Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
641/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Koska ei ole pitkiä miehiä tarjolla on otettava sitä mitä on.

On kyllä sanottava useammassa maassa työn puolesta asuneena että missään muualla kuin Suomessa tämä pituusfetissi ei ole saavuttanut tällaisia mittasuhteita.

Eikä Suomessakaan, pl. viimeiset 10-20 vuotta.

Tämä on totta. Esimerkiksi Italiassa oli ihan yleistä että miehet kulki pidempien naisten kanssa. Ja siellä on sentään vanhanaikaisemmat sukupuoliroolit kuin meillä Suomessa.

En tiedä mitä täällä on tapahtunut kun pituudesta on yhtäkkiä tullut pakkomielle.

n178cm, mies 176cm

Sulla vissiin jotain tilastotietoa minkä pituisia miehiä minkäkin pituiset suomalaiset naiset nykyään haluavat? :DD Tätäkään keskustelua ei käytäisi jos mies ei olisi sitä aloittanut. Antaisi ihmisten olla rauhassa omien kriteeriensä kanssa, ne ei kuulu muille. Ei tarvitse tutustua ihmiseen jonka kriteereitä ei täytä.

Palstalla oli se gallup, 300+ vastausta tuli.

Keskimäärin naisten toivepituus miehelle oli 186,5cm (todellinen keskipituus 179-180cm).

Keskimäärin miesten toivepituus naiselle oli 166cm (todellinen keskipituus 165-166cm).

Eli meidät noin 170 cm pitkät voi kaasuttaa pois? ;) kukaan ei tilastollisesti tahdo 170 pituista, ei miestä eikä naista. Tuonhan johtopäätöksen tuosta vetää...

Tai sit me jämät tehdään niinku mä ja mun 174 cm pitkä mies: valittiin toisemme.

Vierailija
642/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiiristen kokemusten perusteella voin kertoa, että fiksuille miehille se, että nainen on samanpituinen tai jopa miestä pidempi, ei merkitse mitään.

- N 180

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GU kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja painan 90 kiloa, mutta haluan alle 50-kiloisen naisen. 

Jassåå. Mä oon nainen, 90kg. Haluun miehen joka on alle 50 kg.

Rillipäät älköönvaivautuko.

Hei haloo, näissä jutuissa ei oo mitään tolkkua...

Kuka lähtökohtasesti ettii 30 senttii pidempää puolisoa?

Jep. Siinä vaiheessa kun se kumppanin haku perustuu numeroihin, ollaan menty jo metsään (pituus, paino, vuositulot jne.). Olen seurustellut sekä lyhyen että pitkän kanssa, molemmat narsisteja. On ollut kovia palkkatuloja ja ihan p-aukisia, molemmat osaavat hyväksikäyttää. Niin ja huipputreenattuja ja vähemmän timmissä kunnossa olevia.

Yhteenvetona voi sanoa, että k-päisyys on pahin vika kumppaniehdokkaassa, ei ne numerot. Toista kunnioittava, rehellinen, suoraselkäinen ja henkisesti kypsä mies on aina turn on.

Tuollainen mittojen perään huutelu kertoo keskenkasvuisuudesta, joka on todella epäviehättävää kenessä tahansa.

Näin juuri!

Joku voi yrittää tehdä yleistyksiä tietynpituisista ihmisistä, esim. että lyhyillä miehillä on joku perustavaalaatua oleva itsetunto-ongelma, jota he yrittävät k-päisyydellä pönkittää, mutta se on stereotypia eikä ole totuus kaikista lyhyistä miehistä.

Pituus nyt sattuu iän lisäksi olemaan niitä asioita, joille kukaan ei mitään voi. Lihava voi laihduttaa, mutta 170-senttinen aikuinen ei pysty venymään 180-senttiseksi vaikka mitä tekisi. Siksi pituusvaatimukset tuntuvat typeriltä ja lapsellisilta. Varsinkin, kun vaatimusten syyt ovat lähes yksinomaan typeriä ja lapsellisia, kuten:

- "Haluan olla pieni ja siro miehen rinnalla" (mitä helvettiä? Muuttuuko hentorakenteinen 150-senttinen nainen yhtäkkiä romuluiseksi jättiläiseksi, jos rinnalla onkin 170-senttinen mies sen vaaditun 185-senttisen sijaan?)

- "Haluan mahtua mieheni kainaloon" (Niin, jos olette vieretysten sohvalla, niin mitä väliä, miten kaukana lattialla ne miehen jalat on? Yhtä lailla lyhyemmänkin miehen kainaloon voi käpertyä)

- "Haluan voida käyttää korkkareita näyttämättä miestäni pidemmältä" (Tämä on naurettavin syy, varsinkin, jos korkojen käyttö rajoittuu lähinnä juhlatilanteisiin. Korkkarit voivat olla vaikka 12-senttiset, ja yhä nainen on miestään lyhyempi, jos pituuseroa on vaikkapa 15 senttiä. Ei ole mitään mieltä hakea vähintään 30 cm itseään pidempää miestä vain tällä perusteeella).

- "Haluan, että mies voi suojella minua tarvittaessa" (Pitkä mies voi näyttää vahvalta, mutta jos lyhyempi mies on vaikkapa painonnostaja tai painija, voisin luottaa hänen suojelukykyynsä huolettomammin. Sitäpaitsi, kuka nainen haluaa tai tarvitsee jotain suojelijaa nykyään? Pippurisumutekin on keksitty.)

- "Haluan, että meidän lapsista tulee pitkiä" (Tämä on ehkä järkevin syy sille, että 150-senttinen nainen haluaisi pariutua 190-senttisen miehen kanssa. Se, miksi koripalloilijan mittainen mies taas hakee nimenomaan pikkuruista naista, ei ole ollenkaan yhtä selvää.)

On biologinen syy sille miksi naiset on aina viehättyneet isoista miehistä, se on minusta ihan ymmärrettävää. Mieltymyksiä on tosin moneksi. Kannattaa suosiolla swaipata vasemmalle naiset joille pituus on tärkeä kriteeri, jos se noin harmaita hiuksia aiheuttaa.

Jännä miten avoin seksismi pitäisi vain swaipata vasemmalle. Pitäisikö sittenkin ennemmin luopua vanhanaikaisista asenteista ja tulla nykyaikaan?

Toki, heti kun miehet ei viehäty kauniista, sporttisista, ystävällisistä, hyväkroppaisista naisista.

Eli haluat olla seksisti ja luovut siitä vain jos kaikki miehet luopuvat omista seksistisistä ajatuksista?

Kovasti lyöt leimaa, mutta tuo oli sarkasmia. En nää miksi kenenkään,minun tai muunkaan,täytyisi muuttaa mielipiteitään tai vaihtaa kiinnostuksen kohteitaan jotta joku toinen ei loukkaannu.

Tarkoitin tuon mahdollisimman typeränä esimerkkinä sille että sinusta naisten pitäisi lakata ihannoimasta pitkiä miehiä.

Vierailija
644/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiiristen kokemusten perusteella voin kertoa, että fiksuille miehille se, että nainen on samanpituinen tai jopa miestä pidempi, ei merkitse mitään.

- N 180

Eli fiksuilla ihmisillä ei saa olla ulkonäkökriteereitä? 🙈

Vierailija
645/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä pituuksilla on väliä kun kuitenkin enimmäkseen vaakatasossa ollaan?

Kokeilin itseäni lyhyempää miestä ja monet seksiasennot olivat mahdottomia, kun hän ei ylettynyt. Esim. seisaaltaan takaapäin hän tarvitsi jakkaran.

Ihan tällainen konkreettinen pikkujuttu tuli mieleen. Tätä ei tietenkään tajua jos ei ole niihin puuhiin päässyt.

Repesin tuosta jakkarasta mutta niinhän se on.... : D

Itsellä oli joskus 2 cm lyhyempi mies. Vain 2 cm lyhyempi. Mutta mulla oli pidemmät jalat suhteessa kuin hänellä. Kun halasimme, tuntui että napani osui hänen rintaan :D.

Suhde katkesi muutenkin.

Tätä taustaa vasten hämmästelen näitä joilla on 30 cm ero. Mites, kun te halaatte, miehen napa hyvinkin osuu johonkin naisen olkapään kohdille? Jos vielä miehellä suhteessa pitemmät jalat.

Vierailija
646/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lyhyt nainen (alle 160 cm), joka jostain syystä viehättyy pitkistä miehistä. Seurustelukumppaneistani yksi on ollut alle 180 cm, muut ovat olleet yli 190 cm, samoin kuten aviomiehenikin. En oikein ymmärrä mikä tässä on ongelma. Ihastun pitkään mieheen, pitkä mies ihastuu minuun, olemme onnellisia yhdessä... Mikä tässä yhtälössä muka mättää? Tietenkään pituus ei ole minulle kaikki kaikessa ja luonne merkitsee eniten, mutta fyysisellä viehätykselläkin on iso merkitys.

Ja ilman fyysistä viehätystä harva suhde edes alkaa.

Vierailija
647/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koko sydämestäni vihaan niitä naisia, jotka lisääntyy rotevien miesten kanssa. Se on vaan niin törkeetä esim. omaa tytärtä kohtaan. Mä mietin päivittäin itsemurhaa, koska olen (hyi hitto!!!) melkeen 170cm eli miehen pitunen. Lisäksi mun luusto ei ole laisinkaan siro, koska mun isällä on leveät hartiat. Ei voi kuin ihmetellä mitä mun äiti ajatteli, kun teki mulle näin? Miksi te ette naiset tajua, että kun lisäännytte rotevien miesten kanssa niin altistatte tyttärenne itsemurhaan tai anoreksiaan? Ei nainen halua olla iso vaan pieni. Ette voi laskea sen varaan, että lapsestanne tulisi poika.

Tosi raskaan kuuloiset kelat. Se, että määrittää itseään noin vahvasti ulkoisen olemuksen kautta ei ole normaalia. Mutta siihen voi saada apua. Hakeudu työterveyteen ja näytä tuo tekstisi, niin sieltä ohjataan eteenpäin.

Minä kiitän 152senttistä äitiäni, joka sai lapsen kauniin 184senttisen miehen kanssa. Minusta kasvoi 177senttinen ja pituuden ansiosta pääsin tekemään mallin töitä Italiassa. Parasta aikaa elämässäni, olin nuori ja näin, koin ja opin ihmeellisiä asioita. Ei olisi onnistunut koskaan lyhyenä. Tiedän olevani etuoikeutettu, mutta pituudesta kiitän silti joka päivä.

Kun Sulkutoimet helpottaa, kannattaa matkustella. Tuntuu, että suomalaisten kauneuskäsitykset ovat kovin suppeat. Esim. Lattareissa kaikki naiset huomioidaan. Kauniiden piirteiden ja ominaisuuksien bongailu on miehille ihan kunnia-asia.

Miten ihmeessä olet noin pitkä, kun äitisi on noin lyhyt, eikä isäkään mikään hujoppi?

Ohiksena tähän.

Geenit liikkuvat suvussa, miehen suvussa on pitkillä veljeksillä lyhyt 160 cm sisko.

Minä 181 cm, mies 188, tytär 170

Äitini 172, isäni 185, veljeni 185

Vierailija
648/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin itseäni lyhyempää miestä ja monet seksiasennot olivat mahdottomia, kun hän ei ylettynyt. Esim. seisaaltaan takaapäin hän tarvitsi jakkaran.

Ihan tällainen konkreettinen pikkujuttu tuli mieleen. Tätä ei tietenkään tajua jos ei ole niihin puuhiin päässyt.

Itsellä oli joskus 2 cm lyhyempi mies. Vain 2 cm lyhyempi. Mutta mulla oli pidemmät jalat suhteessa kuin hänellä. Kun halasimme, tuntui että napani osui hänen rintaan :D.

Suhde katkesi muutenkin.

Tätä taustaa vasten hämmästelen näitä joilla on 30 cm ero. Mites, kun te halaatte, miehen napa hyvinkin osuu johonkin naisen olkapään kohdille? Jos vielä miehellä suhteessa pitemmät jalat.

Ollaan molemmat sopusuhtaisia, minä 160 ja mieheni 192. Eivät osu navat olkapäihin. Minä osaan tarvittaessa varvistaa ja urheilullinen mieheni hiukan kumartua. Hyvin sujuu kaikki elämän ja läheisyyden osa-alueet. Huoli pois.

Vierailija
649/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällee 152 senttisenä kaikki yli 160cm näyttää pitkiltä, kumppaneita on ollut 165-185cm väliltä, en oo ikinä ymmärtänyt et suhde tai kiinnostus voi kaatua pituuteen :D

Vierailija
650/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole ainoa ulkonäkökriteeri. 😀

Vierailija
651/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koko sydämestäni vihaan niitä naisia, jotka lisääntyy rotevien miesten kanssa. Se on vaan niin törkeetä esim. omaa tytärtä kohtaan. Mä mietin päivittäin itsemurhaa, koska olen (hyi hitto!!!) melkeen 170cm eli miehen pitunen. Lisäksi mun luusto ei ole laisinkaan siro, koska mun isällä on leveät hartiat. Ei voi kuin ihmetellä mitä mun äiti ajatteli, kun teki mulle näin? Miksi te ette naiset tajua, että kun lisäännytte rotevien miesten kanssa niin altistatte tyttärenne itsemurhaan tai anoreksiaan? Ei nainen halua olla iso vaan pieni. Ette voi laskea sen varaan, että lapsestanne tulisi poika.

Tosi raskaan kuuloiset kelat. Se, että määrittää itseään noin vahvasti ulkoisen olemuksen kautta ei ole normaalia. Mutta siihen voi saada apua. Hakeudu työterveyteen ja näytä tuo tekstisi, niin sieltä ohjataan eteenpäin.

Minä kiitän 152senttistä äitiäni, joka sai lapsen kauniin 184senttisen miehen kanssa. Minusta kasvoi 177senttinen ja pituuden ansiosta pääsin tekemään mallin töitä Italiassa. Parasta aikaa elämässäni, olin nuori ja näin, koin ja opin ihmeellisiä asioita. Ei olisi onnistunut koskaan lyhyenä. Tiedän olevani etuoikeutettu, mutta pituudesta kiitän silti joka päivä.

Kun Sulkutoimet helpottaa, kannattaa matkustella. Tuntuu, että suomalaisten kauneuskäsitykset ovat kovin suppeat. Esim. Lattareissa kaikki naiset huomioidaan. Kauniiden piirteiden ja ominaisuuksien bongailu on miehille ihan kunnia-asia.

Miten ihmeessä olet noin pitkä, kun äitisi on noin lyhyt, eikä isäkään mikään hujoppi?

Lasten pituuteen vaikuttaa äidin ja isän lisäksi myös esim isovanhempien ja vanhempien sisarusten geenit

- sivusta

Vierailija
652/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 153cm nainen ja paras kaverini on 177cm (nainen). En ole ikinä edes miettinyt meidän pituuksiamme. 

Vierailija
653/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde katkesi muutenkin.

Minä 157 ja mies 199 cm. Halaillaan oikeastaan usein kun makoillaan tai olen miehen sylissä, ei ole tuottanut ongelmia 😄 ollaan tykätty molemmat todella paljon meidän pituuserosta, ihan jo alkuhuumavaiheessa. Mielenkiinnolla odotetaan kuinka pitkäksi meidän tytsy kasvaa 😊

Vierailija
654/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija 192, mutsi 153, minä 160.

Ja sisko 173.

Itse pidän pitkistä miehistä, johtuuko isästä?

Lyhyet ei vaan nappaa??

Vierailija
655/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 180

Moni fiksu keskimittainen(kin) mies nyt vaan tykkää pitkistä naisista. Get over it.

Vierailija
656/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se toiseenkin suuntaan, eli miehetkin usein hakee huomattavasti lyhyempää naista. Muistan erään tapauksen, kun yksi n. 180 cm pitkä mies totesi mulle, että olen aika pitkä, että hän tykkää yleensä lyhyemmistä naisista ja isommasta pituuserosta. Olen 164 cm.

Mulle on ihan sama, onko jollain parilla se 30 cm pituuseroa, kun eihän se rakkaus syttyessään sitä katso. Mutta se vähän ihmetyttää, että oikein hakemalla haetaan sitä 30 cm pituus eroa. Mitä väliä sillä on, miksi sitä pitää väen väkisin metsästää senkin uhalla, että missaa monta potentiaalista kumppania siinä sivussa?

Vierailija
657/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 180

Moni fiksu keskimittainen(kin) mies nyt vaan tykkää pitkistä naisista. Get over it.

Mulla on 172 cm naisena kyllä ihan eri kokemus. Näytän amazonilta kavereiden kanssa ja he saa kaikki miehetkin. Ja olen sentään kaunis! Oon kysynyt suoraa miespuolisilta tutuilta ja vastaus on ollut aina (oikeasti aina ja monelta) sama; lyhyt naisellinen nainen on kuuma. Ootan näitä miehiä itselleni jotka innostuu pitkistä naisista

Vierailija
658/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka muka haluaa olla.

. Näyttää itse kunnon köriläältä vieressä, meillä näin vaimon kans ;)

Köriläs :)

Mä olen 174 pitkä nainen, en välitä mistään 190 pitkistä köriläistä. Suon heidät lyhyemmille naisille, jää meille pitkille tytöille sitten ne 170-185 senttiset miehet.

Nykyiseni on 179 pitkä, ja mä tykkään että se on hyvä pituus miehelleni. Mitään köriläs sanaa en käyttäisi.

Kiitos hymystä, köriläs :)

Mitä köriläs lopulta tarkoittaa?

Köriläs on turilas (paksu hyönteinen) tai köhivä potilas, joka puhuu möreällä äänellä.

Vierailija
659/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 180

Mulla on 172 cm naisena kyllä ihan eri kokemus. Näytän amazonilta kavereiden kanssa ja he saa kaikki miehetkin. Ja olen sentään kaunis! Oon kysynyt suoraa miespuolisilta tutuilta ja vastaus on ollut aina (oikeasti aina ja monelta) sama; lyhyt naisellinen nainen on kuuma. Ootan näitä miehiä itselleni jotka innostuu pitkistä naisista

Mulla taas ihan eri kokemus. Itse pienenä ja hoikkana 153 senttisenä jään ilman kun pidemmät kaverit saavat kaikki miehet. Kerran yksi mies jopa päivitteli, että miten lyhyt olenkaan.

Vierailija
660/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 180

Katkeruus tuoksahtaa :DD Tuossa kai juuri meinattiin että mieskö ei ole sinusta fiksu jos ei yksinkertaisesti viehäty kaltaisistasi miehen pituisista naisista.

T. Nainen 161 cm jonka avokki 183 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi