Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit
Kommentit (931)
itselle tulisi jotenkin pedofiili olo, jos nainen olisi 152cm. harmi ettei yli 180 cm naisia ole vapaana
Joo, joillaki naisil on miesten kriteerit lähteny iha pikkuse lapasesta… :D Tai tollee sanottas, jos mies olis kiinnostunu ainoastaan alle 155 senttii pitkistä naisista. Joskus noi jutut menee tollee hassusti. :D
Olen 154cm nainen ja viehätyn kun mies on yli 180cm. Itselleni lyhyys on todella iso turn off. En minä sille mitään mahda, ei vaan viehätä niin ei viehätä. Lisäksi lyhyet miehet ovat yleensä todella vaikeita luonteeltaan. Kohtelevat meitä lyhyitä naisia kuin jonain omaisuutenaan.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyiden miesten pitäisi lopettaa valittaminen ja nostaa itsetuntoa. Tämän takia naiset eivät tykkää lyhyistä miehistä. Ole itsevarma, komea, lihaksikas ja fiksu, saat kyllä naisen ehkä et treffisovelluksesta MUTTA ehkä mene tapaamaan naisia baareihin tai muualle.
Olet tavallaan oikeassa, eli lyhyys on tavallisen hailakalle miehelle viimeinen naula arkkuun. Jos on komea, menestynyt ja varakas, niin ei ole ongelmia saada laadukkaitakaan naisia. Mutta onhan se toisaalta huvittavaa, kuinka paljon pituus vaikuttaa pariutumiseen tavallisemmilla miehillä. Pää napsahtalee ovin karmiin, ja se on niin vaan seksikästä.
Todellisuudessa pitkä honkkeli myös kaatuu helpommin maahan, jos aletaan pohtia kivikautisia myllytaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-metrisiä miehiä pistettiin ennen vanhaan friikkisirkuksiin, nykyään ne on halutuimpia miehiä naisten keskuudessa. Hyi v*ttu.
No ei pistetty. Aina ne on olleet haluttuja ja ihailtuja. Pitkät pohjoismaiset viikingit jo aikanaan ristiretkillään olivat naisten fantasioiden kohde.
Kiitos naisille - siksi esim. musta tuli ruma roteva pitkä nainen, koska teillä on hirveä tarve tehdä kakaroita hirviömiesten kanssa. Miksi vitussa ette voi miettiä keiden kanssa lisäännytte? Ei yksikään nainen halua olla pitkä tai varsinkaan roteva. Lopettakaa lisääntymästä pitkien ja/tai leveäharteisten miesten kanssa.
T. Mies 165cm
No elämä olisi huomattavasti helpompaa lyhyenä miehenä kuin pitkänä naisena. Eli olisinkin. V*ttu jos et ole siro, lyhyt nainen niin olet pala paskaa miehille.
Erikoista. Itse olen 178 senttinen nainen ja vientiä on aina riittänyt vaikka muille jakaa. Nimenomaan pitkät miehet ovat viehättyneet pituudestani ja myös sanoneet sen ääneen. Pitkät sääret eivät mene koskaan muodista.
Painoindeksi on toki aina ollut kohdillaan.
Epävarmat naiset eivät kestä itsensä pituisia miehiä. Seksikkäintä naisessa on itsevarmuus ja että on sinut itsensä kanssa. Nämä 160-170 pituiset naiset jotka odottavat sitä 190senttistä prinssiä jäävät yksin kun mikään ei kelpaa ja kun pitävät miehen tehtävänä saada nainen tuntemaan naiselliseksi ja hyväksi vaikka se lähtee ihan omien korvien välistä.
Koska naiset rakastavat pitkiä miehiä. Siksi. Jos olet 190cm pitkä, voit olla vaikka sarjamurhaaja, seuraa riittää silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-metrisiä miehiä pistettiin ennen vanhaan friikkisirkuksiin, nykyään ne on halutuimpia miehiä naisten keskuudessa. Hyi v*ttu.
No ei pistetty. Aina ne on olleet haluttuja ja ihailtuja. Pitkät pohjoismaiset viikingit jo aikanaan ristiretkillään olivat naisten fantasioiden kohde.
Kiitos naisille - siksi esim. musta tuli ruma roteva pitkä nainen, koska teillä on hirveä tarve tehdä kakaroita hirviömiesten kanssa. Miksi vitussa ette voi miettiä keiden kanssa lisäännytte? Ei yksikään nainen halua olla pitkä tai varsinkaan roteva. Lopettakaa lisääntymästä pitkien ja/tai leveäharteisten miesten kanssa.
T. Mies 165cm
No elämä olisi huomattavasti helpompaa lyhyenä miehenä kuin pitkänä naisena. Eli olisinkin. V*ttu jos et ole siro, lyhyt nainen niin olet pala paskaa miehille.
Erikoista. Itse olen 178 senttinen nainen ja vientiä on aina riittänyt vaikka muille jakaa. Nimenomaan pitkät miehet ovat viehättyneet pituudestani ja myös sanoneet sen ääneen. Pitkät sääret eivät mene koskaan muodista.
Pitkä nainen jolla on hyvä kroppa, on todella näyttävä ilmestys, ei voi kiistää.
Jokainen asettaa omat kriteerinsä kumppanilleen. Miksi minua ärsyttäisi jonkun tuntemattoman ihmisen kriteerit? Ennemmin ne saattavat huvittaa, kun viime viikolla bongaamani, joka haki palomiestä. Isoissakin kaupungeissa rajaa potentiaalisen joukon varsin pieneen, mutta jokainen saa asettaa ihan niin hullunkuriset kriteerit kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄
Siksi että silloin mies on ehkä painavampi kuin nainen. Naisystäväni ovat olleet minua lyhyempiä, mutta vähintään 20 kiloa painavampia. Itse olen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies 165cm
Minä olen 175 cm pitkä ja käytän mielelläni korkeita kenkiä. En ole koskaan kokenut, että pituus tekisi minusta vähemmän viehättävän.
Haluaisitko siis nyt erityisesti tavata juuri tuon naisen? Hänhän vaikuttaa aivan ääliöltä.
Itse en pidä näitä ominaisuuslistoja ollenkaan järkevinä. Kun sitä oikeasti ihastuu johonkin niin se on lähinnä kemiaa, eikä siinä vaikuta tuollaiset yksityiskohdat. Listoja laativat ihmiset on mielestäni ääliöitä, eivätkä tiedä mitä rakastuminen edes on. Tuollainen ihminen ei etsi rakkautta, vaan esiteltävää esinettä. Typerämpiä on ehkä vain ne ihmiset jotka väkisin haluaisivat mahtua jonkun asettamiin raameihin ja kun eivät mahdu niin suuttuvat.
Naisille nyt vain on sallittua vaatia miehiltä mitä vain haluaa. Siihen on myös varaa; aina löytyy monta miestä jotka yrittävät tehdä vaikutusta ja pyytävät treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle ei kelpaa ne, joilla ei lue tekstissä noin? Onko pakko saada just ne jotka haluavat pitkän miehen?
No tämäpä se! En ole oikeasti koskaan ymmärtänyt miesten kitinää naisten pituusvaatimuksista, sillä todellakaan kaikilla naisilla (varmastikaan suurimmalla osalla) niitä vaatimuksia ei ole. Jokaisella on oikeus omiin mieltymyksiin ja jos joku suoraan ilmaisee etsivänsä jotain muuta kuin just sinä olet, miksi haluaisit tällaisen henkilön?
Jos tinderissä törmäsin profiiliin jossa mies ilmoitti etsivänsä jotain aivan muuta kuin mitä minä olen, en todellakaan jäänyt ruikuttamaan kyseisen miehen perään ja pahoittanut mieltäni vaan huitaisin vasemmalle ja jatkoin sellaisen etsimistä jolle kelpaan. Esimerkiksi profiilit joissa mies kertoi etsivänsä sosiaalista ja iloista naista menivät minulla suoraan vasemmalle. Samoin jos mies käytti tulkinnanvaraisia käsitteitä siitä mitä etsii, vasemmalle meni suoraan (esim. urheilullisen naisen etsijät).
Jokaisella saa olla omat kriteerinsä. Mutta nykyään naisten profiileissa tuntuu olevan trendikästä mainita, että etsitään "aitoa ihmistä ja suhdetta ". Ja silti tämän lisäksi laitetaan rivi pinnallisia kriteereitä esim. 180cm pituustoive. Useimpien ihmisten mielestä aitouteen kuitenkin kuuluu toisen kunnioitus, huumorintaju,jaetut arvot jne. Enkä usko miestän kirjoittavan etsivänsä aitoon suhteeseen alle 25v ,laihaa punpäätä. Tai ainakin tällekin naurettaisiin räkäisesti.
Useimpien (miesten ja naisten)ongelma nykyisessä deittailussa tuntuu olevan väärät kriteerit. Siis ei liian kovat mutta väärät. Etsitään pitkää parisuhdetta, mutta ihmistä niihin etsitään samoilla kriteereillä kuin yhden illan juttuihin(pitkä,laiha,hyvät tissit,nuori). Ihmisten tulisi harrastaa enemmän itsetutkiskelua: Millainen minä olen? Mitä pidän tärkeänä? Millaisen suhteen haluan? Millainen ihminen sopisi tähän suhteeseen? Ja jos etsii yhden illan juttuja,missä ei mitään vikaa,niin painottaa enemmän ulkonäköä. Mutta jos haaveilee pitkästä suhteesta, niin miettii minkälainen ihminen on paras siihen. Mitä se 170cm miehen pituus haittaa, jos tarkoitus on elää ja perustaa perhe yhdessä? Terv:32mies
Dan Koivulaakso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaljamahainen harvahapsiukko haluaa itseään vähintään 10-vuotta nuoremman, hoikan ja timmin naisen? Miksei nainen saisi vaatia mitään?
Saa mieskin vaatia. 152 senttinen pätkänainen ei kuitenkaan saa 180 senttistä miestä.
Saa toki jos mies haaveilee pikkutytöistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄
Veikkaan siksi, että voi tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi.
Juuri niin. Nainen haluaa olla avuton prinsessa vahvan miehekkään miehen kainalossa. Sitten ihmetellään, että miksi useimmin haastavaan ja vastuulliseen (ja siksi hyvinpalkattuun) työhön valitaan useammin mies, eikä avutonta naista.
Lihavat naiset haluavat pitkän miehen jotta voivat tuntea itsensä ”pieneksi.” Itsepetosta se on.
Itse vedän vasempaan kaikki, joilla mitään ulkonäkötoiveita profiilissaan, se on niin junttia, kertoo sivistymättömyydestä ja lähtökohtaisesti laatumiehillä ei mitään kriteerejä ole lueltuina, osaavat hoitaa asian hienovaraisemmin. Niinkuin laatunaisetkin, minusta naisten tapa tivata miesten pituutta on myös niin junttia...
Pituus ei auta yhtään, jos ei ole muut asiat miellyttäviä. Kokonaisuus ratkaisee.
Mieluummin lyhyt ja fiksu, kuin pitkä ei fiksu.