Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen Sauli Paavola, 43, ei ole koskaan pitänyt ketään kädestä ja toive rakkauden löytymisestä on hiipunut

Vierailija
21.03.2021 |

Korona-aika on helpottanut Sauli Paavolan oloa, sillä nyt muutkin tietävät, millaista hänen elämänsä on ollut jo vuosikymmeniä.

https://yle.fi/uutiset/3-11845838

Kommentit (586)

Vierailija
281/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tuonut Vallilan verhot, ei ne mitään designverhoja ole.

Vierailija
282/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Saulille ei naista hommata valtion toimesta? Naisen saaminen on ihmisoikeus.

M40

Naisten ihmisoikeuksilla, kuten seksuaalisella itsemääräämisoikeudella, ei sitten sinulle olekaan niin väliä, jos nyt yleensä edes pidät naista ihmisenä.

Onko joku väittänyt että olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole myöskään koskaan seurustellut, vaikka muuten onkin sosiaalista elämää ja olen aina ollut töissä. Ikää on 45 vuotta ja kärsin kyllä kovasti kosketuksen puutteesta ja yksinäisyydestä. Olen etsinyt 30-vuotiaasta lähtien nettideiteistä ja myöhemmin tinderistä seuraa, mutta mitään pysyvämpää ei ole löytynyt.

Vierailija
284/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli oli viehättävä omana itsenään. Mielestäni jokainen pitää hyväksyä sellaisena kuin on.

Murteesta päättelin hänet Keski-Suomeen jonnekin Jyväskylän seutuville.

Pisti pohtimaan omaa sinkkuutta, mitä oikeasti haluan parisuhteelta. Olen myös työtön nainen +40v PKS

Kuka puuhaisi kesällä ulkona nonstop pikadeitit lauantaisin klo 10, 11, 12, 13,14 kattauksilla johon ennakkoilmoittautuminen?

Pleksillä väliseinä, ryhmitelty puistoon tms turvavälit huomioiden. Oma sateenvarjo mukaan.

Vitosen ilmoittautumismaksu järjestely kuluihin työttömällä tai opiskelija, työssäkäyvä kympin.

Pitäisi varmaan olla joku seura että viitsisi nähdä vaivaa eikä haittaisi kun kaikki kulut ei tulisi katettua ilmoittautumismaksuilla.

Joku tuleva itinssi luomaan äppiä ilmoittautumisiin?

Koska mistä sitä kumppania löytää? Help!

Vierailija
285/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Itse olen. 46 v. nainen joka ei ole myös ikinä saanut ensisuudelmaa eikä kokemusta suhteista miehiin. Mutta mun tilanne paljon parempi siinä että mulla on työpaikka enkä ole muuten sosiaalisesti avuton. Olen vaan lihava ja ruma ja tosikko eikä siksi miestä ole löytynyt.

Höpsis, ei ole kiinni ainakaan siitä, että olet lihava ruma tosikko. Olen itse samanlainen ja aina on seuraa löytynyt, ihan muunkin, kuin seksin merkeissä.

Vierailija
286/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstat ja perinteiset treffit kirjoittelun jälkeen eivät välttämättä ole paras tapa tavata ihmisiä, etenkään jos on sosiaalisesti kokematon ja arka.

Kerran kävin itse treffeillä miehen kanssa, joka oli oikeasti komea, elämä vaikutti olevan kunnossa, kirjoitteli fiksusti ummet ja lammet. Mutta sitten treffeillä hän olikin niin jännittynyt, ettei saanut sanaa suustaan, vaikka koetin parhaani jututtaa. Hän vaikutti suorastaan pelokkaalta ja tuntui päättävän treffit kiireessä. Olisi halunnut tavata uudestaan, mutta tuo ahdistus tarttui niin kovaa minuunkin, etten lopulta uskaltanut lähteä toiste.

Parhaiten tuollainen hitaasti lämpenevä, jännittynyt tyyppi varmasti tutustuu ihmisiin ja pääsee näyttämään aidon, hauskan itsensä, kun tehdään yhdessä jotakin. Siis esimerkiksi töissä tai harrastuksessa, kun ei tarvitse aktiivisesti miettiä sitä sosiaalisuutta ja miten itsensä esittää, vaan keskitytään yhdessä ratkomaan pulmaa, kantamaan ämpäreitä, mitä vaan.

Vierailija
287/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Itse olen. 46 v. nainen joka ei ole myös ikinä saanut ensisuudelmaa eikä kokemusta suhteista miehiin. Mutta mun tilanne paljon parempi siinä että mulla on työpaikka enkä ole muuten sosiaalisesti avuton. Olen vaan lihava ja ruma ja tosikko eikä siksi miestä ole löytynyt.

Höpsis, ei ole kiinni ainakaan siitä, että olet lihava ruma tosikko. Olen itse samanlainen ja aina on seuraa löytynyt, ihan muunkin, kuin seksin merkeissä.

Kyllä ihan hyvän näköisetkin voi jäädä yksin, jos sosiaaliset taidot ovat heikot. Ja vastaavasti ei ne parisuhteissa olevat kaikki mitään hyvän näköisiä ole. Kyllä se pääasia on sosiaalisuus. Ikävä kyllä.

Vierailija
288/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan hyvän näköisetkin voi jäädä yksin, jos sosiaaliset taidot ovat heikot. Ja vastaavasti ei ne parisuhteissa olevat kaikki mitään hyvän näköisiä ole. Kyllä se pääasia on sosiaalisuus. Ikävä kyllä.

Mikä siinä on niin ikävää, sosiaalisia taitoja voi sentään opetella.

Vierailija
289/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen reilut kymmenen vuotta Saulia nuorempi nainen, mutta tilanne on sama. Tiedän, että vika on itsessä, ei ole uskaltanut ottaa riskiä ja hakeutua tilanteisiin, joista parisuhde voisi löytyä. Lisäksi sosiaaliset taidot on heikot.

En ole jäänyt tilannetta enää viime vuosina surkuttelemaan, vaan olen keskittynyt mielekkäisiin asioihin, kuten matkusteluun ja harrastuksiin. Työkin löytyy.

Vierailija
290/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tarina.

Siis ihminen on 43, ei ole ikinä ollut töissä, ei tunne ketään eikä tapaa ketään, ei käy missään, ei harrasta mitään, käy ulkona kerran viikossa. Ei ilmeisesti hoidata masennustaan.

Ts. antaa elämän valua hukkaan tekemättä yhtään mitään.

Ja ainoa ongelma on "kädestä pitäminen".

Käsitys ihmissuhteistakin näkyy pysähtyneen 12-vuotiaan tasolle.

Miten Yle julkaisee näin sairaita ihmiskohtaloita, miksei tähän ole esim. konsultoitu psykiatria tms?

Vierailija
291/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli oli viehättävä omana itsenään. Mielestäni jokainen pitää hyväksyä sellaisena kuin on.

Pisti pohtimaan omaa sinkkuutta, mitä oikeasti haluan parisuhteelta. Olen myös työtön nainen +40v PKS

Kuka puuhaisi kesällä ulkona nonstop pikadeitit lauantaisin klo 10, 11, 12, 13,14 kattauksilla johon ennakkoilmoittautuminen?

Pleksillä väliseinä, ryhmitelty puistoon tms turvavälit huomioiden. Oma sateenvarjo mukaan.

Vitosen ilmoittautumismaksu järjestely kuluihin työttömällä tai opiskelija, työssäkäyvä kympin.

Pitäisi varmaan olla joku seura että viitsisi nähdä vaivaa eikä haittaisi kun kaikki kulut ei tulisi katettua ilmoittautumismaksuilla.

No sinähän voisit ne puuhata kun on suunnitelma valmiina.

Vierailija
292/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli on varmaan ollut vielä paljon arempi ja estyneempi nuoruudessaan, jolloin kaikenlaista duunarin hommaa olisi saanut helposti esim. työnvälitysfirmojen kautta ilman minkäänlaisia haastatteluja. Tehdastyötä, siivousta, lehdenjakoa, hyllyttämistä kaupoissa, varastohommia jne. Olen saman ikäinen, joten tiedän. Nykyään tilanne on toki aivan toinen. Mutta nuo edellä mainitsemani työt olisivat kaikki sellaisia, joissa ei tarvita koulutusta eikä sosiaalisia taitojakaan. Eikö te-toimisto ohjaa pitkäaikaistyöttömiä tällaisiin tehtäviin? Ennen ainakin oli tukityöllistettyjä kirjastoissa, museoissa ym. Ymmärsin, että Sauli on kuitenkin halukas pääsemään töihin, ja pohjalta täytyy aloittaa. Toivotan hänelle onnea, kaikin puolin mukavan, fiksun ja siistin oloinen mies.

Minäkin ihmettelen, eikö työkkäri tosiaan ole ikinä tarjonnut Saulille mitään duunia tai ohjannut jatkokoulutukseen?

Kaikin puolin pihalla oleva ihminen joka näyttää ja kuulostaa muumiolta.

Vierailija
293/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon videon ja kaverihan vaikuttaa aivan fiksulta ja hyvin analysoi asioita. Elämä ei ole ollut yksinkertaista ja kokonaistilanne on johtanut yksinäisyyden kierteeseen. Ehkä nyt julkisuuden seurauksena häneen on yhteydessä ihmisiä, joiden kautta hän pääsee enemmän kontakteihin muiden kanssa.

Vierailija
294/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli on varmaan ollut vielä paljon arempi ja estyneempi nuoruudessaan, jolloin kaikenlaista duunarin hommaa olisi saanut helposti esim. työnvälitysfirmojen kautta ilman minkäänlaisia haastatteluja. Tehdastyötä, siivousta, lehdenjakoa, hyllyttämistä kaupoissa, varastohommia jne. Olen saman ikäinen, joten tiedän. Nykyään tilanne on toki aivan toinen. Mutta nuo edellä mainitsemani työt olisivat kaikki sellaisia, joissa ei tarvita koulutusta eikä sosiaalisia taitojakaan. Eikö te-toimisto ohjaa pitkäaikaistyöttömiä tällaisiin tehtäviin? Ennen ainakin oli tukityöllistettyjä kirjastoissa, museoissa ym. Ymmärsin, että Sauli on kuitenkin halukas pääsemään töihin, ja pohjalta täytyy aloittaa. Toivotan hänelle onnea, kaikin puolin mukavan, fiksun ja siistin oloinen mies.

Minäkin ihmettelen, eikö työkkäri tosiaan ole ikinä tarjonnut Saulille mitään duunia tai ohjannut jatkokoulutukseen?

Kaikin puolin pihalla oleva ihminen joka näyttää ja kuulostaa muumiolta.

Aina se empatiakyvyttömän psykopaatin voittaa.

Vierailija
295/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain Sauli onkin sitten taatusti pitänyt kädessään.

Vierailija
296/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän voisit ne puuhata kun on suunnitelma valmiina.

Mitä kenelläkään olisi puhuttavaa ihmisen kanssa, joka on jämähtänyt tietokoneensa ääreen? Mitä se ajattelee, tekee, tavoittelee?

Yksinkertaisetkin peruselementit ja sosiaalisuus puuttuvat täysin.

Vierailija
297/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vastaavassa tilanteessa olevia miehiä tutustumaan ”Mystery Method - How to get beautiful women into bed”-oppaaseen. Hyvät netinkäyttötaidot omaava löytää kyllä tuon netistä.

Täällä palstalla kommentti olikin, että hyvännäköisetkin voivat olla vaikeuksissa, jos sosiaaliset taidot ovat heikot. Oppaassa käydään läpi juurikin sosiaalisia taitoja.

Huonon itsetunnon omaava mies on voinut olla jopa useita kertoja tilanteessa, jossa nainen olisi halunnut pitää kädestä tai suudella. Huonon itsetunnon takia mies ei kuitenkaan ole sitä huomannut tai uskonut todeksi, ja tilanne on mennyt ohi. Oppaassa on tuohonkin asiaa.

Tai onko lause ”Oot tosi mukava, mutta on parempi jos ollaan vaan kavereita” tullut vähän turhankin tutuksi? Ehkä oppaassa on juuri sinulle sopivia vinkkejä. Kannattaa tsekata ja selvittää!

Vierailija
298/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valittamista siinä on?

parisuhde on vaativa. Jos ei pysty edes hankkimaan ja ylläpitämään ystävyyssuhteita on turha luulla pystyvänsä niin kokonaisvaltaiseen suhteeseen kuin kumppanuuteen.

ihmisistä tulee enemmän vain erakkomöllilöitä. Outoa porukkaa.

Vierailija
299/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt ajan henki, että vain osa pariutuu. On kaikenlaista metoota ja feminismiä, jotka vähentävät pariutumista. Ei sille yksi ihminen mitään mahda. Kannattaa keksiä muuta tekemistä elämässään. Ei kaikkea voi saada.

Vierailija
300/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tarina.

Siis ihminen on 43, ei ole ikinä ollut töissä, ei tunne ketään eikä tapaa ketään, ei käy missään, ei harrasta mitään, käy ulkona kerran viikossa. Ei ilmeisesti hoidata masennustaan.

Ts. antaa elämän valua hukkaan tekemättä yhtään mitään.

Ja ainoa ongelma on "kädestä pitäminen".

Käsitys ihmissuhteistakin näkyy pysähtyneen 12-vuotiaan tasolle.

Miten Yle julkaisee näin sairaita ihmiskohtaloita, miksei tähän ole esim. konsultoitu psykiatria tms?

Suomesta puhutaan kuinka meillä on kaikki niin hyvin. Ja onkin tosi moni asia heille jotka ovat ulospäin suuntautuneita eivätkä ole ujoja. Heille Suomi on hyvä maa.

Sitten olemme me ujot ja arat jotka otamme sen mikä jää yli jos jää.

Työtä Suomessa on nuukasti ja minulle myös olisi kelvannut se tehdastyö oikein hyvin. 90luvun lama vei työpaikkoja ja uusia on toki tullut mutta samaan aikaan raksantyöt valuivat ulkomaalaisille jolloin raksanihmiset valui tehtaisiin ja me jotka ei vielä oltu tehty mitään ja olimme ujoja niin jäätiin ilman työpaikkaa.

On se työhaastattelussa onnistuminen aika samaa kuin deittailu.