En käytä maskia ja kaikki maskia käyttävät tuttuni käyttävät sitä sosiaalisen paineen vuoksi
Myöntävät minun olevan oikeassa, mutta heillä ei kuulemma rohkeus riitä. Miten muiden tuttavapiirissä menee tämä maskitouhu?
Kommentit (211)
Ei voi kuin ihmetellä näitä tietäjiä, jotka tietävät näin paljon paremmin asioista kuin lääkärit, terveysviranomaiset, tutkijat.
Paljon on Suomen akateeminen tiedukunta menettänyt kun ei ole saanut näitä ihmisiä palkkuttua riveihinsä.
Sairastuneita vain 1,5 prosenttia suomalaisista ja te meette mukaan tähän median ja Thl:n vouhotukseen.
En laita maskia. Sairastin jo koronan, kuten tuhannet muutkin suomalaiset ovat jo tehneet. Me emme tartuta, joten emme käytä maskia, ellei joitakuita pelota julkinen paine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että maskia vastustavan ihmisen ajattelukyky on niin rajallinen, että he eivät kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että maskilla suojellaan ensisijaisesti muita ihmisiä. Sanoisin, että jos joku on pelkuri, niin juuri nämä maskia vastustavat, omaan napaansa tuijottajat.
Minua ei lähtökohtaisesti oikeasti kiinnosta suojella ketään toista ihmistä.
Itseäni kiinnosta tasan läheisteni terveys ja siksi en maskia käytä. Maskin käyttö kun tutkitusti lisää riskiä sairastua koronaan. Itse en halua koronaa ja jos en itse sairastu koronaan en myöskään tartuta sitä läheisilleni.
Maskia käyttävien ihmisten terveys on pääsääntöisesti minulle yhdentekevää.Olkoonkin, että edelleen hekin säästyvät koronalta todennäköisemmin, jos harvempi ihminen koronaan sairastuu. Maskihan ei siltä suojaa.
Maskipakkomaat; Kiina, Taiwan, Hong Kong, Singapore. Tänään yhteensä näissä neljässä maassa 23 tartuntaa.
Miten selität tämän?
Juu, antakaahan tähän selityksiä kiitos.
Tämä sa provoilija se jaksaa!
Mutta, tiedätkö mitä? Jatka vaan maskittomuudesta ym. jauhamista, saat sillä ihmiset ymmärtämään kuinka tärkeää suojautuminen on niin itsensä kuin muidenkin vuoksi.
Käänteinen psykologia toimii just noin, kiitos siitä!!
Ps. Afrikkalainen koronavariantti ei on jo Suomessa, johon rokote ei auta kovinkaan. Intialaista tuplavarianttia idotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että maskia vastustavan ihmisen ajattelukyky on niin rajallinen, että he eivät kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että maskilla suojellaan ensisijaisesti muita ihmisiä. Sanoisin, että jos joku on pelkuri, niin juuri nämä maskia vastustavat, omaan napaansa tuijottajat.
Itseäni kiinnosta tasan läheisteni terveys ja siksi en maskia käytä. Maskin käyttö kun tutkitusti lisää riskiä sairastua koronaan. Itse en halua koronaa ja jos en itse sairastu koronaan en myöskään tartuta sitä läheisilleni.
Maskia käyttävien ihmisten terveys on pääsääntöisesti minulle yhdentekevää.Olkoonkin, että edelleen hekin säästyvät koronalta todennäköisemmin, jos harvempi ihminen koronaan sairastuu. Maskihan ei siltä suojaa.
Maskipakkomaat; Kiina, Taiwan, Hong Kong, Singapore. Tänään yhteensä näissä neljässä maassa 23 tartuntaa.
Miten selität tämän?Juu, antakaahan tähän selityksiä kiitos.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Ne tietyt maskit sisältävät formaldehydiä.
Lisäävät sairastuvuutta.
Hengität takaisin omaa uloshengitystä.
Onnea!
Joo ja joku keksi netissä kertoa että niissäkin on joku mikrosiru jolla viherkommunisti-satanistit kyttäävät kuun pimeältä puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Joo noin se menee. Sairaaloissakin on vuoskymmenet käytetty maskeja ihan turhaan! Ei ne mitään suojaa. Ne ovat leikkineet vain ja luulleet niin. EIKU
Kuinka tyhmiä nämä maski"kriittiset" ovat.
Ystäväni kuoli viime marraskuussa sairaalabakteeriin vaikka sairaaloissa käytetään maskeja. Maskeihin uskominen ei herätä häntä henkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä visiiriä.
En aio sortua moiseen järjettömyyteen. Ap
älä myöskään hae apua jos sairastut
Sama, tietyllä tavalla koen sen myös velvollisuudeksi muistuttaa ihmisiä että mikä on normaalia. Maskista tulee kaikenlaisia oireita.
Vaihtoehtomedian kanssa saman avokonttorin jakavan pseudotieteenlaitoksen aerosoliyksikössä on nyt tutkittu että maskit on ehdoton nou nou.
Jotkut kokee näin ja näin se siis on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä visiiriä.
Saako visiirihemmo hakea kuitenkin apua sairastuessaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Maskit ei tunnu auttavan lainkaan, kaupassakin lähes kaikilla maskit ja silti tartunnat lisääntynyt verrattuna vuoden takaiseen aikaan
Onneksi maailmassa ei tehdä tutkimukseen perustuvia ratkaisuja tunne edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä visiiriä.
Saako visiirihemmo hakea kuitenkin apua sairastuessaan? :D
Visiirihemmon olisi syytä päivittää tietonsa. Visiirin on todettu olevan kohtuu hyödytön koronan kanssa, vain maski auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität tämän?Juu, antakaahan tähän selityksiä kiitos.
Lähde?
Mikä vaan tilasto, esim. Worldometers
En ole käyttänyt maskia enkä tule käyttämään. Olen yllättynyt miten vähän muut ihmiset sitä edes tuntuvat noteeraavan. Voi johtua siitä, että olen nuori kiltin näköinen nainen, hymyilen ja puhun paljon kaikille. Miehelleni on taas pari kertaa jotkut tulleet vihaisesti nurisemaan hänen maskittomuudestaan. Emme pidä maskeja, koska tiedämme ettei niistä ole merkittävää apua. Tätä tukee sekä tutkimukset että tilastot. Maskit eivät ole vähentäneet tartuntoja, kuten kaikki varmasti ovat huomanneet seuratessaan päivittäisiä tartuntalukuja. Ihan yliopistokoulutettuja olemme, käymme töissä ja maksamme veromme.
Vierailija kirjoitti:
Liikkumisrajoitukset ja poikkeuslait joudutaan ottamaan käyttöön juuri Ap:n kaltaisten takia.
Ei vaan, juuri teidän maskifasistien takia, koska alistutte ihan mihin tahansa järjettömyyksiin. Kulkemalla rätti naamalla osoitatte, että ette kyseenalaista mitään ylhäältä annettuja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkumisrajoitukset ja poikkeuslait joudutaan ottamaan käyttöön juuri Ap:n kaltaisten takia.
Ei vaan, juuri teidän maskifasistien takia, koska alistutte ihan mihin tahansa järjettömyyksiin. Kulkemalla rätti naamalla osoitatte, että ette kyseenalaista mitään ylhäältä annettuja ohjeita.
Tää. Rajoitukset olisivat varmaan vielä tiukemmat jos ei kukaan vastustelisi ja istuisi kotona vapisten maskit naamassa.
Aloittajan kaltaisia pers'eilijöitä aina riittää ja siksi Suomea suljetaan
Ne tietyt maskit sisältävät formaldehydiä.
Lisäävät sairastuvuutta.
Hengität takaisin omaa uloshengitystä.
Onnea!