Aki Manninen lataa suorat sanat feministeistä Aki Linnanahteen talk show’ssa
Eikö tää Manninen tajua lainkaan lopettaa kaivamista, alkaa olla aika syvällä kuopassaan jo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007885012.html
Aki Manninen lataa suorat sanat feministeistä Aki Linnanahteen talk show’ssa – kertoo nyt, miksi ei kadu naisista laukomiaan kommentteja
Aki Manninen kertoo Aki Linnanahteen talk show’ssa seisovansa sanojensa takana.
Kommentit (1023)
Vierailija kirjoitti:
Manninen sanoo talk show’ssa lähteneensä tekemään viihdeohjelmaa ja markkinoimaan hyvinvointiyritystään.
– Totta kai siihen piti saada tuotannolta väriä ja draamaa, mikä oli ihan fine. Olin äärimmäisen hyvä kilpailija, mutta ennen kaikkea lähdin brändäämään yritystäni ja itseäni, sekä luomaan kielikuvia ja sitä kautta jäämään ihmisten mieleen.
Mikä typerys
Vierailija kirjoitti:
Akille on feminismiä ja miesvihaa, kun kukaan muu ei niele potaskapuheita.
Aki menestyisi hyvin jossain Valkovenäjällä tai 1940 -luvulla.
Vierailija kirjoitti:
– Jos jos jokainen pysyisi lestissään. Jos minä olen valkoinen, lihaa syövä heteromies, niin muakin tarvii ymmärtää. Minäkin ymmärrän feministejä, hän sanoo Linnanahteelle.
.
Ei hyvää päivää, onks hän joku koomikkokin vielä lisäksi 😆😆
Aki tekee värikästä realityviihdettä.
Aki sanoo tekevänsä kaiken vain parantaakseen bisnestään ja hankkiakseen eenemmän asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka onkin tyhmä, niin saako siltikään puhua ihan mitä lystää? Vai pitäisikö tässä jotenkin ymmärtää häntä ja hänen vajavaisuuksiaan?
Täällähän nämä ”tyhjät kattilat kolisee eniten” -tyypit jaksaa jauhaa.
Kuka on seuraava uhri?
Veikkauksia?
Varmaan ne jaksaa jauhaa niin kauan kuin ko. henkilö jatkaa typeryyksien jakamista haastatteluissa vai onko mielestäsi Akilla yksinoikeus kolinaan. Tämä olisi jo unohtunut ellei itse pitäisi tätä yllä, mutta hänellehän kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.
Veikkaisin seuraavaksi uhriksi, henkilöä joka tekee itsestään puheillaan yhtä idiootin kuin Aki.
Tämä onkin niitä harvinaisia kertoja kun täällä keskustellaan ja kritisoidaan ketjukaupalla miestä. Esim Sieppiä ja Torppaa täällä revitään päivä toisensa jälkeen, mutta nämä kiihkeät puolustajat puuttuvat ketjuista. Täällä haukutaan naisia ja arvostellaan heidän ulkonäköään, ei ole edes tarvinnut sanoa mitään on niin normaalia, ettei siihen edes kiinnitetä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Aki Linnanahde sanoo Manniselle suoraan pitävänsä tämän naisista laukomia kommentteja typerinä.
Mun mielestä siinä oli paljon sellaista lausuntoa, jotka oli juntteja ja typeriä, Linnanahde sanoo ohjelmassa.
– Varmasti. Sieltä löytyy sitä väriä. Jos kiiltokuvakerhoksi nimeäminen on junttia, niin seison senkin takana tänään. Seison jokaisen lausunnon takana. Olen seiskavitonen, en mikään kakstonninen, 45-vuotias Manninen sanoo ja viittaa syntymävuoteensa.
Jutut on kuin jollain 15 kesäisellä pussikaljaviikonlopun jälkeen :D
Ihan sama mitä Aki tekee, niin ihmiset dissaa, koska eivät tykkää persoonasta. Suomessa ei arvosteta itsestään huolehtivista miehistä. Kaikkien pitäisi olla samaa tylsää harmaata massaa, ettei kenenkään heikko itsetunto kolhiintuisi. Mielestäni Aki on näissä asioissa ihan oikeassa. V*ttu oikeasti mistä kaikesta ihmiset voivat mielensä pahoittaa nykypäivänä!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä tosiaan on ettei tajua lakata nolaamasta itseään yhä uudestaan ja uudestaan? Ei oo vissiin mikään kovin fiksu heppu.
Tuossa podissa Aki sanoi, että käyttää hyväkseen jokaisen mahdollisuuden hankkia uusia asiakkaita heidän firmalleen ja näinhän niitä saa, julkisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Aki Mannisella ajatuksia vanhusten tilanteesta tämän koronakriisin keskellä tai nuorten pahoinvoinnista tai vaikka varhaiskasvatussuunnitelmasta? Kuulisin mielelläni sellaisia.
Akihan osaa puhua vain tisseistä ja munista, se on rehtiä ja suoraselkäistä. Kaikki muu on feminismiä. Paitsi jos kehaiset Akia niin et ole kiiltokuvakerholainen.
Kyllä Aki puhuu myös miehistä ja tytöistä, hänelle sukupuolet on täysin tasa-arvoisia mutta hän ei vaan pääse tyttöjen kiiltokuvien vaihtelu kerhoon, koska hänellä ei ole tissejä.
Onko Aki nyt tehnyt meistä hyvinvoivia? Hänhän on kuitenkin ihan yhteiskunnallinen hyvinvoinnin edistäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manninen sanoo talk show’ssa lähteneensä tekemään viihdeohjelmaa ja markkinoimaan hyvinvointiyritystään.
– Totta kai siihen piti saada tuotannolta väriä ja draamaa, mikä oli ihan fine. Olin äärimmäisen hyvä kilpailija, mutta ennen kaikkea lähdin brändäämään yritystäni ja itseäni, sekä luomaan kielikuvia ja sitä kautta jäämään ihmisten mieleen.
Ai Aki lähti brändäämään yritystään ja itseään ja jäämään ihmisten mieliin. Kuka haluaa jäädä ihisten mieliin idioottona, jolla ei ole edes peruskäytöstapoja? melkoista mainosta yritykselle tosiaan.
Aki ei ole Suomen ainoa idiootti eikä juntti. Monet pitävät häntä idolinaan.
Hurraahan tässäkin ketjussa joku koko ajan kuinka hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki kertoo mielipiteensä naisista, mutta Aki ei itse tykkää, kun naiset kertoo mielipiteensä hänestä. Varmaan Akin yritykselle tulee lisää asiakkaita tietyistä ryhmistä. Eihän Aki edes feministien rahoja haluaisikaan, joten mitään vahinkoa ei ole tapahtunut. Mainostahan nämä Akin ulostulot joka ikisessä mediassa ovat, muuten koko juttu olisi jo kaikilta unohtunut.
En ihan ymmärrä tätä feminismi -puhetta. Enemmänhän tässä on kyse käytöstavoista. Jos käyttäytyy tökerösti, kiusaa ja halveksii muita, ei kyse ole feminismistä vaan siitä että on korottanut itsensä muiden yläpuolelle ja pitää itseään muita parempana. Olihan Mannisen käytös muita miehiäkin kohtaan ylimielistä ja yrittihän se reppana liittoutua naistenkin kanssa saadakseen Juuson äänestetyksi pois, haukkui tätä kun keittää kyllä aamulla teet, mutta ei tarjoile muille. Eli piti alempiarvoisena palvelijana, joka ei täyttänyt tehtäviään.
Aivan. Turha koettaa piiloutua minkään -vihan taakse. Akin käytös muita kohtaa oli kauttaaltaan ala-arvoista ja ylimielistä. Oma teinipoikani sanoi jo pari jaksoa sitten Selviytyjistä, että mites Krisu pelaa noin huonosti, kun lähtee Akin kelkkaan, Aki on yksi ekoista tippujista ja BB:ssä Krisu osasi salata paremmin omat mielipiteensä ja luovia porukan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä Aki tekee, niin ihmiset dissaa, koska eivät tykkää persoonasta. Suomessa ei arvosteta itsestään huolehtivista miehistä. Kaikkien pitäisi olla samaa tylsää harmaata massaa, ettei kenenkään heikko itsetunto kolhiintuisi. Mielestäni Aki on näissä asioissa ihan oikeassa. V*ttu oikeasti mistä kaikesta ihmiset voivat mielensä pahoittaa nykypäivänä!
Tämä. On mielisairasta orwellilaisuutta tämä yksipuolisen ajatusmaailman ja yhden ainoan totuuden vaatiminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Aki nyt tehnyt meistä hyvinvoivia? Hänhän on kuitenkin ihan yhteiskunnallinen hyvinvoinnin edistäjä.
Aki ylistää itseään kyllä suomalaiselle epätavallisen estottomasti.
Muistaa myös mainita avoautonsa, moottoripyöränsä, puolen miljoonan arvoiset rakennuksensa jne kiitettävän usein.
Kuka noita Akin juttuja jaksaa kuunnella? Keneen iskee tuollainen itsekehuskelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin kommentit eivät olleet fiksuimmasta päästä, mutta mites ne kommentit mitä Aki ja Rita saaneet takaisin somessa? Perheen tappamisesta, kehotuksista tappaa itsensä ja muut uhkailut? Onko nää kommentit ihmisten mielestä ”ansaittuja”, kun henkilö menee hölmönä laukomaan tollasia kommentteja julkisuudessa? :D mun mielestä myös noi uhkailijat vetäneet aivan överiksi toimintansa. Akin kommentit ei kuitenkaan olleet noin vakavia, että ansaitsisi uhkaukset perheensä tappamisesta. Ihmiset nykyään rakastavat pahoittaa mielensä kaikesta.
Jos nyt tuollaista on edes tapahtunut, ettei ole vain Mannisen keksimä juttu, koska koettaa uhriutua, koko ajanhan se on ollut sitä mieltä että häntä kohdeltiin väärin vaikka hän ei tehnyt mitään väärää.
Akin henkeä, Akin perhettä, Akin vaimoa tai lasta ei ole kukaan uhannut. Myönsi itse Päivärinta -haastattelussa liioitelleensa tunnekuohuissaan, mitä saattaisi seurata. Kunhan koettaa pysyä otsikoissa ja kerätä säälipisteitä. Aki itse uhkaili Juusoa ja Almaa instassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tyhmä.
Tyhmä? ? ?
Siksikö, että sanoo totuuden ääneen ja siksikö että Aki kertoo naisten luonteenominaisuuksista ?
Miksi naisille on niin vaikeaa olla rehellinen ja myöntää tosiasiat sen sijaan, että hyökätään sen kimppuun joka vain toteaa ne ?
Olisiko asiaa kukaties viisaampaa lähestyä tästä lähtökohdasta ?Tyhmä siksi että sanoi oman totuutensa ääneen, ei oikeaa totuutta. Tyhmä siksi, että kuvitteli ohjailevansa peliä, tyhmä siksi kuinka kohteli muita kilpailijoita, myös miehiä, ja tyhmä koska ei kestänyt sitä, että muut olikin ovelampia ja tiputti hänet pois vaikka kuvitteli voittavansa ja alkoi aukoa päätään kuin kiukutteleva kakara.
Akin totuuksia tyyliin tytöillä on tissit ja kiiltokuvakerhot eikä ne ota mua mukaan. Toi keitti kyllä kaikille teetä, mutta ei tarjoillu sitä mulle. Buuhuu
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita Akin juttuja jaksaa kuunnella? Keneen iskee tuollainen itsekehuskelu?
Akin äiti ja vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten typerän kuvan ihminen voi itsestään antaa! Noilla älynlahjoilla olisi parempi pysyä pois julkisuudesta kokonaan, mutta ei, äijä juoksee ohjelmasta toiseen esittelemässä tyhmyyttään.
On tänkin jo pakko olla jonkin sortin ennätys :D
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se säälittävä tapaus.
Aki on varmaan kautta aikojen huonoin häviäjä missään.
Käytöstavat ja toisten ihmisten arvostamine ja kunnioitus puuttuu täysin.
"Koska tän huonon julkisuuden takia häneltä ei tuu lähtee yhtään mitään!