Tuttavani ei suostu lataamaan puhelimeensa Omapostia
En tajua. Hän taistelee tuulimyllyjä vastaan ja tekee itselleen hallaa. Paketteja jää hakematta ja laskut tulevat kalliina paperiversioina. Tyhmä akka.
Kommentit (12)
Sitten ei suostu. Vattuako se sun puotas kutittaa? Saa kaikki tiedot sähköpostiinsakin, jonka perusteella voi suunnistaa OmaPostiinsa.
Ei omapostia tarvitse, jos laskut tulevat sähköisinä. Ja ennen kuin ne saa tilattua sähköisinä, niin eka lasku paperisena on maksuton. Lisäksi paketeista tulee ilmoitus sähköpostitse ja tekstiviestitse.
Oikein. Sama. Huonoja kokemuksia. Tuli häiriköintiä omapostin kautta. Ja turhaa skannailua.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei suostu. Vattuako se sun puotas kutittaa? Saa kaikki tiedot sähköpostiinsakin, jonka perusteella voi suunnistaa OmaPostiinsa.
Omapostin voi irtisanoa. Ja tietoja ei kerätä silloin sovelluksen kautta. Postin sivulla käymisestä en tiedä mitä tietoja ottavat.
Ei sillä omapostilla paljoa mitään tee. Viiden vuoden aikana 6 kirjettä lukenut sen kautta. Mikään niistä ei ole ollut kaupan tärkeä tai asia jota en olisi jo tiennyt.
E-laskut on joka paikkaan. Ei tarvitse näpytellä numeroita.
Suomi palveluakaan en lataa appina. Sähköpostin vilkaisen joka päivä, siitä näkee jo otsikosta jos sinne on viranomaisjuttuja tullut. Käyn ne viranomaisten omilta sivuilta lukemassa. Ebkä välitä koko Suomi palvelua avata. Jollen ole sitä kautta itse viestiä laittanut.
Postin paskojaappejaeikylläkannatakkaan ladatamihinkään.
En ole lakannut minäkään, tai edes kuullut tuollaisesta. Paljon tilaan paketteja kun korvessa asutaan, mutta niistähän tulee tekstarit. Kaikki on haettu.
Ja laskut e-laskuina.
en lataa minäkään. minä olen asiakas ja minua palvellaan, en minä vaikeuta elämääni palveluja varten
Voiko sen ladata mun nokia 3110 puhelimeen?
Mikä on omaposti?
Hyvin olen pärjännyt ilmankin.
M43