Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se että Suomessa ei saa säästää rahaa on naurettavaa

Vierailija
06.07.2026 |

Elämä on niin turhauttavaa kun kaikki rahat pitää tuhlata tai ne miinustetaan tulevaisuuden sosialistista tuista. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, säästä rahaa, tule varakkaaksi.

Vierailija
2/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarin tampio itkee kun ei saa säästää. Mene töihin niin saat säästää. Idi o o t t i.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs elät tuilla eikä työtuloilla.

Vierailija
4/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi nostaa pankkiautomaatilta säästöön Tosin noista eunkin huomauttamista naurettavista korvauksista ei juurikaan jää säästettävää En mene töihin koska olen isänmaallinen ja en elätä väkivaltaneekereitä !

Vierailija
5/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sosialistiset tuet lakkautettaisiin, ei tuollaista ongelmaa tulisi. Jokainen huolehtisi itse itsestään ja jos ei siihen pysty, saisi ns. avoimen laitospaikan eli edessä olisi muutto yhteisöön, jossa jokainen omalta osaltaa siivoaisi, tiskaisi, laittaisi ruokaa jne.

Vierailija
6/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi nostaa pankkiautomaatilta säästöön Tosin noista eunkin huomauttamista naurettavista korvauksista ei juurikaan jää säästettävää En mene töihin koska olen isänmaallinen ja en elätä väkivaltaneekereitä !

Ihan hyvä idea mutta haluaisin sijoittaa osakesäästöihin tai kerryttää omaisuutta, sitä varten haluaisin työskennellä. En vaan voi taata sitä että pystyn olemaan töissä ilman keskeytyksiä ennenkuin voin siirtyä siihen ainoaan sosialistiseen etuuteen jossa saa pitää säästöt, eläke.

Vierailija
7/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sosialistiset tuet lakkautettaisiin, ei tuollaista ongelmaa tulisi. Jokainen huolehtisi itse itsestään ja jos ei siihen pysty, saisi ns. avoimen laitospaikan eli edessä olisi muutto yhteisöön, jossa jokainen omalta osaltaa siivoaisi, tiskaisi, laittaisi ruokaa jne.

Toivot siis lisää rikollisuutta ja kyllähän nuo elää kuin ruhtinaat Tämä muuten taitaa tulla veronmaksajille aivan helvetin kalliiksi eli mieti vielä

Vierailija
8/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän kuulut silloin samaan porukkaan

Vierailija
9/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisessa ympärivuorokautisessa palveluasumisessa, perhehoidossa tai laitoshoidossa kunta voi periä asiakasmaksuna enintään 85 % henkilön nettotuloista.

ns. valtion viimeinen rahastus

Vierailija
10/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaisessa ympärivuorokautisessa palveluasumisessa, perhehoidossa tai laitoshoidossa kunta voi periä asiakasmaksuna enintään 85 % henkilön nettotuloista.

ns. valtion viimeinen rahastus

Tuloista. 

Säästöt on erikseen 

Vierailija
11/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi. Olen liikuntarajoitteinen, eikä minulla ole ketään, joka voisi auttaa. 

Vierailija
12/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee töihin niin saat säästää niin paljon kuin haluat

Vierailija
13/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti haluaisin kuulla, miten tämä sun mielestä toteutettaisiin esim perheellisten ihmisten kohdalla? Tai vanhusten? Laitettaisiinko koko perhe sitten laitokseen ja olisiko se sama laitos koko perheelle vai eri laitokset lapsille, naisille ja miehille? Jos sama laitos, niin miten suojataa lapsia samassa laitoksessa eläviltä perheen ulkopuolisilta esim päihdeongelmaisilta ja mielenterveysongelmaisilta ihmisiltä? Entä jos vaikka vaimo käy töissä muttei saa niin paljon palkkaa, että mieskin sillä eläisi? Hajotetaanko perhe silloin eri osoitteisiin? 

Miten käytännössä olet ajatellut tämän toimivan?

Köyhäintaloja ja työlaitoksia nimittäin on kyllä kokeiltu, mutta ne kokeilut ei ole olleet kovin menestyneitä.

Vierailija
14/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi. Olen liikuntarajoitteinen, eikä minulla ole ketään, joka voisi auttaa. 

Kela taksilla

Vierailija
15/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itse Missä muuten olet töissä eli kerro yritys, paikkakunta ja yrityksen toimenkuva sekä puhelin numerosi kun kerran on varaa huudella ?

Vierailija
16/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela taksilla

Kelataksin omavastuu on 25 euroa yhteen suuntaan. Toimeentulotuen saaja siis maksaisi 50 euroa siitä, että pääsee pankkiautomaatille nostamaan rahaa?

Vierailija
17/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Nykyisessä epävarmassa tilanteessa ei kannata yrittää säästää, koska tukia leikataan varallisuuden vuoksi. Eli työtön joutuu käyttämään säästöt elämiseen.

Tukisysteemi kannustaa olemaan varaton.

Tätä haluttiin ja tätä saatiin :D

Vierailija
18/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, säästä rahaa, tule varakkaaksi.

Tuo sama typerä, mene töihin, ei sillä työnteollakaan välttämätyä rikastu. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot ja oikeaoppinen rahan käyttö, voi rikastua työttömämäkin.

Vierailija
19/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse Missä muuten olet töissä eli kerro yritys, paikkakunta ja yrityksen toimenkuva sekä puhelin numerosi kun kerran on varaa huudella ?

monikansallinen metallialan suur-yritys... loput saat arvailla

Vierailija
20/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

monikansallinen metallialan suur-yritys... loput saat arvailla

Älä valehtele ja taisi se työpaikkasi olla tuo :D

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012084179.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi