Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä väriset kengät huijaa jaloista pienemmät?

Vierailija
02.04.2021 |

Kesäkengät etsinnässä. Mustat tennarit mustien farkkujen kanssa pidensivät jalkateriä entisestään. Mies kommentoi :"ihan kuin pellekengät". Mitä pitäisi tehdä? Kahdetkin Kengät voisin ostaa koska omistan pelkästään sandaalit ja isohkot lenkkikengät. Nude korkosandaalit houkuttaa mutta toimisiko sama väri tennareissa?
T. 153cm nainen jolla koon 38 kengänkoko

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 on täysin normaali kengänkoko, ei mitään aihetta "huijaukseen". Sika vaihtoon jos vielä tuollaisia kommentoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160cm, kengän koko 39 ja ihan normaalit jalat mulla on :D joskus teininä ajattelin että on isot varsinkin tennarit jalassa, mutta nyt olen aikuisena tottunut ja käytän mitä tahansa kenkiä.

Vierailija
4/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko jaloissasi olevan mitään ongelmaa mutta tietysti voisit kokeilla jotain kaksivärisiä kenkiä, joissa kärkiosa on tummempi. Sitten tietysti ukko nauraa miten jalkasi näyttävät kiinalaismummon typistetyiltä jaloilta.

Vierailija
5/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 on täysin normaali kengänkoko, ei mitään aihetta "huijaukseen". Sika vaihtoon jos vielä tuollaisia kommentoi.

Hei anteeksi mutta nyt oli asiaton kommentti. Minä itse olin samaa mieltä ja nauroin. Älä jatkossa töräyttele jos et näe toisen pään sisälle. Miksi naiset ei kunnioita toistensa miehiä vaan jatkuvasti luulevat että jokin vika on...

+ Vaikka joku olisi 130cm ja kengät 50 niin saan minä silti pitää jalkojani hieman kömpelön näköisinä.

Vierailija
6/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160cm, kengän koko 39 ja ihan normaalit jalat mulla on :D joskus teininä ajattelin että on isot varsinkin tennarit jalassa, mutta nyt olen aikuisena tottunut ja käytän mitä tahansa kenkiä.

Nyt puhutaan minun jaloistani. Äitini samaa kokoa kuin sinä ja tarkoituksella ostaa paksupohjaisia kenkiä yms. Itseäni taas häiritsee jos Kengät on eka asia minkä näen peilistä.

Vierailija
7/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko jaloissasi olevan mitään ongelmaa mutta tietysti voisit kokeilla jotain kaksivärisiä kenkiä, joissa kärkiosa on tummempi. Sitten tietysti ukko nauraa miten jalkasi näyttävät kiinalaismummon typistetyiltä jaloilta.

Minäkin nauroin kengille. Mies ei aluksi uskaltanut sanoa kun tietää minun olevan herkkä. Täydellinen mies. Harmi että tällaista asiaa joutuu puolustelemaan tuntemattomille.

Kaksivärisiä kenkiä olen miettinytkin.

Vierailija
8/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity väreihin, mutta takavuosina oli muodissa kengät, joissa nauhoitus jatkui pitkälle jalkapöytään. Se näytti pienentävän jalkaterää.

Vierailija
9/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit näyttää aina isoilta kun malli niissä on pitkä ja kapea. Kiilakorot saa näyttää jalat tosi pieneltä.

Vierailija
10/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 on kyllä isohko koko sinun pituiselle, mutta saatpahan käyttää korkokenkiä! Sillä tuossa koossa niitä löytyy joka lajia :)  Itse olen 155 ja kengän koko minimaalinen 35. Ei muuten löydy korkokenkiä, vaikka lyhyenä niitä tykkäisi pitää... Jos voisin päättää jalan koon niin mielummin haluaisin tuon sinun kokosi. Ole onnellinen! 

Nuden väriset ja korolliset varmaankin parhaat luomaan vaikutelmaa pienistä jaloista? 

Vierailija
11/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennarit näyttää aina isoilta kun malli niissä on pitkä ja kapea. Kiilakorot saa näyttää jalat tosi pieneltä.

Ehkä onkin parasta siirtyä korollisiin kenkiin. Talvella nudet nilkkurit on söpöt mutta kesällä tykkään kaikesta sirosta ja naisellisesta. Testaan vielä vaaleat ballerinat että miltä ne näyttäisi jalassa.

Vierailija
12/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muuten muotia sellaiset leveälahkeiset housut, sinnehän saa jalan hyvin piiloon.

Vierailija
13/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että saattaa olla etten vain tykkää mustasta väristä kengissä. En kyllä tiedä miksi, muiden jaloissa näyttää normaalilta.

Vierailija
14/22 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nauroin kengille. Mies ei aluksi uskaltanut sanoa kun tietää minun olevan herkkä. Täydellinen mies. Harmi että tällaista asiaa joutuu puolustelemaan tuntemattomille.

Miestä vai kenkiä pyydät arvioimaan?

Vierailija
15/22 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset.

Vierailija
16/22 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kengät ovat samaa sävyä housujen tai sukkahousujen kanssa. Optisesti jyrkkä ero tyyliin valkeat housut ja mustat kengät tai mustat sukkahousut ja valkeat kengät saa kengät pomppaamaan paremmin katsojan silmille. Siten esimerkiksi neutraali beige on parempi vaihtoehto valkeaan verrattuna jos käyttää beigejä sukkahousuja hameen/mekon kanssa tai on ilman sukkahousuja. 

Vierailija
17/22 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kengänkoko 41, eikä mitään tarvetta yrittää saada jalkoja näyttämään pienemmiltä :D

Vierailija
18/22 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu puolustelemaan?

Itsehän sinä valitset taistelusi. Ei sun tarvi mitään puolustella tai kommentoida. Joudut.🙄😯

Vierailija
19/22 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan minun jaloistani. Äitini samaa kokoa kuin sinä ja tarkoituksella ostaa paksupohjaisia kenkiä yms. Itseäni taas häiritsee jos Kengät on eka asia minkä näen peilistä.

Kai täällä muutkin voi kertoa tarinoitaan.

Mene kirjoittamaan päiväkirjaa, jos et pysty sulattamaan muita ihmisiä jalkojasi joukkoon.

Vierailija
20/22 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 on kyllä isohko koko sinun pituiselle, mutta saatpahan käyttää korkokenkiä! Sillä tuossa koossa niitä löytyy joka lajia :)  Itse olen 155 ja kengän koko minimaalinen 35. Ei muuten löydy korkokenkiä, vaikka lyhyenä niitä tykkäisi pitää... Jos voisin päättää jalan koon niin mielummin haluaisin tuon sinun kokosi. Ole onnellinen! 

Nuden väriset ja korolliset varmaankin parhaat luomaan vaikutelmaa pienistä jaloista? 

Töppöjalka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi