Maanantaina pärähti sellaset setit tulille ettei mitään rajaa
Maanantaina pärähti sellaset setit tulille ettei mitään rajaa. Oon siis 34v ja vaimo on 21v. Mut tosiaan maanantaiaamuna vaimo tuli vessasta naama ihan peruslukemilla ja löi raskaustikun pöytään. Kattoin sitä tikkua ja siinä oli kaksi viivaa.
Meinasin tippua penkiltä. Meille on tulossa perheenlisäystä, oikea pieni nyymi. Vaimo alko itkemään onnesta ja pakko myöntää, että vaikka oonki yleensä kova alfa ja tunteet on jäässä, niin meinas siinä itelläki tulla tippa linssiin. Tajusin siinä hetkessä, että musta tulee isä ja oon onnistunu elämän tärkeimmässä tehtävässä jota nyymit pakottanut vuosikausia laudalla.
Nappasin vaimon syliin ja tajusin vaan, että rakastan tota naista enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Nyt ollaan tässä pari päivää vaan oltu ja suunniteltu meidän tulevaisuutta. On mietitty nimiä, lastenhuoneen juttuja ja sitä millasta arki tulee olemaan kolmestaan. Olo on ihan uskomaton ja ollaan onnellisempia kuin koskaan. Tää on se aito feels good man -hetki.
Kommentit (12)
Sinne meni nuoren naisen nuoruus hukkaan.
Itellä on taas 12v vaimo kotona odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Itellä on taas 12v vaimo kotona odottamassa.
Joko teillä on lapsia?
Onnea, nyt voit heittäytyä mieslapseksi. Pääset näin helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet 34-vuotias ja vaimo 21-vuotias... Etkö omanikäistä naista sitten löytänyt vai?
Ja? Aikuisia ovat molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan. Pääsee naikkonen suorittamaan lajin omaisen tehtävän.
Vierailija kirjoitti:
T. Femakkoh*ora joka ei löydä ukkoa h*orailunsa takia ja nyt on sitten voimaantunut vela
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tulevan lapsen isä?
Minä 🖐🏾🧒🏾
t. Mohammed
Sinä olet 34-vuotias ja vaimo 21-vuotias... Etkö omanikäistä naista sitten löytänyt vai?