Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYS04Mammat, WIIKKISBÖÖ!

12.08.2006 |

Avaan pinon, väsyttää... onpa uutta!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savun haju leijuu tänään tosi vahvasti. Tulee sisälle saakka, kun ikkunat on olleet yön auki:(

Meillä koira murisi pitkin yötä ja haukahtelikin. Ei siis ollut kauhean hyvä yö. Tänään ollaan menossa synttäreille iltapäivällä. Toivottavasti siihen mennessä vähän ehtii piristyä.

T: Ynis

Vierailija
22/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savu vaikuttaa, jo ihan fyysisestikin. Ulkona on tukala olla. Ajattelin lähteä lenkille, mutten voin, kun henki ei kulje. Tulis sade ja tuuli ja helpottais oloa.

Tomeralle onnea!

Ensi viikolla taas paljon töitä ja hommaa, mutta enköhän mä käy ainakin kurkkimassa. Mutta parasta viikossa on, kun maanantaina tulee siivooja. En muuten kahden viikon aikana ole siivonnut muuten kuin vessan ja tavaroita paikalleen. Tosin nyt onkin todella likasta, mutta vaan huomiseen.

Ajatukset on aina vaan töissä. Ehkä se vähän helpottaa, kun aivot tottuu.

Pilette

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ihmettelee, että onko ikkunat jo taas niin likaiset, että kaikki näyttää harmaalta, mutta smogia se vaan on...

Paljon Onnea Tomera :-)

Saadaanko Mimmuli ulos kolosta, jos kaikki huhuillaan :-)

Pari yötä mennyt taas heikosti, sillä nyt on Typyn vuoro kärsiä päiväkodin kiertävästä nuhasta.

Suloista sunnuntaita! (Heräsin puoli viideltä miettimään, että onko sunnuntai vai maanantai - hui mikä painajainen :-)

Keilin

Vierailija
24/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei päiväaikaan kerkee pahoin voida iskee illalla ja yöllä...

Lapset tappelee jääkaapilla.On jäljellä 4 viilistä ja kaikki 5 haluaisi tietenki juuri nyt viilistä=)

Olen vannoutunut puuronkeittäjä,mutta nyt on veto poissa.Huomaa kyllä kun antaa kerran lapsille vapaat kädet päättää itse aamupala siitä tulee ihan soppa!

Eikä mitään järkevää mene suista sisään.Vanhin tytär bongasi kaapista sipsit ja niitä kyseli aamupalaksi.

Nuorimmalle sentään jaksoin puurot lapioida=)

Pakko mennä erotuomariksi!

leanna ja katras kera sissin rv 8+2

Vierailija
25/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOMERA: tämäpä ylläri, onnea valtavasti!!!!Tarrasukkia paljon, IHANAA!!!!!

Niin ja sulta pitikin kysyä kun olitte laivalla, miten ida siellä nukkui? ollaan lähdöddä viikon päästä Tukholmaan ( kaksi yötä laivalla ja yksi hotellissa ) ja nyt jo panikoin pojan nukkumista, vaikka nukkuu kotona ja kylässä hyvin. Olen vaan" aina etukäteen huolehtija-äiti"

Häät oli ihanat: kaunis pari olivat ruoka oli hyvää ja juma. Mies oli kuskjina ja minäkin sain nauttia punaviinistä ruuan kanssa ja sitten vielä boolista ja sidukasta. Ohjelma oli hauskaa, kotiin lähdettiin kympin aikaan. porukka alkoi sillon lähteä. Tuli nostaligisia muistoja omista häistä vuonna 2003.

G: jos voittaisin lotossa maksaisin lainta pois ja samalla äitini osatsin ison talon järven rannalta, pitkäsx aikaa ulkomaille, oma mökki, hirsinen. ym. ym.

No eipä tänne muuta, kohta aattelin olla marjatta ja mennä poimimaan marjoja, poika tulee kotiin vasta pväunien jlk on siis yökylässä mummillassa. Laatuaikaa hieman jäljellä....

Tomera: piti kysyä vielä millanne hytti teillä oli ja hyvinkö mahduitte? meillä turusti 1 hytti, jossa vain meidän perhe.

Vierailija
26/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi ei viitsi ulkoilla siis tänäänkään.

Meillä koti kiiltää, olen siivonnut koko eilisen päivän. Vessa on vielä pesemättä, mutta eipä tuo pesu pitkäksi ajaksi auttaisikaan, kun Lilli-neiti haluaa ehdottoman välttämättä ITSE tyhjentää potan ja aina joskus puolet sisällöstä on pitkin lattioita :-/

Lilli tosiaan on ollut ilman vaippaa ja nyt se on alkanut sujua. Pissat tulevat melkein kaikki pottaan, vahinkoja tulee päivässä 1 tai 2, eilen ei yhtään vahinkoa. Kakka puolestaan on tähän asti tahtonut tulla potan viereen, mutta nyt pari päivää sekin on osunut oikeaan osoitteeseen. Lilli myös sanoo kun on pissa- tai kakkahätä ja menee oma-aloitteisesti potalle. Ongelmia aiheuttaa vain se, ettei Lilli oikein osaa itse riisua housujaan. Ja Lillin mielestä paita/mekko pitää myös riisua ennen potalle menoa. Mistä lie sellaisenkin keksinyt...

Lilli nukkuu myös päiväunet ilman vaippaa, ja sänky ei ole kertaakaan kastunut kotona eikä tarhassa. Yöllä Lilli toki käyttää vielä vaippaa. Mutta tekisi melkein mieli sanoa, että Lilli on nyt päiväkuiva :-) Ensi viikonlopun hääreissulle Pohjanmaalle taitaa silti olla varminta laittaa vielä vaippa.

Kukkuu voisi tulla ilmoittautumaan, minä näin ihan kamalaa unta joka liittyi Kukkuuhun.

Tomeralle lämpöiset onnittelut! Arvaa mitä, minä kyllä epäilin jo jotain tuollaista. Jotain mitä kirjoitit muille odottajile (en tosin muista enää mitä, siitä on jo jokunen viikko) sai epäilykset heräämään. Joten ei tullut yllätyksenä! Arvelisin veikkaavani sukupuolenkin oikein, mutta taidan jättää toistaiseksi kysymättä että olenko oikeassa.

LottoGee: Ensi töikseni ostaisin tontin, mieluiten meren rannalta tästä omasta kotikunnasta, mutta siihen ei taitaisi tavallinen lottovoitto riittää :-/ joten ihan tavallinen tontti saisi riittää. Ja siihen nousisi sitten meidän talo. Oma auto minulle, ja joku lomamatka varmaan tehtäisiin. Rooma, Wien ja Pariisi houkuttelisi. Töitä vähentäisin (hyvä sanoa kun ovat vasta hädintuskin alkaneet!) ja olisin lasten kanssa. Ja kyllä, kestolotto on aina voimassa.

Nyt menen hakemaan lehden laatikosta...

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
27/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita tulossa, pitäisi vähän vielä järkkäillä paikkoja vaikka eilen sainkin siivottua.

Minä heräsin järkyttävään päänsärkyyn :( Koko eilisen illan jo jyskytti päässä (menkat alkoivat ...) eikä päänsärkylääke meinannut taaskaan auttaa. Eikä asiaa yhtään helpottanut kun aamulla leijaili tosiaan ikkunoista sisään tuo kamala savun haju. Se tosiaan tuntuu jo kurkussa ja silmissä asti jos ulkoilee.

Ankkis, meillä myös tyttö tahtoo riisua kaiken kun menee potalle :) Tykkää istuskella alastomana. Ja sama homma myös sen suhteen, että jos/kun pottaan jotakin tulee, haluaa hän sen itse tyhjentää pönttöön. Eikä saa auttaa. Lisäksi täytyy vielä vetää itse vessakin (tai painaa...). Mutta muuten meillä ei noin hienosti vielä suju pottailu tai kuivana oleminen! Onnea Lillille vaipattomuudesta :) Voi kyllä jo sanoa että on päiväkuiva. (Koskahan meillä ....).

LottovoittoG: niin, järkevänä ihmisenä minä maksaisin velat pois heti :) Lähtisimme koko perhe muutamaksi kuukaudeksi Ranskaan tai Italiaan. Tai molempiin maihin. Vanhemmille jotakin. Säästöön osa. Riippuu kuinka suuri lottovoitto olisi kyseessä, riittäisikö siitä niin että uusisin täysin sisustuksen yhdessä jonkun suunnittelijan kanssa. Keittiöremontti ja saunaremontti.

No niin, hommiin!

Alli

Vierailija
28/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ovat puistossa ja mulla on omaa aikaa. Olen lukenut Kalevan ja Iltasanomat rauhassa. Kivaa! Onnikin nukkui taas hyvän yön, joskin viiden jälkeen uhkaavasti huuteli mutta nukkui sitten vielä 2h.

Tomeralle hurjasti Onnea!!!!!!!!!!!!!! Käsittämättömän hyvin pantattu tieto:)

Lillille onnea vaipattomuudesta. Eihän siitä kauan ole, kun Ankkis kertoi, ettei pottailu Lilliä juurikaan kiinnosta, eihän. Vai muistankohan väärin.

Meilläkin Onni oli eilen pihalla koko päivän ilman vaippaa ja osasi taas sanoa, kun pissatti tai kun kysyin mennäänkö pissalle, mentiin. Yleensä huutaa aina vaan ei oo. Serkkunsa onkin sittenkin kinkkisempi tapaus. Liekö joku takapakki vaihe hänellä pottailussa mutta pissalle vieminen saa hirmu huudon aina aikaan. Pihalla ilman vaippaa sitten pissailee minne vaan mikä tietysti ok. Sama homma kakatessa. Eilen oli kakannut tuohon pihalle ja ehtinyt jo käsillä sorkkimaan tuotostaan. Onneksi äitinsä ehti hätiin. Pian olis Onnikin ollut samassa leikissä mukana.

Mimmukos se muutosta kysyi. Viimeistään viikon päästä saadaan avaimet, tosin myyjät sanoi perjantaina, että saadaan aikaisemmin. Heidän muutto uuteen kotiin on niin hyvällä mallilla. Just eilen oli puhetta, että tän kuun viimeisenä viikonloppuna yritetään saada muuttokuorma miehen kotoa tänne Ouluun. Että hyvässä lykyssä jo syyskuun alussa asutaan omassa kodissa!

T-P

Vierailija
29/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota savua piisaa täälläkin aamulla ja aamupäivällä lähinnä. :/

Kiitos huolenpidosta, eteenpäin mennään, vaikka viikon olisin toivonut olevan kaikin puolin rauhallisempi ja vähemmän tapahtumarikas. Väsy vaivaa silmiä ja ilmeisesti tuota kroppaakin työstresseineen kaikkineen. Nöösä voi suht ok, altistustauolla ollaan. Ihon tilanne kuitenkin hivenen huonontunut ja vatsa jälleen jumittaa. Epäilen hivenen jospa olisikin pujo ihottuman syynä. Se ilmeisesti kukkii aika voimakkaasti nyt ja sitä lisäksi löytyy ympäriltämme paljon. Vatsan jumitus taitaa olla mamman malttamattomuuden syytä, jätin ehkä liian nopeasti kuitenkin ne tipat pois. Tai jotain. Katsotaan. Ensi viikon neljän päivän loma tulee tarpeeseen. Ihanaa olla kotona Nöösän kanssa.

Mimmu: Olet ajatuksissani joka yö. Paljon voimia.

Tomera: Voi sinua salailijaa. =) Onnea paljon masuvauvasta ja hyvää vointia! Ihana uutinen. Haleja.

Ankkis: Hienoa, että Lillillä alkaa pottatouhut sujua. Jaksua kaikkeen!

Lottog: Maksaisin lainat pois, hommaisin pikku hiljaa huonekaluja ja teettäisin talon pikku keskeneräisyydet kuntoon. Laittaisin puutarhan loistamaan. Lähimmäisiä auttaisin jotenkin huomaamattomasti, koska en kertoisi voitosta muuta kuin miehelle. En haluaisi, että kukaan alkaa kadehtia, joten yrittäisin elää suurin piirtein kuin ennen.

Lilalle voimia allergiamyrskyihin.

Aaviksen puolesta iloitsen!

Aypalle voimia!

Nyt täytyy mennä Marjatoimaan, kun tänään tulee vieraita. Smuik!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
30/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomeralle onnittelut masuasukista. Miten pystyitkin olee kertomatta.

En oo taas ehtinyt kirjoittamaan, mutta pinot olen kyllä käynyt lukemassa. Mulle tulee välillä tosi huono olo kun istun koneella vähänkin pidempään. Ja sit ei pysty kirjoittamaan.

G: Jos lotossa voittaisin niin ostettaisiin oma asunto ja uus auto. Hmm mitähän muuta. No ne ainakin.

Taas on ollut koko viikonloppu kiire. Eilennä oltiin koko ilta mun sukulaisilla kylässä. Ja heti kun kaupat tänään aukee suunnataan jumboon. Ja sitten mun vanhemmille ja sitten kauhealla kiireellä keskustaan tapaamaan syyskeijuja06. Mies saa Veetin kanssa päivän viettää.

Mutta nyt taidan mennä kaunistautumaan että päästään ajoissa liikenteeseen.

Öttis, Veeti ja masuasukki rv37+4

Vierailija
31/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää kauheasti huominen haastattelu! Pelkään, että mut istutetaan heti koneen ääreen ja testataan taidot. Tietty se on jossain vaiheessa kuitenkin edessä, mutta on niin ankeaa, kun ei ole ohjelmaa kotona ja pääse harjottelemaan piiiitkän tauon jälkeen. Kauheaa, jos joku kyttää selän takana koko ajan mitä teen. Tai jos en taaskaan osaa kehua tarpeeksi itseäni:( Mitä jos mokaan, vaikka firma selväsi on halukas ottamaan kaikki potentiaalisetkin ehdokkaat töihin. Koulutustakin ois luvassa tarpeen mukaan. Mitä jos saankin paikan. Olenko sittenkään valmis menemään töihin. Mistä yhtäkkiä revin pienemmälle päiväkotipaikan ja varsinkaan esikoisen kanssa samasta päiväkodista? Ahistaa:(

Kiitos, kaarimaljat varmaan jo täytetty! Olette ihania! :)

Ps. Minä kuljen nykyään paljon puistossa kaarimalja kädessä ja leikin terapeuttia. Yhdelle ihmiselle. Välillä vähän jo väsyttää kommentoida mitään, vaikka toki haluaa auttaakin.

Vierailija
32/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi tosi vaikeaa olla kertomatta, mutta jotenkin en sitten vaan uskaltanu... esim. jo Idaa odottaessa päätin et mitään ei osteta ennen ku rakenneultra on takana, nyt sama juttu. Yöllä ennen ultraa näin unta et olin ostanu pienet tossut ja sit unessa itkin et nyt kaikki ei voi mennä hyvin kun olen jo jotain ostanu vauvalle. Niin minäkö taikauskoinen? :D Lisäksi kuulin muutama viikko sitten että eräs " tuttavamme" odottaa lasta, ja vauvalla todettiin rakenneultrassa että toinen munuainen ei toimi lainkaan ja toinenkin on täynnä rakkuloita... joutuu vauva melk. heti synnyttyään leikkaukseen :((( jotenkin sitä ajattelee, että kun on nuori äiti (tuo tuttavamme on 19v) että automaattisesti lapset on terveitä ja iän myötä vasta riskit kasvaa... eihän se niin aina mene.

Ihanaa kun nyt voin kommentoida muiden odottajien juttuja :D niin monesti on tehny mieli sanoa Enkelille että täälläkin supistelee, mut ei niin paljoa, ja nyt onkin pari päivää ollut niin etten ole lainkaan supistuksia tuntenut. Samaa toivoisin Enkelillekin!

Ankkis: Onnittelut Lillille, vau!!! Kärsivällisyys palkitaan näköjään, Ida on nyt koko kesän ollut vaihtelevasti vaipoissa ja välillä taas päiviä et ei käytetä vaippoja... ei vaan vielä(kään) oikein osaa sanoa milloin on pissahätä, mut yleensä jos ilman vaippaa on niin vahinkoja sattuu 1-2/pvä... ja joskus niitä huonoja päiviä kun on koko ajan housut märkänä. Veikkaa vaan tulevan vauvan sukupuolta, kerron sitten oletko oikeassa :)

Ynikselle tsemppiä työhaastatteluun!

Manteli: Ida nukkui laivalla ihan ok, otettiin toiseen alasänkyyn sellainen turvalaita (saa laivan infosta ku pyytää), 8h Ida nukkui heräämättä (kotona nukkuu 9h, et ei iso muutos). Heräsi sitten siihen ku tultiin Tukholmaan, mut esim. yöllä ei heränny ku ahvenanmaalle tultiin, vaikka laiva " tärisi" ihan hirveästi.

Leanna: Juu toinenhan tämä, nyt alkaa vauvamaha erottua kun en ole mikään pienenkokoinen muuten. Hurjasti tosiaan Sissinkin viikot rientää!

Pitäis lähteä kauppaan, mä tarviin uusia vaatteita ja sit miehen äiti lupas Idalle ostaa synttärilahjaksi vaatteita (Ida on kasvanut kesällä ihan hurjasti, esim. kengänkoko 22->24) niin mennään yhdessä niitä valitsemaan. Ainakin niitä Lindexin trikoohousuja täytyy saada, Ynikselle piti jo aiemmin kommentoida et ne on tosiaan jotenkin lyhyitä nykyään. Idalla on käytössä koko 98cm, vaikka ei tyttö ole kuin ehkä 83cm pitkä! Tosin on kyllä aika pitkäjalkainen neiti.

Ida huutaa äitiä, pitää mennä

Petra

Vierailija
33/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Idalle syntyy pikkuveli. Että vauva on poika. Veikkaukseni perusteet: Vaikutat tietävän varmasti tulokkaan sukupuolen. Käsittääkseni noilla viikoilla voi nähdä pojan vehkeet jo melko suurella varmuudella, mutta ei tyttöjen vehkeitä. Voin toki olla väärässä, ja jään odottamaan vastaustasi mielenkiinnolla.

Tikru-Pikru, muistat oikein, Lilliä ei vielä pari viikkoa sitten kiinnostanut pottailu juurikaan. Viimeisimmän viikon aikana on tapahtunut valtavia edistysaskeleita oikeaan suuntaan. Liekö vaikutusta ollut suurilla kehuilla mitä muutamasta onnistumisesta ansaitsi vai kenties tarhan ryhmäpottaistunnoilla, joissa hän on saanut muilta lapsilta mallia? Tai sitten asia vaan etenee äkkiä sen ahaa-elämyksen jälkeen, kun Lilli hiffasi että miten tämä homma oikein menee.

Takaisin työhommiin...

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
34/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 92cm on varmaan vielä iso niissä trikoissa. Pitää ottaa neiti mukaan, jos käyn jotkut ostamassa ja vähän mittailla ja jättää kutistumisvara. Voi olla, että 86cm on hyvä. Pituutta ehkä hieman Idaa enemmän, mutta pitkäselkäinen. Noita trikoita ei ole pienemmällä tainnut vielä olla koskaan. Isompi oli keväällä 102,5cm ja käytössä on nyt 116cm kokoiset. Ovat vähän pitkiä, kun ovat myös vyötäröltä vähän löysiä, mutta 110cm on sellaset, että nilkat vilkkuu.

Jatkan surffailemaan jotain haastatteluun liittyvää, etten ois ihan niin pihalla:)

Vierailija
35/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, Tomera, voi miten ihania uutisia! :) Mä en millään olis kyllä arvannut! Salasit tosi taitavasti! :) ONNEA!!! Ja mukavaa jakaa supistuskokemukset sun muut! Vaikka toivon tietty supistelemattomuutta!

Ankkis, onnea Lillille! Tosi hienosti ja nopeasti oppinut tyttö pois vaipoista!

Manteli, kiva kun häät sujui mukavasti! Mäkin haluisin päästä marjoja keräämään!

LottoG: Oma talo, uusi auto ja mulle ajokortti. Lasten ja oman tulevaisuuden varalle säästöön. Joku matka. Äidille. Srk:lle ja lähetystyöhön. Jonnekin hyväntekeväisyyteen. Ainoa ongelma on, ettei lotota! ;)

Ynis, peukut on pystyssä! Kyllä kaikki menee hienosti ja niin kuin pitääkin!

Mä kävin yöllä sulkemassa ikkunoita, kun savun haju oli niin kamala. Aamu oli kuitenkin tuulinen ja puistoon lähdettiin, savutkin tuntui hälvenevän. Nea ilmoitti jo matkalla, ettei halua puistoon. Yritti kaikin keinoin välttää hiekkalaatikolle menoa, kun sen läheisyydessä oli muita lapsia. Seisoi varmaan vartin portilla ja sanoi haluavansa lähteä pois puistosta. Pidin pintani ja pari tuntia ulkoiltiin, mut ei oo kivaa kun lapsikammo vaan jatkuu.. Jos tää ei ala helpottamaan, niin täytyy miettiä mitä tehdään synttäreiden kanssa. Paljon lapsia tulossa ja Nea siis vaan on sylissä ja itkee. Ei kiva juttu ei. Pitää miettiä..

Eilinen ilta meni mukavasti, kun kaveri viihtyi myöhään kylässä. Mies on aamuvuorossa ja tunnin päästä tulee kotiin. Illalla tuleekin hyvä ystävä pariksi yöksi kylään, seuraavan kerran nähdään ehkä ens vuonna, kun palaa ulkomaille.

Jotain taas unohtui, mut lopettelen nyt. Sohva kutsuu lepäämään. Mukavaa sunnuntaita!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv26+1

Vierailija
36/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti alkaa ilmanlaatu siellä etelässäkin parantua! On se touhua veli-venäläisillä, annetaan palaa vaan, käsittämätöntä. Astmaatikoilla on varmasti henki ahtaalla.

TOMERALLE ONNEA! Olet aikasmoinen suppusuu! Hassua miten erilailla nuo vatsat näkyvät. Minulta yksi työkaveri kysyi kun olin sokerirasituksessa, taisi olla rv18, että odottelenko ambulanssia? Luuli että olen synnytttämään lähdössä..

Lottog; talon laajennus, toinen auto, Equador ja Galabagossaaret, navetan täysikorjaus (sinne biljardihuone ja kunnon tallit hevosille), viikkosiivoojan palkkaaminen ja tekisin lisää lapsia ja olisin kotona kunnes nuorimmainen täyttäisi ainakin 4v. Puutarhan teetättäisin myös valmiiksi, tulisi paljon kivetyksiä yms. suuritöistä.

Haaveileminen on kivaa. Nyt postimyyntikuvaston pariin. Luulin nähneeni kivan olkkarin ja lastenhuoneen maton. Täytyy tutkia tarkemmin. Kukkasiopulitkin täytyisi valkata ja tilata.

Lattiat ja vessat pesty. Äiti tulossa pariksi päiväksi, kivaa. Äiti on sellainen raikas tuulenhenkäys. Kaikki hommat hoituu hältä vain suit sait. Tosin täytyy komentaa äitiä myös lepäämään. Hän tahtoo häärätä niin, että unohtaa ettei ole ihan kunnossa.

Ynikselle rauhallista mieltä! Kyllä se hyvin menee! :-)

Lila75

Vierailija
37/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntekeväisyyteen myös niitä lottorahoja, ainakin Animalialle ja Planille.

Vierailija
38/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies läks treeneihin,ei pääse huomenna ku mun pitää hakee autonomistajat kentältä..Tylsää ku meni!!!!

Hienoa Lilli!!!

Meillä pottailaan entistä huonommin!Typy ei malta istua vaan nousee ja istuu ja ajelee potalla ympäri vessaa ja touhuaa vaikkamitä!Kukaan ei jaksa olla vessassa ja ootella niitä touhuja..jos jättää yksin sinne,neiti pumppailee saippuapullot tyhjäkjs ja syö rasvoja yms.

Ynikselle Tsempit työhaasatteluun!!Olet ajatuksissa huomenna!Vielä Onnenpotku takamuksille :-)

MAnteli:Me oltii kesällä laivalla ja typy joka tähän asti on itkeny aina yöt vieraassa paikassa,nukku 8h molempina öinä putkee!

Me laitettii lattialle yhestä sängystä petari ja sit lakana viritettii sillee kouruks siihe sänkyjen välii ja siinä typy nukku!Oli pakko ku mun sekä pojan piti olla alasängyissä..

Huomenna alkaa eskari ja vienti ja hakurumba..en jotenki jaksais!

Täytys Kelalle alkaa valitusta väsäämää jos eivät ihan mun kaikkia rahoja veis!

jatu

Vierailija
39/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että Lilli oppi pottailemaan!

Kivat wc-harrastukset Jatun Typyllä. Nykyisin pikkuneitien kosmetiikan käyttö alkaa jo hyvin nuorena. ;-)

Tätini noituu aina sitä, kun talossa on 4 pitkähiuksista naista (3 teiniä ja äiti). Kuulemma hiuksiin läträttävien aineiden rahoilla, elättäisi jo jonkin Afrikan valtioista. :-D

Lila75, taas

Vierailija
40/47 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jouluvauvoja lisää!!! Suuren suuret ja lämpimät onnittelut myös täältä!

Ajattelinkin että mitähän on sattunut, kun pino venähtänyt niin pitkäksi, eilen kun kävin ip kurkkimassa oli vasta muutama viesti.

Meillä täällä kamala kiirus, mä maalaan aitaa ja mies sirkkelöi viimeisiä lautoja ja kasaa aitaelementtejä. Ja poikanen tekee pahojaan minkä ehtii, kun kumpikaan ei oikein ehdi sitä vahtia.... Ei vaan, yllättävän hyvin on mennyt.

Tääl ei onneksi vielä ainakaan (kop kop) haise savu, toivottavasti ne sais ne palot kuriin tai sade sammuttais ne pian.

Nyt lyhyestä virsi kaunis, tarttee mennä taas maalaamaan.

vointeja!

äitikuu