En käytä maskia ja kaikki maskia käyttävät tuttuni käyttävät sitä sosiaalisen paineen vuoksi
Myöntävät minun olevan oikeassa, mutta heillä ei kuulemma rohkeus riitä. Miten muiden tuttavapiirissä menee tämä maskitouhu?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri muista piittaamattomien ääliöiden takia koronaa ei ole saatu kuriin. Raivostuttaa todella asennevammaisuus maskien käyttöä ja rajoituksia kohtaan. Epätoivoisinta tilanteessa on se, että kun ihminen on niin yksinkertainen, ettei ymmärrä omaa eikä muiden parasta, hän ei tiedä, mitä ei tiedä. Silloin ei mikään paasaaminen auta, koska kyseessä on tyhmyyden ylin aste.
Juuri näin.
Ja sekin että nämä lumihiutaleet kaipaavat kovasti takaisin "normaaliin", kiukuttelevat ja kapinoivat se vuoksi, mutta ovat itse se syy ettei siihen tulla koskaan pääsemään.
Oho, lumihiutale-tyyppi on taas täällä. Kun näitä keskusteluja lukee voi todeta et heittämällä koko palstan tyhmin. Perustelut 2- vuotiaan tasoa. Luultavasti joku ylipainoinen näkyisikö jolla ei ole elämää.
Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
Eihän tuossa kuonokopan käytössä ole mitään järkeä. Se on ihan pelkästään muoti-ilmiö. Että kun nuo toiset käyttää, niin pitää nyt sitten minunkin. Olen ihan varma, että tartunnat eivät sillä lailla vähene. Tärkeää on pysyä kaukana muista ihmisistä. Itse en tule koskaan naamioitumaan. Ei tämä turpa komea ole, mutta en sitä piilottelemaankaan rupea. Asun muuten Juvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri muista piittaamattomien ääliöiden takia koronaa ei ole saatu kuriin. Raivostuttaa todella asennevammaisuus maskien käyttöä ja rajoituksia kohtaan. Epätoivoisinta tilanteessa on se, että kun ihminen on niin yksinkertainen, ettei ymmärrä omaa eikä muiden parasta, hän ei tiedä, mitä ei tiedä. Silloin ei mikään paasaaminen auta, koska kyseessä on tyhmyyden ylin aste.
Juuri näin.
Ja sekin että nämä lumihiutaleet kaipaavat kovasti takaisin "normaaliin", kiukuttelevat ja kapinoivat se vuoksi, mutta ovat itse se syy ettei siihen tulla koskaan pääsemään.
Oho, lumihiutale-tyyppi on taas täällä. Kun näitä keskusteluja lukee voi todeta et heittämällä koko palstan tyhmin. Perustelut 2- vuotiaan tasoa. Luultavasti joku ylipainoinen näkyisikö jolla ei ole elämää.
täyspäinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yleensä olen ilman maskia. Kuitenkin yhtenä päivänä sitten laitoin kun menin kauppaan, ja kyllä tuntui typerältä ja ahistavalta, tuli vain olo, että olen samanlainen lammas kuin muutkin maskilliset, en aio jatkossakaan käyttää maskia, paitsi työaikana.
En pelkää koronan saamista enkä edes tunne ketään sairastunutta.Missähän peräkylillä asut? Itse asun pääkaupunkiseudulla ja tunnen vaikka miten monta sairastunutta, kaksi menehtynyttä, Turussa ja Loviisassa myös sairastuneita sukulaisia ja tuttavia. Osa päässyt vähemmällä, osalla vakavaa ja vaatinut sairaalahoitoa!
Olisi järjetöntä olla käyttämättä maskia ja pitämättä turvavälejä!
Kyllä tässä kaupungissa on sairastuneita, missä asun, lisäksi mulla asuu sukulaisia Turun suunnilla ja tunnen ihmisiä lähes ympäri Suomea, mutta en yhtäkään sairastunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Lumihiutale-luuseri heittää nyt taas joku hyvä kommentti! Olen monesti saanut todistaa sinun äärimmäistä tyhmyyttä kun yrität päteä asioihin mistä et tajua mitään, niitä on muuten todella paljon. Muista lammas laittaa maski päähän kun lähdet ulos ettei korona vie😘
Vierailija kirjoitti:
Joo noin se menee. Sairaaloissakin on vuoskymmenet käytetty maskeja ihan turhaan! Ei ne mitään suojaa. Ne ovat leikkineet vain ja luulleet niin. EIKU
Kuinka tyhmiä nämä maski"kriittiset" ovat.
Urpo. Etkö tiedä, että esim kirurgit käyttää bakteerien takia? Bakteerit on melko paljon isompia, kuin virukset.
Kaikki eivät vaan ole älykkäitä. Ei ap voi mitään sille että on syntynyt vähän keskivertoa yksinkertaisempana. Tyhmien seurassa viihtyy samankaltaiset, sehän selittääkin miksi ap:n lähipiirissä muutkin ovat maskivastaisia.
Joko on saatu aikaiseksi tutkimus, joka osoittaa maskista olevan apua? Ja nyt tarkoitan näitä perus suunenäsuojia mitä suurin osa käyttää. Viimeksi kun tarkistin, niin edelleen luki, ettei estä virusten leviämistä. En kaipaa tutkimuksia tyyliin "voi olla apua".
Vierailija kirjoitti:
Joko on saatu aikaiseksi tutkimus, joka osoittaa maskista olevan apua? Ja nyt tarkoitan näitä perus suunenäsuojia mitä suurin osa käyttää. Viimeksi kun tarkistin, niin edelleen luki, ettei estä virusten leviämistä. En kaipaa tutkimuksia tyyliin "voi olla apua".
Veronmaksajien piikkiin tehtiin tutkimus ettei maskeista virunksen kannalta ole mitään hyötyä, nyt kun niitä maahan saatu niitä onkin pakko käyttää. Pm Marin on sanonut, että maski on pelkkä kosmeettinen lisä. Olisip vinhaa jos lätkäistäisiin neljänkympin sakko.
Itse käytän, koska meille on palannut tuberkuloosikin ja noita ammatiräkijöitä kauppojen käytävillä ja kaupoissa riittää. Jotku ihmiset ulkonakin maskia pitävät, minä kiskon heti roskiin, kun kaupasta ulos pääsen. Mitä hulluahan hallitus tämän koronan varjolla meille vielä keksii.
En ole maskia kertaakaan käyttänyt, enkä myöskään käsidesiä. Ei edes flunssa ole vuoteen tarttunut.
Käyttivätkö maskia?
Ihmeen paljon sairastuneita sinulla tuttavapiirissäsi. Minulla ei yhtäkään. En käytä maskia muuten itse. Toistaiseksi terve!