Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit
Kommentit (931)
Lyhyiden miesten pitäisi lopettaa valittaminen ja nostaa itsetuntoa. Tämän takia naiset eivät tykkää lyhyistä miehistä. Ole itsevarma, komea, lihaksikas ja fiksu, saat kyllä naisen ehkä et treffisovelluksesta MUTTA ehkä mene tapaamaan naisia baareihin tai muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?
No mistä ihmeestä minä sen tietäisin? Kysy siltä naiselta.
T. N 168cm jonka viimeisin miesystävä oli 170cm
Ps: Miksi ihmeessä sun pitää välttämättä saada se nainen, joka haluaa pitkän miehen?
Luultavasti se sama syy, minkä takia pitää saada nainen, joka haluaa ensitreffeillä miesten kustannuksella ravintolaan, vaikka mies itse haluaisi ulkoilutreffit sporttisen naisen kanssa.
Juuri näin.
Koska ulkoilutreffeille lähteviä sporttisia naisia ei ole saatavilla.
Jos nainen on sinusta kiinnostunut, hän todellakin lähtee kanssasi ulkoilutreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
En ite ymmärrä mitä vatun väliä sillä pituudella on.
Pidemmät miehet ovat paljon itsevarmempia, vahvempia ja muutenkin yleensä pitkät miehet näyttävät paremmilta kuin lyhyet naisillw.. tietenkin ottaisin mielummin lyhyen ja paksun miehen kuin pitkän ja luurangon.. Se on vain tosiasia. Sama kuin useimmat miehet eivät näe läskejä naisia viehättävinä tai 140cm naisia.
Älä jaksa yleistää. Me naiset ei olla yhtenäisesti ajatteleva massa.
En tarkoittanut yleistää. Tarkoitan että useimmat naiset samoin kuin tarkoitin että useimmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 167cm ja haluaisin 190cm miehen, mutta se ei ole tietenkään vaatimus. Kemia on tärkeintä.
Olen seurustellut 167cm miehen kanssa ja en tykännyt, koska hän ei tykännyt kun pidin korkokenkiä... joten en halua seurustella minun pituisen muehen kanssa.
Mikä logiikka?
Seurustelin joskus itseni mittaisen miehen kanssa, joka ei tykännyt kun pidin korkokenkiä. Ärsytti pelkästään tämän yksittäisen miehen herkkä ego.
Nyt seurustelen vähän itseäni lyhyemmän miehen kanssa, joka ei puutu kenkävalintoihini.
T. 175-senttinen N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?
No mistä ihmeestä minä sen tietäisin? Kysy siltä naiselta.
T. N 168cm jonka viimeisin miesystävä oli 170cm
Ps: Miksi ihmeessä sun pitää välttämättä saada se nainen, joka haluaa pitkän miehen?
Ei kukaan halua 155cm miestä Etenkään jos tämä olettaa, että hänelle kuuluu lyhyt nainen.
Ei niin. Eikä kukaan halua miestä jolla on mikropenis tai naista, jonka naama on palanut muodottomaksi tai joka on pyörätuolissa. Tai ainakaan lähes kukaan. Ei ainakaan, ellei tyyppi ole jonkun mielestä ihan mahava ihminen. Ja ei monet kuitenkaan ole, vioistaan huolimatta. Tasan ei mene onnenlahjat maailmassa. Vaihtaisitko paikkasi 176cm miehen kanssa, jos vaihtokaupassa saisit seisokissa 5 cm pitkän peniksen?
Pituuteen ei voi vaikuttaa, eikä siitä pidä moittia.
Useiden kommenttien osalta, osin täysin oma moka. Näin trimmin miehen kommenttina, ellei six-pack näy, mikä on hyvävartaloisen miehen lähtökohta, ihan oma vika. Kenenkään kun ei ole pakko vetää bisseä ja ellei treenaaminen yhdistettynä hyvään ruokavalioon kiinnosta, so sorry. No. Oma moka.
On oikeastaan älytöntä, että erinäiset divaritason miehet odottavat saavansa korkeatasoista naisseuraa, jos eivät itse vaivaudu huolehtimaan kunnostaan.
Tämä näin suhteiden välissä olevalta mieheltä, matematiikan laitoksen nörtiltä, joka kuitenkin tietää, miltä miehen vartalon pitää näyttää, jos naisilta kysytään.
Mä koko sydämestäni vihaan niitä naisia, jotka lisääntyy rotevien miesten kanssa. Se on vaan niin törkeetä esim. omaa tytärtä kohtaan. Mä mietin päivittäin itsemurhaa, koska olen (hyi hitto!!!) melkeen 170cm eli miehen pitunen. Lisäksi mun luusto ei ole laisinkaan siro, koska mun isällä on leveät hartiat. Ei voi kuin ihmetellä mitä mun äiti ajatteli, kun teki mulle näin? Miksi te ette naiset tajua, että kun lisäännytte rotevien miesten kanssa niin altistatte tyttärenne itsemurhaan tai anoreksiaan? Ei nainen halua olla iso vaan pieni. Ette voi laskea sen varaan, että lapsestanne tulisi poika.
Ei mulla ole pituuskriteerejä miehelle, joten en osaa auttaa. T. N 152cm
Eikös se oo ihan hyvä, että tuodaan esille vaatimus heti profiilissa? Säästetään kaikkien aikaa. Itse kun pätkänä näen tuollaisen profiilin, niin voin heti todeta, että ok eipä kiinnosta itseäkään. Next.
Kai nyt ihmisillä edes jotain vaatimuksia on, ei minuakaan yli 165cm hujopit tai läzkit kiinnosta. 185/85
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen ulkokökriteerit saa olla ihan mitä tahansa, mitä se muille kuuluu?
Miksi täällä sitten naisten ulinakerho valittaa jatkuvasti kun miehet haluavat vain missejä? Kun kerran jokaisen kriteerit saavat olla mitä ovat. Onko teillä matala äo?
Miksi sulle ei kelpaa ne, joilla ei lue tekstissä noin? Onko pakko saada just ne jotka haluavat pitkän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Taas joku pätkä on loukkaantunut :D
Läskinaiset täällä useammin loukkaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mä koko sydämestäni vihaan niitä naisia, jotka lisääntyy rotevien miesten kanssa. Se on vaan niin törkeetä esim. omaa tytärtä kohtaan. Mä mietin päivittäin itsemurhaa, koska olen (hyi hitto!!!) melkeen 170cm eli miehen pitunen. Lisäksi mun luusto ei ole laisinkaan siro, koska mun isällä on leveät hartiat. Ei voi kuin ihmetellä mitä mun äiti ajatteli, kun teki mulle näin? Miksi te ette naiset tajua, että kun lisäännytte rotevien miesten kanssa niin altistatte tyttärenne itsemurhaan tai anoreksiaan? Ei nainen halua olla iso vaan pieni. Ette voi laskea sen varaan, että lapsestanne tulisi poika.
En minä halua olla pieni. Haluan jaksaa kantaa raskaita taakkoja omin avuin pitkälle. Haluan myös ylettää mahdollisimman ylös ihan itse. Haluan myös saada suolakurkkupurkin auki omin kätösin. Meidän suvun naiset on pitkiä, ylpeitä ja uljaita. Mene sinä vaikka terapiaan vikisemään kompleksiesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen ulkokökriteerit saa olla ihan mitä tahansa, mitä se muille kuuluu?
Miksi täällä sitten naisten ulinakerho valittaa jatkuvasti kun miehet haluavat vain missejä? Kun kerran jokaisen kriteerit saavat olla mitä ovat. Onko teillä matala äo?
Se on varmaan tuo yksi rotevuuskompleksia poteva yksilö. Ei mua haittaa mitä miehet haluaa, on mulle aina jokunen suopunut silloin tällöin, vaikka en pikkuinen missi olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä halua olla pieni. Haluan jaksaa kantaa raskaita taakkoja omin avuin pitkälle. Haluan myös ylettää mahdollisimman ylös ihan itse. Haluan myös saada suolakurkkupurkin auki omin kätösin. Meidän suvun naiset on pitkiä, ylpeitä ja uljaita. Mene sinä vaikka terapiaan vikisemään kompleksiesi kanssa.
No kivat sulle, mutta mä haluaisinkin olla NAISELLINEN. Se vaan ei onnistu kun olen miehen pituinen ja kaukana sirosta. Musta ei ikinä tule naisellista. Kukaan mies ei näe mua naisena, koska olen pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 194cm ja 120kg. Mieluiten naisen pituus 155-165 ja normaalipainoinen. Tuohon kategoriaan meni myös exä, meistä kokoero toi kivan mausteen.
mä oon 158 cm ja 55 kg, enkä todellakaan halua kaapin kokoista miestä. Tinderissä laitan punaista rastia tuon kokoisille.
Eikä tarvi halutakaan. Onneksi löytyy pieniä naisia, jotka haluaa. Et varmaan haluaisi yhteisille luontoretkille ja muutenkaan samanlaisia asioita. Ihmisillä on erilaiset mieltymykset ja ne on iha ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa ole hyvä puoli ainakin se, että näet heti kuinka pinnallinen idiootti toinen on. Säästyy aikaa, kun ei tarvitse tuhrata sitä tuollaiselle kirjoittamalla. 🙂 Näin mä ajattelin aikoinaan niistä "läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko" -tyypeistä.
Tai sitten voisit laihduttaa ja hankkia piilolinssit.
Mulla on ollut jo melkein 30 vuotta sellainen mies, joka tykkää minusta sellaisena kuin olen. En kyllä muutenkaan viitsisi lähteä itseäni muokkaamaan mahtuakseni jonkun tuntemattoman miehen vaatimustasoon, varsinkin kun en edes olisi kiinnostunut sellaisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kivat sulle, mutta mä haluaisinkin olla NAISELLINEN. Se vaan ei onnistu kun olen miehen pituinen ja kaukana sirosta. Musta ei ikinä tule naisellista. Kukaan mies ei näe mua naisena, koska olen pitkä.
Kyynel! Menepä β-mies onanoimaan ja itkemään itsesi uneen.
Älä jaksa yleistää. Me naiset ei olla yhtenäisesti ajatteleva massa.