Voi ei, kohta on taas kesä ja on pakko käydä mökillä
Ainakin pari kertaa.
Kellään vastaavia ajatuksia?
Kommentit (15)
Muutan mökille toukokuussa heti vapun jälkeen. Niin olen tehnyt monta vuotta. Käyn ensi viikolla mökillä vähän katselemassa.
Miten niin on pakko? Minua ei millekään hyttysten kotiseudulle saisi, ei ole mökkiä ja erittäin hyvä niin.
Omasta päästä kärsii koko ruumis.
Jos en jostain tykkää niin hankkiudun eroon.
Hankkiudu eroon heistä, jotka pakottaa.
Tai tee selväksi kantasi.
Itse rakastan mökillä oloa, mutta minulla on peheenjäseniä joille mökkeily on epämieluisaa. Ja he eivät tule mökulle, välit silti välittävät.
Olen ollut mökillä jo kuukauden. Muutaman kerran käynyt officella kaupungissa.
Jos mökki tuntuu vain ikävältä velvollisuudelta, eikö olisi parempi myydä se pois?
Ah, olispa mökki ja auto, jolla ajaa sinne.
Jos ei mökkeily kiinnosta, niin miksi mennä sinne ollenkaan?
Koko ajan ollaan odotettu että pakkaset menee ohi ja päästään mökille. Mikään ei ole sen ihanampaa, hiirenpaskat huitsin Nevadaan ja taloksi, kesä alkaa siitä!
Yök, alkeelliset mökkiolot ja hyttyset. Painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa työleirille.
Eipä ollut työleiri mutta silti vaihdoin matkailuautoon. Aikansa kutakin.
Mulla on yks homma mökillä nimittäin mökkini takapihalla on sellainen 8 kertaa 8 metrinen kuoppa ja syvä varmaan 4 metriä. Se on ollut kala-allas joskus 20 v sitten. Se kuoppa pitää täyttää maa-aineksella ja sitten tasottaa. Siihen tulee varasto sen paikalle aion sen itse rakentaa. Pitää alkaa pian soitella jollekkin jolta saa soraa tai jotain maata että saa sen kuopan täyttää.
Alkukesällä hyttystä, mäkärää, paarmaa ja loppukesällä hirvikärpäsiä. Juhannuksena päissään mölyäviä mökkinaapureita.
Päinvastoin!
11pv ollut tänävuonna ja 20 viikkoa edessä! Odotan jo kovasti että pääsen "möksälle"
Ei tosin Suomessa