Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa ihmisistä vapaamatkustaja, kun osa varoo koronaa. Ärsyttävää!

Vierailija
21.03.2021 |

"OSA IHMISISTÄ ajattelee, että he voivat vapaamatkustaa, kunhan muut toimivat vastuullisesti. Entä kun ne ”muut” väsyvät ja alkavat toimia samalla tavalla? Silloin tilanne riistäytyy hallinnasta."

Tuo oli oltasanomista

Ja on ivan totta. Minuakin ärsyttää vietävästi, että is elää niin kuin ennenkin, mutta se on meidän rajoituksia noudattavien ansiota ja epäreilua.

Siksi suosituksista pitää luopua ja siirtyä rajoituksiin, joista rangaistaan. Nolo poliisi Helsingissä, kun ei saanut mielenosoittjiakaan kuriin.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vapaamatkustajat ovat kuin rintamakarkureita sota-aikana. Muut hoitaa asiat maamme puolesta, nämä haistattaa pas... t muiden kärsimyksille!!

Vierailija
122/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta reilua olisi merkintä Omakantaan tmv. "huomioi koronan"/"ei huomioi koronaa" ja ne jotka haluavat saisivat elää ihan normaalia elämää harrastuksineen, baareiluineen jne. MUTTA jippo olisi siinä, että heidän (teho)hoitonsa evättäisiin jos koronan saavat.

Reilu peli: jos esim. minä vuoden etätöitä tehneenä, maskia ruokakaupassa käyttävänä, harrastukset ja sosiaaliset suhteet (kasvotusten) lopettaneena jostain onnistuisin koronan saamaan, niin kyllä v---aisi jos tehohoitojonossa minut kiilaisi ihminen (tutuissakin näitä valitettavasti on...) jotka eivät "usko koronaan".

Ei-suomalaiset eivät muuten käytä Itiksessä usein maskia. Pitäisikö heidät sitten blokata myös tehohoidosta sinun eduksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on henkisesti inhottavaa ja ahdistavaa kun huomaa etteivät kaikki eivät luota tämän  talouden alasajelun  pelkkää hyväntahtoista taudinpoispanoa ja silloin mieleen hiipii epäilys että ehkä näillä simputuksilla ei olekaan tarkoitus päästää meitä  takaisin normaaliin vanhaan. Juopposakkiakin yleensä harmittaa jos mukana on joku raitispää; hänentki haluttaisiin yleensä humalluttaa

Vierailija
124/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Viron tilanteeseen tulee niin sen estämiseksi täällä musta olisi järkevämpää estää se virolaisten päivittäinen maahan vyöryminen kuin määrätä suomalaiset ulkonaliikkumuskueltoon.

Mutta taidan olla yksin tämän kanssa, suurin osa kansaa haluaa rajoituksia nimenomaan suomalaisille..

Vierailija
125/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien varassa elely se vapaamatkustelua on...

Niin kauan kun maksan 50.000 e/ v veroja kuljen ilman maskia jos haluan.

Vierailija
126/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Poliiseissa on paljon niitä, jotka mieluusti liittyisivät mielenosoittajien joukkoon. Heitä ärsyttää suunnattomasti tämä koronaleikki ja että joutuvat käyttämään vähiä resurssejaan tyhjänpäiväisyyksiin. Näin ovat itse sanoneet.

Vierailija
127/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus todettu ympäri maailman altistavaksi tekijäksi koronan vakavammalle tautimuodolle. Pitäisikö kaikki lihavat myös siirtää tehojonon hännille kun sairaus "omaa syytä"?

Vierailija
128/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ollaan menossa. Ei riitä paikat.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007848255.html

Kaikkien pitää tehdä osansa.

Vierailija
129/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uudesta kokielurokotteesta kieltäymys ole mitään vapaamatkustusta vaan tervettä itsekkyyttä. itseäänkin saa rakastaa sen verran ettei ota mömmöä jonka on kuullut turmelevan joitakuita sitä kokeilleita

Vierailija
130/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de8558e3-f27f-471b-95a9-ad9d100ee7cf

Ei noissa Viron uutisissa ole mitään uutta. Niin se on aina ollut muissakin sairauksissa, että heikot, vanhat ja riskiryhmäluuserit kuolee.

Sinä tässä luuseri olet! Varsinainen pikku-Hit..., joka poistaa ihmisiä maailmankartalta. Häpeä!

Vierailija
131/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työikäinen kuolee huomattavasti todennäköisemmin liikenneonnettomuudessa tai liukastumalla/kaatumalla kuin koronaan. Sitä näille hysteerikoille ei saa päähän millään. Nuorilta viety vuosi elämästä.

Milloin ansaitset tulla nimitetyksi ei-hysteeriseksi ja myönnät, ettei ole tieteellisen ajattelun tapaistakaan laskeskella todennäköisyyksiä, joiden nykyarvo riippuu suuresti toiminnasta, jonka haluat perustella turhaksi? Tuo ei ole mitään muuta kuin tahallista propagandaa tai suurta tyhmyyttä. 

Vai tuotko minulle kukkasia kaiken tämän päätyttyä kiitokseksi siitä, että osaltani olin pitämässä todennäköisyyttä niin pienenä? 

Vierailija
132/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ollaan menossa. Ei riitä paikat.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007848255.html

Kaikkien pitää tehdä osansa.

Vierailija
133/138 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te korona- ja rajoituskiimaiset olette sitten huvittavia. Ettekö pysty ajattelemaan yhtään omilla aivoillanne? Ettekö tajua että tämä feikkipandemia on suurin kusetus ikinä? Törkeätä ihmisen vapaudenriistoa ja te vaan haaveilette erilaisista maskeista pikkarit märkänä. Sairasta, niin sairasta.

Kuka kusettaa ja miksi?

Kuka hyötyy globaalisti siitä, että talous romahtaa?

Ei kukaan.

Vierailija
134/138 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukien varassa elely se vapaamatkustelua on...

Niin kauan kun maksan 50.000 e/ v veroja kuljen ilman maskia jos haluan.

Maksatko itse hoitosi?

Vierailija
135/138 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tämä yhteiskunta on täynnä erilaisia vapaamatkustajia, Pahimpia ovat erilaiset sosiaalipummit ja elämäntapatyöttömät.

Minä en käytä maskia, kutsu sitä vapaamatkustamiseksi jos huvittaa, ja mieti samalla mitä sinä olet viimeksi tehnyt yhteiskunnan hyväksi ja kuka maksaa katon päällesi ja leivän sinun pöytääsi.

Kukaan ei maksa yksin mitään. Sinäkin (tod.näk.) yksityisen sektorin työläinen käytät julkista sektoria, synnytyssairaalasta alkaen.

Vierailija
136/138 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.... Plus rokote-vapaamatkustajat, odotetaan joukkosuojaa, että voisi kivasti taas matkustella mut itse ei haluta ottaa "vaarallista rokotetta" josta voi tulla vaikka allergiakohtaus. Huoh.

Vaan sepä ei kyllä onnistu koska matkustamiseen tullaan tarvitsemaan rokotustodistus. Siinä onkin ainakin itselleni riittävä motivaatio ottaa rokotus!

Ei tulla, ja jos muka hlautaan niin mä meen väkisin. FuK yo MasKiT! RÄNGSTÄ BLÄNG!

137/138 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vapaamatkustaja. Päinvastoin sairastin jo koronan enkä siksi käytä maskia tai suostu rajoituksiin. Olen turvallisempi ihminien lähelläoleville kuin maskillinen ihminen, jolla ei vielä ole immuniteettia. Olen turvallisrmpi, kuin rokotettu. En käytä siis maskia. Enkä ole vapaamatkustaja.

Vierailija
138/138 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta reilua olisi merkintä Omakantaan tmv. "huomioi koronan"/"ei huomioi koronaa" ja ne jotka haluavat saisivat elää ihan normaalia elämää harrastuksineen, baareiluineen jne. MUTTA jippo olisi siinä, että heidän (teho)hoitonsa evättäisiin jos koronan saavat.

Reilu peli: jos esim. minä vuoden etätöitä tehneenä, maskia ruokakaupassa käyttävänä, harrastukset ja sosiaaliset suhteet (kasvotusten) lopettaneena jostain onnistuisin koronan saamaan, niin kyllä v---aisi jos tehohoitojonossa minut kiilaisi ihminen (tutuissakin näitä valitettavasti on...) jotka eivät "usko koronaan".

Juuri näin👍

Samalla te hysteerikot korostatte, kuinka noudatatte rajoituksia, koska välitätte muista ihmisistä. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän