Ihanaa kun noille änkyröillekin pakotetaan maskit naamalle!
Kommentit (59)
Keskiviikkona oli käytössä maski, sen jälkeen olen ollut vain kotona. Yhä on keuhkokivut mitä siitä seurasi ja vaikeuksia hengittää. Joten en suorita kuin pakolliset ja eristäydyn kotiin aivan kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ohuimpia mahdollisia maskeja ja haukon happea välissä nostamalla sitä vähän nenän päältä kuten tähänkin asti.
Väittävät että niihin tottuu mutta olen ollut pyörtymisen lähellä monta kertaa.
Ehkä pitää uskaltaa kokeilla onko se vaan tunne, vai pyörrynkö oikeasti.Mutta lupaatteko tulla auttamaan jos pyörryn? Edes nyppästä sen maskin naamalta?
No sitä vähän pelkäsinkin...
Jos pyörtyisit, siitähän saisi kivasti sitä uhriutumisdraamaa, mistä monet tykkää
Vierailija kirjoitti:
Minkälaine ap siitä maskipakosta tulee?
Yleisissä tiloissa kaupoissa ym. on pakko pitää maskia, yksin metsässä kävellessä ei edelleenkään ole pakko pitää.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona oli käytössä maski, sen jälkeen olen ollut vain kotona. Yhä on keuhkokivut mitä siitä seurasi ja vaikeuksia hengittää. Joten en suorita kuin pakolliset ja eristäydyn kotiin aivan kuten tähänkin asti.
Sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävä tuo tilanteesi. Minä kuljen nyt maski suun edessä, nenä paljaana. Näin tulen tekemään jatkossakin. Olen huomannut, että aikaisemmin kun en käyttänyt maskia, ihmiset kiersivät kauempaa ja antoivat tilaa kulkea. Nyt kun minulla on maski, siis suun edessä, niin ihmiset saattavat tulla aivan kiinni. Eivät he useimmiten huomaa, että nenäni on paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Minä en aijo pitää maskia ja olen valmis käyttämään väkivaltaa tarvittaessa vaikka poliisia vastaan jos yrittävät pakottaa.
T. Isomies
Iso mies muttä pieni järki.
Vierailija kirjoitti:
Busseihin ja juniin tuli jo sellainen pakko, että jos voi käyttää maskia, niin pitäisi käyttää maskia taikka olla hieman etäämpänä muista kuten seuraavalla penkkirivillä.
Tosi helppo toteuttaa ruuhka-aikana Helsingissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävä tuo tilanteesi. Minä kuljen nyt maski suun edessä, nenä paljaana. Näin tulen tekemään jatkossakin. Olen huomannut, että aikaisemmin kun en käyttänyt maskia, ihmiset kiersivät kauempaa ja antoivat tilaa kulkea. Nyt kun minulla on maski, siis suun edessä, niin ihmiset saattavat tulla aivan kiinni. Eivät he useimmiten huomaa, että nenäni on paljaana.
Nyt vain odotan, että milloin perustetaan uusi ammattikunta 'paljaan nenän kyttääjät'.
sama
Vierailija kirjoitti:
Minä en aijo pitää maskia ja olen valmis käyttämään väkivaltaa tarvittaessa vaikka poliisia vastaan jos yrittävät pakottaa.
T. Isomies
Voi sen tietysti noinkin vaikean kautta tehdä jos on tarpeeksi tyhmä.
Mutta lopulta kuitenkin pidät tai istut kopissa, saat valita.
Pakottaminen on väkivaltaa. Itse en usko pakkoon, se saa yleensä aikaan vastareaktion.
On meitä jotka olemme tunnollisia ja sitten näitä hälläväliä-tyyppejä.
Yhteinen etu kyseessä, yhteistalkoot. Vene uppoaa jos osa meloo ja osaa poraa reikiä pohjaan. Soudetaan nyt vain samaan suuntaan ja kohta ollaan toivottavasti selvillä vesillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella sivistymätön asenne, sillä jo 1800-luvulla tartuntatauteja ehkäistiin maskien ja kasvojen suojien avulla.
Eipä sinuakaan olisi, jos esivanhempasi olisivat toimineen v. 1920 samalla asenteellasi.
https://www2.helsinki.fi/fi/uutiset/terveys/espanjantauti-kylvi-kauhua-…
Leikitään että on naamiaiset! Lapsilta onnistuu heti, ninjagot, ryhmähau-maskit. Kysymys onkin, onnistuuko meiltä aikuisilta.
Uutinin soltaatit alakaavat valavommaan maskiloeta. Kyllä ruppeetta pitämmää maskijanno naejessae. Nii.
Vierailija kirjoitti:
Pakottaminen on väkivaltaa. Itse en usko pakkoon, se saa yleensä aikaan vastareaktion.
On meitä jotka olemme tunnollisia ja sitten näitä hälläväliä-tyyppejä.
Yhteinen etu kyseessä, yhteistalkoot. Vene uppoaa jos osa meloo ja osaa poraa reikiä pohjaan. Soudetaan nyt vain samaan suuntaan ja kohta ollaan toivottavasti selvillä vesillä.
Ai, pakottaminen väkivaltaa? Kuvitteletko olevasi ainutlaatuinen uniikki lumihiutale maailmassa?
Ei, olet vain yksi linkki sukupolvien ketjussa, elämää on ollut ennen sinua ja tulee olemaan sinun jälkeenkin.
Kun tässä nyt lueskelee teidän puolin ja toisin heittelemäänne provokaatiota, niin tulee miettineeksi, että millaisiahan tunnelmia oli aiemman sisällissodan syttyessä. Tyytymättömyyttä oloihin? Kyllä. Kaksi leiriä, joilla vastakkaiset näkemykset? Kyllä. Kapinoita ja kapinoitsijoiden pilkkaajia? Kyllä. "Parempia" ja "huonompia" ihmisiä? Kyllä. Hallituksen toimet aiheuttavat selkeää ja voimakasta eripuraa ihmisten välille ja siinä mielessä toimet tai niiden esille tuominen on epäonnistunutta. Lehdistöllä on varmasti osuutensa tässä leikissä. Oletteko ajatelleet, että sota tappaa paljon enemmän kuin mihin covid pystyy? Maski-intoilijoista on varmasti mahtavaa olla kerrankin oikeassaolijoiden puolella, mutta onko oikeassa oleminen todella tärkeämpää, kuin hyvät ihmissuhteet ja vapaus? Osa maskittomista on samanlaisia kuin minä. Olen jo sairastanut covidin ja todennäköisyys sille, että levittäisin tautia on äärimmäisen pieni vaikka ilmeisesti jonkin teorian mukaan sekin on mahdollista. Tein jo epidemian alkaessa tietoisen päätöksen, että mieluumin sairastun, kuin pelkään. Päätökseni ei mitenkään rasittanut minkään maan terveydenhoitohenkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Uutinin soltaatit alakaavat valavommaan maskiloeta. Kyllä ruppeetta pitämmää maskijanno naejessae. Nii.
Kiva juttu. Mukava saada jo jotain vaihtelua tähän.
Ottamatta kantaa kenenkään sanomisiin. Sananvapaus on sellainen perusoikeus, että niin kauan kun ei riko lakia, tulee kaikin tavoin ylläpitää sanavapautta.
Miksi media, hallitus rajoittaa sananvapautta? Onko kenties jotain salattavaa. Äänestäkää vaaleissa perusoikeuksia puolustavia.
Maskien haittavaikutuksista on niin paljon tietoa, että tutkikaa asioita. Maski on haitallista jokaiselle käyttäjälleen. Vuosi sitten samat tahot perustelivat, ettei maskeja tule käyttää. Tiede myös tukee väittämää. Suu, iho ja keuhkoinfektiot räjähtäneet puhumattakaan happitasojen laskusta aiheutuvat ongelmat.
Jos väitätte, että maski suojaa virusta vastaan niin olette joko aivopestyjä tai tyhmiä!
T. Lääkäri ihmisten terveyden puolesta
Useimmilla tunne on psykologinen. Kokeile vaikka kotona sängyllä maaten.