Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä teen kaiken väärin.

Vierailija
27.03.2021 |

Eilen olin pihalla levittämässä lunta jotta sulaisi nopeammin. Mies tuli kotiin ja alkoi kiukuttelemaan että olen levittänyt lumen väärin ja jättänyt isot kokkareet hajottamatta (en ollut vielä ehtinyt). Otti marttyyrimaisesti isomman lumilapion ja alkoi heittelemään lunta pitkin pihaa. Lähdin sisään.
Myöhemmin kun oli tehnyt ruokaa, niin tiskikonekin oli väärin täytetty. En jaksanut kuunnella, lähdin yläkertaan.

Miehen mielipiteet ovat ainoat oikeat ja hänen tapa tehdä asioita on ainoa oikea. Kaikki muut tavat on täysin vääriä. En osaa edes istuttaa kasveja oikein. Esimerkkejä on lukuisia.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naisen tapa katsoa maailmaa.

Vierailija
2/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se taas mukavasti päivä lähtee käyntiin.

Mies sitä ja mies tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos alkaisit tekemään asiat oikein? :)

Vierailija
4/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Sieltä löytyy se henkilö, joka ihan vapaaehtoisesti on itselleen tuollaisen miehen valinnut.

Vierailija
5/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin. Sieltä löytyy se henkilö, joka ihan vapaaehtoisesti on itselleen tuollaisen miehen valinnut.

Ja vapaaehtoisesti suhteessa pysyy.

Vierailija
6/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos alkaisit tekemään asiat oikein? :)

Olisiko se edes mitenkään mahdollista? Oli minullakin muinoin tuollainen mies. Mainitaan nyt muutama virhe: pysäköin autoni väärin päin, ja tulin työpaikan illanvietosta myöhemmin kuin hänen ilmoittamana aikana. Viimeiseksi vääräksi teoksi jäi se, että hain tavarani pois hänen asunnostaan ja jätin sormuksen pöydälle, kun hän oli tarpeeksi monta kertaa lähtöä ehdottanut. " Enhän minä tosissani ... " mutta minä pöljä olin väärässä siinäkin, kun uskoin ja lähdin sen viimeisen kerran.

Vierailija
7/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen mies. Tuohon ei auta kuin ero.

Nykyään minulla on hyväluontoinen mies, meillä on koko ajan mukavaa. En tunne enää olevani koko ajan huono ja riittämätön.

Minun exällä iso osasyy oli varmaan alkoholi/ kehittyvä alkoholismi.

Iso osa myös huono itsetunto ja k*sipäisyys.

Vierailija
8/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me lumet juhannukseksi sulaa. Ihan hölmöläisen hommaa tuollainen ja sitten vielä saada riitakin siitä aikaan. Ja niin makaa kun petaa.

Vierailija
9/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi lähteä suhteesta syystä, että ___?

Vierailija
10/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen mies. Tuohon ei auta kuin ero.

Nykyään minulla on hyväluontoinen mies, meillä on koko ajan mukavaa. En tunne enää olevani koko ajan huono ja riittämätön.

Minun exällä iso osasyy oli varmaan alkoholi/ kehittyvä alkoholismi.

Iso osa myös huono itsetunto ja k*sipäisyys.

En ole ap. Mutta olen samaa mieltä, lähtemällä se helpotti aikoinaan. Ja poistumalla sellaisten miesten seurasta.

Vierailija
11/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut suoraan:

Minusta tuntuu pahalle arvostelu ? Miten hän vastaa.

Tuosta samasta syystä en asu mieheni kanssa yhdessä, koska hänellä on niin omat pinttyneet tapansa. Hän toki tiedostaa asian ja se helpottaa yhdessä pysymistä.

Jos sinut altistetaan jatkuvasti, tuhota ja kadotit itsesi. Olisiko parempi päättää suhde, jos ei muutosta tule.

Tuo nimittäin särkee sinut hiipimällä !!

Vierailija
12/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli. Yritin kyllä tehdä oikein, mutta ei siitä ollut mitään hyötyä. Milloin kävelin liian nopeasti ja milloin liian hitaasti, menin liian aikaisin tai myöhään nukkumaan, tein liikaa tai liian vähän töitä... Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Kun kyselin, onko kukaan onnistunut korjaamaan vastaavan tyyppisiä avio-ongelmia, kaikilla ne olivat joko ennallaan tai kumppani eksä. Minua kehottivat eroamaan sekä miehet että naiset. Nyt ollaan erottu eikä kukaan enää valita.

Vierailija
13/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä innokkaasti ollaan tyrkyttämässä eroa ratkaisuksi pieneen ongelmaan. Mulla on samanlainen mies mutta onhan tuo oppinut varomaan sanojaan kun olen opettanut. Arvostelusta nimittäin välittömästi työnnän työn miehen käteen ja sanon että sinä jatkat tästä kerta paremmin osaat. Voin myös huitaista rätillä korville ja ilmoittaa että häivy siitä kyttäämästä stnan besserwisseri. Opettavaista on myös ollut esim. valmistamani ruuan kippaaminen roskiin, nälkä on tehokas opettaja myös. Siis teen ihan kunnolla selväksi että minulle ei tulla pätemään, osaan asiani itsekin.

Vierailija
14/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut altistetaan jatkuvasti, tuhoat ja kadotat itsesi. Olisiko parempi päättää suhde, jos ei muutosta tule.

Vierailija
15/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nykyään sellainen, että en hyväksy enää kaikkea typeryyttä, vaan sanon vastaan. Olin liian kauan se mutiseva ja kaiken hyväksyvä nainen, joka saattoi sitten valittaa miehen tekemisistä ja sanomisista jollekin, mutta jossakin vaiheessa lopetin sen.

Mies oli asiasta ihan kauhuissaan, kun aloinkin vääntämään vastaan ja usein hän joutuikin myöntymään, että olin oikeassa ja hän huomasi, että oli räkyttänyt lähinnä vain työstressiään minulle mutkan kautta. Asiat paranivat hiljakseen, molemmat oppivat itsestään ja tavastaan elää toisen kanssa uusia asioita. Enää minun ei tarvitse vääntää vastaan, sillä mies ei enää valita, vaan pystymme puhumaan asiallisesti kaikista asioista. Puhumme, kuuntelemme ja olemme mukavia toisillemme. Suhteemme on nykyään todella hyvä ja tasapainoinen. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
16/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkee sinut hiipien kirjoitti:

Jos sinut altistetaan jatkuvasti, tuhoat ja kadotat itsesi. Olisiko parempi päättää suhde, jos ei muutosta tule.

Niin, mutta muutos ei tule, jos molemmat eivät muutokseen ole valmiita.

Toisen märinät pitää osata kyseenalaistaa ja kertoa hänelle, että märiseminen ei ole hyvä tapa edetä missään asiassa ja kenenkään kanssa. Ei työelämässäkään voi alkaa aina märisemään, jos toinen on tehnyt eri tavalla kuin itse olisi tehnyt tai joka olisi ollut omasta mielestä se "oikea" tapa tehdä, vaan asian voi saada hyvälle mallille muutenkin. Sitä saa nopeasti kuzipään leiman otsaansa, jos on aina naama vääränä muiden edessä ja valittaa vain ilman, että osaa ratkaista asian. Tässä olisi siis molemmille opin paikka. Pitäisi vaan saada suu auki.

Vierailija
17/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei pidä puuttua tiskikoneeseen koskaan vaikka hän saakin sinne mahtumaan kaksi kertaa naista enemmän astioita ja puhdasta tulee.

Vierailija
18/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs täällä innokkaasti ollaan tyrkyttämässä eroa ratkaisuksi pieneen ongelmaan. Mulla on samanlainen mies mutta onhan tuo oppinut varomaan sanojaan kun olen opettanut. Arvostelusta nimittäin välittömästi työnnän työn miehen käteen ja sanon että sinä jatkat tästä kerta paremmin osaat. Voin myös huitaista rätillä korville ja ilmoittaa että häivy siitä kyttäämästä stnan besserwisseri. Opettavaista on myös ollut esim. valmistamani ruuan kippaaminen roskiin, nälkä on tehokas opettaja myös. Siis teen ihan kunnolla selväksi että minulle ei tulla pätemään, osaan asiani itsekin.

Aika vihamielisen kuuloinen akka olet. Asioita voisi sanoa myös nätisti, ei kiroilemalla tai tekemällä typeryyttä, kuten heittämällä ruokaa menemään.

Vierailija
19/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta odotit?

Täällä tarjotaan eroa ihan jokaiseen asiaan.

Vierailija
20/54 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt pitäisi empatian ja sympatian säteillä ja mammalahkon syöksyä saa ta nal li ses ti syyllistäen hyeenalauman lailla miehen kimpuun?

Ei onnistu. Et sinä mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri ole vaan ihan toimiva subjekti.

Totta. Nyt olisi hyvä muutoksen paikka ja muutoksen voi aloittaa heti. Ap on saanut puhumisen lahjan ja hänen tulee sitä myös käyttää, joten suuta auki vain. Varmaan silloin kun yhdessä on alettu olemaan, on osattu puhua ja kuunnella, miettiä molempia miellyttäviä ratkaisuja asiaan ja oltu yhtenä rintamana, joten miksi se ei onnistuisi nyt? Missä vaiheessa tilanne on mennyt tuohon, että mies pomottaa ja nainen kumartelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän