Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: lisääkö vai heikentääkö AV-palstailu hyvinvointiasi..?

Vierailija
21.03.2021 |

Itse olen tullut siihen tulokseen, että jos laitetaan vastakkain

1) palstan viime vuosina heikentynyt taso ja ilmapiiri sekä jatkuva poliittinen jne. spämmi jota en jaksa ollenkaan

ja

2) silloin tällöin syntyvät helmet eli hyvät ketjut, palstahuumori, vertaistuki jne.

näistä ensimmäinen on alkanut painaa vaakakupissa jälkimmäistä enemmän. Lisäksi AV on aika koukuttava ja heikentää työtehoani sekä syö vapaa-aikaani. Siksipä siis vastaan, että kokonaisuutena heikentää enemmän kuin rikastaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantaa, kun näkee kuinka pimeitä muut on ja kuinka huonosti muilla menee niin itsellä tuntuu menevän huonoinakin päivinä oikein mainiosti.

Toinen henkistä ja fyysistä hyvinvointia parantava keskustelu on Kansanradio.

Vierailija
22/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kiinnostavia ketjuja ja vältän heikkolahjaisten tekstejä, joten palsta usein ilahduttaa minua.

Vinkkaa niitä kiinnostavia ketjuja, itse en ole niitä vielä löytänyt, vaikka lähes päivittäin tänne eksyn, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikentää. Ei ole hyvä huomata, kuinka häiriintyneitä, ilkeitä, katkeria ja aggressiivisia ihmisiä tällä pyörii. Jollain epäterveellä tavalla ruokin ahdistustani hakeutumalla aina välillä tänne ja lukemalla juuri niitä ketjuja, jotka ovat täynnä trollausta, ilkeilyä ja solvauksia. Sama mekanismi joka aina välillä saa minut katsomaan kuppaista realityä ym. 

Vierailija
24/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus aikoinaan huvittavia provoja, joiden takia jäin roikkumaan palstalle viihdearvon vuoksi. Nykyisin hyvien provoilijoiden tilalle on tullut politiikkaspämmääjiä ja muita hulluja. Palsta ei heikennä eikä lisää hyvinvointiani, koska käyn niin satunnaisesti.

Vierailija
25/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Tarjoaa ajanvietettä samoin kuin television katselu. Joskus hyviä juttuja, joskus huonoja.

Vierailija
26/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimaannun poikalapsihullun viesteistä, pelastaa päivän takuuvarmasti. Tämän vannon polkupyöränpumppu takapuolessa

Vierailija
27/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikentää. Kaikki aika jonka täällä vietän, on pois kaikesta luovasta ja itseä kehittävästä tekemisestä. Onnistuin joskus olemaan täältä pois pari vuotta, mutta taas olen täällä.

Tämä palsta saa minut myös inhoamaan miehiä joka päivä enemmän, siinä olisi yksi hyvä syy lopettaa täällä lueskelu kokonaan. Redditin selaamisen lopetin samasta syystä.

Onneksi naiset on tervepäisiä...Hahaha!!!

Vierailija
28/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hyvinvointia. Olen oppinut täältä paljon. Juuri sellaista elämänviisautta, mitä ei opeteta koulussa, lukiossa eikä edes yliopistossa. Muiden ihmisten ajatusten lukeminen auttaa ymmärtämään erilaisuutta (tiettyyn rajaan asti) ja avartaa omaa maailmankuvaa.

Täytyy vaan muistaa pitää ajankäyttö kurissa (ei palstailla koko iltaa) ja jättää sekopäät (trollit, naisvihaajat, yms) pois mielestään. He haluavat vain huomiota omalle sairaalle käytökselleen. Kaikkein paras ratkaisu on jättää heidät täysin vaille huomiota. Ignore, ignore, ignore. 

Vierailija
29/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää hyvinvointia. Olen oppinut täältä paljon. Juuri sellaista elämänviisautta, mitä ei opeteta koulussa, lukiossa eikä edes yliopistossa. Muiden ihmisten ajatusten lukeminen auttaa ymmärtämään erilaisuutta (tiettyyn rajaan asti) ja avartaa omaa maailmankuvaa.

Täytyy vaan muistaa pitää ajankäyttö kurissa (ei palstailla koko iltaa) ja jättää sekopäät (trollit, naisvihaajat, yms) pois mielestään. He haluavat vain huomiota omalle sairaalle käytökselleen. Kaikkein paras ratkaisu on jättää heidät täysin vaille huomiota. Ignore, ignore, ignore. 

Mitä sinäkään mistään tiedät?!

30/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikentää. Huomaan loukkaantuvani ilkeilyistä ja sellaisesta kaikkitietävästä bosseilusta, jota jotkut ilm iäkkäämmät ja kokeneempana itseään pitävät harrastavat. He myös kärjistävät ja tahallaan väärinymmärtävät päivänselviä asioita.

En jaksa.

Ja huomenna roikun täällä taas.

Vierailija
31/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ihan kivaa on. Ihan oikeasti täällä saa monesti vastauksia kysymyksiin, joihin Googlella ei löydy ja tutuilta ei kehtaa kysyä. Luulen, että ihmiset unohtaa saamansa hyödyt ja keskittyvät vain huonoihin puoliin.

Vierailija
32/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Täällä on tosi mielenkiintoisia ja hauskojakin keskusteluja koskien jotain pinnallista aihetta. Sitten kun joku avautuu oikeasta ongelmasta niin hänet lytätään täysin ja käännetään syylliseksi asiaan, oli kyse mistä tahansa. Täällä on ilkeitä ihmisiä.

Itsellä on tullut todella paksu nahka, koska kun tiedän jo etukäteen, että se lynkkausyritys on tulossa, niin ei se tunnu missään. Niille vaan nauraa nykyään ja seuloo sieltä seasta oikeasti hyödylliset vastaukset. Tavallaan av on opettanut minulle kiusaajien metodeista ja miten niihin kannattaa reagoida, että kiitos nyt sit siitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi