Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Sanot seuraavalla kerralla, että ei sovi tapaaminen sinun luonasi ja että haluat tavata miehen luona.
Katsot sitten, mitä vastaa ja voitko enää luottaa,
Vierailija kirjoitti:
IL Rokotusten painottaminen pahimmille alueille tulee niin myöhään, ettei se ehdi juuri vaikuttaa – ”Aluepolitiikka ratkaisi”
Tänään klo 14:25Painotettuja rokotuksia ehdittäisiin tehdä vain noin kaksi viikkoa, arvioi Husin johtajaylilääkäri.
Husin Mäkijärven ja professori Ilkka Julkusen mukaan hallituksen esittämällä aikataululla alueellisesti painotettujen rokotusten vaikutukset jäisivät hyvin vähäisiksi.
”Ei tässä enää oikein muita perusteita jää kuin aluepolitiikka”, Mäkijärvi pohtii hallituksen linjauksen syytä.
”Suoraan sanoen tällaisesta asiasta riiteleminen on koko valtakunnan resurssien hukkaamista”, Julkunen sanoo. Hänestä alueellisten rokotuspainotusten juna meni jo.
Jos juna on mennyt niin yleensä lähtee seuraava jonkun ajan kuluttua.
Ihmetellyt myös miten kovia kivien kääntelijöitä meillä on kun kertovat haastatteluissa että kaikki kivet kyllä on käännelty... tai käännetään jonkun ratkaisun aikaansaamiseksi.
Yleensä kyllä riittäisi asian tai asioiden selvittäminen ja niiden perusteella tehty päätös.
Oletko kuitenkin jo selvittänyt, ketkä kaikki ovat kirjoilla miehen asunnossa?
Sama, inhotti pestä vuosia lakanapyykkiä miehen vierailun jälkeen!! Ja se sama kaava alkoi tympiä. Vuorotellen vierailut, jos ei yhdessä asuta. Reilumpaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut naiset nyt tekee ongelman mistä tahansa.
Kerta ja jos tapaileminen sujuu hyvin noinkin, niin miksi hyväksi todettua menetelmää pitäisi muuttaa ihan vain muuttamisen vuoksi.
Ei muu muuttuisi kuin ympäristö.
Yleensä tuollaisia tyytymättömyydenilmaisuja alkaa tulemaan milloin mistäkin, kun on uusi jo tyrkyllä ja arpoo, että kumpi olisi parempi...
Eikö sinua haittaisi, jollet pääsisi ollenkaan käymään seurustelukumppanisi kodissa? Etkö yhtään alkaisi miettimään, että miksi et, mitä siellä kotona on sellaista, mitä toinen haluaa sinulta salata?
Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?
Minä tapaan naisen mieluummin tämän kotona, kuin omassani.
Sitten kun suhde on hieman vakiintuneempi voidaan mennä minun luokseni.
Tämä on eräs siperian opeista juntille.
Piilottelee vaimoaan asunnossa.
Itse olen nainen, jonka koti on sellainen paskaläävä, etten kehtaisi päästää kylään edes omaa äitiä. Että joko mies on yhtä siivoton – tai sitten piilottelee jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapaan naisen mieluummin tämän kotona, kuin omassani.
Sitten kun suhde on hieman vakiintuneempi voidaan mennä minun luokseni.
Tämä on eräs siperian opeista juntille.
Miksi ihmeessä?
Eikö voi ottaa selville ketkä asuvat ko asunnossa?
Vierailija kirjoitti:
No jotkut naiset nyt tekee ongelman mistä tahansa.
Kerta ja jos tapaileminen sujuu hyvin noinkin, niin miksi hyväksi todettua menetelmää pitäisi muuttaa ihan vain muuttamisen vuoksi.
Ei muu muuttuisi kuin ympäristö.
Yleensä tuollaisia tyytymättömyydenilmaisuja alkaa tulemaan milloin mistäkin, kun on uusi jo tyrkyllä ja arpoo, että kumpi olisi parempi...
Ilmeisesti AP:n mielestä ei suju hyvin, joten menetelmää olisi syytä muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.
Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.
Ap
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Eikö voi ottaa selville ketkä asuvat ko asunnossa?
Asukastietoja ei saa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen, jonka koti on sellainen paskaläävä, etten kehtaisi päästää kylään edes omaa äitiä. Että joko mies on yhtä siivoton – tai sitten piilottelee jotakin.
Jos aikuisen ihmisen koti on paskaläävä niin se ei todellakaan ole ihan normaalia, en todellakaan jatkaisi tapailua.
Luultavasti miehellä on jotain salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mökki ainakin on hieno ja tosi siisti ja mies itsekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.
Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.
Ap
Kysy asiasta suoraan, miehen käytös on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli et ole puhunut miehen kanssa asiasta, mutta miehen pitäsi lukea ajatuksesi?
Miksi ihmeessä sun pitää työntyä jonkun kotiin, kun tämä(kään) mies ei sitä selkeästi halua?