Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
661/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei saisi pitkistä miehistä kiinnostua? Kuka heistä sitten kiinnostuu? Onko ne vaan pitkille naisille vai mikä tämä juttu nyt on 😂 olen kyllä nyt sitten itse vieny 195 senttisen miehen joltakin lyhyenä naisena 👀 Anteeksi!

Onhan miehilläkin kriteerinsä mikä on ihan ok. Eikai nyt joku sporttinen panu 23 v ala seukkaamaan ylipainoisen sirpan 55 v kanssa, vain ettei vanhemmat naiset jotka haluaa nuorempia vaan loukkaannu? 🤔

Vierailija
662/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empiiristen kokemusten perusteella voin kertoa, että fiksuille miehille se, että nainen on samanpituinen tai jopa miestä pidempi, ei merkitse mitään.

- N 180

Eli fiksuilla ihmisillä ei saa olla ulkonäkökriteereitä? 🙈

Moni fiksu keskimittainen(kin) mies nyt vaan tykkää pitkistä naisista. Get over it.

Mulla on 172 cm naisena kyllä ihan eri kokemus. Näytän amazonilta kavereiden kanssa ja he saa kaikki miehetkin. Ja olen sentään kaunis! Oon kysynyt suoraa miespuolisilta tutuilta ja vastaus on ollut aina (oikeasti aina ja monelta) sama; lyhyt naisellinen nainen on kuuma. Ootan näitä miehiä itselleni jotka innostuu pitkistä naisista

Mä olen 176-senttinen nainen ja aina olisi vientiä. Ehkä oot vielä niin nuori, että epävarmuus omasta miehekkyydestä vaivaa samanikäisiä poikia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empiiristen kokemusten perusteella voin kertoa, että fiksuille miehille se, että nainen on samanpituinen tai jopa miestä pidempi, ei merkitse mitään.

- N 180

Moni fiksu keskimittainen(kin) mies nyt vaan tykkää pitkistä naisista. Get over it.

Mulla on 172 cm naisena kyllä ihan eri kokemus. Näytän amazonilta kavereiden kanssa ja he saa kaikki miehetkin. Ja olen sentään kaunis! Oon kysynyt suoraa miespuolisilta tutuilta ja vastaus on ollut aina (oikeasti aina ja monelta) sama; lyhyt naisellinen nainen on kuuma. Ootan näitä miehiä itselleni jotka innostuu pitkistä naisista

Mulla taas ihan eri kokemus. Itse pienenä ja hoikkana 153 senttisenä jään ilman kun pidemmät kaverit saavat kaikki miehet. Kerran yksi mies jopa päivitteli, että miten lyhyt olenkaan.

Jos olet vielä sporttisen hoikka niin mulle kiitos! M 187

Vierailija
664/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuhu että jaksatte jauhaa tätä ketjua vieläkin.

Vierailija
665/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet täällä?

Vierailija
666/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sporttinen ja hoikka 157 cm. Puolisoni on 176 cm ja edelliset kumppanit olleet 175- 185 cm.

Vierailija
667/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kaikki saavat valita oman kiinnostuksen kohteet vapaasti. En halua kuulla enää kertaakaan lihavien, lattanoiden liian vanhojen, liian mustien tai liian köyhien valitusta ettei heistä olla kiinnostuneita.

Vierailija
668/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet täällä?

Kunhan vaan nostelen jotta muistaisitte vielä huomennakin jatkaa jauhamista.

Vierailija
669/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka on se, että monille pitkille miehille naisen pieni koko on suuri plussa. Ei naisen pieni koko ja miehen pieni koko ole sama asia. Sama kuin ap valittaisi, että miksi naisellinen nainen haluaa miehekkään miehen, eihän naisellinen voi sellaista odottaa, pitäisi kiinnostua naisellisista miehistä.

Vierailija
670/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 180

Lue ketjua vähän tarkemmin. Naisilla saa olla ulkonäkökriteereitä, mutta miehillä ei. Tai jos miehellä on, niin sitten mies on tyhmä ja persu ja luuseri jne.

Vierailija
671/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovellutukset ovat vain pitkiä yli 180cm miehiä varten. Live-elämässä se pituus ei vaikuta. Itse olen vain 175cm, mutta sain nuorempana todella hyvin naisia ja tiesin monta pitkää miestä, jotka eivät saaneet naisia ollenkaan. Nykyisin on vain vaikea tavata naisia livenä vanhemalla iällä. Ei oikein ole mitään hyvää paikkaa, missä voisi tavata naisia.

Vierailija
672/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä valinnan vapaus tätä. Itse vedän herkemmin vasemmalle kaikki profiilit jossa mainostetaan korkeakoulututkinnoista.

Vierailija
673/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet täällä?

Kunhan vaan nostelen jotta muistaisitte vielä huomennakin jatkaa jauhamista.

Päivän vanhaa ketjua? Nice try. Liity keskusteluun kun noin paljon kiinnostaa 😏

Vierailija
674/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 180

Lue ketjua vähän tarkemmin. Naisilla saa olla ulkonäkökriteereitä, mutta miehillä ei. Tai jos miehellä on, niin sitten mies on tyhmä ja persu ja luuseri jne.

Koitin löytää missä noin sanotaan mutta en löytänyt :(

Vierailija
675/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikka on se, että monille pitkille miehille naisen pieni koko on suuri plussa. Ei naisen pieni koko ja miehen pieni koko ole sama asia. Sama kuin ap valittaisi, että miksi naisellinen nainen haluaa miehekkään miehen, eihän naisellinen voi sellaista odottaa, pitäisi kiinnostua naisellisista miehistä.

Isokokoinen nainen, ei vain lihava, vaan myös pitkä ja roteva on yhtä seksikäs kuin lyhyt 160 cm ruikku mies

Vierailija
676/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kaikki saavat valitaan oman kiinnostuksen kohteet vapaasti. En halua kuulla enää kertaakaan lihavien, lattanoiden liian vanhojen, liian mustien tai liian köyhien valitusta ettei heistä olla kiinnostuneita.

Yksinhuoltajaäideistä tai irtosuhteita harrastaneista naisista nyt puhumattakaan.

Kuka täällä on sellaista valittanut? Ketju on täynnä katkeria lyhyitä miehiä. Huono itsetunto haisee Helsinkiin asti :D Itseäni ei kiinnosta enkä vedä hernettä nokkaan jos en jollekin miehelle ''kelpaa'', oli syy mikä tahansa, joku muu sitten kelpuuttakoon minut. Miehet on niin herkkänahkaisia.

Vierailija
677/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on aihe loukkaantua. Naisen pitäisi siis suostua kenen tahansa kumppaniksi, mitään ulkonäkökriteereitä ei saa esittää? Nyt valoja päälle ap. Varmaan itselläsikin jotakin kriteerejä naiselle. Esim ettei pituus saa olla merkittävä kriteeri hänellä. Miksi sinulla saa olla kriteerejä mutta naisella ei? Jos haluat joskus naisen saada, voin naisena sanoa että nykynaiselle hänen arvostaminen ja tasa-arvo on lähes poikkeuksetta todella tärkeitä kriteereitä. Jopa usein tärkeämpiä kuin pituus.

Vierailija
678/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei saisi pitkistä miehistä kiinnostua? Kuka heistä sitten kiinnostuu? Onko ne vaan pitkille naisille vai mikä tämä juttu nyt on 😂 olen kyllä nyt sitten itse vieny 195 senttisen miehen joltakin lyhyenä naisena 👀 Anteeksi!

Onhan miehilläkin kriteerinsä mikä on ihan ok. Eikai nyt joku sporttinen panu 23 v ala seukkaamaan ylipainoisen sirpan 55 v kanssa, vain ettei vanhemmat naiset jotka haluaa nuorempia vaan loukkaannu? 🤔

Pointti on myös retoriikkassa . Näettekö joka toisessa Tinderprofiilissa miehiltä tällaista kriteeristöä. Swaippaa vasemmalle jos olet lihava tms.

Ja joo olen katkera. Voihan sitä kuvitella jos sinun oma muutenkin kiusaamista aiheuttanut ominaisuus tulee esille joka toisessa profiilissa. Ethän ole lyhyt , ethän ole alle sitä ja tätä. Se muuttuu ajan kanssa yksinkertaistettuna: " Ethän ole sinä" ai että tuntuu kivalta😐

Vierailija
679/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaali, hoikka, 177cm ja sinut pituuteni ja korkkareideni kanssa.

Opiskeluaikoinani 80-luvulla pituuteni oli ongelma, yllättäen miehille! Opiskelijabileissä tanssittajat olivat useimmiten janttantaaroja,  siis mua lyhyempiä, ja AINA sai kuulla saman virren miten 'miten sä ooot niin pitkä' ja kaikenlaista kettuilua päälle. Pitkät miehet taas 'mukava kun oot niin pitkä, ei tartte kattoo niskat nurin alaspäin'. Meinas itsellekin tulla pituudesta ongelma, kunnes tajusin: Ei minussa mitään vikaa ole vaan äijillä se ongelma oli. Mutta en olis aina jaksanut  pituudesta puhua.

Tuohon aikaan kyllä pitkillä pojilla useimmiten oli kainaloisia tyttöystävät, ehkä mä vähän olin heille kateellinen.

Pakko olla asenteellinen, anteeksi vaan nykyajan tasa-arvonaiset, minä en syystä huolinut itseäni lyhyempiä (=naukujia!) miehiä, enkä huolisi nytkään. Yksin en sentään jäänyt, mieheni on mua reilut 10 cm pidempi eli samalta tasolta maailmaa katsellaan.

Minua ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka pituudet rikkovat fysiikan lakeja.

177cm nainen ja yli 10cm pidempi mies katselevat maailmaa "samalta tasolta". No eikö sitten yli 10cm lyhyempi mies, eli alle 167cm mies, olisi samanpituinen myös?

Aikaisempi kirjoitti kuinka 2cm lyhyemmän miehen kanssa mikään ei toimi, ei suuteleminen, halaaminen, seksi, ym koska pituusero. Mutta 30cm pidemmän kanssa ei mitään ongelmia ylettyä tai muuta, helppoa kuin heinänteko.

Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
680/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaali, hoikka, 177cm ja sinut pituuteni ja korkkareideni kanssa.

Opiskeluaikoinani 80-luvulla pituuteni oli ongelma, yllättäen miehille! Opiskelijabileissä tanssittajat olivat useimmiten janttantaaroja,  siis mua lyhyempiä, ja AINA sai kuulla saman virren miten 'miten sä ooot niin pitkä' ja kaikenlaista kettuilua päälle. Pitkät miehet taas 'mukava kun oot niin pitkä, ei tartte kattoo niskat nurin alaspäin'. Meinas itsellekin tulla pituudesta ongelma, kunnes tajusin: Ei minussa mitään vikaa ole vaan äijillä se ongelma oli. Mutta en olis aina jaksanut  pituudesta puhua.

Tuohon aikaan kyllä pitkillä pojilla useimmiten oli kainaloisia tyttöystävät, ehkä mä vähän olin heille kateellinen.

Pakko olla asenteellinen, anteeksi vaan nykyajan tasa-arvonaiset, minä en syystä huolinut itseäni lyhyempiä (=naukujia!) miehiä, enkä huolisi nytkään. Yksin en sentään jäänyt, mieheni on mua reilut 10 cm pidempi eli samalta tasolta maailmaa katsellaan.

Minua ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka pituudet rikkovat fysiikan lakeja.

177cm nainen ja yli 10cm pidempi mies katselevat maailmaa "samalta tasolta". No eikö sitten yli 10cm lyhyempi mies, eli alle 167cm mies, olisi samanpituinen myös?

Aikaisempi kirjoitti kuinka 2cm lyhyemmän miehen kanssa mikään ei toimi, ei suuteleminen, halaaminen, seksi, ym koska pituusero. Mutta 30cm pidemmän kanssa ei mitään ongelmia ylettyä tai muuta, helppoa kuin heinänteko.

Miten tämä on mahdollista?

Naisten logiikkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän