Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Seksiä harrastetaan yhä vaan harvemmin - tässä syyt

Vierailija
22.03.2021 |

Voisiko joku kertoa meille ei timanttitilaajille ne syyt, kiitos.

Kommentit (700)

Vierailija
681/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku niin tyhmä, että pariutuu ulkonäön kanssa. Ei ihme jos hetken päästä ei seksi maita. Ihan sama kuin katsoo netistä kauniita naisia, niin hetken päästä katsoo jo uutta jne... Jos haluaa intohimoista seksiä kannattaa etsiä sielunkumppani, johon rakastuu. Silloin seksi kiinnostaa koko iän.

Olen aina harrastanut paljon  useita aikaavieviä harrastuksia. Ymmärsin jo nuorena, että pillunmetsästykseen  yms menee aivan liikaa aikaa ja haittasi harrastamista. Siksi pariuduin jo aikaisin, jolla varmistin, että pillua on aina saatavissa. Siten pysyin taas keskittymään harrastuksiin.  Harrastukset olleekin elämän suola, samoin seksi vaimon kanssa. Kummastakaan en ole suostunut tinkimään.  Kohdellut aina vaimoa tasa-arvoisesti ja hyvin, siksi meillä onkin harrastettu seksiä viikoittain koko ikä.  Yleensä käyty yhdessä reissuilla, jossa tietysti harrastettu sielläkin seksiä.  Miksi tinkiä nautinnoista reissuillakaan, saati olla puutteessa. Puutteessa en ole ollut sitten teini-iän ja nyt jo eläkeiän kynnyksellä. Sitä paitsi  seksillä on terveydellistäkin merkitystä, pysyy paikat ja hormoonitoiminnot vireessä. 

Mutta toki ihan oma valinta, jos haluaa elää puutteessa.

Vierailija
682/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joku niin tyhmä, että pariutuu ulkonäön kanssa. Ei ihme jos hetken päästä ei seksi maita. Ihan sama kuin katsoo netistä kauniita naisia, niin hetken päästä katsoo jo uutta jne... Jos haluaa intohimoista seksiä kannattaa etsiä sielunkumppani, johon rakastuu. Silloin seksi kiinnostaa koko iän.

Olen aina harrastanut paljon  useita aikaavieviä harrastuksia. Ymmärsin jo nuorena, että pillunmetsästykseen  yms menee aivan liikaa aikaa ja haittasi harrastamista. Siksi pariuduin jo aikaisin, jolla varmistin, että pillua on aina saatavissa. Siten pysyin taas keskittymään harrastuksiin.  Harrastukset olleekin elämän suola, samoin seksi vaimon kanssa. Kummastakaan en ole suostunut tinkimään.  Kohdellut aina vaimoa tasa-arvoisesti ja hyvin, siksi meillä onkin harrastettu seksiä viikoittain koko ikä.  Yleensä käyty yhdessä reissuilla, jossa tietysti harrastettu sielläkin seksiä.  Miksi tinkiä nautinnoista reissuillakaan, saati olla puutteessa. Puutteessa en ole ollut sitten teini-iän ja nyt jo eläkeiän kynnyksellä. Sitä paitsi  seksillä on terveydellistäkin merkitystä, pysyy paikat ja hormoonitoiminnot vireessä. 

Mutta toki ihan oma valinta, jos haluaa elää puutteessa.

Terveyden kannalta riittää yksi tyhjennys per viikko.

Kaikki muu on turhaa eläimen hölmöilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaankin. Jos kriteeri partnerille on hyvä perse ja isot tissit, niin on ihan turha tulla tänne valittamaan, kun pitkässä parisuhteessa ei enää seksi toimi. Tai että oma nainen ei ole enää riittävän kiihoittava ja siksi mielummin runkkaa, kun nainen ei enää jaksakaan olla ikuisella dieetillä.

Ihan sama koskee naisia. Jos odotat että, "kyllä se seksi varmaan tästä vielä paranee", niin aika todenäköisesti ei parane. Jos valitset komean miehen jonka kanssa seksi on "ihan ok", niin se on oma valinta. 

Jos seksin harrastaminen kiinnostaa, niin kannattaa pariutua sellaisen kanssa jonka kanssa se toimii senkin jälkeen, kun partneri ei enää ole samassa fyysisessä kunnossa kuin 21 vuotiaana.

Tai sitten voi elää puutteessa.

Vierailija
684/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen siis voi olla haluton syistä jotka ei johdu miehen ulkonäöstä mutta ratkaisu niihin on että mies kohentaa ulkonäköään.

Ok.

Kyllä ja ei. Oma eukko ei anna, mutta muuten saa seksiä. Mies kohentaa ulkonäköä, nyt oma eukkokin antaisi, mutta miestä ei kiinnosta kun saa muutenkin sitä seksiä tasokkammilta (eli nuoremmilta ja timmimmiltä)

Onko tässä miehellä joku ongelma?

Parisuhde on aika heikoissa kantimissa jos seksin saaminen on kiinni, siitä käykö kuntosalilla vai ei. Mies on valinnut jo alunperin väärän naisen. Mutta jos seksi olisi loistavaa, niin tuskinpa omaa vaimoakaan niin paljon kiinnostaisi miehen ulkonäön kohentaminen. 

Vierailija
685/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen siis voi olla haluton syistä jotka ei johdu miehen ulkonäöstä mutta ratkaisu niihin on että mies kohentaa ulkonäköään.

Ok.

Kyllä ja ei. Oma eukko ei anna, mutta muuten saa seksiä. Mies kohentaa ulkonäköä, nyt oma eukkokin antaisi, mutta miestä ei kiinnosta kun saa muutenkin sitä seksiä tasokkammilta (eli nuoremmilta ja timmimmiltä)

Parisuhde on aika heikoissa kantimissa jos seksin saaminen on kiinni, siitä käykö kuntosalilla vai ei. Mies on valinnut jo alunperin väärän naisen. Mutta jos seksi olisi loistavaa, niin tuskinpa omaa vaimoakaan niin paljon kiinnostaisi miehen ulkonäön kohentaminen. 

Mulle seksi on loistavaa nimenomaan silloin kun partneri on hyvännäköinen. Olen visuaalinen ihminen.

Vierailija
686/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein seksuaalinen elin on aivot. Kun menee naimisiin sielunkumppanin kanssa niin henkisyys ei vanhene ikinä. Intohimo säilyy kun ei perustu ulkonäköön vaan toisen sieluun ja henkiseen läsnäoloon.  Muutamalla kilolla tai ulkonäön muutoksilla, kummallakaan, ole pskankaan merkitystä. Suudelma vie jo takaisin nuoruuteen, kun aivoissa pyörähtää.  Pillun tai kullin halu ei muutu vuosien vieriessä mitenkään, ei ne  kyllä muutu muutenkaan. Miehelle parasta on naisen ja pillun halukkuus, eikä mikään ulkoinen juttu. Jos pelkkä ulkoinen kiinnostaa, niin senkun runkkaa kuville. 

Parempaan tulokseen parinvalinnassa voisi päästä sillä, että sokkona haistaisi vain toisen tuoksua tai suutelisi.  Oman vaimoni valitsin suudelmilla. Lähti jalat alta tai sanotaanko, että veri pakeni keskijalkaan. Yhä vain vaikuttaa samoin. 

Vierailija
687/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuulla enää kertaakaan sanaa "geenikomea". Kasvattakaa munat.

Naimisissa oleva 40v mies

Vierailija
688/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari esimerkkiä:

https://handofmoscow.com/wp-content/uploads/2018/03/f0eb01dc98e92b4a2e3…

Geenivoittajan muodonmuutos. Piilossa ollut korkea taso saadaan esiin laihduttamalla. Tyyliä ei tarpeen muuttaa. Ensimmäinen mies ei saisi hoikkaa naista, toinen saisi helposti.

https://i.imgur.com/wdEnQGm.jpg

Tavismiehen muodonmuutos. 0% mahdollisuus löytää normaalipainoista saati hoikkaa naista. Vaikutus tasoon aika olematon. Jos tuosta trimmaisi lisää, taso jopa laskisi koska pyöreät naiset eivät pitäisi hoikasta miehestä.

Kiitos havainnollistavista esimerkeistä. Mutta sitten... "piilossa oleva korkea taso saadaan esiin laihduttamalla" - mitä tämä tarkoittaa? Että tuo mies on pulleanakin "korkeatasoinen", se taso on vaan piilossa? Päteekö sama naisiinkin? Itse en henk. koht. edelleenkään ymmärrä tuosta kuvaparista, että mitä geenikomeus nyt sitten on. Laihempi versio ei minusta ole erityisen hyvännäköinen, koska en tykkää tuon tyyppisistä, joten en ehkä sen vuoksi osaa noista kuvista hahmottaa mitään tasoja tai komeutta. Ja kun kirjoitit, että tyyliä ei ole syytä päivittää, niin mitä oikein tarkoitat? Että miehen kohdalla on huipputyyli joku tavallinen college-paita tau huppari? Saahan niitä käyttää, mutta eivät ne ainakaan minuun vaikutusta tee.

Mitä alempaan kuvapariin tulee, niin kyllähän tuon näköisiäkin miehiä on nähty hääkuvissa sulhasen paikalla, perheenisinä ja kumppaneina. Joten eipä se naisen löytäminen varmasti mahdotonta ole, vaikka ei sattuisikaan olemaan se maailman suosituin mies. Tuokin mies olisi kyllä ihan erinäköinen erityylisissä vaatteissa.

Olen eri, mutta ymmärsin, että tällä tarkoitettiin sitä, että miehen tyyli on samanlainen lihavassa ja timmissä kuvassa. Eli pelkästään kroppaa muokkaamalla muuttui ei-haluttavasta haluttavaksi. Koska nimenomaan on "geenikomea". Toinen mies taas ei muutu haluttavaksi, vaikka tekisi mitä. Tai no ehkä jos hankkii miljardiomaisuuden. 

Juuri näin.

Ja jos geenikomea ei miellytä kakkoskuvassa, tyyliä vaihtamalla miellyttäisi.

Kun taas kakkoskuvan miestä ei auttaisi sekään.

Nyt sitten tiedetään. Vaatteet vaihtamalla saa seksiä. Jos ei saa niin sille ei sitten mitään voi.

Tämä myös tiedoksi niille keskusteluun osallistuneille miehille jotka oli suhteessa puuteessa, vaihtamalla ei parane.

Väärin. Ne miehet jotka ovat parisuhteessa, ovat tarpeeksi tasokkaita saamaan seksiä. Naisilla voi olla haluttomuuteen muitakin syitä kuin liian huono mies. Esim. lasten saaminen, stressi, tottumus, tms.

Jos oma eukko pihtaa niin se ei automattisesti tarkoita, etteikö mies saisi joltain muulta seksiä. Tosin varmaan puutteesta kärsiville aviomiehille olisi ihan kannatettava vaihtoehto yrittää ensin nostaa omaa markkina-arvoaan, vaikka juuri treenaamalla ja päivittämällä tyyliään.

Ok.

Ilmeisesti on kun ei eroa. Mutta mikä se miehen ongelma on?

Jos mies saa seksiä muualta kuin vaimoltaan, niin ei sen vuoksi vielä kannata miehen erota, jos vaimo ei sitä halua. Avioliitosta on usein miehelle muutakin hyötyä. Sallivat naiset ovat erittäin harvinaisia, ja siten sellaisia, joista kannattaa pitää kiinni.

Tästä päästäänkin kivasti taas niihin syihin miksi naisia ei enää kiinnosta heteropartneri seksi.

Miehiä ei nähdä sellaisina joiden takia jaksaisi nähdä vaivaa. Itse ei saa tyydytystä ja mies kohtelee "kodinkoneena" tai muuten huonosti.

Täällä naiset kommentoi myös sitä miten netissä saaneet tietää mitä miehet todella ajattelee eikä siksi kiinnosta miehiin tutustua suhdemielessä. Ymmärrät varmaan itsekin naisia tässä asiassa.

Does not compute.

Mikään ei osoita että tasa-arvo parisuhteissa olisi vähentynyt, ts. miehet kohtelisivat naisia kodinkoneina enemmän kuin ennen.

Päin vastoin, seksin väheneminen korreloi tasa-arvon lisääntymisen kanssa, verrattiin sitten entisaikoihin Suomessa tai vähemmän tasa-arvoisiin maihin, ml. köyhät maat joissa ei tasan takuulla mies kustanna naiselle mitään luksuselämää.

Miksi asia on näin?

Kommentoin tämän ketjun naisten kokemuksia. Sinä ilmeisesti keskustelet jostain muusta.

"Kodinkoneella" viittasin kotitöihin yms yms.

Tuossa itsekin kehotat miehiä kehittämään omaa ulkonäköään jos suhde ei toimi, ei suinkaan koittaa ratkaista suhteen ongelmia.

Näitä miehiä on paljon ja TADAA näin saadaan naisia jotka ei halua seksiä puolisonsa kanssa.

Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
689/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on loistavaa nimenomaan silloin kun partneri on hyvännäköinen. Olen visuaalinen ihminen.

Ei kai kukaan muuta väitäkään. Se riippuu täysin minkä kokee "hyvänäköiseksi". Jos se on miehelle 21v instatyrkky, niin se tarkoittaa että mies viettää suurimman osan elämästään ilman loistavaa seksiä.

Kuka pariutuu ihmisen kanssa jota ei pidä hyvänäköisenä? Sitä tehdään yleensä rahan takia ja silloin seksi tuskin on kovi loistavaa.

Vierailija
690/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tämän ketjun naisten kokemuksia. Sinä ilmeisesti keskustelet jostain muusta.

"Kodinkoneella" viittasin kotitöihin yms yms.

Tuossa itsekin kehotat miehiä kehittämään omaa ulkonäköään jos suhde ei toimi, ei suinkaan koittaa ratkaista suhteen ongelmia.

Näitä miehiä on paljon ja TADAA näin saadaan naisia jotka ei halua seksiä puolisonsa kanssa.

Ymmärrätkö nyt?

Miehen logiikkaa:

Itse pidän timmeistä vartaloista, joten jos alan laihduttamaan, niin silloin puoliskokin alkaa haluaamaan minua enemmän. 

Toki on tapauksia joissa asia voi olla niin. Todenäköisempää kuitenkin on että ongelmat on muualla.

Jos taas olet sinkku ja yrität löytää naista niin että laitat itsestäsi kuvia nettiin, niin kyllä se saattaa auttaa. Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa ettei keskivartalon paisuminen ole kovin paljoa (jos yhtään) vähentänyt naisten kiinnostusta kun heitä tapaa IRL. Kyllä siihen vaikuttaa aika moni muukin asia. 

Jos on hyvä tyyppi, niin sillä pääsee jo tooodella pitkälle. Ei-hyviä tyyppejä kun tuntuu olevan, niin paljon että naiset saattavat olla lyhyenkin keskustelun jälkeen: Wow, onpa hauskaa tavata mukava mies. 

Vierailija
691/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kiinnostunut pelkästä ulkokuoresta, kun sen alla voi olla pelkkää shittiä. Ulkonäkö muuttuu vuosien vieriessä niin miehillä kuin naisilläkin, mutta sielu ei muutu. Olet mitä olet, hautaan asti. 

Yksi iso ongelma on varmaan nykyisin, että suurin osa ihmisistä on minä-kekseisiä, MINUN pitää saada tehdä MINUN pitää saada omaa aikaa MINUN pitää, MINUN rahat jne,,,, Voisi olla parempi jos parisuhtessa ajattelisi aina ME ja MEIDÄN parasta.  Mutta jos ei saa katsettaan pois omasta navasta, niin ei kannata parisuhteeseenkaan lähteä.  Itsekin ollut ja  syytettykin itsekkyydestä ja minä-sanan käytöstä, mutta vaimon kanssa oltu aina ME. 

Vierailija
692/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan muuta väitäkään. Se riippuu täysin minkä kokee "hyvänäköiseksi". Jos se on miehelle 21v instatyrkky, niin se tarkoittaa että mies viettää suurimman osan elämästään ilman loistavaa seksiä.

Kuka pariutuu ihmisen kanssa jota ei pidä hyvänäköisenä? Sitä tehdään yleensä rahan takia ja silloin seksi tuskin on kovi loistavaa.

Mä koen 21v instatyrkyt äärimmäisen hyvännäköisiksi. Mahdollisuuteni saada sellainen on kuitenkin n. 0.001%, joten kelpuutan myös muunkin näköisiä naisia, tietyissä rajoissa.

Vierailija
693/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari esimerkkiä:

https://handofmoscow.com/wp-content/uploads/2018/03/f0eb01dc98e92b4a2e3…

Geenivoittajan muodonmuutos. Piilossa ollut korkea taso saadaan esiin laihduttamalla. Tyyliä ei tarpeen muuttaa. Ensimmäinen mies ei saisi hoikkaa naista, toinen saisi helposti.

https://i.imgur.com/wdEnQGm.jpg

Tavismiehen muodonmuutos. 0% mahdollisuus löytää normaalipainoista saati hoikkaa naista. Vaikutus tasoon aika olematon. Jos tuosta trimmaisi lisää, taso jopa laskisi koska pyöreät naiset eivät pitäisi hoikasta miehestä.

Kiitos havainnollistavista esimerkeistä. Mutta sitten... "piilossa oleva korkea taso saadaan esiin laihduttamalla" - mitä tämä tarkoittaa? Että tuo mies on pulleanakin "korkeatasoinen", se taso on vaan piilossa? Päteekö sama naisiinkin? Itse en henk. koht. edelleenkään ymmärrä tuosta kuvaparista, että mitä geenikomeus nyt sitten on. Laihempi versio ei minusta ole erityisen hyvännäköinen, koska en tykkää tuon tyyppisistä, joten en ehkä sen vuoksi osaa noista kuvista hahmottaa mitään tasoja tai komeutta. Ja kun kirjoitit, että tyyliä ei ole syytä päivittää, niin mitä oikein tarkoitat? Että miehen kohdalla on huipputyyli joku tavallinen college-paita tau huppari? Saahan niitä käyttää, mutta eivät ne ainakaan minuun vaikutusta tee.

Mitä alempaan kuvapariin tulee, niin kyllähän tuon näköisiäkin miehiä on nähty hääkuvissa sulhasen paikalla, perheenisinä ja kumppaneina. Joten eipä se naisen löytäminen varmasti mahdotonta ole, vaikka ei sattuisikaan olemaan se maailman suosituin mies. Tuokin mies olisi kyllä ihan erinäköinen erityylisissä vaatteissa.

Olen eri, mutta ymmärsin, että tällä tarkoitettiin sitä, että miehen tyyli on samanlainen lihavassa ja timmissä kuvassa. Eli pelkästään kroppaa muokkaamalla muuttui ei-haluttavasta haluttavaksi. Koska nimenomaan on "geenikomea". Toinen mies taas ei muutu haluttavaksi, vaikka tekisi mitä. Tai no ehkä jos hankkii miljardiomaisuuden. 

Juuri näin.

Ja jos geenikomea ei miellytä kakkoskuvassa, tyyliä vaihtamalla miellyttäisi.

Kun taas kakkoskuvan miestä ei auttaisi sekään.

Nyt sitten tiedetään. Vaatteet vaihtamalla saa seksiä. Jos ei saa niin sille ei sitten mitään voi.

Tämä myös tiedoksi niille keskusteluun osallistuneille miehille jotka oli suhteessa puuteessa, vaihtamalla ei parane.

Väärin. Ne miehet jotka ovat parisuhteessa, ovat tarpeeksi tasokkaita saamaan seksiä. Naisilla voi olla haluttomuuteen muitakin syitä kuin liian huono mies. Esim. lasten saaminen, stressi, tottumus, tms.

Jos oma eukko pihtaa niin se ei automattisesti tarkoita, etteikö mies saisi joltain muulta seksiä. Tosin varmaan puutteesta kärsiville aviomiehille olisi ihan kannatettava vaihtoehto yrittää ensin nostaa omaa markkina-arvoaan, vaikka juuri treenaamalla ja päivittämällä tyyliään.

Ok.

Ilmeisesti on kun ei eroa. Mutta mikä se miehen ongelma on?

Jos mies saa seksiä muualta kuin vaimoltaan, niin ei sen vuoksi vielä kannata miehen erota, jos vaimo ei sitä halua. Avioliitosta on usein miehelle muutakin hyötyä. Sallivat naiset ovat erittäin harvinaisia, ja siten sellaisia, joista kannattaa pitää kiinni.

Tästä päästäänkin kivasti taas niihin syihin miksi naisia ei enää kiinnosta heteropartneri seksi.

Miehiä ei nähdä sellaisina joiden takia jaksaisi nähdä vaivaa. Itse ei saa tyydytystä ja mies kohtelee "kodinkoneena" tai muuten huonosti.

Täällä naiset kommentoi myös sitä miten netissä saaneet tietää mitä miehet todella ajattelee eikä siksi kiinnosta miehiin tutustua suhdemielessä. Ymmärrät varmaan itsekin naisia tässä asiassa.

Does not compute.

Mikään ei osoita että tasa-arvo parisuhteissa olisi vähentynyt, ts. miehet kohtelisivat naisia kodinkoneina enemmän kuin ennen.

Päin vastoin, seksin väheneminen korreloi tasa-arvon lisääntymisen kanssa, verrattiin sitten entisaikoihin Suomessa tai vähemmän tasa-arvoisiin maihin, ml. köyhät maat joissa ei tasan takuulla mies kustanna naiselle mitään luksuselämää.

Miksi asia on näin?

No sehän johtuu tietenkin siitä, ettei himota enää kun nainenkin saa itse päättää elämästään, voi valita itse työnsä ja hänenkin vapaa-ajallaan nähdään muuta arvoa kuin pelkkä kotitöiden teko. Kyllä seksuaalinen jännite säilyy paremmin, kun miehellä on päätösvalta, hänen ei tarvitse tehdä kotitöitä ja naisten ja miesten mahdollisuudet yhteiskunnassa ovat erilaiset. Tasa-arvo on niin pilannut kaiken, Nykyisin miehetkin ihan joutuvat lapsia hoitamaan sen sijaan että olisivat vaan ylitöissä, mikä oli paljon kiihottavampaa kaikille.

Tätähän sä ajoit takaa.

Juurikin sitä.

Itse en tällaista kuviota haluaisi, vaan päin vastoin esteenä pariutumiselle on että haluaisin enemmän tasa-arvoa kuin naiset jotka haluavat säilyttää voimakkaammat sukupuoliroolit kuin mitä puheissaan myöntävät.

Vierailija
694/700 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaankin. Jos kriteeri partnerille on hyvä perse ja isot tissit, niin on ihan turha tulla tänne valittamaan, kun pitkässä parisuhteessa ei enää seksi toimi. Tai että oma nainen ei ole enää riittävän kiihoittava ja siksi mielummin runkkaa, kun nainen ei enää jaksakaan olla ikuisella dieetillä.

Ihan sama koskee naisia. Jos odotat että, "kyllä se seksi varmaan tästä vielä paranee", niin aika todenäköisesti ei parane. Jos valitset komean miehen jonka kanssa seksi on "ihan ok", niin se on oma valinta. 

Jos seksin harrastaminen kiinnostaa, niin kannattaa pariutua sellaisen kanssa jonka kanssa se toimii senkin jälkeen, kun partneri ei enää ole samassa fyysisessä kunnossa kuin 21 vuotiaana.

Tai sitten voi elää puutteessa.

Ei tarvitse olla koskaan dieetillä jos syö aina kohtuudella.

Vierailija
695/700 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sulkenut seksin mielestäni koska sille ei ole paikkaa. Kotona en voi harrastaa seksiä mieheni kanssa, en ainakaan minua tyydyttävää seksiä. Sen vuoksi sitä on vain harvoin. Reissuilla sitten pari kertaa vuodessa hurvitellaan ja minäkin nautin. Näillä mennään kunnes lapset on lähteneet maailmalle.

Vierailija
696/700 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sulkenut seksin mielestäni koska sille ei ole paikkaa. Kotona en voi harrastaa seksiä mieheni kanssa, en ainakaan minua tyydyttävää seksiä. Sen vuoksi sitä on vain harvoin. Reissuilla sitten pari kertaa vuodessa hurvitellaan ja minäkin nautin. Näillä mennään kunnes lapset on lähteneet maailmalle.

Siis harrastatko reissuilla miehesi vai vieraiden miesten kanssa?

Eikö kotonanne ole sopivaa tila tai aikaa kunnon seksille, vai johtuuko se vaan siitä, että mies ei kiinnosta?

Vierailija
697/700 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on ahdasta ja ohuet seinät. Tänä keväänä saatiin tarpeeksemme hissuttelusta. Seksiä harrastetaan pienellä äänellä, mutta muuten isoilla kierroksilla. Mökillä, risteilyllä tms voi sitten avata jo enemmän ääntään.

( Aikuinen lapsemme lähtee ,toivon mukaan, tänä kesänä omilleen, mutta sinne asti ei jaksettu pihtailla.)

Vierailija
698/700 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis harrastatko reissuilla miehesi vai vieraiden miesten kanssa?

Eikö kotonanne ole sopivaa tila tai aikaa kunnon seksille, vai johtuuko se vaan siitä, että mies ei kiinnosta?

Oman miehen kanssa reissuilla ilman lapsia. Lasten läsnäolo vie seksihalut. Kotona ovat aina ja seinät ohuet.

Vierailija
699/700 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mutta sielu ei muutu. Olet mitä olet, hautaan asti. 

No jaa. Käytös kyllä muuttuu, valinnat muuttuu, mutta oliko aiempi käytös sitten teatteria, vai onko sielu muuttunut ajan myötä. Mistä sen nyt voi varmuudella sanoa, ja onko sillä edes väliä loppupeleissä.

Vierailija
700/700 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukoilla ei ota eteen ku vemputtavat prnolle raivokkaasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän