Tarot-korttien testailua
Voisin kokeilla tehdä tulkinnan kahdelle uusilla korteillani! Palaute olisi tärkeää. Hetkisen menee vastaamiseen.
Kommentit (69)
Selviänkö tästä ahdistuksesta ja masennuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Onko mammalla lapsia? Muisteles miten edelliselle kävi joka pelleili noiden voimien kanssa.
mies53v
Kyllä näiden korttien sanoma tulee ihan valosta ja rakkaudesta! Muiden jutuista en sitten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun rakkauselämäni?
Tuntuuko sinusta, että joku valehtelee sinulle? Niin varmasti onkin. Pettymyksen tunteita, selkäänpuukotusta! Kortteja tulkitsen, että jokin polku on tullut tiensä päähän tai siltä sinusta ainakin tuntuu. Nyt on aika tasapainottaa elämääsi! Olet sisäisesti vahva ja selviät kyllä!
Eräs kortti nousi, joka kertoo stalkkeroinnista! Se ei ole hyväksi vaan lisää sydämen raskautta! Tulet menemään eteenpäin elämässäsi ja kärsivällisyytesi palkitaan. Sinulle näen suhteen, joka etenee hitaasti, mutta varmasti. Saattaa olla maamerkin edustaja: härkä, neitsyt tai kauris horoskoopiltaan.
Kyllähän tuossa totuuden itunen löytyy joo. Stalkkeri minulla on kyllä ollut, ei kiitos enää ikinä. Toivottavasti viimeinen pitää paikkansa, se minua kiinnostikin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun rakkauselämäni?
Tuntuuko sinusta, että joku valehtelee sinulle? Niin varmasti onkin. Pettymyksen tunteita, selkäänpuukotusta! Kortteja tulkitsen, että jokin polku on tullut tiensä päähän tai siltä sinusta ainakin tuntuu. Nyt on aika tasapainottaa elämääsi! Olet sisäisesti vahva ja selviät kyllä!
Eräs kortti nousi, joka kertoo stalkkeroinnista! Se ei ole hyväksi vaan lisää sydämen raskautta! Tulet menemään eteenpäin elämässäsi ja kärsivällisyytesi palkitaan. Sinulle näen suhteen, joka etenee hitaasti, mutta varmasti. Saattaa olla maamerkin edustaja: härkä, neitsyt tai kauris horoskoopiltaan.
Kyllähän tuossa totuuden itunen löytyy joo. Stalkkeri minulla on kyllä ollut, ei kiitos enää ikinä. Toivottavasti viimeinen pitää paikkansa, se minua kiinnostikin. Kiitos.
Kiitos palautteesta. Se on hyvin tärkeää minulle, koska harjoittelen vasta!
Olisi voinut paremminkin Tarot-korteilta kuin asianajajalta kysyä kannattaako näyttää naamaansa..
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/äiti-sai-neuvon-tarot-kortei…
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut paremminkin Tarot-korteilta kuin asianajajalta kysyä kannattaako näyttää naamaansa..
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/äiti-sai-neuvon-tarot-kortei…
Todella surullinen tapaus.
En saanut juttua avattua, mutta otsikon perusteella sanoisin, että kyllä tuossa tapauksessa on vika ollut jossain muualla kuin korteissa.
-Harjoittelija-
Nostetaampas tämä ketju jos saisin lisää palautetta harjoittelusta.
Katsoisitko minulle, saanko kokea hyvän ja rakastavan parisuhteen? Meneekö siihen kauankin, että kohtaan sen oikean?
Valmistun syyskuussa. Mitä sitten tapahtuu?
Elämässä ollut isoja vaikeuksia 😢
Mitä minulle tapahtuu kesän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako viikonloppu positiviista tulosta?
Totuus tulee esiin kaaoksen takaa. On aika päästää irti ja päästää ilo takaisin elämääsi. Anna huumorin parantaa.
Eikö pidempää/syvällisempää tulkintaa saisi? :D Ihan osuvan oloista noin muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako viikonloppu positiviista tulosta?
Totuus tulee esiin kaaoksen takaa. On aika päästää irti ja päästää ilo takaisin elämääsi. Anna huumorin parantaa.
Eikö pidempää/syvällisempää tulkintaa saisi? :D Ihan osuvan oloista noin muutoin.
On niin aikaa vievää puuhaa ja kun noita palautteitakaan ei tullut niin ajattelin, että persiilleen meni🤣
Jos luet minulle niin saat palautetta
Vierailija kirjoitti:
Katsoisitko minulle, saanko kokea hyvän ja rakastavan parisuhteen? Meneekö siihen kauankin, että kohtaan sen oikean?
Annan tähän vastaamisesta palautetta
Kerro lisää