jotka siellä esittelee sixpackiä tai komeaa hauista vedän vasuriin. Ei minulla ole sellaiselle mitään annettavaa eikä se hauis mua saa syttymään jos pää on täynnä sahanpurua.
Tinderiä saa käyttää ihan kaikki, myös ne juntit. Ei se valittamalla muutu eikä ole itse pakko käyttää jos ei jaksa seuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se fiksuus ja kiltteys nimenomaan loistaa poissaolollaan tinderissä.
Ei. Ongelma on se että juuri nämä miehet eivät herätä kipinöitä naisissa, koska se geenikomeus ja alfa-ominaisuudet puuttuvat. Naiset etsivät fiksuutta ja kiltteyttä vasta kun miehet ovat ensin tarpeeksi röyhkeitä ja komeita.
Ok.
Okei. Eli syy on kuitenkin naisessa:D
Mies voi olla tinderissä ihan mikä vaan elämänkoululainen huonoilla kuvilla mutta jos se ei kelpaa naiselle niin nainen luulee vaan olevansa "korkeampaa tasoa"
Eli jos mikä tahansa Ei kelpaa niin ei auta ruikuttaa. :D
Olipa hyvä muistaa tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kun en halua mitään alfa-paskaa. Vaan ihmisen joka on fiksu, avoin ja ystävällinen. Niitä ei vaan oo. Viimes kun luulin semmosen löytäväni niin muutaman viestin jälkeen kävi ilmi että mies oli tykännyt profiilistani koska mulla hyvännäköinen tarakka ja panohommat mielessä. Ite haluaisin ensisijaisesti muutakin kun näitä fwb juttuja joita kyllä on tarjolla pilvin pimein
Voisit myös kysyä itseltäsi että miksi sulle kelpaa vain itseäsi tasokkaampi panomies? Väitätkö että mies oli samantasoinen?
Miehet haluaa kyllä parisuhdetta mutta matalampitasoisempia käytetään vain seksiin.
Ööö, samaa tekee naisetkin. Jos mies on ok ja pantava niin kelpaa panohommiin, jotain enemmän pitää olla, että viitsisi vakiintua. Silti miesten tarjonta on jotain aivan kamalaa. Suosittelen luomaan profiilin sinne naisena ja katso sitä miestararjontaa... saattaa olla iso yllätys mitä tulee vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kun en halua mitään alfa-paskaa. Vaan ihmisen joka on fiksu, avoin ja ystävällinen. Niitä ei vaan oo. Viimes kun luulin semmosen löytäväni niin muutaman viestin jälkeen kävi ilmi että mies oli tykännyt profiilistani koska mulla hyvännäköinen tarakka ja panohommat mielessä. Ite haluaisin ensisijaisesti muutakin kun näitä fwb juttuja joita kyllä on tarjolla pilvin pimein
Voisit myös kysyä itseltäsi että miksi sulle kelpaa vain itseäsi tasokkaampi panomies? Väitätkö että mies oli samantasoinen?
Miehet haluaa kyllä parisuhdetta mutta matalampitasoisempia käytetään vain seksiin.
Ööö, samaa tekee naisetkin. Jos mies on ok ja pantava niin kelpaa panohommiin, jotain enemmän pitää olla, että viitsisi vakiintua. Silti miesten tarjonta on jotain aivan kamalaa. Suosittelen luomaan profiilin sinne naisena ja katso sitä miestararjontaa... saattaa olla iso yllätys mitä tulee vastaan...
Olen kokeillut. Yllätyin miten paljon komeita pitkiä statusmiehiä siellä oli. Tuli sellainen fiilis että miten voin kilpailla tuhansia tasokkaita miehiä vastaan. Tuntui että joka toinen oli +190cm ja maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä tinderiä tavallisena miehenä. Se vasta turhauttavaa onkin. Maksimissaan muutama tykkäys kuukaudessa ja yksikään ei vastaa mitään
Jos tilanne on tuo niin sitten poistat tilin ja teet sen uudestaan. Turha pitää tiliä jossa ei tapahdu mitään.
Tilin poistin ajat sitten. Miksi tekisin uuden? Ei ole minun tehtävä boostata naisten itseluottamusta tykkäyksillä
Tiedän kyllä tämän tinderin "valiojoukon" joka on se noin 10 pinnaa miehistä jolle kaikki naiset laittaa viestiä. Itse ohitan ne profiilit koska ei todellakaan kiinnosta mennä jonon jatkoksi tai yrittää jotenkin vakuutella että mä olisin paras valinta kaikista.
Ja tuo on totta että tinderihän on kaikille. Ehkä itellä on vain tauon paikka sieltä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas niin tätä.
Veikkaanpa että kyse on enemmänkin siitä että haluat miehen joka on toki fiksu, avoin ja ystävällinen kuten kirjoitit, mutta lisäksi pitäisi olla komea, pitkä ja hyvätuloinen.
Ja kyllähän tuollaisia miehiä on olemassa, mutta ei niitä ole kovin paljon. Tuollaiset miehet voi pokkana tehdä niitä fwb tarjouksia, koska heillä on siihen varaa. Aina kuitenkin osa naisista noihin tarjouksiin suostuu, kun mies on riittävän tasokas. Miksi ottaa lehmä kun maidon saa pyytämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailun ongelma on se, että naiset eivät kelpuuta omantasoisiaan fiksuja kilttejä ja kunnollisia miehiä.
Kaikki naiset haluavat vain top10% panomiehen.
Naiset löytäisivät hetkessä parisuhteen perässä olevan kunnollisen miehen jos eivät heti antaisi "ei kipinää, ei kemiaa, ei ihastumista" -tuomiota.
Riittäisikö sille miehelle siis seksitön suhde? Yhdessäolo kaveripohjalta? Koska sitähän se tarkoittaisi, jos ei olisi kipinää, kemiaa eikä ihastumista.
Miksi naiset eivät ole sitten rehellisiä asiasta. Tämänkin ketjun otsikko kuuluisi olla "saisin paljon fiksuja kunnollisia miehiä mutta he eivät ole tarpeeksi tasokkaita minulle".
Koska naiset eivät ole autistisia tasojankuttajia. Minulla oli sinkkuna miehille tasan kaksi tasoa: kiinnostaa ja ei kiinnosta. Ja samalla menisin nytkin, jos sinkku olisin. Minulle olisi ihan totaalisen yhdentekevää, mikä on jonkun miehen kuvitteellinen taso, hän joko herättäisi huomioni positiivisessa mielessä tai sitten ei. Ja jos ei, niin se ei siitä korjaantuisi, jos joku sanoisi että laskuopilla X + Y x Z - 100 = minulle sopiva taso.
Parisuhde on myös seksisuhde. Se perustuu siihen, että kokee toisen puoleensavetäväksi, haluttavaksi, himottavaksi, sellaiseksi jota haluaa katsella ja kosketella. Jos jollekin riittää kaverisuhde, hänen kannattaa ihan itse "madaltaa rimaansa".
Olen ihan pohjattoman kyllästynyt tähän teidän autistiseen spämmäykseenne. Ainoa, mikä lohduttaa, on tietoisuus siitä että sielläpä yksin tämänkin pääsiäisen (ja vapun ja juhannuksen ja kesäloman) jankutatte näitä tasojuttujanne. Elämä kuluu ja yksinäisyytenne senkun jatkuu.
En käytä tinderiä koska olen niin tavis mieheksi. Onhan se näppärä sovellus sille vähemmistölle miehistä jotka saa seksiä helposti tindernaisilta. Olen minäkin jonkun verran naisia saanut. Jopa sen verran etten ole enää varma onko se vaivan arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen olevani ihan OK mies, mutta en uskalla tehdä profiilia mihinkään Tinderiin. Ihan tositarkoituksella etsin parisuhdetta nyt, kun vanhat haavat on paranneltu ja peiliinkin on tuijoteltu. Eniten pelottaa se, että naisia ei kiinnosta. Ei se parisuhde minulle mikään pakko ole, mutta haluaisin tutustua naisiin jos vaikka löytyisi joku ihana vastinkappale.
Minkä ikäinen olet?
40
Oon saman ikäinen :) Haluatko jutella?
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallisuudessa ole mitään vikaa. Itse asiassa aiemmin profiilitekstissäni kerroin itse olevan tavallinen ja etsiväni tavallista miestä. Ja ne tyypit jotka siellä esittelee sixpackiä tai komeaa hauista vedän vasuriin. Ei minulla ole sellaiselle mitään annettavaa eikä se hauis mua saa syttymään jos pää on täynnä sahanpurua.
Täysin sama itsellä. En edes tykännyt liian komeista miehistä. Eli jos ulkonäkö oli tyyliä Mikko leppilampi niin vedin vasuriin. Tykkäsin miehistä tyyliin temppareiden varatut miehet. Eli ihan tavallisia, omaan silmän komeita ja oman tasoisia. Oli esimerkiksi itseäni lyhyempiä, tanakoita, kaljuja... kukaan ei kiinnostunut. Kavereilla samoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama itsellä. En edes tykännyt liian komeista miehistä. Eli jos ulkonäkö oli tyyliä Mikko leppilampi niin vedin vasuriin. Tykkäsin miehistä tyyliin temppareiden varatut miehet. Eli ihan tavallisia, omaan silmän komeita ja oman tasoisia. Oli esimerkiksi itseäni lyhyempiä, tanakoita, kaljuja... kukaan ei kiinnostunut. Kavereilla samoja kokemuksia.
Aika mielenkiintoista että ei tullut vastakaikua miehiltä. Tinderissä on kuitenkin valtava ylitarjonta miehistä, muistaakseni jokaista naista kohden on tinderissä kolme tai neljä mies käyttäjää.
Utelen tökerösti: oletko mahdollisesti yh äiti, tai merkittävästi ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut. Yllätyin miten paljon komeita pitkiä statusmiehiä siellä oli. Tuli sellainen fiilis että miten voin kilpailla tuhansia tasokkaita miehiä vastaan. Tuntui että joka toinen oli +190cm ja maisteri.
Siellä ei todellakaan ole paljon pitkiä miehiä.. ja komea, pitkä ja VAPAA mies on jo harvinaisuus. Tinderi on pullollaan varattuja miehiä, jotka etsivät oman egonsa pönkittäjän, kun syystä tai toisesta kotona ei suju mutta erotakaan ei nyt voida...
Mun miespuolinen kaveri on peruskomea, perusurheilullinen tyyppi. Laittoi profiiliinsa muutaman erilaisen, kivan kuvan. Kasvokuva jossa hymyilee, kuva kun pelaa jalkapalloa (siis kavereiden kanssa, ei ole mikään ammattilainen), kuva jostain matkalta. Ei sierainselfieitä, sarjamurhaajatuijotusta, peiliaurinkolaseja, paidattomia kuvia, kuvia naisten kanssa bilettämässä, kuvia miesten kanssa bilettämässä, jne jne.
Ihmetteli kovasti suosiotaan, että miten on mahdollista että saa melkeinpä jokaisella tykkäyksellä matchin, kun on ihan tavallinen mies. Ok kasvot ja kroppa, mutta ei mitään erikoista.
Joten annoin hänelle oman Tinderini selattavaksi - katsopa tästä eka 100 miesten profiilia. Tajusi jo 20 jälkeen oman suosionsa syyn! :D Sadasta ehkä 1-5 profiilia on normaaleja, eli ei niitä hämärässä otettuja tuijotusselfieitä, salipullistelijoita, ynnä muita yllämainittuja, sekä tekstissä "en kirjoita ensin", "kysymällä selviää", "ethän ole lihava", "naiset on sitä ja tätä", "en halua sitä ja tätä", "en harrasta mitään", "jos munkkipossu maistuu, vedä vasemmalle" jne jne.
No älä sitten vain mene sinne! Itsekin kokeilin eron jälkeen joitakin nettitreffipalveluja, ja totesin, että ei maksa vaivaa, ja saa vain pahan mielen.
Tämä on näin korona-aikaan vaikeaa, mutta kyllä se paras mies löytyy livenä, jostain harrastuksesta jne. Tiedän, että jopa kotiin on tullut oikea mies: sinkkunainen tarvitsi sähkömiestä, ja sähköä oli heti ilmassa...:)
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, fiksuus, ystävällisyys. Ne on mun kriteerit. Ulkonäöllisistä asioista se että olisi minun pituinen tai hieman pidempi. Koen ettei pitäis olla liian kovat kriteerit mutta ilmeisesti on.
Näin miehenä tinderissä olleena voin sanoa ettei se ole niin yksinkertaista. Oman kokemuksen mukaan vain pieni osa naisista arvostaa ns. tavallisia piirteitä ja vaikka mies olisi hyvä keskustelemaan jne, niin se ei vielä riitä. Pitää olla mielenkiintoiset harrastukset, paljon kavereita, näyttää siltä että on suosittu ja menestyy.
En itse jaksa enää pätkääkään sitä, että viestittelen viikon tai pari kiinnostuneen naisen kanssa. Sit tulee ekat treffit ja se on ihan semmosta perus juttelua ja näin, ehkä vähän pussailua. Kysyn et jatketaanko tapaamista, niin kuulemma käy, mut sit illalla tulee viestiä ettei ollu kipinää. Toista mahdollisuutta en saa. En ees tiiä, mikä itessä on vikana, kun vastaukset on et "susta sais hyvän kaverin, mut romanttiseen suhteeseen en tiiä". No näitä kavereita on nyt sit muutamia.
Oon jo miettiny et alan homoksi, kun miesten kanssa on nii paljon helpompi keskustella. Oon siis kokeillu tätä ja se ei oo semmosta säätämistä. Naisille en taida vaan riittää, liekö sit oon vaan nii huono tai jotain, mut sitä ei kerrota mulle ikinä.