Dokumentti: Marikan kuolema
Oli koskettava, kaunis ja ahdistava. Ahdistavan kamalaa etenkin Marikan ja hänen miehensä jonkinlainen välirikko kuoleman lähestyessä kun toista olisi tarvinnut kaikkein eniten..
Kommentit (506)
Minäkin luulisin että olisi edes maininta missä tällainen pyörii.
Rehellinen dokumentti ja myös kaunistelematon
Tätä näköjään vielä harva katsonut, suosittelen dokumenttien ystäville.
50v Marikan kuolemisesta syöpään.
Tulipas outo tunne. Tajusin, että hän oli entinen psykologini.
Voi mikä tausta ääni, puheesta vaikea saada selvää. Pitäisi huomioida, että monilla on kuulossa vikaa ja tausta äänet estää kuulemisen. No onneksi ei ihan koko aikaa humise.
Tulee huomenna TV1 klo. 19.00, nyt Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v Marikan kuolemisesta syöpään.
Ok, joku vanha pieru kuolee ja siitä tehdään dokumentti.
Ihan kesken loppuu elämä.
Surullista. Koko ajan näitä sairauksia tulee silmille.
Tykkään dokkareista ja itseasiassa minä, teini ja mies katsellaan niitä yhdessä usein, mutta tämä kys aihe ei oikein nappaa. Johtunee siitä, että olen itse elänyt kyseistä tilannetta, kun seurasin 4kymppisen äitini sairastumista ja lopulta kuolemaa ollessaan 47v.
En näe, että toisen sairastuminen ja kuolema sisältäisi minkäänlaista "viihdearvoa" niin, että sitä viitsisi ohjelmana katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään dokkareista ja itseasiassa minä, teini ja mies katsellaan niitä yhdessä usein, mutta tämä kys aihe ei oikein nappaa. Johtunee siitä, että olen itse elänyt kyseistä tilannetta, kun seurasin 4kymppisen äitini sairastumista ja lopulta kuolemaa ollessaan 47v.
En näe, että toisen sairastuminen ja kuolema sisältäisi minkäänlaista "viihdearvoa" niin, että sitä viitsisi ohjelmana katsoa.
Ei viihdearvoa tokikaan. Ihmisen tarina, jos näytetään, voin katsoa sillä mielellä, että kukas tämä oli.
Kuolema on nykyaikana liian suuri tabu, sen takia on hyvä että kuolemasta puhutaan ja sitä tehdään näkyväksi yhteiskunnassa. Kuolema koskettaa jokaista jossain vaiheessa ja yleensä monella tavalla. Kuoleminen ja kuolevat on "siivottu" pois muiden silmistä jo useiden vuosikymmenien ajan, joka tekee aiheesta entistä pelottavamman mörön.
Tuli mieleen, kun hän testasi arkkua, että onko ne arkut noin lyhyitä. Juuri mahtui tuo nainen mutta kuinka 30 cm pitempi mies.
Ei juma... naisella on enää muutama viikko elinaikaa ja sinne ryykii joku äijä esineillä leikkimään jotain roolileikkejä... Sinne meni hyvää elinaikaa ihan hukkaan!
Se välirikko miehen kanssa ol ikävä. Mutta jos mies sanoo niinkin pahasti, niin se on aika mahdoton tilanne,
Häkellyttävintä oli Marikan saama kommentti, että "Sun kuolemasi on mun murheista pienin".
Vierailija kirjoitti:
Häkellyttävintä oli Marikan saama kommentti, että "Sun kuolemasi on mun murheista pienin".
Siinä olisi voinut vähän miettiä mitä suustaan päästää.
? Missä ja mikä?