Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5400 euroa mätkyjä ja olen työtön

Vierailija
11.07.2023 |

Only fans urakaan ei onnistu koska olen lihava mies. Mikä siis avuksi? Maksaako sossu mätkyt puolestani?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vaihtuu vaatteet aku ankka-tyylisesti tynnyripukuun. Verokarhu on armoton.

Vierailija
2/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen hallitus olisi luultavasti antanut sinulle korvaukseksi 100 000euroa yritystukea.

Mutta tämä Perussuomalaisten panttivankihallitus ottaa sinut, veronkiertäjän, orjaksi, ja teettää sinulla 9euroa/päivä töitä niin pitkään kunnes velka on maksettu.

Häpeä senkin rosvo...lisäksi saat piiskaa, paitsi jos olet masokisti, et piruuttaankaan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs kiersit veroja viime vuonna

Vierailija
4/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen hallitus olisi luultavasti antanut sinulle korvaukseksi 100 000euroa yritystukea.

Mutta tämä Perussuomalaisten panttivankihallitus ottaa sinut, veronkiertäjän, orjaksi, ja teettää sinulla 9euroa/päivä töitä niin pitkään kunnes velka on maksettu.

Häpeä senkin rosvo...lisäksi saat piiskaa, paitsi jos olet masokisti, et piruuttaankaan saa.

Edellisen hallituksen aikana jouduin työttömäksi koska bensan ja ruoan hinta nousi. Olin vuoden töissä ja talouteni oli 2000 euroa tappiolla niin lopetin. Suurin osa tappioista johtuu pitkän työmatkan työmatkakuluista.

Ap

Vierailija
5/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 sairasta kissaa ja romuauto jolla ajelen työmatkat. Olisi pitänyt valita annanko kissoille eutanasian köyhyyteni takia tai jätän autoni korjaamatta jolloin en pääse töihin. 😭

Vierailija
6/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 sairasta kissaa ja romuauto jolla ajelen työmatkat. Olisi pitänyt valita annanko kissoille eutanasian köyhyyteni takia tai jätän autoni korjaamatta jolloin en pääse töihin. 😭

Vaikuttaa aika kestävältä, että vain veroja kiertämällä pystyt ylläpitää elintasosi

Vierailija
7/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mätkyt?

Minä sain reilun parintonnin mätkyt lahjoituksesta.

Hoidin mätkyt työttömänä, ottamalla lainaa ja maksamalla mätkyt kerralla, ja sitten työttömyyskorvauksesta makselen lainaa pois 22,5 € kuussa.

Vierailija
8/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan vähentää matkakulut verotuksessa?

Vierailija
9/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisen hallituksen aikana jouduin työttömäksi koska bensan ja ruoan hinta nousi. Olin vuoden töissä ja talouteni oli 2000 euroa tappiolla niin lopetin. Suurin osa tappioista johtuu pitkän työmatkan työmatkakuluista.

Ap

Sinulla on huono asenne. Ilman sitoutumista ja uhrautumista  ei yrittäjäkään voi tarjota sinulle töitä. Tuo 9e/pv. on nyt uusi TES:n mukainen palkka kaikille vihervasemmistoa äänestäneille, ja siitä on jatkossa maksettava mm. työmatkakulut. Yrittäjäliiton mielestä voit karsia kuluja syömisestäsi, koska olethan keskivartalolihava pommppulinna.

Vierailija
10/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa aika kestävältä, että vain veroja kiertämällä pystyt ylläpitää elintasosi

Tuntipalkka oli 11.4 euroa tunnilta niin ei siitä hirveästi jää säästöön kun työmatkan bensakulutkin on yli 300 euroa kuukaudessa.

Vierailija
11/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae jäännösverojen kohtuullistamista tilanteeseesi vedoten ja tee ensitilassa maksusuunnitelma mätkyillesi. Kyllä niistä selviät kun lähdet hoitamaan aktiivisesti asiaa. Jäänösveroille voi hakea vapautusta tai alennusta kun maksukyky on olennaisesti heikentynyt esimerkiksi sairauden, työttömyyden, elatusvelvollisuuden tai muun erityisen syyn takia.

Vierailija
12/12 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisoi kaikki omaisuuitesi Suomessa ja muuta Espanjan aurinkorannikolle. Ulosoton koura ei yllä sinne ja siellä on suuri suomalaisyhteisö ja töitäkin kunhan ei liikoja nirsoile. Taikajuoman kanssa pitää olla fiksu eikä mömmöihin ja hämärähemmoihin kannata sekaantua ollenkaan. 

Joviaali, ahkera ja rehti pärjää siellä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan