Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käytä maskia ja kaikki maskia käyttävät tuttuni käyttävät sitä sosiaalisen paineen vuoksi

Vierailija
28.03.2021 |

Myöntävät minun olevan oikeassa, mutta heillä ei kuulemma rohkeus riitä. Miten muiden tuttavapiirissä menee tämä maskitouhu?

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä visiiriä.

En aio sortua moiseen järjettömyyteen. Ap

Ehkä se sinunkin mieli alkaa muuttua kun alat makselemaan 40€ sakkoja maskittomuudestasi.

No toki laitan sitten maskin, jos siitä tulee pakollista. Nyt se ei sitä ole. Ja silloinkin laitan sen ainoastaan sakon välttääkseni, en siksi, että siinä olisi jotain järkeä. Ap

Vierailija
22/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yleensä olen ilman maskia. Kuitenkin yhtenä päivänä sitten laitoin kun menin kauppaan, ja kyllä tuntui typerältä ja ahistavalta, tuli vain olo, että olen samanlainen lammas kuin muutkin maskilliset, en aio jatkossakaan käyttää maskia, paitsi työaikana.

En pelkää koronan saamista enkä edes tunne ketään sairastunutta.

Erikoiset ne on ihmisellä itsetunnon ronahduttavat asiat. Ja hienoa ettet pelkää ITSESI puolesta ja hälläväliä muiden ihmisten terveys

Joka ikinen ihminen maksaa joka kuukausi tuloistaan omia sairaanhoitokulujaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskia en pidä enkä aiokaan. Ei suojaa minua, ja te muut saatte puolestani kuollakin. Mitä useampi palstalainen menee siinä seassa, sen parempi. Hirvittäviä ihmisiä

Vierailija
24/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko jonkun mitalin tästä upeasta saavutuksesta? Olet niin reipas, fiksu ja urhea yksilö.

Vierailija
25/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yleensä olen ilman maskia. Kuitenkin yhtenä päivänä sitten laitoin kun menin kauppaan, ja kyllä tuntui typerältä ja ahistavalta, tuli vain olo, että olen samanlainen lammas kuin muutkin maskilliset, en aio jatkossakaan käyttää maskia, paitsi työaikana.

En pelkää koronan saamista enkä edes tunne ketään sairastunutta.

Erikoiset ne on ihmisellä itsetunnon ronahduttavat asiat. Ja hienoa ettet pelkää ITSESI puolesta ja hälläväliä muiden ihmisten terveys

Joka ikinen ihminen maksaa joka kuukausi tuloistaan omia sairaanhoitokulujaan.

^ verojen muodossa siis.

Vierailija
26/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä "sankareita", jotka kehuskelevat maskittomuudellaan. Heiltä pitäisi ehdottomasti poistaa oikeus saada sairaanhoitoa, jos saavat koronan vakavan muodon. Ilmeisesti samat henkilöt haluavat, ettei koronasta päästä koskaan eroon. Saisitte hävetä!

Oletko valmis yhyttämään saman logiikan myös niihin, jotka eivät syö optimaalisen terveellistä ravintoa vai oletko tässä asiassa kaksinaismoralisti? Ei hoitoa pullanpurijoille!

No ainakaan nämä roskaruoan ystävät eivät vaaranna muiden terveyttä, pelkästään omansa. Eivätkä tartuta muita.

Kyllä vaarantavat, jos heidän hoitonsa kuormittaa terveydenhoitojärjestelmää ja jos "parempia" terveysvaivoja omaavat joutuvat heidän vuokseen jonottamaan hoitoa saadakseen.

He eivät tartuta tätä roskaruoan syömistä muihin. Kyllä on jo naurettavaa tuo perustelujen keksiminen. Faktaa on, että maskiton ihminen voi olla oireeton kantaja ja tarkoituksella näin tartuttaa viattomia ihmisiä. Jollekin voi tulla se vakava muoto. Oletko maskiton ok sen asian kanssa, että voit tällä ylimielisellä välinpitämättömyydelläsi pahimmillaan tappaa ihmisen? Pieni juttu?

Vierailija
27/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko jonkun mitalin tästä upeasta saavutuksesta? Olet niin reipas, fiksu ja urhea yksilö.

En ole järin kunnianhimoinen yksilö, mutta toki pieni tunnustus järjenkäytöstä tämän hulluuden keskellä tekisi gutaa. Ap

Vierailija
28/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo noin se menee. Sairaaloissakin on vuoskymmenet käytetty maskeja ihan turhaan! Ei ne mitään suojaa. Ne ovat leikkineet vain ja luulleet niin. EIKU

Kuinka tyhmiä nämä maski"kriittiset" ovat.

Sairaaloissa käytetään maskeja bakteerien takia, ei viruksien. Bakteereja vastaan maski on riittävän hyvä suoja, viruksia sillä ei hirveämmin estetä.

Vierailija
29/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä visiiriä.

Ehkä se sinunkin mieli alkaa muuttua kun alat makselemaan 40€ sakkoja maskittomuudestasi.

No toki laitan sitten maskin, jos siitä tulee pakollista. Nyt se ei sitä ole. Ja silloinkin laitan sen ainoastaan sakon välttääkseni, en siksi, että siinä olisi jotain järkeä. Ap

Oot just niitä viisastelijoita jotka kiltisti käyttäisivät maskia ulkomailla koska pakko ja pamppu heiluisi muuten. Nyt pitää olla niin angsti ja kansalaistottelematon, "koska mä voin!"

Vierailija
30/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä "sankareita", jotka kehuskelevat maskittomuudellaan. Heiltä pitäisi ehdottomasti poistaa oikeus saada sairaanhoitoa, jos saavat koronan vakavan muodon. Ilmeisesti samat henkilöt haluavat, ettei koronasta päästä koskaan eroon. Saisitte hävetä!

Oletko valmis yhyttämään saman logiikan myös niihin, jotka eivät syö optimaalisen terveellistä ravintoa vai oletko tässä asiassa kaksinaismoralisti? Ei hoitoa pullanpurijoille!

No ainakaan nämä roskaruoan ystävät eivät vaaranna muiden terveyttä, pelkästään omansa. Eivätkä tartuta muita.

Kyllä vaarantavat, jos heidän hoitonsa kuormittaa terveydenhoitojärjestelmää ja jos "parempia" terveysvaivoja omaavat joutuvat heidän vuokseen jonottamaan hoitoa saadakseen.

He eivät tartuta tätä roskaruoan syömistä muihin. Kyllä on jo naurettavaa tuo perustelujen keksiminen. Faktaa on, että maskiton ihminen voi olla oireeton kantaja ja tarkoituksella näin tartuttaa viattomia ihmisiä. Jollekin voi tulla se vakava muoto. Oletko maskiton ok sen asian kanssa, että voit tällä ylimielisellä välinpitämättömyydelläsi pahimmillaan tappaa ihmisen? Pieni juttu?

Myönnä vaan suosiolla kaksinaismoralistisuutesi. He aiheuttavat muille terveydellistä haittaa kuormittamalla terveydenhoitojärjestelmää itse aiheutetuilla sairauksilla. Miten tämän asian ymmärtäminen on noin vaikeaa? Ai niin, se kaksinaismoralismi. :D

Vierailija
31/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaruoan syöjät eivät ole missään päin maailmaa kuormittaneet äkillisesti terveydenhuoltohenkilökuntaa samalla tavalla kuin korona. Heidän takiaan ei ole tarvinnut asettaa liikkumisrajoituksia mihinkään maailman kolkkaan. Sen sijaan korona on kuormittanut äkillisesti terveydenhuoltoa ympäri maailmaa.

Vierailija
32/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kangasmaski, jos on useampi kuin yksi kerros leikata ne muut kerrokset pois ja rei'ittää esim. Isolla neulalla koko kangas kauttaaltaan.

Tämän kanssa on suht ok hengittää ja maski hyst33r1kot pysyvät tyytyväisinä 😊

Vierailija
33/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että maskia vastustavan ihmisen ajattelukyky on niin rajallinen, että he eivät kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että maskilla suojellaan ensisijaisesti muita ihmisiä. Sanoisin, että jos joku on pelkuri, niin juuri nämä maskia vastustavat, omaan napaansa tuijottajat.

Vierailija
34/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa kangasmaski, jos on useampi kuin yksi kerros leikata ne muut kerrokset pois ja rei'ittää esim. Isolla neulalla koko kangas kauttaaltaan.

Tämän kanssa on suht ok hengittää ja maski hyst33r1kot pysyvät tyytyväisinä 😊

Ei muuta sulle kuin, että olet typerä ja nolo

Vierailija
35/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä visiiriä.

Oot just niitä viisastelijoita jotka kiltisti käyttäisivät maskia ulkomailla koska pakko ja pamppu heiluisi muuten. Nyt pitää olla niin angsti ja kansalaistottelematon, "koska mä voin!"

Ei koska mä voin, vaan koska maskin käytössä ei ole mitään järkeä. Sinulle on näköjään turha perustella mitään, kun keksit vastakeskustelijoista asioita mielivaltaisesti ja ei noita sinun mielivaltaisia olettamuksia ole järkeä oikoa. Ap

Vierailija
36/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai oleta että rajoitukset ja sulut loppuu kovinkaan pian ...ethän edes halua niistä päästä, toimintasi on ainakin sen suuntainen. Itsellesi kiusaa teet , kun noin toimit.

Tai mistä minä tiedän, vaikka kuinkakin kovasti olet näiden rajoituksien ja sulkujen kannattaja ja sen takia juuri toimit noin, niin kuin teet.

Vierailija
37/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain ja ainoastaan sosiaalisista syistä. Maskit yskittävät, tuntuu että niistä irtoaa jotain. 

Vierailija
38/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä visiiriä.

Kelasossun asiakkaat ei mitään itse maksele, eiköhän tämäkin sinne laskun kiikuta.

Vierailija
39/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim kertakäyttömaskin käyttö aiheuttaa hengitysvaikeuksia, on syytä kääntyä lääkärin puoleen, on nimittäin vikaa joko hengityselimissä tai päässä

Vierailija
40/211 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että maskia vastustavan ihmisen ajattelukyky on niin rajallinen, että he eivät kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että maskilla suojellaan ensisijaisesti muita ihmisiä. Sanoisin, että jos joku on pelkuri, niin juuri nämä maskia vastustavat, omaan napaansa tuijottajat.

Minua ei lähtökohtaisesti oikeasti kiinnosta suojella ketään toista ihmistä.

Itseäni kiinnosta tasan läheisteni terveys ja siksi en maskia käytä. Maskin käyttö kun tutkitusti lisää riskiä sairastua koronaan. Itse en halua koronaa ja jos en itse sairastu koronaan en myöskään tartuta sitä läheisilleni.

Maskia käyttävien ihmisten terveys on pääsääntöisesti minulle yhdentekevää.

Olkoonkin, että edelleen hekin säästyvät koronalta todennäköisemmin, jos harvempi ihminen koronaan sairastuu. Maskihan ei siltä suojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä