Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin taas kateellisena kävelyllä olevia pariskuntia.

Vierailija
02.04.2021 |

Mun yrittäkämies meni taas vain pikaisesti hoitamaan jonkun homman, ollut reissullaan 4h

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ollut kateellinen, vaikka pientä vihlaisua tunsinkin, mutta pääasiassa ajattelin, että näyttävätpä onnellisilta, toivottavasti myös oikeasti ovatkin, pitkään.

Vierailija
2/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mies on jatkuvasti työreissulla, vapaallaan makaa sohvalla ja juo kaljaa. Olemuksesta näkee ettei ole lenkeillä käynyt ja ei muutakaan liikuntaa harrasta. Meidän pitäisi lähteä yhdessä lenkille, vaikka en nyt voikaan sulle miehen korvike olla. Minä olen jo tottunut tuohon mieheeni ja sen passiivisuuteen ja kelpaisi myös muu aikuinen seura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa on todella raivostuttava liikkua, koska hänen pitää koko ajan saada olla ainakin askel edellä. 

Vierailija
4/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kävelyllä teinityttären kanssa. Mies lähti metsään jo aamusta. Onnellisia? Kyllä.

Vierailija
5/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoletta, kateellinen saa ihan vapaasti olla. Kateellisuus on uusiutuva luonnonvara!

Vierailija
6/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihana katsoa pareja jotka on ihan sovussa ja tekee kaikkea kivaa perheenä.. :) Itsellä huono ja riitaisa avioliitto!

Vierailija
7/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kävellä yksin. Pariskuntakävely on vaan sellaista näyttäytymistä.

Vierailija
8/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Minusta on ärsyttävää kävellä jonkun kanssa. Aina on eri vauhti tai haluaa mennä eri reittiä tai pysähdellä jossain mikä ei minua kiinnosta.

Vierailija
9/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kävellä yksin. Pariskuntakävely on vaan sellaista näyttäytymistä.

Oletko hullu?

Vierailija
10/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut kiireistä miestä. Töissä koko ajan, ei aikaa kodille ja perheelle, luuli, että raha korvaisi kaiken.

Vierailija
11/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa käydä jonkun kanssa kävelyllä, tehdä sen jälkeen ruokaa, juoda vähän viiniä, käydä saunassa, pelata lautapelejä ja pussailla peiton alla. Olen ollut kolme vuotta sinkku ja alkaa jo vähän kyllästyttää :(

N39

Vierailija
12/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä näiden näkeminen ärsyttää näin korona-aikana vielä normiakin enemmän kun itse olen ikisinkku. Alkaa oikeasti jo raivostuttamaan ihan kunnolla tämä ainainen yksin kyhjöttäminen ja kaiken yksin tekeminen.

Ja kyllä, lenkillä on kivaa käydä yksinkin mutta olisi ihanaa joskus mennä kaksinkin. Tai lähteä vaikka ihan vaan muuten vaan haukkaamaan happea ja ulkoilla ilman sen kummempaa treenimoodia. Kotonakin olisi paljon kivempi olla kun olisi seuraa vaikka ei 24/7 yhdessä nyhjättäisikään.

Aaaarrgh!!!!

Vierailija
13/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme miehen kanssa lähes joka päivä yhdessä lenkillä. Todella harvoin näkee muita ikäisiämme (nelikymppisiä) pariskuntia lenkillä. Tänäänkin tuli vastaan monta pariskuntaa, mutta kaikki olivat 70-80-vuotiaita. Nuorempia pariskuntia näkee, mutta heillä on lastenrattaat ja koira mukana.

Vierailija
14/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihanaa käydä jonkun kanssa kävelyllä, tehdä sen jälkeen ruokaa, juoda vähän viiniä, käydä saunassa, pelata lautapelejä ja pussailla peiton alla. Olen ollut kolme vuotta sinkku ja alkaa jo vähän kyllästyttää :(

N39

Samasta yksinäisyydestä voi kärsiä vaikka on parisuhteessa =(

Vierailija
15/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Muuten ihan hyvä, mutta kävelylenkin olisi suotavaa olla vain lyhyt tai ainakin mielenkiintoisessa paikassa ja lautapelit on vähän boring, tai no riippuu varmaan pelistä.

M40

Vierailija
16/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavampi mennä ihan yksin lenkille, saa mennä omaan tahtiin ja omia reittejä pitkin. Mies saa tehdä sillä välin mitä lystää. Onnellista avioliittoa takana yli 20 vuotta.

Vierailija
17/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nähnyt minua ja miestäni. Minä löntystelen ja matelen ja vingun ja valitan miehen perässä, että joko käännytään kotiin. 

Vierailija
18/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Muuten ihan hyvä, mutta kävelylenkin olisi suotavaa olla vain lyhyt tai ainakin mielenkiintoisessa paikassa ja lautapelit on vähän boring, tai no riippuu varmaan pelistä.

M40

Kävelen metsässä ja pelaan mieluiten nopeita ja yksinkertaisia pelejä. Sellaiset on boring, joissa on raamatun paksuinen ohjekirja ja liian monimutkaiset säännöt.

N39

Vierailija
19/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut kateellisena vaimojen keinuvia takapuolia ja hytkyviä rintoja.

Vierailija
20/85 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukavampi mennä ihan yksin lenkille, saa mennä omaan tahtiin ja omia reittejä pitkin. Mies saa tehdä sillä välin mitä lystää. Onnellista avioliittoa takana yli 20 vuotta.

Ei ole mikään pakko jokaista kävelyreissua tehdä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän