Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö aina missä miehenne on?

Vierailija
26.03.2021 |

Mielestäni on itsestäänselvää, että puolisolle kerrotaan aina mihin mennään, mutta meille tuli miehen kanssa nyt erimielisyyttä siitä, onko toisten menojen tietäminen ”kyttäämistä” vai normaalia. Kerrotaanko teillä aina ennen menoa mihin menette/kotiin tullessanne missä olitte? Itse olin pitänyt sitä itsestäänselvyytenä, mutta eipä se näköjään olekaan niin..

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietystitiedän. Olen laittanut hänen kaulaansa koirille tarkoitetun gps pannan.

Vierailija
2/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. En ole asentanut mieheeni paikanninta. Kyllä hän suurpiirteisesti kertoo, minne lähtee, mutta ei mitään yksityiskohtaista raporttia tee. Minusta sellainen olisi todella ahdistavaa. Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös vapautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn jos ukko on lähdössä ja mulla jo perunat hellalla. Itse kerron missä olen käynyt, mutta ei meillä ole mitään kyttäämisen makua

Vierailija
4/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
5/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin viimeisen vuoden olen todellakin tiennyt, kun tässä samassa kämpässä kökötetään 24/7. Kun tuo tuosta johonkin ulos lähtee, en edes kysy mihin menee. Kait nyt jokaisella pitää joku ihan omakin hetki olla? 

Vierailija
6/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä musta ois outoa vaan lähteä ovesta ulos sanomatta ollenkaan että mihin on menossa (paitsi tietysti ei nyt johonkin töihin lähdöstä tarvitse erikseen ilmoittaa kun toinen tietää sen jo).

Vierailija
7/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me pääpiirteissään toisillemme kerromme, minne olemme menossa, mutta en minä kaikkia yksityiskohtia päivästäni puolisolle kerro enkä oleta hänen raportoivan jokaista liikettään.

Vierailija
8/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltisellakin holkkumalla tiedän, että onko töissä tai jos menee Tampereelle, niin tiedän että on Tampereella. Hyvin harvoin on niin, etten esim tyhjään kotiin saapuessani tietäisi minne puoliso on lähtenyt. Varmaan on alle 10 sellaista kertaa 30 vuoden aikana. 

Vierailija
9/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän. Hänkin tietää aina, missä olen. Vaikea kuvitella, että lähtisin ovesta sanomatta yhtään minne menen ja milloin tulen takaisin. 

Vierailija
10/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä musta ois outoa vaan lähteä ovesta ulos sanomatta ollenkaan että mihin on menossa (paitsi tietysti ei nyt johonkin töihin lähdöstä tarvitse erikseen ilmoittaa kun toinen tietää sen jo).

Ja siis tää ei tarkoita että pitäisi tasan tarkkaan kertoa joka askeleensa, vaan että sanoo vaan että käyn kaupassa tms. Meistä kumpikaan ei kauheasti käy missään niin ihmettelisin kyllä jos mies vaan lähtisi mitään sanomatta.

Vierailija
11/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin viimeisen vuoden olen todellakin tiennyt, kun tässä samassa kämpässä kökötetään 24/7. Kun tuo tuosta johonkin ulos lähtee, en edes kysy mihin menee. Kait nyt jokaisella pitää joku ihan omakin hetki olla? 

Eikö se ole oma hetki, jos sanoo ennen lähtöä, että ”menen käymään kävelyllä?” Mielestäni on aivan sairasta, miksi ei voisi tietää mihin toinen menee. Mitä salattavaa siinä on?

Vierailija
12/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on etsi kaveri-toiminto, joten kyllä saan sen selville. Mutta kyllä se mies kertookin, jos jonnekin menee. Enkä minä stalkkaa häntä kuin korkeintaa silloin, että teen ruokaa ja tsekkaan, kuinka lähellä jo on.

Vierailija
13/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos mies lähtee jäälle / vesille tai muuten luontoon, kertoo reitin ja paluuajan. Turvallisuuden takia.

Vierailija
14/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni osa normaalia yhdessä asumista.

Asuin joskus kaverin kanssa kämppiksinä, niin kyllä mekin aina tiedettiin milloin toinen pääsee töistä ja laitettiin viestiä, jos mentiin sen jälkeen poikaystävälle, kavereille tai sukulaisille käymään. Ihan vaan ettei toinen huolestu miksei ole tullut kotiin.

Ja sen kysyminen ketä siellä oli? kun mies on ollut vaikka baarissa tai illanistujaisissa on mielestäni myös ihan normaalia keskustelua. Voi sitten kysellä mitä heille kuului jne.

Vierailija
15/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Käy ihan äärestä harvoin missään. Ja lähtiessään kyllä kertoo mihin on menossa.

Vierailija
16/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän. Meistä kumpikaan ei lähde johonkin kertomatta. Tietty, jos ollaan reissussa, niin ei soitella toisillemme ja kerrota, minne nyt seuraavaksi ollaan menossa.

Vierailija
17/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tää ei tarkoita että pitäisi tasan tarkkaan kertoa joka askeleensa, vaan että sanoo vaan että käyn kaupassa tms. Meistä kumpikaan ei kauheasti käy missään niin ihmettelisin kyllä jos mies vaan lähtisi mitään sanomatta.

Juurikin tällä tasolla itsekin tarkoitan enkä mitään minuutin tarkkuudella olevaa raporttia siitä, mitä on tehnyt. Itse en ainakaan tee mitään sellaista, mitä en voisi toiselle sanoa. Musta olisi todella outoa, jos vaikka joku meidän tuttumme olisi nähnyt mieheni jossain ja mä olisin sitten ihan ihmeissäni, että ahaa, en tiennyt mieheni siellä ollenkaan. Mielestäni kyse on peruskäytöstavoista.

Ap

Vierailija
18/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim töiden jälkeen menen jonnekin ei mies siitä mitään tiedä.

Vierailija
19/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä tiedetään ja kerrotaan.

Vierailija
20/91 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tiedän sen verran, että on kaupassa tai matkalla sieltä pois. Se, missä kaupassa noista kaupungin kymmenistä vaihtoehdoista on, ei ole tiedossa eikä sillä ole merkitystäkään. Saattaa myös kauppamatkalla poiketa muuallakin, mutta ei siitä minulle tarvitse erikseen raportoida. Tulee takaisin sitten kun tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä