Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa?
Sinkkuna hän minulle on esittäytynyt. Hän myös oli se, joka teki alunperin aloitteen. Aika paljon olisi poissa kotoa, jos olisi parisuhteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette tapailleet?
Muutaman kuukauden.
Ap
Myö niin halutaan tietää mitä mies salaa. Sun täytyy Ap pitää meitä ajan tasalla 😁
Mites nyt kun pääsiäispyhät.. Pukeudut tuhmaksi noidaksi ja menet oven taakse..
Vierailija kirjoitti:
Sama, inhotti pestä vuosia lakanapyykkiä miehen vierailun jälkeen!! Ja se sama kaava alkoi tympiä. Vuorotellen vierailut, jos ei yhdessä asuta. Reilumpaa molemmille.
Hyvin oli miehellä pullat uunissa, voi hy vänen aika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuukauden.
Ap
Ehkei ole vielä valmis paljastamaan itsestään niin paljon, että näyttäisi kotinsa.. Veikkaan sottapyttyä, kirjaimellisesti..
Minun mieheni viihtyy paljon mökillä, minä kaupunkiasunnollamme. Jos niikseen tulisi, mieheni voisi kyllä ajan puolesta pyöritellä mielin määrin siellä naisrulettia. Itse kuvittelen, että meillä on luottamus enkä siksi syynäile hänen tekemisiään.
Sanoisin että ap:n kannattaa nyt ehdottomasti yrittää selvittää tilannetta jos tuota on jatkunut jo kuukausia! Joitakin viikkoja vielä ymmärtäisin, ehkä. Hälärit soi ap:n puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuukauden.
ApEhkei ole vielä valmis paljastamaan itsestään niin paljon, että näyttäisi kotinsa.. Veikkaan sottapyttyä, kirjaimellisesti..
En usko sottapyttyselitykseen, kun se mökki on niin siisti. Kuvissa miehen asunto on kiiltävä, tilava skandinaavinen ja tiptop.
Ap
Minä taas bongasin naisia netistä ja sovimme joka kerta että nähään mun kämpillä. Hyvin meni.
Ketään en kyllä heistä seurusteluun halunnut vaan sain heiltä mitä halusinkin. T:mies 36
Pistä yksityisetsivä sen miehen perään ottamaan selvää asuuko se jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Myö niin halutaan tietää mitä mies salaa. Sun täytyy Ap pitää meitä ajan tasalla 😁
Mites nyt kun pääsiäispyhät.. Pukeudut tuhmaksi noidaksi ja menet oven taakse..
Niin jos salaa vai pelkääkö, että läikytän siellä valkoisille sohville:)
Ap
Pelimies, joko sinkku tai varattu, mutta ihan tosissaan hän ei välttämättä ole.
Ei se sano vielä mitään jos on työkavereille sinut esitellyt. Minunkin varattu ”hoito” on esitellyt minut työkavereille, yhtiökumppanille, perhe tutuille, kavereilleen ja jopa siskolleen. Tavataan aina minun luona tai hänen mökillä. Ja ollaan myös liikuttu ihan julkisilla paikoilla yhdessä. Että kyllä tuossa nyt haiskahtaa perhe kotona.
Mulla on aina mennyt parisuhteissa noin eli aina oltu mun kotona vaikka miehellä olisi vielä oma asunto. Syy on ollut lähinnä se, että miesten sinkkukämpät on olleet aika ankeita, kun taas mulla kunnon parisänky, nätti sisustus, hyvät keittiövälineet, enkä ole koskaan missään yksiön kopissa opiskelujen jälkeen asunut.
Voisiko olla (piilo)introvertti, joka haluaa rauhoittaa kotinsa vain itselleen? Se ei kyllä lupaa hyvää tulevaisuudessa. Itse en ole oikein koskaan halunnut ketään kotiini kuljeskelemaan...ja huonosti on käynyt:)
Todennäköisesti hän ajattelee, että sinun on mukavampi olla kotonasi, kun poikamiesboksissa sulla ei olisi mitään tarpeellista. Aina pitäisi kantaa kosmetiikka ja sitä sun tätä mukana. Tuskin keittiöstäkään löytyy kaikkea tarvitsemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla (piilo)introvertti, joka haluaa rauhoittaa kotinsa vain itselleen? Se ei kyllä lupaa hyvää tulevaisuudessa. Itse en ole oikein koskaan halunnut ketään kotiini kuljeskelemaan...ja huonosti on käynyt:)
Täh, miten sä nyt piilo- tai minkään introversion tähän vedit. :D
Näin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että mies on todennäköisesti varattu. Tiedän itse tyypin, joka oli naimisissa mutta onnistui silti pyörittämään kakkosnaista kolme vuotta (!!) ennen kuin jäi kiinni. Osa noista pelureista on sellaisia taitureita, että ihan pokkana esittelevät hoitojaan työkavereille ja muille ja vaimoille kertovat olevansa kavereiden kanssa, harrastuksissa tai töissä, mikä mahdollistaa sivusuhteen.
Yksi vaihtoehto, jos on oikeasti sinkku, että asuu äitinsä kanssa.
Onhan tuo nyt outoa. Normaalissa suhteessa asiat olisivat edenneet niin ettei ap:n kuvailemaa tilannetta olisi edes syntynyt, että pitäisi oikein keskustelemalla keskustella asiasta. Jotain on pielessä. Joko niin että miehellä onkin siippa joka asuu siellä asunnossa tai sitten muuten vaan mökkipelimies.