Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarot-korttien testailua

Vierailija
31.03.2021 |

Voisin kokeilla tehdä tulkinnan kahdelle uusilla korteillani! Palaute olisi tärkeää. Hetkisen menee vastaamiseen.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mammalla lapsia? Muisteles miten edelliselle kävi joka pelleili noiden voimien kanssa.

mies53v

Kerro lisää

Vierailija
22/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviänkö tästä ahdistuksesta ja masennuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mammalla lapsia? Muisteles miten edelliselle kävi joka pelleili noiden voimien kanssa.

mies53v

Kyllä näiden korttien sanoma tulee ihan valosta ja rakkaudesta! Muiden jutuista en sitten tiedä.

Vierailija
24/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko edistystä?

Vierailija
25/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minun rakkauselämäni?

Tuntuuko sinusta, että joku valehtelee sinulle? Niin varmasti onkin. Pettymyksen tunteita, selkäänpuukotusta! Kortteja tulkitsen, että jokin polku on tullut tiensä päähän tai siltä sinusta ainakin tuntuu. Nyt on aika tasapainottaa elämääsi! Olet sisäisesti vahva ja selviät kyllä!

Eräs kortti nousi, joka kertoo stalkkeroinnista! Se ei ole hyväksi vaan lisää sydämen raskautta! Tulet menemään eteenpäin elämässäsi ja kärsivällisyytesi palkitaan. Sinulle näen suhteen, joka etenee hitaasti, mutta varmasti. Saattaa olla maamerkin edustaja: härkä, neitsyt tai kauris horoskoopiltaan.

Kyllähän tuossa totuuden itunen löytyy joo. Stalkkeri minulla on kyllä ollut, ei kiitos enää ikinä. Toivottavasti viimeinen pitää paikkansa, se minua kiinnostikin. Kiitos.

Vierailija
26/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minun rakkauselämäni?

Tuntuuko sinusta, että joku valehtelee sinulle? Niin varmasti onkin. Pettymyksen tunteita, selkäänpuukotusta! Kortteja tulkitsen, että jokin polku on tullut tiensä päähän tai siltä sinusta ainakin tuntuu. Nyt on aika tasapainottaa elämääsi! Olet sisäisesti vahva ja selviät kyllä!

Eräs kortti nousi, joka kertoo stalkkeroinnista! Se ei ole hyväksi vaan lisää sydämen raskautta! Tulet menemään eteenpäin elämässäsi ja kärsivällisyytesi palkitaan. Sinulle näen suhteen, joka etenee hitaasti, mutta varmasti. Saattaa olla maamerkin edustaja: härkä, neitsyt tai kauris horoskoopiltaan.

Kyllähän tuossa totuuden itunen löytyy joo. Stalkkeri minulla on kyllä ollut, ei kiitos enää ikinä. Toivottavasti viimeinen pitää paikkansa, se minua kiinnostikin. Kiitos.

Kiitos palautteesta. Se on hyvin tärkeää minulle, koska harjoittelen vasta!

Vierailija
27/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut paremminkin Tarot-korteilta kuin asianajajalta kysyä kannattaako näyttää naamaansa..

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/äiti-sai-neuvon-tarot-kortei…

Vierailija
28/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut paremminkin Tarot-korteilta kuin asianajajalta kysyä kannattaako näyttää naamaansa..

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/äiti-sai-neuvon-tarot-kortei…

Todella surullinen tapaus.

En saanut juttua avattua, mutta otsikon perusteella sanoisin, että kyllä tuossa tapauksessa on vika ollut jossain muualla kuin korteissa.

-Harjoittelija-

Vierailija
29/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko rahaa lähiaikoina.

Vierailija
30/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaampas tämä ketju jos saisin lisää palautetta harjoittelusta.

Vierailija
31/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisitko minulle, saanko kokea hyvän ja rakastavan parisuhteen? Meneekö siihen kauankin, että kohtaan sen oikean?

Vierailija
32/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun syyskuussa. Mitä sitten tapahtuu?

Elämässä ollut isoja vaikeuksia 😢

Vierailija
33/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minulle tapahtuu kesän aikana?

Vierailija
34/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Nosto

Vierailija
35/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö kouluun?

Vierailija
36/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottaako viikonloppu positiviista tulosta?

Totuus tulee esiin kaaoksen takaa. On aika päästää irti ja päästää ilo takaisin elämääsi. Anna huumorin parantaa. 

Eikö pidempää/syvällisempää tulkintaa saisi? :D Ihan osuvan oloista noin muutoin.

Vierailija
37/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up kohti korkeuksia

Vierailija
38/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottaako viikonloppu positiviista tulosta?

Totuus tulee esiin kaaoksen takaa. On aika päästää irti ja päästää ilo takaisin elämääsi. Anna huumorin parantaa. 

Eikö pidempää/syvällisempää tulkintaa saisi? :D Ihan osuvan oloista noin muutoin.

On niin aikaa vievää puuhaa ja kun noita palautteitakaan ei tullut niin ajattelin, että persiilleen meni🤣

Vierailija
39/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet minulle niin saat palautetta

Vierailija
40/69 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoisitko minulle, saanko kokea hyvän ja rakastavan parisuhteen? Meneekö siihen kauankin, että kohtaan sen oikean?

Annan tähän vastaamisesta palautetta