Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa ihmisistä vapaamatkustaja, kun osa varoo koronaa. Ärsyttävää!

Vierailija
21.03.2021 |

"OSA IHMISISTÄ ajattelee, että he voivat vapaamatkustaa, kunhan muut toimivat vastuullisesti. Entä kun ne ”muut” väsyvät ja alkavat toimia samalla tavalla? Silloin tilanne riistäytyy hallinnasta."

Tuo oli oltasanomista

Ja on ivan totta. Minuakin ärsyttää vietävästi, että is elää niin kuin ennenkin, mutta se on meidän rajoituksia noudattavien ansiota ja epäreilua.

Siksi suosituksista pitää luopua ja siirtyä rajoituksiin, joista rangaistaan. Nolo poliisi Helsingissä, kun ei saanut mielenosoittjiakaan kuriin.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

thrt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.... Plus rokote-vapaamatkustajat, odotetaan joukkosuojaa, että voisi kivasti taas matkustella mut itse ei haluta ottaa "vaarallista rokotetta" josta voi tulla vaikka allergiakohtaus. Huoh.

Alkaahan tuo jo selvitä mitä tuokin "rokote"on . Sikapiikkikheissi hyväsä muistisa, ei kai nyt kannata uudestaan harhautua pelkän syyllistelyn ja pelottelun takia piikkiä kokeilemaan

Kai tiedät, että ihan särkylääkkeistä alkaen voi olla haittavaituksia? Kaikki mitä laitat elimistöstäsi alas, kumarrat yhdelle ja pyllistät toiselle. 

Minä kyllä uhraudun sen puolesta että päästään eteenpäin.

Te HIDASTATTE prosessia.

mielelläni olen, jos mahdollista, hidastamassa totalitarosoitumista, liittovaltio/UMJ- kehitystä myös

hei herätys :D

Vierailija
62/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p> kirjoitti:

erer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.... Plus rokote-vapaamatkustajat, odotetaan joukkosuojaa, että voisi kivasti taas matkustella mut itse ei haluta ottaa "vaarallista rokotetta" josta voi tulla vaikka allergiakohtaus. Huoh.

Alkaahan tuo jo selvitä mitä tuokin "rokote"on . Sikapiikkikheissi hyväsä muistisa, ei kai nyt kannata uudestaan harhautua pelkän syyllistelyn ja pelottelun takia piikkiä kokeilemaan

Kai tiedät, että ihan särkylääkkeistä alkaen voi olla haittavaituksia? Kaikki mitä laitat elimistöstäsi alas, kumarrat yhdelle ja pyllistät toiselle. 

Te HIDASTATTE prosessia.

Uhraudu vain ja hae piikki vaikka viikottain mutta älä vaadi muilta samaa. Elämän tulee jatkua ja rajoitukset pitää purkaa välittömästi.

No kun se elämä ei tule jatkumaan :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-vuotiaat rokotettu. Huhtikuussa se kuulkaa näkyy tilastoissa niin, että kuolemat käytönnössä loppuvat, vaikka olisi kuinka monta tuhatta tartuntaa päivässä. Silloin loppuu järkisyyt kaikille rajoituksille.

Vierailija
64/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te korona- ja rajoituskiimaiset olette sitten huvittavia. Ettekö pysty ajattelemaan yhtään omilla aivoillanne? Ettekö tajua että tämä feikkipandemia on suurin kusetus ikinä? Törkeätä ihmisen vapaudenriistoa ja te vaan haaveilette erilaisista maskeista pikkarit märkänä. Sairasta, niin sairasta.

Kehtaatkin välistä vänistä senkin salaliittokiimainen lammas. Huvittavia eläimiä olette. Ota virtuaali 🍌

Kyllä se totuus vielä valkenee sinunkin kaltaiselle heikommalle ja yksinkertaisemmallekin ainekselle.

Valitettavasti evidenssi osoittaa päinvastaiseen suuntaan. Pillipiiparin perässä marssitte, rottaparat. 

Vierailija
65/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ymmärrän että evoluutio-uskovainen saattaa nähä tämän pelkkänä maallisena tautina joka on vain poispantava keinoilla millä hyvinsä jotta  kaikki olisi kohta taas ennallaan. Ei pienintäkään mahdollisuutta että henkivalloissa olisi nyt lopputaistelut menossa ja Saatanalla ahdistus kun sen aika käy vähiin ja lähestyvä hornatuomio sitä peloittaa.

Vierailija
68/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rrthrt kirjoitti:

No, ymmärrän että evoluutio-uskovainen saattaa nähä tämän pelkkänä maallisena tautina joka on vain poispantava keinoilla millä hyvinsä jotta  kaikki olisi kohta taas ennallaan. Ei pienintäkään mahdollisuutta että henkivalloissa olisi nyt lopputaistelut menossa ja Saatanalla ahdistus kun sen aika käy vähiin ja lähestyvä hornatuomio sitä peloittaa.

Parasta tässä on se että olen kristitty, sukulaiseni/perheeni ovat, suuri osa tähän liittyvällä alalla, käytämme maskeja, otamme rokotuksen, huolehdimme toisistamme. Mitä Jeesus tekisi? Käyttäisi maskia suojellakseen muita.

Vierailija
69/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
70/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p> kirjoitti:

erer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te HIDASTATTE prosessia.

Uhraudu vain ja hae piikki vaikka viikottain mutta älä vaadi muilta samaa. Elämän tulee jatkua ja rajoitukset pitää purkaa välittömästi.

Saathan tuota vaatia vaikka mitä. Rajoituksia ei pureta välittömästi, eikä vielä pitkään aikaan, koska te hidastatte tartuntojen vähemistä. Tosiasia on nyt se, että mitä enemmän teitä änkyröitä on, sitä kauemmin tämä kestää. Että kiitti ihan v*t*sti. Aina vaan lisää harmia koko yhteiskunnalle.

Vierailija
71/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-vuotiaat rokotettu. Huhtikuussa se kuulkaa näkyy tilastoissa niin, että kuolemat käytönnössä loppuvat, vaikka olisi kuinka monta tuhatta tartuntaa päivässä. Silloin loppuu järkisyyt kaikille rajoituksille.

Eivät lopu, ja se on sinulle kerrottu niin monta kertaa, ettei ole mitään järkisyytä sille, miksi mylvit ja täytät palstan propagandallasi kuuntelematta sanaakaan siitä, mitä sinulle vastataan. 

Teho-osastoja kansoittavat tuon jälkeenkin muutkin kuin iäkkäimmät niinkuin tähän asti, kun sinne ei ole vanhimpia edes otettu. Melkein kuolevat ovat ongelma siinä kuin kuolevatkin, ellei isompi. 

Joten? 

Vierailija
72/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de8558e3-f27f-471b-95a9-ad9d100ee7cf

Ei noissa Viron uutisissa ole mitään uutta. Niin se on aina ollut muissakin sairauksissa, että heikot, vanhat ja riskiryhmäluuserit kuolee.

Vierailija
73/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007848255.html

Rokotteen vaurioittamia alkaa pukata sisään ovista ja akkunoista

Vierailija
74/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p> kirjoitti:

erer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te HIDASTATTE prosessia.

Saathan tuota vaatia vaikka mitä. Rajoituksia ei pureta välittömästi, eikä vielä pitkään aikaan, koska te hidastatte tartuntojen vähemistä. Tosiasia on nyt se, että mitä enemmän teitä änkyröitä on, sitä kauemmin tämä kestää. Että kiitti ihan v*t*sti. Aina vaan lisää harmia koko yhteiskunnalle.

Niillä tartunnoilla ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan sillä, kuinka moni tartunnan saaneista tarvitsee sairaalahoitoa. Ja niitä on todella, todella harva.

Sama, että käytäisiin julkaisemaan lukuja kuinka moni sairastuu kausiflunssaan.

Vierailija
75/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta tuntuu. Itse noudatan suosituksia siksi etten halua kontolleni kenenkään tautia. Olisi hirveää jos minun kautta joku saisi tartunnan, olipahan tauti lievä tai ei. Suvussa on paljon riskiryhmäläisiä ja vanhuksia. Ystävät työskentelee kaikki hoivakodeissa, terveyskeskuksessa, vanhusyksikössä ja sairaala ympäristössä. Pakkohan tässä on oma vastuu kannettava. Hysteeriseksi en silti ala, maalaisjärjellä pärjää.

Vierailija
77/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rrthrt kirjoitti:

Lisään vielä, että itse hyväksyn kristittyjen olevien erillisiä yksilöitä, joilla on varmasti eriäviä mielipiteitä, ja silti jakavat kanssani saman uskon. Miten sinä, anonyymi netissä, voit mennä kertomaan ketä on uskovainen ja ketä ei? 

Vierailija
78/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p> kirjoitti:

erer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te HIDASTATTE prosessia.

Niillä tartunnoilla ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan sillä, kuinka moni tartunnan saaneista tarvitsee sairaalahoitoa. Ja niitä on todella, todella harva.

Sama, että käytäisiin julkaisemaan lukuja kuinka moni sairastuu kausiflunssaan.

Jos on paljon tartuntoja, on riski runsaalle sairaanhoidon tarpeelle. Eikä silloin rajoituksia pureta. Eli lopputulos yks ja sama. Kiukuttele minkä kerkiät, niin tämä jatkuu aina vaan pidempään.

Vierailija
79/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin soisin ettei kukaan tuntisi velvollisuudekseen kokeilla koronarokotetta. Että se olisi jokin yhtteishyvä uhraus kaikkien puolesta josta saa olkataputukset kiitokseksi .Jos itselleen vain sillä tavoin mielenrauhan saa niin ottakoon omalla vastuullaan. ite tunnen olevani turvassa jo nyt, vaikka edellsestä rokotteesta jo 17,5 vuotta

Vierailija
80/138 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ollaan menossa. Ei riitä paikat.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007848255.html

Kaikkien pitää tehdä osansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan