Yleensä naiset valitsevat rintaliiveilleen liian pienen ympärysmitan
Kommentit (10)
Me Naiset-lehden jutussa väitettiin päinvastaista.
Itselläni on skolioosi ja kivulias rintaranka. Minun on pakko käyttää rintsikoissa liian isoa ympärysmittaa koska sopivan kokoinen puristaa aikeuttaen kipua. Tunnen siis kivuliaana puristuksena sellaisen puristuksen jota terveet naiset eivät koe kivuliaaksi.
Väärän kokoisten vaatteiden käyttäminen voi siis johtua muustakin kuin tietämättömyydestä tai siitä että haluaa ns. paljastella ihoa.
Haluan olla se eka, joka kertoo ylpeänä, ettei käytä mokomia puristava härpäkkeitä :D
Sporttiliivit on helpoin ratkaisu, pysyy päällä, eivät purista ja tukevat hyvin isoa povea.
Palsta on nykyään täynnä tätä samaa roskaa; joku uuvatti kirjoittaa jonkin väitteen otsikkoon, lisää aloitukseen "niin" tai vaikka kolme pistettä ja odottaa sitten väittelyä aiheesta. Joo-o, lähdenpä lenkille!
Liivimyyjät eli "ammattilaiset" yrittää aina tuputtaa liian pientä rintaliivien ympärystä. Kukaan järkevä ei osta syvälle lihaan pureutuvia epämukavia liivejä.
Niinhän he tekevät, mutta kun ei tule itse katsottua selkäpuolelle, niin eivät huomaa "selkätissejä"!
Mä ostan mieluummin isomman kuin pienemmän. En tykkää jos yhtään puristaa.
Ihan kuin yli 85 ympärysmittaa saisi muilla kuin tosi isoilla kupeilla.
Siksi pidänkin ennemmin uhreilutoppeja yms.
Mites housut tai paita?
Kaikki tulee mahtua päälle just ja just,eikä sinnepäin.
Lihotessa uudet kireet kuteet.