SYYS04Mammat, WIIKKISBÖÖ!
Kommentit (47)
Waltavan ihana uutionen Tomera! Kylläpä onnistuit tosiaan salaamaan asian. Minä olen kanssa sellainen lörppäsuu, etten olisi moiseen pystynyt ;))
Tänään on koko päivä menty paikasta toiseen. Aamupäivä meni kirkossa ja seurakuntakodilla. Osallistuimme näet perhekirkkoon, kun tyttö keskimmäinen aloittaa ekaluokan ja tulevat koulukkaat saivat siunauksen ja kirjan. Seuraavat tunnit vietimme ystäväperheen luona. Heillä on samnikäinen tyttö ja perheen äiti, ystäväni, sairastaa. Illemmalla kävin vielä leikkailemassa kaavoja ja sovittelemassa koeversio-iltapukua. Parin viikon päästä käytän tuota iltapukua sitten Rotisseurs-juhlissa :)
Antsa jaksoi olla todella mallikkaasti kirkossa. Jumalanpalvelus kesti tunnin ja poika istui isinsä vieressä/sylissä rauhassa koko ajan. Tyttö keskimmäinen (tuleva ekaluokkalainen siis) kääntelehti ja vääntelehti vieressäni, niin, että piti pari kertaa jo tuimasti ilmeillä ;)
OIkein paljon tsemppiä, Ynis, työhaastatteluun!!! Kyllä ne sinut valitsevat, jos hyvän päälle ymmärtävät.
Jaksamista kaikille savun keskellä yskiville. Tuntuu aivan kummalliselle, miten Helsinkiin asti metsäpalojen savut rajan takaa tuulten mukana kulkeutuvat.
Kauniita unia kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa!
Saamuska♥
Mies kävi illalla kaupassa. Toi sitten marianne-suklaalevyn. Nyt se on mun mahassa! Ihan koko levy.... Eikä ole edes oikeen huono olo! Menkat päällä, kokoajan vois mässyttää jotain herkkuu... No, millon en... En uskalla mennä vaa' alle! Hirvittää paljonko on tullu takas...
Mitään kivaa ei näyttäis telkkarista tulevan tänään. Täytyy surffailla siis.
Jatulle jaksuja aamuun!!!! Mies ens viikon lomalla joten meillä menee rytmit taas päin... Sassalta jätettiin tänään päikkärit väliin kun heräs vasta puol 10!! Meni sit heti kasin jälkeen nukkumaan. Aah!
Hmm... Tosi kiva herätys oli taas tänään. Kuultiin kun neiti sitten avas takapihan oven ja meni ulos!!! Siinä ei ole avaimella laitettavaa lukkoa ollenkaan, vaan käännettävä nipsu jonka neiti on siis oppinu jo aukaseen...... Tosi kiva!!! Perjantaina mulla soi herätys klo 8. Ihmettelin sit hetken siinä etteikö mies olekaan lähteny ajoissa töihin vaikka illalla nimenomaan sanoi että lähtee aikasin. Kunnes tajusin että Sassahan se niitä ääniä tekee... Nousin pikana ja löysin neidin keittiöstä: seisoi omalla tuolillaan apupöydän luona. Toisessa kädessä paahtoleipä ja toisessa kädessä ruisleipä... Neiti vissiin tuumas että alkaa tekee itelleen aamiaista kun ei kukaan tuu antaan???? Tohon takaoveen on pakko saada joku lukitus, hiukan epäturvallinen tuo on. Onneksi piha on aidattu, ei sentään tielle pääse juokseen...
Ruis-latistus jäi siihen yhteen palaan... Raapi nimittäin seuraavana yönä taipeensa ihan verille :( Mietin etten keksi muutakaan syyllistä mutta mietin silti että pitäiskö kuitenkin varmistaa se uudella kokeilulla... Sassa näyttäis muuttaneen oireiluaan mahasta iholle... Suuri osa mahan hyvästä kunnosta johtuu varmaan Rela Dropseista. (?) Menee edelleen tuplana, siis 2 X 5 tippaa / vrk. (kun sassalla siis oli se clostridium difficile elimistössä valloillaan...)
Meillä on probleemana edelleen c-vitsku. Pileltä sain neuvoja jo aikoja sitten vitskuihin mutta ongelmana onkin se ettei se ole onnistunu! Ei suostu ottaan millään Yliopiston apteekin vitskua, eikä multitabsin pureskeltavaa... Tuoretta syötävää en siis myöskään ole saanut menemään, lukuisista yrityksistä huolimatta :( Edelleen vaan Muskun päärynä, eikä sitäkään joka päivä......
Sorry että meni algeeria-jutuiksi... olis kuulunu alpiin. Mut olis jääny kirjottamatta...
Suklaata massu täynnä,
Kerppu
Ankkis: aivan oikein, niinhän se ultratäti sanoi että poika olis. Eihän se ihan 100% varmaa ole, mut ei kyllä yhtään täti epäröiny ku näytti meille et mistä hän sukupuolen päätteli. Ihan hassu olo, ettäkö Idan mekoille ja vaaleanpunaisille samettihousuille ei tulisikaan enää käyttöä...
Käytiin Myllyssä ostoksilla, miehelle sanoin et tehdään niin, et jättää mut sinne kauppaan, mä kattelen ens vaatteita ja sit teen ruokaostokset, ja mies ja Ida voi mennä miehen vanhempien luo siks aikaa... onnistuiko?? no ei, joten pikaseen kiersin pari vaatekauppaa miehen, Idan ja miehen äitin kanssa, ei hyvää shoppailuseuraa lainkaan... poh.
Kivat on typyn vessapuuhat :)))) tosin uskon et ei äitiä naurata. Meillä on aina vessanovi kiinni, ja se ovi on vähän jäykkä niin Ida ei sitä auki saa. Jos ovi unohtuu auki niin Ida menee samantien pesee vessanpyttyä... ja kerran kuulu vessasta et pippa, pippa, pippa, ihmettelin et mitä Ida tekee. No se oli ottanu mun rasvapurkin ja siitä puristeli lattialle tippoja, varmaan muisti ku päiväkodissa pumppupullosta otetaan tippa, ja putsataan kädet. Meillä vaan putsattiin rasvalla sit lattia.
Enkelille jaksuja puistoiluun, toivottavasti pian helpottaa. Ida ei toisista lapsista kauheasti välitä, meidän lähipuisto rajoittuu metsään ja siel kasvaa mustikoita... eli sen sijaan et Ida leikkis niin se syö vaan mustikoita ja sit takas kotiin.
No niin mun piti vaan pikaseen tulla, mies on jämähtäny telkkarin eteen eikä mitään tapahdu näköjään...
p+i
Väsyttää kauheasti, mutta saankohan nukuttua. En tiedä onko paikkaan montaa hakijaa, vai ovatko muutenkin niin tarpeessa, että ottavat suunnilleen kaikki vähänkään sopivat. Toivottavasti osaan vakuuttaa heidät, että minussa ois potentiaalia. Minä nimittäin tiedän, että ois, mutta tän hetkinen tilanne vaan on vähän surkea. Edellisestä työpaikasta on 6v aikaa. Nyt on kyseessä firma joka osaa varmasti kysellä vaikeita ja tosiaankin voi laittaa mut suoraan koneen äärelle testaamaan taitoja. Ohjelmaan on tullut monta uutta versiota sen jälkeen, kun minä olen sitä käyttänyt.
No, huomenna puolen päivän aikaan taidan olla vähän viisaampi... Jos tää paikka ei tärppää, niin sitten voi olla aika epätoivoinen tilanne.
T: Ynis
Nuo Sassan puuhat on just sellasia miks typy on toivottavasti vielä kauan pinniksessä!!Kunhan pysyy siellä!
Vessan ovet meilläki aina kiinni,kahvat on käännetty,mutta jos unohtuu tai jättää hetkek potalle ni heti tapahtuu!!
Typy ei nukkunu eilen ku vartin unet autossaja tänää nukku puol kymppii,nukku päikit ja ainaki äsken vielä valvo sängyssä...Et sillee!!
Illalla käytii ajelulla,huomenna lähtee auto pois..voi niisk!!!! :-((
MEnkat alko ja herkku himo jyllää täälläki!!
jatu
Pitäis varmaan jotain koittaa joka päivä laittaa, kun muuten ei tahdo päästä taas alkuun. Nolottaa vain niin, kun ei sitten puoliakaan muista tsempata/ kommentoida... Mutta onneksi aina joku muistaa.
Onnea, Tomera! Kylläpä tosiaan pitkään maltoit pitää salaisuutena.
Tsemppiä huomiselle, Ynis!
Lottog: Lainat pois ja vielä astetta isompi auto. Parempi kun ei enempää voittaiska, niin ei tulis liian vaikeita mietittäviä, että ketä ja mitä pitäis auttaa rahoilla.KOhteitahan piisaa. Mä tosi harvoin lottoan ja mieskin kait lähinnä silloin, jos on suurempi potti tarjolla.
Mulla on tosi paljon vaikeuksia ajan hahmottamisessa nykyään. Kyllä tiedän, että huomenna alkaa miehellä työt ja ti esikoisen eskari, mutta en silti sitä kunnolla tajua. Mutta eiköhän arki pukkaa päälle väkisin. Kunhan nyt älyäisin laittaa kamppeet kuntoon molemmille. Ja huomenna on vielä synttärikakun tekoa ja vieraitten kestitsemistä.
Ja taas ajatus katkes... toivoton tapaus
T@hti
Ihana uutinen!
Enempää en ehdi, sillä minun ihanasta herrantertustani on muuttunut ihan yhtäkkisesti AIVAN JÄRKYTTÄVÄ UHMAINEN, EIEIEI, MINÄMINÄMINÄ, HEITTELEVÄ JA HEITTÄYTYVÄ KAVERI. Näinkö se uhma sitten tulee kuvioihin, sopivasti samaan saumaan töiden ja pk:n kanssa. Kokoajan on tahtojen taistelu päällä. huh. Äitiinsä tullut ;)
hk