Aki Manninen lataa suorat sanat feministeistä Aki Linnanahteen talk show’ssa
Eikö tää Manninen tajua lainkaan lopettaa kaivamista, alkaa olla aika syvällä kuopassaan jo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007885012.html
Aki Manninen lataa suorat sanat feministeistä Aki Linnanahteen talk show’ssa – kertoo nyt, miksi ei kadu naisista laukomiaan kommentteja
Aki Manninen kertoo Aki Linnanahteen talk show’ssa seisovansa sanojensa takana.
Kommentit (1023)
Ei tätä kyl pysty edes kuuntelemaan, mutta
– Täytyy kyllä sanoa, että jos maailma menee tällaiseen malliin, niin mitä reality-ohjelmissa enää uskaltaa puhua? Eihän se ole realitya tai viihdettä, jos sitä ei väritä yhtään, Manninen kertoo Aki Linnanahteelle.
– Eli haluatko sanoa sitä, että tietyllä tapaa vedät Aki Mannisen roolin mukaan? Linnanahde tiedustelee.
Manninen selventää Linnanahteelle olevansa kotona hyvin erilainen kuin tv:n viihdeohjelmissa.
– Tässä istuu Aki Manninen, yrittäjä ja isä, suoraselkäinen kaveri, joka ei halua kenellekään mitään pahaa, Manninen sanoo ja jatkaa:
– Kun heitän reality-viitan päälleni ja hyppään asemiin tekemään viihdettä, niin Aki Manninen tekee tietyt kielikuvat, jotka eivät satuta siellä (kuvauksissa) ketään. Ne ymmärretään helposti tässä harhaanjohtavassa maailmassa väärin, hän kuvailee.
Ottaisi nyt joku sen lapion pois Akilta. Vaikka se toinen Aki.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä kyl pysty edes kuuntelemaan, mutta
Aki Linnanahde lopeta kanavasi mainostaminen av-palstalla. Tämä on jo noloa jopa sinulta.
Koko ajan vaan mainostaa olevansa rehti ja suoraselkäinen kaveri.
Eikös se syyttäny Herbalistia ja Hätöstä koko hommasta??
Nyt on älyköt samassa, jessus mitä .....
Harvinaisen vastenmielinen ja sivistymätön ihminen.
Aki Linnanahde kysyy Manniselta, että värittikö hän sanojaan tarkoituksella Selviytyjät Suomessa.
– Oliko se tietyllä tapaa tietoinen valinta nämä kohupuheet? Et mene sen taakse, että olit väsynyt tai oli univelkaa? Linnanahde kysyy.
– Kyllä kaikki oli rehtiä Aki Mannista ja seison edelleen jokaisen sanan takana, Manninen vastaa.
Manninen juonittelee munillaan. Varsinainen pääsiäishanu
Manninen sanoo talk show’ssa lähteneensä tekemään viihdeohjelmaa ja markkinoimaan hyvinvointiyritystään.
– Totta kai siihen piti saada tuotannolta väriä ja draamaa, mikä oli ihan fine. Olin äärimmäisen hyvä kilpailija, mutta ennen kaikkea lähdin brändäämään yritystäni ja itseäni, sekä luomaan kielikuvia ja sitä kautta jäämään ihmisten mieleen.
Kukaan ei enää jaksaisi muistella koko myrskyä vesilasissa mutta tää itse käy joka mediassa kyselemässä voitasko koko juttu unohtaa. Ja akka kipittää perässä ja vakuuttelee kaikille miten hyvä mies hänellä on
Kuinkahan paljon mahtoi tulla uusia asiakkaita ja brändi kiillottua? ;D
Aki Manninen sanoo Aki Linnanahteen talk show’ssa yllättyneensä siitä, kuinka häntä syytettiin Selviytyjien jälkeen naisvihasta.
– Mulle tuli yllätyksenä feminismikulttuuri. Se, miten he yrittävät saada ääntään kuuluviin tässä pimenevässä maailmassa ja väärällä tavalla, Manninen sanoo ohjelmassa.
– Se oli miesvihaa heidän puolelta mua kohtaan. Mikä on ajanut ihmisen siihen pisteeseen, että pitää miehen sanomisista hakea negatiivisuutta? hän hämmästelee.
Akille on feminismiä ja miesvihaa, kun kukaan muu ei niele potaskapuheita.
Olisiko Aki Mannisella ajatuksia vanhusten tilanteesta tämän koronakriisin keskellä tai nuorten pahoinvoinnista tai vaikka varhaiskasvatussuunnitelmasta? Kuulisin mielelläni sellaisia.
Taas kerran menee Mannisen sanat kihelmöimään eräiden ihon alle. Tottahan mies taas turisi. Jos kiiltokuvakerho on kirosana, niin vastaavasti herrakerho, sikariporras tms. sitten ei ole? Tai jos naiset äänestää miehen sukupuolen takia ulos, niin siitä ei saa menettää hermojaan. Mutta toisin päin jos miehet äänestäisi naisen sukupuolensa takia ulos, niin siitä olisi ok hermostua?
Milloin ja miten te kaksinaamat saatte edes itsellenne tuon ajatuksenjuoksun selkeäksi?
– Jos jos jokainen pysyisi lestissään. Jos minä olen valkoinen, lihaa syövä heteromies, niin muakin tarvii ymmärtää. Minäkin ymmärrän feministejä, hän sanoo Linnanahteelle.
.
Ei hyvää päivää, onks hän joku koomikkokin vielä lisäksi 😆😆
Hyvinvointiyrittäjä ja tv-persoona Aki Manninen kertoo tuoreessa Aki Linnanahde Talk Show’n jaksossa mietteitään julkisuudesta. Manninen joutui hiljattain valtavan kohun keskelle, kun hän latasi Selviytyjät Suomi -ohjelmasta pudottuaan täyslaidallisen leirin naisista.
Manninen kutsui heimonsa naisten liittoumaa ”leidien kiiltokuvakerhoksi” ja kertoi tv-kameroille, ettei hän voinut juonitella naisten kanssa, koska ”hänellä on munat”.