Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ja perhe eivät tule toimeen keskenään

Mies pulassa
02.04.2021 |

Oon kädetön asian suhteen, oon vaikeassa tilanteessa puun ja kuoren välissä, jossa valita vaimon ja oman perheen ja suvun välillä, vaimo on kasvanu ilman isää kahdestaan äitinsä kanssa eikä muitakaan sukulaisia oikein oo, mul on koko perhe tukena ja ollaa läheisiä, Häissä oli molempien puolen suvut, ystävät ja kaikki paikalla, meiltä enemmistö, nyt veljeni on pyytänyt vaimoa tulemaan mukaan ajanviettoon perheen kesken enkä mää pääse aina mukaan ja vaimo on vetäytyny eikä aina vastaa veljeni kutsuun. Tää on aiheuttanu eripuraa vaimon ja sukuni välille. Isäni ja veljeni, jotka on rakkaita mulle surevat että vaimo on etäinen eikä haluu osallistua. Oon alakynnessä, koska perhettäni en haluu hylätä mutta en haluu vaimoakaan hyljeksiä. Omaa aikaa on kummallakin ja seurustelun alkuaikoina vaimo toki tuli tutustumaan sukuuni. Veljeni on ehdottanu avioeroa ja sen nopeuttamista, koska vaimo on erilainen kuin me koko suku, mutta mitä mää voin tehdä, en haluaisi erota tyhjänpäiten. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi parisuhteen takia pitäisi sotkeutua toistensa sukuihin.

Miksi seurustella ylipäätään? Kaltaisesi ihmisten kannattaa pysyä ikisinkkuina niin pääset helpommalla.

Vierailija
82/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä ja meilläkin niin erilaiset suvut ja perhetausta niin että ihan vastakohdat niin törmäyskurssihan siitä tulee välittömästi. Toisella minun puolelta rietasta ja puolisoni puolelta uskovaista niin sellaista ei kannata alkaa edes yhdistämään. Nuorena sitä yhdistämistä kokeili laihoin tuloksin kun ei ollut elämänkokemusta mutta nyt vanhan ihmisen järjellä ei olisi kannattanut. Harmittaa vaan kun nuorena ei ole elämänkokemusta eikä kukaan neuvonut. 

Meidän suku oli läheisriippuvaista enkä tykännyt kun siis pitäosi sohkilla mennä yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onkos tää joku mannehomma?

Vierailija
84/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onkos tää joku mannehomma?

Ei oo. Oon syntyny Ruotsis suomalaiselle perheel.

Vierailija
85/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Kuulostat hyvin nuorelta. Ehket ole oikein itsenäistynyt suvustasi. Se on ok, kunhan et sotke ongelmiinne muita, kuten vaimoasi.

Vaimo vaikuttaa koko porukan ainoalta normaalilta ja fiksulta tämän ketjun perusteella.

Vierailija
86/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap? Kuulostat hyvin nuorelta. Ehket ole oikein itsenäistynyt suvustasi. Se on ok, kunhan et sotke ongelmiinne muita, kuten vaimoasi.

Vaimo vaikuttaa koko porukan ainoalta normaalilta ja fiksulta tämän ketjun perusteella.

Mun mielest ei oo fiksua olla vastaamat viestiin edes jotai ja laittaa oma aviomies huonoon asemaa. Oon 25v ja vaimo o 24v. Tän ison projektin takii oon enemmä tekemis sukuni kans ja oon muutenki enempi perhekeskeine mitä muija o. Ollaa erilaisii mut erilaisuus o rikkaus ja rakkaus. Etteks te muut muka ikinä oo muunku sen oman kumppani kaa? Oikeest ei voi olla totta! Mite joku kehtaa hylätä oma perheen?

Vierailija
87/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa epäasiallisen ylidominoivilta veljeltä ja isältä. Heille saa kyllä kelvata, että vaimosi on mukana silloin kun sinäkin olet paikalla, eikä vaimosi tarvitse olla heillä tavoitettavissa 24/7. Pahoittelen tilannetta. Täytyy olla todella rankkaa että läheiset ihmiset käyttäytyvät tuolla tavalla.

Kuullostaa? Mikä sana sellainen on? Opetelkaa nyt hyvät ihmiset kirjoittamaan.

Vierailija
88/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pulassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielest ei oo fiksua olla vastaamat viestiin edes jotai ja laittaa oma aviomies huonoon asemaa. Oon 25v ja vaimo o 24v. Tän ison projektin takii oon enemmä tekemis sukuni kans ja oon muutenki enempi perhekeskeine mitä muija o. Ollaa erilaisii mut erilaisuus o rikkaus ja rakkaus. Etteks te muut muka ikinä oo muunku sen oman kumppani kaa? Oikeest ei voi olla totta! Mite joku kehtaa hylätä oma perheen?

Tottakai olemme muiden kuin oman kumppanin kanssa, mutta ei vain miehen perheen kanssa. On myös omat sukulaiset ja omat ystävät, eikä aika ja voimat riitä siihen, että on kovin paljon miehen perheen kanssa. Eihän vaimosi ole pyytänyt sinua hylkäämään perheesi, mutta se on täysin normaalia, että ei halua viettää kumppanin perheen kanssa paljon aikaa kun kumppani ei ole itse mukana.

On se OK joskus viestitellä, mutta ei kauhean usein kaikkien pikkuasioiden takia, se on kunnioittamattomuutta toista kohtaan. Jos isälläsi ja veljelläsi on aina vain vaatimuksia ja pyyntöjä ja viestittelee usein, niin se on ymmärrettävääettä vaimosi ei halua vastata. Se on ikävää että joudut ikävään asemaan, mutta kuullostaa selvästi siltä, että isäsi ja veljesi dominoivat liikaa, eikä se ole hyvää käytöstä heiltä.

Vierailija
89/174 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi käy ilmeisesti oman sukunsa luona kuitenkin, sulla on siihen myös oikeus. Ei kannata jättää omaa sukuaan ja juuriaan vieraan ihmisen takia joka tuntee sut oikeesti pienemmältä ajalta. Jos vaimosi sut siihen velvoittaa epäilen hänen motiivejaan sun suhteen.

90/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske vaimo vapaaksi että hän löytää paremman miehen, olet takertuja et itsenäinen

Vierailija
91/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lahkolainen ja vaimoa ei voisi vähempää kiinnostaa nuo lahkojen joka viikonloppuiset rituaalit jota jotkut näemmä kutsuu projekteiksi.

Nämä lahkolaiset on yleensäkin pahimpia käpälöitsijöitä ja seksuaaliseen ahdisteluun taipuvaisia. Tietenkään ne eivät siitä sinulle kerro, hahahahhaaa.

Ja vaimosi voi hyvin sanoa, että en ole puhelimeni orja, joten en ole vielä kerinnyt vastata kaikkiin viesteihin. Vastaan kun kerkiän. 

Vierailija
92/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä ja veli vetävät tuollaisia johtopäätöksiä yhdestä vastaamattomasta viestistä, niin olette vaimosi kanssa todella tiiviisti tossun alla. Varsinkin sinä.

Ilmeisesti vaimosi on tajunnut isäsi ja veljesi dominoivan roolin avioliitossanne. Pelkästään se, että veljesi suosittelee eroa kun vaimosi ei ole ohjailtavissa, on todella selkeä varoitusmerkki!

Tee päätöksesi. Jos haluat jatkaa iskän ja velipojan käskyläisenä "suvun projektissa" ja kaikessa muussakin, anna vaimolleni mahdollisuus löytää rinnalleen sinua parempi mies.

Vierailija
93/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaksatkin ap provota tästä asiasta.

En ikävä kyllä tarinaasi.

Vierailija
94/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pulassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINÄHÄN SINNE ET MENNYT. EI SE SUKU OLE OMA PERHEESI, VAAN VAIMO.

Vierailija
95/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostu olemaan tekemisissä anoppini kanssa. Hän on narsistinen painajainen, jonka kanssa tulee toimeen vain tekemällä just kuin hän haluaa. Ei kiitos!

Vierailija
96/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet aivan oikeassa. Olet kädetön! Sanoisin, että kädettömyyden lisäksi olet munaton.

Vierailija
97/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustella ylipäätään? Kaltaisesi ihmisten kannattaa pysyä ikisinkkuina niin pääset helpommalla.

Meni ananas anaaliin anopeilla🤭

Vierailija
98/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mikä on suvun projekti ja mikä on aloittajan vaimon rooli tässä projektissa. Miksi vaimon poisjäänti on noin kovasti järkyttänyt isin ja veljen mieltä. Häiritsevän sairasta.

Vierailija
99/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pulassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sun auta kun erota. Saat sitten viettää veljesi ja isäsi kanssa aikaa kaikessa rauhassa. 

Tänää ollaan kahestaa vaimon kaa kotona ja juhlitaa pääsiäist, mut omii sukulaisiin ku meen niin oon siel koko päivän tai parhaimmillaa koko viikonlopun, siks mää ja koko suku toivotaa et vaimo tulis mukaa eikä olis yksinäinen. Me tehää koko suvun kesken laajaa projektia mikä vie aikaa, mut yritän kerran pari kuus käydä vaimon kaa anopin luona.

Vaimo ei ehkä koe olevansa yksinäinen. Se on vaan sun ja sun suvun tulkinta asiasta. Jos vaimosi on introvertti, niin tarvitsee rauhallista yksin oloa ja nauttii siitä. Ison suvun kanssa ajan viettäminen kuluttaa energiaa. Eikö riitä, että vaimo käy silloin tällöin kanssasi sukulaistesi luona?

Vierailija
100/174 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 25 vuotta, enkä koskaan soita tai käy itsekseni. Mies hoitaa kontaktit sukuunsa ja menen mukaan jos haluan. Yleensä en halua. Koska juuri tuo rajattomuus on rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän