Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Itse olen päättänyt että ensin miehen kotiin, sitten mun luo. Tietystä syystä.
Vastaako aina puhelimeen soittaessasi vaikka iltaisin?
Ap katosi.
Jos hän vielä palaa, olisi kiva kuulla, soititko hänelle nyt ja vastasiko ja oletteko tapaamassa pääsiäisenä.
Se on aika tärkeä pointti tuossa tilanteen arvioimisessa nyt.
Ei kaikki pettäjät ole perheellisiä eikä kaikilla pettäjillä ole sitä vakinaista, jonka kanssa vietetään aina joulut ja pääsiäiset. Naisia voi vaihdellakin. Moni on tyytyväinen kun saa vaikka vain yhden juhlapyhän vuodessa, se todistaa että mies on tosissaan ja rakastaa. Miehellä on vaan niin kovasti työtä ja vastuuta ja sen pitää käydä vanhoista vanhemmistaankin huolehtimassa jne.
Luulen, että yhdelle piintyneelle pettäjälle on nyt koronan tai muun takia käynyt niin, että uhkaa jäädä yksin pääsiäiseksi. Roikkui eräässä yhteisöpalvelussa koko viime yön ja pommitti minuakin. Ehkä täksi illaksi saa jo seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt ajattelen niin olisi ihan todella outoa tapailukumppanin lähettää valokuvia kotoaan, mutta sinne ei saisi mennä käymään. Todella hämärää.
Näinhän ei ole tapahtunut. Lukekaa älkääkä kehitelkö itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mill8in olette olleet yhteydessä viimeksi ja milloin on tarkoitus tavata taas?
Nyt alkoi pääsiäisloma ja se on sinkuilla vapaata aikaa, perheillä yhdessäoloaikaa. Oletteko tapaamassa nyt pääsiäisenä?
Jos nyt vaikka soittaisit miehelle samantien ja ehdottaisit, että hän tulisi luoksesi viettämään pitkäperjantaita, voisitte syödä ja katsoa leffaa ja nukkua yön rauhassa jne, niin mitä kävisi? Vastaisiko mies edes puhelimeen?
Jollei, ja jos soittaisi myöhemmin takaisin ja kieltäytyisi jollain tekosyyllä, niin ottaisin osoitteen selville ja tekisin sieltä ohi pienen iltalenkin. Talosta voi hyvin näkyä jo ulospäin, että siellä asustaa perhe, kerrostalosta tietysti vaikeampi tietää mitään.Miksi edes jatkaa suhdetta, jos asia noin häiritsee eikä pysty asiasta kysymään. Ei kai sitä stalkkeriksi kannata alkaa kuitenkaan.
Miksi ei kannattaisi? Stalkkeri on sitä paitsi väärä sana: tuskin ap alkaisi miestä vainota tai tekisi muutakaan laitonta. Asian selvittämisessä ei ole mitään väärää eikä outoa. Ihan hyvä saada selvyys, mieshän tuskin totuutta kertoo.
Jos näkisin tapailukumppanin hiippailemassa asuntoni luona osoitetta kertomatta, niin kyllä tulisi todella huonot vibat. Sillähän voi olla ihan hyvä syy, mutta jostain syystä asiasta ei ole vielä puhuttu. Miksi ei vaan voi kysyä asiaa suoraan siltä tapailukumppanilta? Todella kummallista, että ollaan tuppisuuna ja leikitään jotain salapoliisia syyn selvittämiseksi.
Eipä Suomessa yhtään niin suurta kaupunkia ole, ettei joku voisi sattumalta kulkea toisen kodin lähistöllä muutenkin. Jos tuollaisesta tulisi huonot vibat niin varmaan on silloin jotain salattavaa tai muuten syytä suhtautua toiseen epäluuloisesti?
No minä asun rauhallisella asuinalueella ja kyllä ihmettelisin, jos tänne eksyisi noin vain. Ja ei ole mitään salattavaa, mutta laittaisi miettimään jos tuolla ulkona näkisin liikkuvan ottamatta yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt ajattelen niin olisi ihan todella outoa tapailukumppanin lähettää valokuvia kotoaan, mutta sinne ei saisi mennä käymään. Todella hämärää.
Näinhän ei ole tapahtunut. Lukekaa älkääkä kehitelkö itse.
Totta. Minä tulkitsin väärin, että mies olisi lähettänyt kuvia. Kuvien lähettäminen omasta arjesta on nimittäin yksi kikka, jota varatut käyttävät. Tuntuu rehelliseltä ja taas jaetaan omaa elämää. Ap sanoo nähneensä kuvia miehen asunnosta, mutta en muista että olisi maininnut, miten on kuvat nähnyt. Onko ne Facebookissa vai onko mies lähettänyt? Joka tapauksessa kuvia on nähtävissä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mill8in olette olleet yhteydessä viimeksi ja milloin on tarkoitus tavata taas?
Nyt alkoi pääsiäisloma ja se on sinkuilla vapaata aikaa, perheillä yhdessäoloaikaa. Oletteko tapaamassa nyt pääsiäisenä?
Jos nyt vaikka soittaisit miehelle samantien ja ehdottaisit, että hän tulisi luoksesi viettämään pitkäperjantaita, voisitte syödä ja katsoa leffaa ja nukkua yön rauhassa jne, niin mitä kävisi? Vastaisiko mies edes puhelimeen?
Jollei, ja jos soittaisi myöhemmin takaisin ja kieltäytyisi jollain tekosyyllä, niin ottaisin osoitteen selville ja tekisin sieltä ohi pienen iltalenkin. Talosta voi hyvin näkyä jo ulospäin, että siellä asustaa perhe, kerrostalosta tietysti vaikeampi tietää mitään.Miksi edes jatkaa suhdetta, jos asia noin häiritsee eikä pysty asiasta kysymään. Ei kai sitä stalkkeriksi kannata alkaa kuitenkaan.
Miksi ei kannattaisi? Stalkkeri on sitä paitsi väärä sana: tuskin ap alkaisi miestä vainota tai tekisi muutakaan laitonta. Asian selvittämisessä ei ole mitään väärää eikä outoa. Ihan hyvä saada selvyys, mieshän tuskin totuutta kertoo.
Jos näkisin tapailukumppanin hiippailemassa asuntoni luona osoitetta kertomatta, niin kyllä tulisi todella huonot vibat. Sillähän voi olla ihan hyvä syy, mutta jostain syystä asiasta ei ole vielä puhuttu. Miksi ei vaan voi kysyä asiaa suoraan siltä tapailukumppanilta? Todella kummallista, että ollaan tuppisuuna ja leikitään jotain salapoliisia syyn selvittämiseksi.
Eipä Suomessa yhtään niin suurta kaupunkia ole, ettei joku voisi sattumalta kulkea toisen kodin lähistöllä muutenkin. Jos tuollaisesta tulisi huonot vibat niin varmaan on silloin jotain salattavaa tai muuten syytä suhtautua toiseen epäluuloisesti?
No minä asun rauhallisella asuinalueella ja kyllä ihmettelisin, jos tänne eksyisi noin vain. Ja ei ole mitään salattavaa, mutta laittaisi miettimään jos tuolla ulkona näkisin liikkuvan ottamatta yhteyttä.
Etkö koskaan tällaisina aurinkoisina kevätpäivinä lähde kävelylle johonkin uuteen paikkaan? Kierrätkö aina samaa reittiä? Tai et kävele ollenkaan?
Minä olen ainakin tutustunut kotikaupunkiini käymällä kävelemässä kaikilla asuinalueilla ja ulkoilureiteillä. Ja tämä on yksi Suomen suurimmista kaupungeista, käveltävää riittää :-)
Onkohan miehillä joku kumma asenne tätä koskien? En itsekään halua, että naiset tulevat asunnolleni. Päästän silloin tällöin kun inttävät, mutta aika harvoin. Vien kyllä usein ruokaa naisen asunnolle, että kulut menevät suurin piirtein puoliksi.
Mitä jos vaikka kysyisit ihan kasuaalisti: miks me ei muuten ikinä nähdä sun luona?
Vierailija kirjoitti:
Ap katosi.
Jos hän vielä palaa, olisi kiva kuulla, soititko hänelle nyt ja vastasiko ja oletteko tapaamassa pääsiäisenä.
Se on aika tärkeä pointti tuossa tilanteen arvioimisessa nyt.
Varmaan tekee välillä muutakin kuin on av:lla. Se on normaalia.
Omalla kohdalla olen tehnyt päätöksen, etten jatka suhteita, joissa ei olla täysin avoimia alusta asti. Säästyy monelta (ikävältä) yllätykseltä. Kaikki tapailemani miehet ovat jo alkuvaiheessa halunneet asuntonsa esitellä, vaikka suhteeseen ei olisi vielä läheisyyttä kuulunut. Joten minulle tuo olisi red flag. Mies tuskin pitää suhdettanne vakavana.
Tuosta mökistä tulee mieleen, että avioliitossani ex-mieheni ei paljon mökillä viihtynyt. Minä vietin siellä pitkiäkin aikoja. Vuokrasimme mökkiä myös eri tuttaville. Sen takia siellä ei ollut kummankaan henkilökohtaisia tavaroita tai valokuvia. Mietinkin joskus ajatusleikkinä, että voisin vaikka pitää toista miestä mökkipaikkakunnalla ja kukaan ei tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö koskaan tällaisina aurinkoisina kevätpäivinä lähde kävelylle johonkin uuteen paikkaan? Kierrätkö aina samaa reittiä? Tai et kävele ollenkaan?
Minä olen ainakin tutustunut kotikaupunkiini käymällä kävelemässä kaikilla asuinalueilla ja ulkoilureiteillä. Ja tämä on yksi Suomen suurimmista kaupungeista, käveltävää riittää :-)
Jaa ei täällä kyllä vieraita ihmisiä näe juurikaan kävelevän vaan samat tutut naapurit ja vieraat ihmiset jotenkin rekisteröi heti tyyliin naapureille tuli vieraita käymään. Itse käyn metsälenkeillä enkä kyllä harrasta asuinalueilla kävelemistä, jos siellä ei ole mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei täällä kyllä vieraita ihmisiä näe juurikaan kävelevän vaan samat tutut naapurit ja vieraat ihmiset jotenkin rekisteröi heti tyyliin naapureille tuli vieraita käymään. Itse käyn metsälenkeillä enkä kyllä harrasta asuinalueilla kävelemistä, jos siellä ei ole mitään nähtävää.
Asut tosi pienellä paikkakunnalla, jos tunnistat lähes kaikki liikkujat. Kaupungeissa ei voi tunnistaa. Mutta jos joku uusi tuttavuus liikkuisi asuinalueellasi pienellä paikkakunnalla, olettaisit tietysti että hänellä on syy siihen. Pienillä paikkakunnilla kun kaikki tuntevat toisensa, tyyppi on varmaan menossa jonkun lähellä asuvan luokse käymään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varattu.
Itse ei ihastuneena halua nähdä signaaleja vaikka ne on nenän edessä. Et kysyisi asiaa täällä jos sulla ei hälytyskellot sois.Mä sinkkuna nappasin varatun tinderistä, joka tuli aina mun luo tai pyys työpaikalleen. Fiksu jätkä mut jotain hämärää oli. Tein feikkiprofiilin tinderiin ja sain miehen tunnustaan mun feikkiprofiilille olevansa varattu. En koskaan hänelle kertonut et tiesin totuuden, annoin miehen vaan mennä menojaan. ei ole tuollaiset miehet sen arvoisia.
Ööh, entä jos mies sanoi olevansa varattu, koska seukkas sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko APlla osoite selvillä? Jokos AP soitti numerotiedusteluun?
Ap vaikuttaa vähän tasokkaammalta naiselta, joka ei soittele mihinkään.
Asioiden selvittäminen, jotta voi jatkaa luottavaisemmin mielin miehen kanssa on sinusta tyylitöntä? Taidat olla hieman naiivi.
Juuri nää silmälappunaiset, jotka ei halua kuulla eikä nähdä mitään eivätkä usko vaikka tultaisiin todisteiden kanssa kertomaan, että ukkos elää toisen perheen kanssa toisella paikkakunnalla, pitää aina itseään "tasokkaina" - joten muut on tietysti heille vain kateellisia. Se on sitä pään työntämistä pensaaseen.
No, jos äärimmäinen tyhmyys on tasokkuutta niin sitten...
Asiasta sivuun, mutta kyllä näitä silmälappunaisia on ihan varatuissa naisissakin.
Moni puoliso kyllä huomaa tai epäilee kumppaninsa sivusuhteen, mutta haluaa sulkea silmänsä. Joko tietoisesti tai alitajuisesti.
Ijan samoilla sanoilla voisi kertoa heidän elämästään kuin tuossa yllä nyt on kerrottu vapaasta ihmisestä.
Ihmiset ovat vaan ihmisiä, niin vapaat kuin varatutkin, samat lainalaisuudet heillä on kuitenkin.
Joissan asioissa.
Asun myös omakotialueella ja tämä on varsin suljettu. Täällä liikkuu vain täällä asujat tai satunnaiset kävijät. Ei ole siis läpikulkuliikenettä. Katu kiertää niin, että ikkunoista näkyy kun joku siellä kävelee.
Jos nyt minun joku treffikumppani tai muu tuttu siellä kävelisi niin jos olisin kotona ja sattuisin katsomaan ikkunoista kyllä huomaisin.
Itse en ainakaan tänne tulisi kyyläämään kenenkään asuntoa, senverran tyhmäksi tuntisin itseni.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varattu.
Itse ei ihastuneena halua nähdä signaaleja vaikka ne on nenän edessä. Et kysyisi asiaa täällä jos sulla ei hälytyskellot sois.Mä sinkkuna nappasin varatun tinderistä, joka tuli aina mun luo tai pyys työpaikalleen. Fiksu jätkä mut jotain hämärää oli. Tein feikkiprofiilin tinderiin ja sain miehen tunnustaan mun feikkiprofiilille olevansa varattu. En koskaan hänelle kertonut et tiesin totuuden, annoin miehen vaan mennä menojaan. ei ole tuollaiset miehet sen arvoisia.
Mitä sanoi selitykseksi, kun varmaan kysyit miksi ei kutsu kotiinsa?
...ttu että ärsyttää nää ketjut, jossa ap:lla ongelma X ja ketju on täynnä hyviä ehdotuksia ja vinkkejä miten hoitaa tilanne, niin ap ei vastaa mihinkään eikä aio tehdä mitään asialle vaan ruikuttaa sivu toisensa jälkeen jotain mutku mutku-mantraa. Mikä järki edes tehdä koko ketjua.
Mies on varattu.
Itse ei ihastuneena halua nähdä signaaleja vaikka ne on nenän edessä. Et kysyisi asiaa täällä jos sulla ei hälytyskellot sois.
Mä sinkkuna nappasin varatun tinderistä, joka tuli aina mun luo tai pyys työpaikalleen. Fiksu jätkä mut jotain hämärää oli. Tein feikkiprofiilin tinderiin ja sain miehen tunnustaan mun feikkiprofiilille olevansa varattu. En koskaan hänelle kertonut et tiesin totuuden, annoin miehen vaan mennä menojaan. ei ole tuollaiset miehet sen arvoisia.