Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-29-vuotiaiden miesten mediaanipituus on 180.8.
Miksi pitäisi ottaa lyhyempi jos ei sellainen viehätä? Tuhlaa molempien aikaa.
Jos itse on 152cm hukkapätkä, niin ei pitäisi olla mitään tarvetta saada miestä joka on yli 162cm.
On tämä kyllä aikamoisen koomista kun miehet kääntää takkiaan joka toisessa kommentissa. Jos tässä ketjussa on jotain opittu, niin sen että alle 160 cm pitkät naiset ovat miesten mielestä kuuminta hottia maailmassa. Mistä tämä "hukkapätkä" nyt tuli?
t. "Miehen kokoinen" 170 cm pitkä nainen, joka palstapätkien mukaan on pituutensa ja rotevuutensa takia iljetys 90 % miehistä (muta onneksi niistä 10 % on aina riittänyt seuraa, joten en valita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koko sydämestäni vihaan niitä naisia, jotka lisääntyy rotevien miesten kanssa. Se on vaan niin törkeetä esim. omaa tytärtä kohtaan. Mä mietin päivittäin itsemurhaa, koska olen (hyi hitto!!!) melkeen 170cm eli miehen pitunen. Lisäksi mun luusto ei ole laisinkaan siro, koska mun isällä on leveät hartiat. Ei voi kuin ihmetellä mitä mun äiti ajatteli, kun teki mulle näin? Miksi te ette naiset tajua, että kun lisäännytte rotevien miesten kanssa niin altistatte tyttärenne itsemurhaan tai anoreksiaan? Ei nainen halua olla iso vaan pieni. Ette voi laskea sen varaan, että lapsestanne tulisi poika.
En minä halua olla pieni. Haluan jaksaa kantaa raskaita taakkoja omin avuin pitkälle. Haluan myös ylettää mahdollisimman ylös ihan itse. Haluan myös saada suolakurkkupurkin auki omin kätösin. Meidän suvun naiset on pitkiä, ylpeitä ja uljaita. Mene sinä vaikka terapiaan vikisemään kompleksiesi kanssa.
No kivat sulle, mutta mä haluaisinkin olla NAISELLINEN. Se vaan ei onnistu kun olen miehen pituinen ja kaukana sirosta. Musta ei ikinä tule naisellista. Kukaan mies ei näe mua naisena, koska olen pitkä.
Ihan älytöntä, vajaa 170 cm nainen on nykyään kutakuinkin keskimittainen nainen. Miksi pitäisi olla lapsen kokoinen? Mä olen 170 cm nainen ja ikinä ei ole kukaan sanonut pahaa sanaa pituudestani. Omaan myös leveät hartiat, mutta lantiokin on sopivassa suhteessa hartioihin, ei mua mieheksi ole luultu. Kysyntää on ollut riittämiin. Olisin mielelläni 175 cm nainen.
Siis tämä rotevuusjankkaaja on lyhyt mies, joka kokee, että lyhyys miehellä ja rotevuus naisella on vastaavat vammat. Nyt se vissiin kuvittelee, että larppaamalla rotevuuskompleksista naista se saa meidät keskimittaiset naiset panemaan lyhyitä miehiä kun säikähdetään saavamme "rotevia" tyttölapsia. Ja se samalla yrittää normalisoida ajatusta, että 170 cm on "miehen mittainen" (vaikka miehen keskipituus Suomessa on 180 cm ja naisten 167 cm) kun se tuntuu paremmalta olla vain 15 cm kuin 25 cm normaalia lyhyempi. Terapian tarpeessa on hän, sanoisin.
Se että tämä kommentti on saanut etupäässä yläpeukkuja, kertoo naisista kaiken tarpeellisen.
Katsotaanpa tarkemmin millaisia väiteitä te yläpeukutitte:
"Nyt se vissiin kuvittelee, että larppaamalla rotevuuskompleksista naista se saa meidät keskimittaiset naiset panemaan lyhyitä miehiä kun säikähdetään saavamme "rotevia" tyttölapsia. Ja se samalla yrittää normalisoida ajatusta, että 170 cm on "miehen mittainen" (vaikka miehen keskipituus Suomessa on 180 cm ja naisten 167 cm)"
Eli tämän naisen mielestä 170cm pituus miehellä on epänormaalia, koska keskipituus on 180cm. Huomaammehan etä 10cm keskipituudesta poikkeaisi myös 190cm mies, 175cm nainen ja 155cm nainen. Nämäkin olisivat silloin epänormaaleja.
"kun se tuntuu paremmalta olla vain 15 cm kuin 25 cm normaalia lyhyempi."
Taas kerran tuo naisten rakastama sana, normaali. Ja 180cm on yhäkin 10cm, ei 15cm tai 25cm, keskivertoa lyhyempi.
Tuota, olen eri mutta nuo sinun jutut menee ihan uusiin sfääreihin. Ei 170 cm ole epänormaali, se vain ei kaikkien naisten mielestä ole ''miehekäs'' mitta, kuten minunkaan mielestäni. Olen pahoillani jos mielipiteesi loukkaa sinua ja muita lyhyitä miehiä ja/tai naisvihaajia. Olen itse 152 enkä kyllä pahastu jos joku sanoo pituuttani vaikka kuinka epänormaaliksi, olenhan todellakin alle keskimitan, mutta rakastan sitä.
Mitä oikein sekoilet?
Tuossahan vastattiin naiselle joka väitti että 170cm on epänormaali. Tämä sai yläpeukkuja teiltä naisilta.
Tämä vastaaja saa nyt alapeukut kun väittää vastaan että 170cm muka olisi normaali.
ps. 152cm ei ole epänormaalia, mutta on melkoisen koomista jos sinusta 18cm pidempi mies ei ole riittävän pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua alle 170cm naista koska mallimainen kroppa viehättää. Jokaisella on oikeus ulkonäkökriteereihin mitä tulee kumppaniin.
M 186cm
Sinä oletkin 186cm, joten voit ihan hyvin haluta vaikka 176cm naisen. 152cm nainen sinulla on jo lähtökohtaisestikin perverssin näköinen tilanne.
Hah, tää on kuin tuntemani lyhyt mies, joka nuorena nurisi siitä miten epäreilua on vaatia että mies on pitkä, kun muijien ei tarvii olla, "riittää että on isot bosat".
Perusteluita tähän on varmaan yhtä monta kuin näitä pitkän miehen haaveilijoitakin. Omassa tuttavapiirissä on yksi tällainen nainen, joka itse on todella lyhyt ja lähes ehdoton vaatimus miehelle oli että on keskimittaa pidempi. Perusteli tätä sillä että on pituudestaan aina kärsinyt ja haluaa lapsilleen parempia geenejä edes toiselta vanhemmalta. Oikeasti veikkaan että vain tykkää pitkistä miehistä, mutta jos sitä jotenkin on tarpeen perustella niin miksei vaikka noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??
Koska ei ole pitkiä miehiä tarjolla on otettava sitä mitä on.
On kyllä sanottava useammassa maassa työn puolesta asuneena että missään muualla kuin Suomessa tämä pituusfetissi ei ole saavuttanut tällaisia mittasuhteita.
Eikä Suomessakaan, pl. viimeiset 10-20 vuotta.
Käyttäjä36117 kirjoitti:
Naisilla on niin ylimitoitetut vaatimukset miesten suhteen, että mä oon jo yli kymmenen vuotta sitten katsonut viisaimmaksi unohtaa kaikenlaiset parisuhdekuviot. Hyvinhän tässä on sinkkuna pärjätty, paremmin kuin silloin nuorempana parisuhteissa. Mikään juttu kun ei kestänyt.
Ei tässä iässä jaksa enää kuunnella mitään ämmäin märinää joka jeesuksen asiasta. Mikään kun ei ole koskaan hyvä.
Sinkkuna saa olla, mennä ja tulla miten itselle parhaiten sopii. Elämästä puuttuu tyystin kaikenlainen turha draama, kun ei ole tilivelvollinen asioistaan kenellekään, eikä tarvi koko ajan varoa sanomisiaan ja tekemisiään.
Meikäläinen tarttee parisuhdetta yhtä paljon kuin kala sateenvarjoa. Yksin on paras olla.
Tiedätkö, sun pitäisi alkaa vetämään jotain kurssia näille muille palstan vakiomiehille.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua alle 170cm naista koska mallimainen kroppa viehättää. Jokaisella on oikeus ulkonäkökriteereihin mitä tulee kumppaniin.
M 186cm
Täysin samaa mieltä. Itse en halua about alle 180 cm miestä koska miehisyys kiehtoo.
N 157 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??
On kyllä sanottava useammassa maassa työn puolesta asuneena että missään muualla kuin Suomessa tämä pituusfetissi ei ole saavuttanut tällaisia mittasuhteita.
On se jenkeissäkin paha. Sitten kun se raja vielä menee 6ft eli 183cm..
Toisiaalta sitten siellä on aasialaisia ja latinaita joille se ei ole niin tärkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Esimerkiksi Italiassa oli ihan yleistä että miehet kulki pidempien naisten kanssa. Ja siellä on sentään vanhanaikaisemmat sukupuoliroolit kuin meillä Suomessa.
En tiedä mitä täällä on tapahtunut kun pituudesta on yhtäkkiä tullut pakkomielle.
n178cm, mies 176cm
Mun pullea ja todella lyhyt sisko, joka on mitäänsanomattoman näköinen on juuri tällainen. Kauheat ulkonäkövaatimukset miehelle, vaikka itse näyttää miltä näyttää. Mun mielestä ilmiö on vastenmielinen, sukupuolesta riippumatta. On yrittänyt mun miestänikin joka on aivan eri tasolla kuin hän. Ja no, kyllähän tuo muiden puolisoiden ja kumppanien iskemisen yrittäminen on muutenkin vastenmielistä ja säälittävää.
Luuleeko naiset oikeasti, että jos mies ei ole vähintään päätä pidempi, niin hän ei voisi olla vahva tai miehekäs? Se mies on todennäköisesti silti kaksi kertaa voimakkaampi vaikka olisi vain 10cm pidempi tai samanpituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jenkeissäkin paha. Sitten kun se raja vielä menee 6ft eli 183cm..
Toisiaalta sitten siellä on aasialaisia ja latinaita joille se ei ole niin tärkeetä.
Jenkeissäkään ei ollut vielä edellisessä sukupolvessa.
Sieltäkö se on sitten kopioitu? Suomen tapauksessa ei olisi yllätys.
n178cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 186cmSinä oletkin 186cm, joten voit ihan hyvin haluta vaikka 176cm naisen. 152cm nainen sinulla on jo lähtökohtaisestikin perverssin näköinen tilanne.
Niin, kuten sanottu, pidän pitkistä ja hoikista naisista.
Tuo 152cm ei sytytä mutta toki kumppanivalinnassa muutkin asiat merkitsevät kuin pituus.
M186
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koko sydämestäni vihaan niitä naisia, jotka lisääntyy rotevien miesten kanssa. Se on vaan niin törkeetä esim. omaa tytärtä kohtaan. Mä mietin päivittäin itsemurhaa, koska olen (hyi hitto!!!) melkeen 170cm eli miehen pitunen. Lisäksi mun luusto ei ole laisinkaan siro, koska mun isällä on leveät hartiat. Ei voi kuin ihmetellä mitä mun äiti ajatteli, kun teki mulle näin? Miksi te ette naiset tajua, että kun lisäännytte rotevien miesten kanssa niin altistatte tyttärenne itsemurhaan tai anoreksiaan? Ei nainen halua olla iso vaan pieni. Ette voi laskea sen varaan, että lapsestanne tulisi poika.
En minä halua olla pieni. Haluan jaksaa kantaa raskaita taakkoja omin avuin pitkälle. Haluan myös ylettää mahdollisimman ylös ihan itse. Haluan myös saada suolakurkkupurkin auki omin kätösin. Meidän suvun naiset on pitkiä, ylpeitä ja uljaita. Mene sinä vaikka terapiaan vikisemään kompleksiesi kanssa.
No kivat sulle, mutta mä haluaisinkin olla NAISELLINEN. Se vaan ei onnistu kun olen miehen pituinen ja kaukana sirosta. Musta ei ikinä tule naisellista. Kukaan mies ei näe mua naisena, koska olen pitkä.
Ihan älytöntä, vajaa 170 cm nainen on nykyään kutakuinkin keskimittainen nainen. Miksi pitäisi olla lapsen kokoinen? Mä olen 170 cm nainen ja ikinä ei ole kukaan sanonut pahaa sanaa pituudestani. Omaan myös leveät hartiat, mutta lantiokin on sopivassa suhteessa hartioihin, ei mua mieheksi ole luultu. Kysyntää on ollut riittämiin. Olisin mielelläni 175 cm nainen.
Siis tämä rotevuusjankkaaja on lyhyt mies, joka kokee, että lyhyys miehellä ja rotevuus naisella on vastaavat vammat. Nyt se vissiin kuvittelee, että larppaamalla rotevuuskompleksista naista se saa meidät keskimittaiset naiset panemaan lyhyitä miehiä kun säikähdetään saavamme "rotevia" tyttölapsia. Ja se samalla yrittää normalisoida ajatusta, että 170 cm on "miehen mittainen" (vaikka miehen keskipituus Suomessa on 180 cm ja naisten 167 cm) kun se tuntuu paremmalta olla vain 15 cm kuin 25 cm normaalia lyhyempi. Terapian tarpeessa on hän, sanoisin.
Se että tämä kommentti on saanut etupäässä yläpeukkuja, kertoo naisista kaiken tarpeellisen.
"Nyt se vissiin kuvittelee, että larppaamalla rotevuuskompleksista naista se saa meidät keskimittaiset naiset panemaan lyhyitä miehiä kun säikähdetään saavamme "rotevia" tyttölapsia. Ja se samalla yrittää normalisoida ajatusta, että 170 cm on "miehen mittainen" (vaikka miehen keskipituus Suomessa on 180 cm ja naisten 167 cm)"
Eli tämän naisen mielestä 170cm pituus miehellä on epänormaalia, koska keskipituus on 180cm. Huomaammehan etä 10cm keskipituudesta poikkeaisi myös 190cm mies, 175cm nainen ja 155cm nainen. Nämäkin olisivat silloin epänormaaleja.
Taas kerran tuo naisten rakastama sana, normaali. Ja 180cm on yhäkin 10cm, ei 15cm tai 25cm, keskivertoa lyhyempi.
Tuota, olen eri mutta nuo sinun jutut menee ihan uusiin sfääreihin. Ei 170 cm ole epänormaali, se vain ei kaikkien naisten mielestä ole ''miehekäs'' mitta, kuten minunkaan mielestäni. Olen pahoillani jos mielipiteesi loukkaa sinua ja muita lyhyitä miehiä ja/tai naisvihaajia. Olen itse 152 enkä kyllä pahastu jos joku sanoo pituuttani vaikka kuinka epänormaaliksi, olenhan todellakin alle keskimitan, mutta rakastan sitä.
Mitä oikein sekoilet?
Tuossahan vastattiin naiselle joka väitti että 170cm on epänormaali. Tämä sai yläpeukkuja teiltä naisilta.
Tämä vastaaja saa nyt alapeukut kun väittää vastaan että 170cm muka olisi normaali.
ps. 152cm ei ole epänormaalia, mutta on melkoisen koomista jos sinusta 18cm pidempi mies ei ole riittävän pitkä.
Siinä ei väitetty, että 170 cm olisi epänormaali mitta miehelle, vaan kritisoitiin aiemman kommentin väitettä, että 170 cm olisi naiselle jo ihan monsterikoko ja tällainen "miehen mittainen" nainen. Kun taas keskiarvojen mukaan 170 cm pitkiä ihmisiä on enemmän naisissa kuin miehissä. Eli keskiarvojen muaan on tavallisempaa olla 170 cm pitkä nainen kuin 170 cm pitkä mies. Ja toki voidaan saivarrella siitä, mikä on normaalia ja mikä ei, mutta 155 cm pitkät miehet ovat hyvin epätavallisia, eli voitaisiin sanoa, ettei 155 cm pituus miehellä ole "normaalia". Vähän samalla tavalla kuin ihmisellä on normaalisti kädessään 5 sormea. Kaikilla ei ole, mutta se on hyvin harvinaista.
Alle 180cm mies on lyhyt, mutta 152cm ei ole lyhyt? Mielenkiintoista logiikkaa. Olen itse melkein 180cm, mutta tuon pituiset naiset tuntuvat lapsilta, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein sekoilet?
Huoh :D Ei väitä että 170 olisi epänormaali vaan ettei se ole hänen mielestään miehen mittainen, niin kuin ei minunkaan mielestäni. ''Riittävän pitkä'', mihin? Minusta 170 ei vain ole vielä miehekäs mitta. Se on _minun_ miesmakuni. Koitan vielä keksiä mitä teen tiedolla että se on sinusta koomista.
Miksi sitä nyt ei vaan voi hyväksyä, että lyhyt nainen voi haluta pitkän miehen? Jos pitkä mies sitten haluaa sen lyhyen naisen, niin eikö se pitäisi olla kaikille ihan ok? t: N153 aviossa miehen 185cm kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Esimerkiksi Italiassa oli ihan yleistä että miehet kulki pidempien naisten kanssa. Ja siellä on sentään vanhanaikaisemmat sukupuoliroolit kuin meillä Suomessa.
En tiedä mitä täällä on tapahtunut kun pituudesta on yhtäkkiä tullut pakkomielle.
n178cm, mies 176cm
Sulla vissiin jotain tilastotietoa minkä pituisia miehiä minkäkin pituiset suomalaiset naiset nykyään haluavat? :DD Tätäkään keskustelua ei käytäisi jos mies ei olisi sitä aloittanut. Antaisi ihmisten olla rauhassa omien kriteeriensä kanssa, ne ei kuulu muille. Ei tarvitse tutustua ihmiseen jonka kriteereitä ei täytä.
Jotenkin tuntuu että sinun tuskin tarvitsee pelätä joutuvasi parisuhteeseen kun arvostus naisia kohtaan on tuota luokkaa