Mieshallitusta nimiteltiin myös! Ja sukupuoleen viittavin termein
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007872609.html
Ylekin mukana touhussa pyytämässä näitä hassuhauskoja nimityksiä...
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Valtiosetämiehillä on nyt ahdistunut ja paha olo, kun nykyinen hallitus on hoitanut asiat paljon paremmin kuin he olisivat pystyneet hoitamaan.
Niinpä. He elävät omassa kuplassaan, jossa kuvittelevat pärjäävänsä räksyttämällä mutta tajuamatta miten säälittävältä se räksyttäminen näyttää kaikille muille.
5 sivua yhden ülin porua. Jätetään omaan arvottomuuteensa.
Tässäkin ketjussa ”naisvihasta” jankuttavat ammattiulisijat käyttävät itse mm. nimitystä ”valtiosetämiehet”. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu paskaa. Ei mieshallituksia ole ikinä sanottu esim. pallihikihallituksiksi. Tästä lähtien aion alkaa kutsumaan kaikkia mieshallituksia pallihikihallituksiksi.
No pallihiki vertautuisi lähinnä tasolle märkäpillu. Ei sukkahousu tai huulipuna, niille vastaavia olisi prässihousu ja geelitukka.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa ”naisvihasta” jankuttavat ammattiulisijat käyttävät itse mm. nimitystä ”valtiosetämiehet”. 🤣
Kylläpä onkin vihaa uhkuva ilmaus. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna tilaa itse itselleen uhriutumisraportin.
Ja pösilöt nielee
Itse olet pösilö ja valehtelija.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007868473.html
"Huomiota herätti raportin datatutkijan Rolf Fredheimin tiedotustilaisuudessa julkaisema kalvo, jossa kerrottiin, että raportti olisi Valtioneuvoston kanslian tilaama."
Eli tutkija itse sanoo tilauksen tulleen Sannalta, mutta toki tätäkin hätäpäissään peitellään alamaisilta
Todellisuudessa tutkimus tilattiin jo Sipilän aloitteesta. Siitä huolimatta persumedia keskittyi levittämään tuota valeuutista tutkimuksen sisällön ja tulosten arvioinnin sijaan, :D
Tuossakin on asiavirhe: Naton strateginen tutkimuslaitos tutkii mitä itse haluaa, mutta kysyy ehdotuksia hallituksilta. Sipilä ehdotti nykyistä aihetta. StratCom ilmoitti ettei havainnut vaalivaikuttamisyrityksiä ulkovaltojen taholta, mutta verkkovihaa näkyy olevan, tutkimmeko sitä?
ai Sipilä tilasi tutkimuksen naisvihasta?
öööö, jooo, ei
Sipilä tilasi tutkimuksen Suomeen kohdistuvista uhista ja tutkimus toi esille tiettyjen piirien levittämän naisvihan yhtenä nousta uhista.
Tutkimustulokset eivät sitten olleetkaan ne, joita Sipilän hallitus olisi toivonut niiden olevan. Mutta niin käy usein vakavasti otettavan tutkimuksen ollessa kyseessä ja tosiasioiden selvittämiseksi vakavasti otettavia tutkimuksia tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pösilöt nielee
"Huomiota herätti raportin datatutkijan Rolf Fredheimin tiedotustilaisuudessa julkaisema kalvo, jossa kerrottiin, että raportti olisi Valtioneuvoston kanslian tilaama."
Eli tutkija itse sanoo tilauksen tulleen Sannalta, mutta toki tätäkin hätäpäissään peitellään alamaisilta
Todellisuudessa tutkimus tilattiin jo Sipilän aloitteesta. Siitä huolimatta persumedia keskittyi levittämään tuota valeuutista tutkimuksen sisällön ja tulosten arvioinnin sijaan, :D
Tuossakin on asiavirhe: Naton strateginen tutkimuslaitos tutkii mitä itse haluaa, mutta kysyy ehdotuksia hallituksilta. Sipilä ehdotti nykyistä aihetta. StratCom ilmoitti ettei havainnut vaalivaikuttamisyrityksiä ulkovaltojen taholta, mutta verkkovihaa näkyy olevan, tutkimmeko sitä?
öööö, jooo, ei
Sipilä tilasi tutkimuksen Suomeen kohdistuvista uhista ja tutkimus toi esille tiettyjen piirien levittämän naisvihan yhtenä nousta uhista.
Onkos se Sipilä vieläkin valtionjohdossa?
Tajuat kai itsekin, että yhtäkään raporttia ei tule pyytämättä ja yllättäen, kuten Jäätteenmäelle aikanaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pösilöt nielee
öööö, jooo, ei
Tajuat kai itsekin, että yhtäkään raporttia ei tule pyytämättä ja yllättäen, kuten Jäätteenmäelle aikanaan
Koska tuo oli edes tilattu?
Joo, muttei niin pahasti! Niissäkin on eroja sillai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pösilöt nielee
öööö, jooo, ei
Koska tuo oli edes tilattu?
Joku esisopimus on kai tehty Sipilän aikana,
mutta kuka herranjumala kuvittelee, että NATO lähettelee eri valtioille raportteja kyseisestä valtiosta ihan ilman kyseisen valtion suostumusta ja pyyntöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huulipunako on vihapuhetta?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Älä viitsi leikkiä tyhmää.
Kyllä nyti Suomi sai kolauksen tasa-arvossa.
Kansainvälinen lehdistö käy keskustelua, millaisissa työolosuhteissa ja ilmapiirissä naispolitikot ja työssäkäyvät naiset oikeasti työskentelevät Suomessa, vaikka on hehkutettu miesten ja naisten välistä tasa-arvoa.
Ja kysytään, onko suomalainen mies jopa turvallisuusriski, erityisesi kansainvälisisissä yrityksissä, jossa edellytetään hyvää työilmapiiriä ja tasa-arvoa, kun myrkyttävät käytöksellään ja kielenkäytöllään työyhteisön.
Muualla maailmassa tuollainen kielenkäyttö olisi siltä istumelta irtisanomisperuste, myös luottamustehtävissä ja niin on käynytkin esim. Virossa, jossa miesministeri erotettiin tehtävästä ja puolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ja sokkarin kassa? Saanko enää sanoa olevani sokkarin kassa?
Kaikesta voidaan haukkua. Kuitenkaan se, etteivät monet miespoliitikot ole olleet työelämässä ollenkaan, ole näille arvostelijoille mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyti Suomi sai kolauksen tasa-arvossa.
Kansainvälinen lehdistö käy keskustelua, millaisissa työolosuhteissa ja ilmapiirissä naispolitikot ja työssäkäyvät naiset oikeasti työskentelevät Suomessa, vaikka on hehkutettu miesten ja naisten välistä tasa-arvoa.
Ja kysytään, onko suomalainen mies jopa turvallisuusriski, erityisesi kansainvälisisissä yrityksissä, jossa edellytetään hyvää työilmapiiriä ja tasa-arvoa, kun myrkyttävät käytöksellään ja kielenkäytöllään työyhteisön.
Muualla maailmassa tuollainen kielenkäyttö olisi siltä istumelta irtisanomisperuste, myös luottamustehtävissä ja niin on käynytkin esim. Virossa, jossa miesministeri erotettiin tehtävästä ja puolueesta.
Laitatko linkkiä kansainvälisistä lehdistökeskusteluista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukuttaa aloitusta, sehän on pelkkää faktaa. En minä tuota keksinyt. Alan asiantuntija, asiaan perehtynyt tutkijaNAINEN, korkeastikoulutettu sanoi noin. Eikö ollut joillekin mieluinen uutinen?
Mutta katsos kun Suomessa ei ole koskaan ennen tätä hallitusta ollut naisia politiikassa, niin tää on ihan uutta ja nuo naiset uniikkeja ... paitsi että eihän tuo olekaan totta ...
Suomessa ei ole koskaan ollut näin naisvaltaista hallitusta. Se on joillekin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pösilöt nielee
öööö, jooo, ei
Tämä.
"Sipilä tilasi tutkimuksen Suomeen kohdistuvista uhista ja tutkimus toi esille tiettyjen piirien levittämän naisvihan yhtenä nousta uhista."
Ja tutkimuksen mukaan suurin uhka Suomen demokratialle on naisviha. Se tulee hyvin esille tutkimuksessa.
Suomen demokratian uhkana ei ole edes Venäjän trollit, tietomurrot tai vakoilu.
Uhka tulee omista kansalaisista, tietyistä piiristä, syrjäytyneistä ja äärioikeistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää väittelyhän käännetään nyt faktoista riippumattomaksi kilpahuudoksi jossa hallitus yhdessä feministien sun muiden naistutkijoiden kanssa hokee omaa kantaansa ja muut koittaa saada sanan väliin ettei se ihan noin ollut. Mutta tää propagandavyörytys ei kuuntele vastaväitteitä.
Trumpin kaudella puhuttiin faktojen jälkeisestä ajasta jolla viitattiin mm. trumpin jatkuvaan valehteluun sekä pääasiassa moskovalähtöiseen propagandaspämmiin jossa valehdeltiin myös siitä piittaamatta että valehtelu näkyi helposti pienelläkin faktantarkoituksella.
Näköjään vasemmisto on ottanut tasan samat keinot käyttöönsä kun noiden reaktio jokseenkin joka asiaan on pistää omat propagandatyyppinsä huutamaan somessa vielä lujempaa omaa puolta tukevia valeita.
Perustele. Ihan yksi esimerkki riittää. Mikä ketjussa on "hallituksen propagandaa"?
Luuletko että esittämällä loputtoman ketjun vaatimuksia ja tyhmiä kysymyksiä teidän propagandanne muuttuu uskottavaksi?
Eli jos haet hallitusta tukevaa propagandaa niin voit aloittaa omasta kommentistasi.
Tokihan pelkkä kysymys propagandasta tarkoittaa, että viestissä on propagandaa...Naurattavaa argumentointia.
ohis
Propagandaa voi tehdä monella tavalla. Mm. ohjaamalla keskustelun hankalista aiheista täysin toisarvoisiin nillityksiin. Ohis itselles eli en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukuttaa aloitusta, sehän on pelkkää faktaa. En minä tuota keksinyt. Alan asiantuntija, asiaan perehtynyt tutkijaNAINEN, korkeastikoulutettu sanoi noin. Eikö ollut joillekin mieluinen uutinen?
Mutta katsos kun Suomessa ei ole koskaan ennen tätä hallitusta ollut naisia politiikassa, niin tää on ihan uutta ja nuo naiset uniikkeja ... paitsi että eihän tuo olekaan totta ...
Suomessa ei ole koskaan ollut näin naisvaltaista hallitusta. Se on joillekin ongelma.
Lähinnä hallitukselle itselleen kait kun ne ensin mainostaa joka viestissään olevansa naishallitus ja sitten piiloutuu naiseutensa taakse kun alkaa tulla kritiikkiä huonosti hoidetuista asioista.
Höpö höpö. Pitäkööt hihhuliuskonsa pois politiikasta.