Naapurin kakarat huutaa koko ajan IKKOMME IKKOMME pihalla ja tanssii pitääkö olla huolissaan
meinaan että pitäiskö tehdä huoli-ilmoitus jonnekkin?
Kommentit (17)
Ei tietenkään pidä olla huolissaan. Mene mukaan tanssimaan ja laulamaan.
Miten joku voikin yhtä kappaletta inhota noin paljon, että tuollaisia aloituksia keksii?!
Kai niillä lapsilla on jotain keppejä tai voivat käyttää vaikka puita rekvisiittana niin onnistuu koko koreografian suorittaminen?
Iloiset leikkivät lapset ovat hyvä asia. Kappale on nyt pinnalla, ja lapset sitä tuskin ajattelee niinkään missään seksuaalisessa mielessä, millaisena se meille aikuisille näyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä olla huolissaan. Mene mukaan tanssimaan ja laulamaan.
Ehkei AP ole pedofiili?
Vierailija kirjoitti:
Se on ich komme pösilö
ei muuten ole kun ihan saksalaisilta kysyttiin
Kunhan pitävät perseet piilossa niin kaikki ok.
Huono musiikin maku ei ole rikos. Euroviisut on monesti sellaista kuraa ettei biisejä erota toisistaan. Jos lapset matkii niin esittele niille petrin biisejä. Paljon tuhmia sanoja ilahduttamaan vanhempia.
Olen huolissani sinusta, koska oksennat aivoistasi tätä spämmiä kymmenien ketjujen tuntivauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani sinusta, koska oksennat aivoistasi tätä spämmiä kymmenien ketjujen tuntivauhdilla.
spämmi? Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan pitävät perseet piilossa niin kaikki ok.
nyt häipyivät sisälle, ruoka-aika varmaan
Ennemmin olen ap mielenterveysdestä huolissani, hanki apua!!
Erika itse on sanonut että se tarkoittaa lapsille eri asiaa kuin aikuisille. Lapsille se tarkoittaa että tulen lavalle, aikuisille että tulen lavalla.
On laulettu madonnan ja kikan biisejä aikoinaan. Ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Se on ich komme pösilö
Meeksä sä sanomaan kaksivuotiaalle joka sanoo makkaja että se on makkara pösilö?
Jospa ne lapset eivät tiedä, pösilö.
eri