Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani ei suostu lataamaan puhelimeensa Omapostia

Vierailija
15.01.2026 |

En tajua. Hän taistelee tuulimyllyjä vastaan ja tekee itselleen hallaa. Paketteja jää hakematta ja laskut tulevat kalliina paperiversioina. Tyhmä akka. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on omaposti?

Hyvin olen pärjännyt ilmankin.

M43

Vierailija
2/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei suostu. Vattuako se sun puotas kutittaa? Saa kaikki tiedot sähköpostiinsakin, jonka perusteella voi suunnistaa OmaPostiinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omapostia tarvitse, jos laskut tulevat sähköisinä. Ja ennen kuin ne saa tilattua sähköisinä, niin eka lasku paperisena on maksuton. Lisäksi paketeista tulee ilmoitus sähköpostitse ja tekstiviestitse.

Vierailija
4/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Sama. Huonoja kokemuksia. Tuli häiriköintiä omapostin kautta. Ja turhaa skannailua.

Vierailija
5/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei suostu. Vattuako se sun puotas kutittaa? Saa kaikki tiedot sähköpostiinsakin, jonka perusteella voi suunnistaa OmaPostiinsa. 

Omapostin voi irtisanoa. Ja tietoja ei kerätä silloin sovelluksen kautta. Postin sivulla käymisestä en tiedä mitä tietoja ottavat.

Vierailija
6/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä omapostilla paljoa mitään tee. Viiden vuoden aikana 6 kirjettä lukenut sen kautta. Mikään niistä ei ole ollut kaupan tärkeä tai asia jota en olisi jo tiennyt.

E-laskut on joka paikkaan. Ei tarvitse näpytellä numeroita.

Suomi palveluakaan en lataa appina. Sähköpostin vilkaisen joka päivä, siitä näkee jo otsikosta jos sinne on viranomaisjuttuja tullut. Käyn ne viranomaisten omilta sivuilta lukemassa. Ebkä välitä koko Suomi palvelua avata. Jollen ole sitä kautta itse viestiä laittanut.

Vierailija
7/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on se joka ei tajua.

Vierailija
8/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin paskojaappejaeikylläkannatakkaan ladatamihinkään.

Vierailija
9/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helevetti se on?

Vierailija
10/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lakannut minäkään, tai edes kuullut tuollaisesta. Paljon tilaan paketteja kun korvessa asutaan, mutta niistähän tulee tekstarit. Kaikki on haettu.

Ja laskut e-laskuina.

Vierailija
11/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lataa minäkään. minä olen asiakas ja minua palvellaan, en minä vaikeuta elämääni palveluja varten

Vierailija
12/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen ladata mun nokia 3110 puhelimeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme