Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuko muista typerältä käyttää maskia alueilla, missä ei koronaa ole?

Vierailija
27.03.2021 |

Eilen kävin kaupassa ja paljon maskittomia liikkeellä ja varmaan juuri otsikossa olevan syyn takia.

Että ei mene ihan överiksi niin maskisuosituksen voisi lopettaa tämmöisillä alueilla. Kaupan henkilökunta kai tässä olisi avainasemassa lopettamaan sen maskin käytön.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä tiedät, ettei tautia ole tai että joku kantaa, vaikka ei itse oirehdi?

Vierailija
2/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tämmöinen alue on ja mistä voit tietää, ettei se kassajonossa perässäsi ollut tyyppi ole juuri tullut Leviltä koronabileistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun lähden mökkipaikkakunnalle niin jätän maskin pääkaupunkiseudulle. Mikä järki, kun kylässä ollut kaksi koronatartuntaa vuoden aikana.

Vierailija
4/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hiton typerältä käyttää maskia muutenkin. Joku järki voisi olla siinä, että +60v olisi ffp3 käyttöpakko, mutta se että koko kansa käyttää taskun pohjalla viikkoja pyörineitä kangasräsyjä on ihan vaan teatteria. Kuten HUS Eeva Ruotsalainen harvinaisen suorasanaisesti sanoi, maskit "lisäävät pandemiatietoisuutta". Hyöty tartuntojen vähentämisessä on enimmilläänkin minimaalinen, niin minimaalinen ettei maskipakon voimaantulo ole näkynyt minkään maan tartuntakäyrissä millään tavalla.

Vierailija
5/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kun lähden mökkipaikkakunnalle niin jätän maskin pääkaupunkiseudulle. Mikä järki, kun kylässä ollut kaksi koronatartuntaa vuoden aikana.

Kai olet maskittomana vasta kahden viikon jälkeen saapumisesta, kun tiedät, ettet itse tartuta? Kiva paikallisille, kun pahemmalta epidemia-alueelta tullaan pitämään mukavaa koronataukoa ja levittämään virusta.

Vierailija
6/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää suorastaan käyttää maskia. Mitä maskittomat naapuritkin ajattelevat, varmaan nauravat makeasti kotonaan:(

Vierailija
7/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi tulla sulle yllätyksenä, mutta noissa mökki- tai matkailukunnissa on yleensä muitakin turisteja liikkeellä.

Esim. Levillä turistit tartuttaa toisiaan, mutta paikalliset ovat sairastaneet verrattain vähän siihen nähden, että paikalla on koko ajan tuhansia turisteja.

Vierailija
8/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missä, vaan joilla.

Vierailija
9/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se melko keskittynyttä on tietyille alueille. Varmaan 10X suurempi riski saada tauti toisilla alueilla kuin kuin niillä joissa sitä ei käytännössä juuri ole.

Joku valkoinen heteromies voisi kehittää tekoälyn seuraamaan missä tauti oikein luuraa kun nyt tämä on melko randomia.

Vierailija
10/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on osa NWO-politiikkaa.

Vierailija
11/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Onko sateenvarjon käyttäminen poutasäällä typerää?

- Onko toppatakin käyttäminen lämpimällä järkevää?

- Kannattaako pitää kumisaappaita saharassa?

- Lumikengät kauppaan?

Emt, itse en varmaan käyttäisi mtuta jokainen tehkööt miten itse haluaa.

Vierailija
12/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin käyttäminen yhtä vaikeaa kuin sukkien jalkaan vetäminen. Mikä järki joka päivä täällä kysellä? Aiotko laittaa tänään sukat jalkaan?

Vierailija
13/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia aivojaan on suotavaa käyttää

🐑

Vierailija
14/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en suoraan sanottuna ymmärrä. Asun Porissa ja täällä n. 4 positiivista/kk, 0 kuollutta, 0 teho-osastolla ja kaikkiaan n. 350 tapausta vuoden aikana. Kuitenkin täällä jengi hiipii tyhjillä kaduilla, maskit päässä, seiniä pitkin. Hullua joukkohysteriaa.

Vierailija
15/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin käyttäminen yhtä vaikeaa kuin sukkien jalkaan vetäminen. Mikä järki joka päivä täällä kysellä? Aiotko laittaa tänään sukat jalkaan?

Helpompaa se on kuin sukkien laitto. En ymmärrä mikä siinä joillekin on vaikeaa.

Vierailija
16/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hengitä jaloillani joten sukkien käyttäminen ei ahdista hengitystä.

Vierailija
17/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun paikkakunnalla, jossa tapauksia on alle 5. Ei yhtään tunnu hölmöltä käyttää maskia. Haluan, että tilanne pysyy jatkossakin hyvänä.

Vierailija
18/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkdä, se auttaa pitämään tilanteen sellaisena.

Vierailija
19/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät, ettei tautia ole tai että joku kantaa, vaikka ei itse oirehdi?

Mistäs sinä tiedät, ettei tauti olekkin vain propagandaa, ja valjaat kansan pompotteluun ja sortoon?

Vierailija
20/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ajattelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät, ettei tauti olekkin vain propagandaa, ja valjaat kansan pompotteluun ja sortoon?

Urpot, joiden äly ei riitä arvioimaan koronvatietoa, voi päätyä ajattelemaan noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi