Katselin taas kateellisena kävelyllä olevia pariskuntia.
Mun yrittäkämies meni taas vain pikaisesti hoitamaan jonkun homman, ollut reissullaan 4h
Kommentit (85)
Ihanaa, kun pariskunnat tekee asioita yhdessä. Itse pyysin ja rukoilin välillä exää mukaani lenkille. Ihan vain, että oltaisiin joskus yhdessä. Ei suostunut. Yhdessä oltiin 20 vuotta ja sinä aikana muistan kolme kertaa, että oltaisiin oltu kävelyllä. Ne lenkit kesti vajaa puoli tuntia.
Eipä tuo suostunut mihinkään muuhunkaan. Noin pitkään yhdessä eikä yhdessä yhtään lomareissukaan. Mies kun ei halunnut. Onneksi ex, mutta pitkään katsoin.
Pariskunnilla on näyttämisen halu käydä yhdessä kävelylenkillä, siksi että katsokaa kaikki me seurustellaan, me ollaan pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun pariskunnat tekee asioita yhdessä. Itse pyysin ja rukoilin välillä exää mukaani lenkille. Ihan vain, että oltaisiin joskus yhdessä. Ei suostunut. Yhdessä oltiin 20 vuotta ja sinä aikana muistan kolme kertaa, että oltaisiin oltu kävelyllä. Ne lenkit kesti vajaa puoli tuntia.
Eipä tuo suostunut mihinkään muuhunkaan. Noin pitkään yhdessä eikä yhdessä yhtään lomareissukaan. Mies kun ei halunnut. Onneksi ex, mutta pitkään katsoin.
Sitä hävetti näyttäytyä sinun seurassa, ehkä olet ruma tai lihava.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kävellä yksin. Pariskuntakävely on vaan sellaista näyttäytymistä.
Epäonnistujana vain kadehdit toisten onnistuneita parisuhteita, joissa kaksi tasapainoista ja onnellista ihmistä nauttivat elämästä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihanaa käydä jonkun kanssa kävelyllä, tehdä sen jälkeen ruokaa, juoda vähän viiniä, käydä saunassa, pelata lautapelejä ja pussailla peiton alla. Olen ollut kolme vuotta sinkku ja alkaa jo vähän kyllästyttää :(
N39
Muuten ihan hyvä, mutta kävelylenkin olisi suotavaa olla vain lyhyt tai ainakin mielenkiintoisessa paikassa ja lautapelit on vähän boring, tai no riippuu varmaan pelistä.
M40
Kävelen metsässä ja pelaan mieluiten nopeita ja yksinkertaisia pelejä. Sellaiset on boring, joissa on raamatun paksuinen ohjekirja ja liian monimutkaiset säännöt.
N39
Itse kävelen mieluiten meren tuntumassa tai vaihtoehtoisesti jossain kiinnostavassa kaupungissa. Minäkään en jaksa keskittyä vapaa-ajalla liian monimutkaisiin peleihin.
M40
Keskitytkö sitten työajalla monimutkaisiin peleihin?
N39
Haluaisin löytää miehen, joka haluaa tehdä mun kanssa asioita yhdessä, myös ekan vuoden jälkeen. Enpä oo sellaista löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pariskunnilla on näyttämisen halu käydä yhdessä kävelylenkillä, siksi että katsokaa kaikki me seurustellaan, me ollaan pariskunta.
Tai sitten he nauttivat toistensa seurasta ja haluavat tehdä asioita yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistujana vain kadehdit toisten onnistuneita parisuhteita, joissa kaksi tasapainoista ja onnellista ihmistä nauttivat elämästä yhdessä.
Jos kävelyn intressit ovat erilaiset molemmilla osapuolilla, niin parempi kävellä yksin. Jos toinen haluaa tehdä tuplasti pidempiä lenkkejä kuntoilumielessä ja toinen rauhallista maisemien ihastelua, niin parempi kävellä sitten yksin molempien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihanaa käydä jonkun kanssa kävelyllä, tehdä sen jälkeen ruokaa, juoda vähän viiniä, käydä saunassa, pelata lautapelejä ja pussailla peiton alla. Olen ollut kolme vuotta sinkku ja alkaa jo vähän kyllästyttää :(
N39
Muuten ihan hyvä, mutta kävelylenkin olisi suotavaa olla vain lyhyt tai ainakin mielenkiintoisessa paikassa ja lautapelit on vähän boring, tai no riippuu varmaan pelistä.
M40
Kävelen metsässä ja pelaan mieluiten nopeita ja yksinkertaisia pelejä. Sellaiset on boring, joissa on raamatun paksuinen ohjekirja ja liian monimutkaiset säännöt.
N39
Itse kävelen mieluiten meren tuntumassa tai vaihtoehtoisesti jossain kiinnostavassa kaupungissa. Minäkään en jaksa keskittyä vapaa-ajalla liian monimutkaisiin peleihin.
M40
Keskitytkö sitten työajalla monimutkaisiin peleihin?
N39
Pelaan monimutkaisia ihmissuhdepelejä. No en. Työni on aika intensiivistä ajatustyötä, niin vastapainona haluan ajatella kevyemmin vapaa-ajalla. Miksei joskus monimutkainen lautapelikin menisi, mutta harvemmin tullut sellaista harrastettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä hävetti näyttäytyä sinun seurassa, ehkä olet ruma tai lihava.
Saattoi hävettää, mutta aivan sama. Eron jälkeen vientiä on ollut, ja se oma kävelykaverikin on löytynyt.
Lihava tai rumakaan en mielestäni ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että kumppanisi häpeää sinua, eikä halua näyttäytyä kanssasi. Viestiäsi perusteella se tuntuu todennäköiseltä vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi lähtisi mukaan näyttäytymään, jos hän voisi ottaa mukaan alkoholia? Vai, etkö halua näyttäytyä turpean alkonarkin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan hetkeäkään usko mihinkään onnellisiin suhteisiin. Aina kun näen pariskuntia mietin, että minkähän kanssa tuokin äijä pettää vaimoaan ja vaimoa katsoessa mietin, että montako päivä sillä on vielä aamukammassa ennen kuin jättää äijänsä. Olen elämässäni nähnyt 5 kertaa enemmän kulissiliittoja kuin onnellisia joten en oikein usko siihen vain randomisti törmääväni.
Kaikkea ei ole kyllä kiva tehdä aina yksin ja mennä yksin joka paikkaan. Minäkin olen sinkku ja kaveriton myöskin, joten olen lähes aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Samasta yksinäisyydestä voi kärsiä vaikka on parisuhteessa =(
Kyllä, samaa mieltä tästä. Olen naimisissa, miehen kanssa ei voi käydä kävelyllä koska ei koskaa jaksa. Ei oikeasti koskaan, ikinä jaksa. Ruokaa tykkää tehdä, mutta itekseen. Keittiö on ahdas. Lisäksi ei ole mikään sosiaalinen. Paitsi kännissä. Ihana kuitenkin kun tekee ruokaa!
Sitten tulemmekin siihen viiniin. Viinin juominen onkin mieluinen harrastus, mutta voi poistaa määrää kuvaavan adverbin siitä edestä tai muuttaa sitä toiseen ääripäähän. Saunassa käynti on kivaa. Selvinpäin mies ei puhu mitään. Kännissä puhuu, niin se onkin ainoa hyvä puoli siinä kännäämisessä. Eli saunassa on keskustelua molemmin puolin jos toinen meistä on humalassa (en minä).
Lautapelin pelaaminen käy, mutta se on joskus rasittavaa miehen kilpailuhenkisyyden vuoksi. Kävimme joskus kokeilemassa myös minulle uutta pallopeliä, mutta hän alkoi heti alusta saakka pelata täysillä ja laskea pisteitä kun minulla ei ollut säännöt hallussa. Eli se siitä romanttisesta yhdessä tekemisestä yhdessäolon vuoksi. Oletko hirveän kateellinen?
Pussailu peiton alla? Ei. Kaikki halailu tulee mun aloitteesta. Kyllä mun aloitteet kelpaa mutta ei ole sellainen mieshahmo joka ottaa kainaloon. Keskusteluyhteys jos olisi parempi, niin olisi kivempaa myös parisuhteessa. Toinen vaan on, hänelle riittää se oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole vaan topakkaa menemistä kera matching suhisevat tuulipuvut. Sen jälkeen saunaan ja kahvia ja piirakkaa ja Sohvaperunat.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kanssa on todella raivostuttava liikkua, koska hänen pitää koko ajan saada olla ainakin askel edellä.
Meillä sama, mutta mä oon edellä 😂
Kyllä ihmiset katsoi hymyillen kun käytiin aamulla lenkillä koko perheellä, kaksi lasta pyörällä/potkupyörällä, koira ja me vanhemmat. Se tuntuu ilahduttavan vastaantulijoita.
Vierailija kirjoitti:
N39
Tekisipä tyttöystävä joskus ruokaa :(
M40