Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
41/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että olet joutunut pelimiehen höynäytettäväksi.  Kotona on jotain mitä sinulle ei haluta esitellä. Tarkista ketä asunnossa on kirjoilla.

Vierailija
42/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Eli et ole puhunut miehen kanssa asiasta, mutta miehen pitäsi lukea ajatuksesi? 

Mitä vaikeaselkoista on ehdotuksessa ”voisin tulla luoksesi”? Asia on alkanut viime aikoina ärsyttää, kun olen siihen kiinnittänyt huomiota, ei se alkuun haitannut. Ja siksi tässä nyt ihmettelen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vaan sanoa miehelle että ”hei nähtäiskö viikonloppuna sinun luonasi kun olen ollut nyt niin paljon kotona että olisi kiva vaihtaa maisemaa” tms. Tai vaikka että ”putkimies on tulossa käymään, voinko tulla pakoon sinun luokse”. Tai jos haluat tehdä yllätyshyökkäyksen niin sano että olit käymässä kaverin luona samalla seudulla ja ajattelit että voisit samalla piipahtaa kylässä jos mies sattuu olemaan kotona.

Jos menee vaikeaksi tai kieltää niin selvä peli.

Vierailija
44/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se äijä asuu? Mene ja stalkkaa vähän puistosta tms. Alkaa selvitä kokonaisuus. Mitäpä sitä kursailemaan. Parasta aina ottaa asioista itse selvää.

Vierailija
45/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Ei asukastietoja saa kukaan ulkopuolinen. Miksi tätä ehdotetaan? Mistä te sen tarkistaisitte?

Vierailija
46/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä vaikeaselkoista on ehdotuksessa ”voisin tulla luoksesi”? Asia on alkanut viime aikoina ärsyttää, kun olen siihen kiinnittänyt huomiota, ei se alkuun haitannut. Ja siksi tässä nyt ihmettelen.

Ap

Ei tuo ole asiasta keskustelemista. 

Olet ilmeisesti aikuinen ihminen, mutta et saa suutasi auki.

Toki tilanne paranee sillä että märehdit asiaa netissä. 

Vierailija
47/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt miehen kotia lainkaan?

En varsinaista kotia. Miehen mökillä ollaan käyty ja olen nähnyt kuvia somessa asunnosta.

Hän ei ole siis pihi vaan on esim. maksanut aina ravintolassa ja tilaa luokseni joskus ruokaa, jos minä en kokkaa. Me vietämme kuitenkin. ns. koti-iltoja ja nyt korona-aikaan olisi kiva minunkin päästä jonnekin viikonloppuna eikä olla aina kotona, vaikka hänen kanssaan mukavaa onkin olla.

Ap

Somekuvat on aina kaunisteltuja. Vois jopa olla, ettei ne ole oikeasti miehen asunnosta.

Miehen kaverit varmaan vähän ihmettelisivät tuntemattoman asunnon kuvia jossain instagramissa...

Vierailija
48/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tosi outoa käytöstä mieheltä.

Tiedätkö missä asuu? Onko omaa asuntoa? Peitteleekö varallisuutta?

Vai onko perhe?

Oliko mökki hänen oikeasti?

Vierailija
49/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No kuule joskus tulee märehdittyä asioita, kun tulee mieleen. Nytkin ihan pari päivää.

Ap

Vierailija
50/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
51/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No kuule joskus tulee märehdittyä asioita, kun tulee mieleen. Nytkin ihan pari päivää.

Ap

No jos märehtiminen on sinulle mieleistä niin jatka samalla linjalla. 

Ja sitten te naiset väitätte, kuinka miehet ei osaa puhua ja keskustella asioista 

Vierailija
52/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tosi outoa käytöstä mieheltä.

Tiedätkö missä asuu? Onko omaa asuntoa? Peitteleekö varallisuutta?

Vai onko perhe?

Oliko mökki hänen oikeasti?

Tiedän kaupunginosan ja on omistusasunto.

Ap

Vierailija
53/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en päässyt miehen luo kaikesta päätellen siksi, että hän ei oikeasti ollutkaan eronnut avovaimostaan... Kannattaa varoa!

Mulla oli sama, sitten pisti parin vuoden päästä viestiä että nyt olis oikeasti eronnut miten olis xD

Vierailija
54/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi vaan sanoa miehelle että ”hei nähtäiskö viikonloppuna sinun luonasi kun olen ollut nyt niin paljon kotona että olisi kiva vaihtaa maisemaa” tms. Tai vaikka että ”putkimies on tulossa käymään, voinko tulla pakoon sinun luokse”. Tai jos haluat tehdä yllätyshyökkäyksen niin sano että olit käymässä kaverin luona samalla seudulla ja ajattelit että voisit samalla piipahtaa kylässä jos mies sattuu olemaan kotona.

Voitko ap vastata tähän.

Vierailija
55/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ap vastata tähän.

Ei tässä mitään ratkaisuja olla hakemassa, ja epäilen onko aloittajalla edes miestä. 

Vierailija
56/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton rekkarista saat osoitteen, itse menisin lähistölle katsomaan mikä meno, esim. lähteekö jonkun kanssa aamuisin töihin tai kenen kanssa tulee kotiin. Kävisin myös katsomassa onko postilaatikossa tai ovessa muita sukunimiä. Mutta toki ihan ekana kannattaa vaan kysyä, että voitko tulla käymään ja katsoa reaktio.

Minusta vähän outoa että tiedät kaupunginosan mutta et osoitetta, eikö osoitteen kertominen ole aika normaalia jos on pidemmän aikaa tapaillut, luulisi että jossain kohtaa tulee puheeksi millä tiellä toinen asuu jos samasta paikkakunnasta kyse.

Vierailija
57/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ap vastata tähän.

Voin sanoa ja olen sanonutkin, mutta jotenkin se on kääntynyt niin, että ollaan nähty jossain muualla. Olisi vähän outo jäädä vänkäämään, että minä haluan päästä juuri sinne miehen asuntoon, jos hän on kuitenkin halunnut nähdä. Valehdella en aio enkä tee yllätyshyökkäyksiä. Suhde on sen verran uusi, ettei vielä ole ehtinyt kaikkea tapahtua kovin montaa kertaa.

Ap

Vierailija
58/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton rekkarista saat osoitteen, itse menisin lähistölle katsomaan mikä meno, esim. lähteekö jonkun kanssa aamuisin töihin tai kenen kanssa tulee kotiin. Kävisin myös katsomassa onko postilaatikossa tai ovessa muita sukunimiä. Mutta toki ihan ekana kannattaa vaan kysyä, että voitko tulla käymään ja katsoa reaktio.

Minusta vähän outoa että tiedät kaupunginosan mutta et osoitetta, eikö osoitteen kertominen ole aika normaalia jos on pidemmän aikaa tapaillut, luulisi että jossain kohtaa tulee puheeksi millä tiellä toinen asuu jos samasta paikkakunnasta kyse.

En missään tapauksessa mene vakoilemaan.

Ap

Vierailija
59/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa?

Vierailija
60/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös on outoa. Stalkkaaminenkin tuntuisi oudolta.

Voi olla että mies jotenkin häpeää kotiaan. Ehkä se on joku superankea miesmurju tms.

Opiskeluaikana muutin yksiöön, jossa oli asunut mies ennen minua. Sain avaimet edelliseltä asukkaalta, ja oli oikein siistit vaatteet, geeliä hiuksissa ja salilla käyty. Kämpän kunto oli silti ihan järkyttävä. En tiedä oliko siellä ikinä siivottu. Tälleen vaihtoehtona vaimolle:)